برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

معرفی ارز دیجیتال troy | آینده ارز دیجیتال تروی

رمزارز تروی از آن دسته از آلت کوین هایی است که بازار کشش زیادی به سمت آن دارد و حجم خرید و فروش آن بسیار بالاست، از این جهت در این مطلب قصد داریم به معرفی ارز دیجیتال troy بپردازیم تا تمامی سوالات و ابهاماتی که در مورد ارز دیجیتال تروی در ذهن شما عزیزان وجود دارد را پاسخ بدیم. در معرفی ارز دیجیتال troy به مواردی مانند کیف پول های تروی، صرافی هایی که از معمالات این ارز پشتیبانی می کنند خواهیم پرداخت و همچنین آینده ارز دیجیتال تروی را نیز مورد بررسی قرار داده ایم، پس اگر شما هم مثل به به دنیای ارزهای دیجیتال علاقه دارید، این مقاله تحت عنوان معرفی ارز دیجیتال troy را به هیچ وجه از دست ندهید.

معرفی ارز دیجیتال troy

ارز دیجیتال Troy یکی از هزاران رمزارزی است که در دنیای ارزهای دیجیتال وجود دارد که امروزه با توجه به حجم معاملات روزانه، این رمزارز جایگاه خیلی خوبی را در میان هزاران ارز دیجیتال موجود، در اختیار ندارد ولی طرح های توسعه ای که تیم توسعه دهنده برای آن در نظر گرفته است، موجب شده است که آینده این ارز توسط بسیاری از کارشناسان و تحلیل گران این بازار مثبت ارزیابی شود.

با توجه به استقبال کاربران و همچنین عرضه و تقاضای موجود در بازار برای این ارز دیجیتال، با توجه به برنامه‌ ریزی‌ ها و چشم انداز اعلام شده تیم موسس پروژه تروی، تعداد کل واحدهای در نظر گرفته شده برای Troy معادل ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ واحد تروی است که از این تعداد تا به حال بیش از ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تروی به گردش درآمده است.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


تروی خدمات مالی و کارگزاری رمزنگاری شده را در اختیار مشتریان سازمانی و بازرگانان حرفه ای قرار می دهد. تروی سعی دارد تا یک تجربه کاربری خاص و با ارزش ارائه دهد؛ سبدهای ارز رمزنگاری شده متنوع در مبادلات نیز خواستار معاوضه و تسویه حساب بین دیگر مبادلات است و خدمات کارگزاری محلی مناسب و منطبق با سیاست های نظارتی گوناگون و عادات و علایق کاربر در کل جهان. تروی در واقع می خواهد با ارائه مجموعه ای کامل از خدمات رمزنگاری شده مثل تجارت، نگهداری و مدیریت دارایی، یک مدل اقتصادی سالم و پایدار به وجود آورد. نمونه درآمد این پروژه شامل موارد زیر می باشد :

  1. حق کمیسیون و کارمزد برای خدمات تسویه حساب و حضانت.
  2. گسترش امکان مالی مازاد مشتری مثل پول نقد یا رمزارز دیجیتال.
  3. هزینه های خدمات کارگزاری با ارزش افزوده از جمله مدیریت دارایی، مدیریت ریسک و خطا به طور خودکار، خدمات تجزیه و تحلیل داده ها و مواردی از این دست.

توکن TROY چیست؟

در خصوص توکن تروی باید بیان داشت که توابع به عنوان واسطه مبادله در این شبکه فعالیت می‌ کنند، در این شبکه پاداش بار کاری شبکه Relayer را برای تشویق بروزرسانی، پخش و همزمان سازی سفارشات به موقع و دقیق فراهم می‌ آورد، از جمله قابلیت های این توکن آن است که به عنوان واسطه برای تبادل جفت های معاملات غیر متعارف توازن حلقه‌ای عمل می‌ کند. توکن تروی وقتی که کاربران توابع معامله و تسویه حساب را یاد می گیرند، به عنوان واحد هزینه تجارت عمل می ‌کند، این به معنای دسترسی به امکانات موجود در تروی است و در حقیقت به عنوان هزینه سوخت در شبکه عمل می کند.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال کوانتوم چیست | پیش بینی آینده ارز دیجیتال کوانتوم


