Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
آموزش کیف پول ترون لینک از صفر تا 100 | کد بورسی

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آموزش کیف پول ترون لینک به زبان ساده

از آنجایی که کیف پول ترون پل ارتباطی شما برای ورود به سرزمین انواع اپلیکیشن غیر متمرکز در بلاکچین ترون می باشد، بسیاری دوست دارند بدانند کیف پول ترون لینک چگونه ساخته می شود و چه امکاناتی در آن وجود دارد، لذا تصمیم گرفتیم در این مطلب به آموزش کیف پول ترون لینک بپردازیم و همه چیز در مورد کیف پول ترون لینک را مورد بررسی قرار دهیم تا کاربران گرامی ضمن آموزش کیف پول ترون لینک به زبان ساده، امکانات کیف پول ترون لینک را هم یاد بگیریند و حتی در آن کسب درآمد کنند؛ لذا اگر شما هم دوست دارید همه چیز درباره کیف پول ترون لینک را کاملا رایگان یاد بگیرید، این مطلب برای شما نوشته شده است.

آموزش کیف پول ترون لینک

همان طور که گفتیم، والت ترون لینک مسیر ورود شما به سرزمین انواع اپلیکیشن غیر متمرکز در بلاکچین Tron می باشد و این در حالی است که باید مقداری ترون در والت ترون لینک استیک کنید تا قادر شوید تمامی تراکنشات خود را به شکل رایگان در بلاکچین ترون انجام دهید. ترون لینک به منظور دسترسی به بلاک چین ترون و استفاده راحت و البته کارآمد از آن، ایجاد شده است. کیف پول TronLink یک افزونه برای مرورگر و همچنین یک نسخه موبایلی دارد که می‌ تواند شما را به یک وبسایت و پلتفرم امن، برای ارسال، دریافت و امضای تراکنش‌ های رمزنگاری ‌شده، متصل نماید.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


ولت TronLink که مشابه به کیف پول های دسکتاپی است، در محیط Sandbox اجرا می شود و از رمزگذاری قدرتمند به منظور محافظت و ایمن کردن اطلاعات کیف پول شما بهره می گیرد. جالب است بدانید که گروه توسعه ‌دهنده این کیف پول، صرف ‌نظر از مقدار موجودی TronLink شما، وظیفه محافظت از دارایی و اطلاعات شخصی شما را بر عهده دارد و به نظر می آید که تا به امروز، در انجام این کار عملکرد خوبی از خود نشان داده اند. لذا چنانچه به دنبال یک کیف پول نرم‌ افزاری جهت نگهداری رمزارزهای خود هستید، در این مطلب ما کیف پول ترون لینک و همه چیزی که در مورد آن باید بدانید را مورد بررسی قرار داده ایم پس تا انتها با کد بورسی همراه بمانید.

کیف پول ترون لینک از چه ارزهایی پشتیبانی می کند؟

  • ترون TRX
  • وینک WINk
  • بیت تورنت BTT
  • توکن های TRC10
  • توکن‌ های TRC20
  • توکن ترون والت TWX
  • تمام توکن‌ های مبتنی بر بستر بلاکچین ترون

آموزش ساخت کیف پول