در واقع توکن تروی مشوقی برای کارگزاران و پاداش به کارگزارانی به حساب می آید که سعی در  کمک به حفظ اکوسیستم جهانی دارند. ارز دیجیتال Troy به عنوان یک رمزارز دیجیتال کاربردی native در بستر Troy عمل می کند، با موارد استفاده بالقوه از جمله ابزار و وسیله دستیابی به قابلیت های Troy Trade به عنوان بستر رمز دیجیتال است که در نهایت با تعادل عرضه و تقاضا به صورت پویا burnt می شود و همچنین سعی برای حفظ شبکه های جهانی کارگزار به کارگزار تعریف می‌ شود. پس به صورت خلاصه می توان از این قسمت، موارد زیر را برداشت کرد:

  • توابع به عنوان واسطه مبادله در این شبکه
  • به معنای دسترسی به قابلیت های موجود در تروی است و به عنوان هزینه سوخت است.
  • به عنوان واسطه رله برای تبادل جفتهای معاملات غیر متعارف توازن حلقه ای عمل می کند.
  • مشوقی برای کارگزاران و پاداش دادن به کارگزارانی که به حفظ اکوسیستم جهانی کمک می کنند.
  • زمانی که کاربران توابع معامله و تسویه حساب را فرا می گیرند، به عنوان واحد هزینه تجارت عمل می کند.
  • پاداش بار کاری شبکه Relayer را برای تشویق به روزرسانی، پخش و همزمان سازی سفارشات به موقع و دقیق فراهم می کند.

محصولات و استانداردهای تروی

در شبکه تروی از طریق میکروسرویس و معماری توزیع شده می‌ توان موارد کلیدی و حائز اهمیت مثل ثبات، مقیاس پذیری و امنیت سیستم را تضمین نمود. Troy به چندین زیر مجموعه از سیستم اصلی تقسیم می‌ شود و هر زیر مجموعه به صورت مستقل اجرا می‌ شود ولی این زیر مجموعه ها می توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند. این زیر مجموعه‌ ها شامل زیر سیستم کاربر، زیر سیستم بازار، زیر سیستم مبادلات، زیر سیستم مدیریت، زیر سیستم خروجی، اجزای رایج و مشترک و مواردی از این دست می باشد.

ارز دیجیتال troy

کاربران می توانند حساب های مبادلاتی جدید خود را با عملکرد سپرده گذاری به شکل کامل برداشت و انتقال دارایی های رمزنگاری شده خود در بستر Troy Trade به وجود آورند و همچنین می توانند از طریق API حساب‌ های معاملاتی، موجودی حساب خود را در مبادلات رمزنگاری شده به Troy متصل کنند. در حقیقت در تروی کلیه دسترسی‌ ها و مدیریت حساب‌ ها با استفاده از افزونه مدیریت خطا به وسیله مالکان حساب قابلیت کنترل را خواهد داشت.

موارد استفاده ارز دیجیتال troy

ارز دیجیتال Troy در نهایت با تعادل عرضه و تقاضا به صورت پویا burnt در خواهد آمد. همین طور تلاش برای حفظ شبکه های جهانی کارگزار به کارگزار هم در این خصوص نباید فراموش کرد.

حتما بخوانید : معرفی ارز دیجیتال ملی ایران با جزئیات دقیق


بعضی از عناصر اصلی آن عبارتند از؛ Troy یک کارگزار برتر و برجسته جهانی است که در تجارت رمزنگاری شده و مدیریت دارایی تخصص دارد. Troy خدمات کارگزاری رمزنگاری شده را برای مشتریان سازمانی و بازرگانان حرفه ای از جمله معاملات بورس و مازاد، مشتقات، داده ها، حضانت، وام و سهام در یک حساب واحد ارائه می دهد. جالب است بدانید که تیم تروی در حال ایجاد یک شبکه پایدار از کارگزارانی است که خدمات کارگزاری سفارشی را به صورت مستقیم به مشتریان در مناطق مختلف مورد نظر تخصیص می دهند.

نکاتی که بهتر است در مورد تروی بدانید

  • تجارت متراکم : تروی دسترسی کامل به نقدینگی متراکم از مبادلات رمزنگاری شده را برای کاربران خود به همراه خواهد داشت. برخی از عملکرد های اصلی و کلیدی شامل مسیرگزینی هوشمند سفارش، مدیریت حساب با توانایی تغییر، dark pools، سرویس تسویه حساب و مدیریت ریسک و خطا به صورت اتوماتیک می باشد.
  • تجزیه و تحلیل داده ها : تروی از تصمیم گیری مشتری در ارتباط با داده های بلاکچین، داده های معاملاتی، داده های بازار، داده های اجتماعی و رسانه ای که به وسیله هوش مصنوعی بهینه شده است و مدل های کمی وابسته به داده پشتیبانی می کند.
  • خدمات متنوع کارگزاری : تروی طیف گسترده ای از خدمات از جمله انتقال و تسویه بلادرنگ حساب، تجارت مازاد، OTC و … را ارائه می دهد.
  • راه حل های مدیریت Full-Stack Asset : تروی از طریق دسترسی به سرویس موقعیت مکانی مشترک با تاخیر زمانی کوتاه به منظور بهبود عملکرد الگوریتم با فرکانس بالای مبادله، اجرا می شود. این برنامه همچنین با پردازش داده های اصلی جدید و سیستم ارزیابی استراتژی به آشکار سازی راه حل های کمی وابسته به داده ها منتهی می گردد.

استراتژی های آینده برای رشد جامعه تروی

  • مکانیسم تشویقی: Troy مکانیسم تشویقی بسیاری را برای جذب کاربران کشف و پیدا می کند. روش ها شامل جوایز mining، جوایز سهام، burns کردن رمزها و مواردی از این دست است.
  • مشارکت های محصول محور: Troy با ارائه دهندگان نقدینگی، کیف پول ها و مبادلات ادغام می شود تا پایگاه های کاربر را گسترش دهد و رمز های تروی را توزیع نماید.
  • کسب مجوز و مالکیت برنامه ها: Troy کانال های fiat بیش تری را از جمله KRW ،JPY ،USD و EUR و … برای مشتریان باز می کند.

خلاصه مطلب و کلام آخر

یک تیم بین المللی مستقر در کشور آمریکا، چین، هنگ کنگ و سنگاپور در آگوست ۲۰۱۸ میلادی، این رمزارز راه اندازی کردند. تروی در معاملات رمزارزها و مدیریت دارایی رمزارز متخصص است. تروی خدماتی مثل؛ نگهداری داده‌ ها، معاملات مشتقات، وام، معاملات spot، معاملات مارجین و استاکینگ را به معامله‌ گران حرفه‌ ای و مشتریان بنیادی ارائه می‌ کند.

این سکه همچنین یکی از ۱۲ سکه‌ برتر استاکینگ است که نماد آن در بازار TROY و حداقل میزان نگهداری این سکه برای استاکینگ، ۲۵۰ سکه TROY است. بازده سالانه‌ استاکینگ این سکه بین ۱۵ تا ۱۶ درصد است و شما با استاکینگ TROY، سکه‌ TROY را به عنوان پاداش دریافت می کنید.

  1. Troy یک مرکز فروش یک طرفه برای مشتریان موسسات و بازرگانان حرفه ای است که خدمات کارگزاری رمزنگاری شده را ارائه می دهد، مثل مبادلات در بازار و خرید و فروش، مشتقات، داده ها، حق حضانت، وام و سهام که در متن به صورت جامع تر توضیح دادیم.
  2. رمز TROY utility قابلیت دسترسی به امکانات تبادلات Troy را فراهم می کند. همچنین می تواند شبکه های کارگزار به کارگزار جهانی را حفظ نماید. TROY به صورت پویا با ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا به صورت burnt در می آید.

همان طور که اول مقاله قول داده بودیم، در این مطلب به معرفی ارز دیجیتال troy پرداختیم.

چنانچه به دنیای بلاکچین علاقه دارید، مطلب نحوه پیش بینی قیمت ارز دیجیتال را به هیچ عنوان از دست ندهید.

در این مقاله همه چیز راجب ارز دیجیتال ترویم را مورد بررسی قرار دادیم و سعی کردیم ساختار کلی این ارز دیجیتال محبوب را نیز بررسی کنیم، اما چنانچه هر گونه سوال یا ابهامی در خصوص خرید و فروش ارز دیجیتال تروی داشتید، از طریق بخش دیدگاه ها که در ادامه ملاحظه می کنید، با ما در ارتباط باشید.

برای دوستانتان بفرستید: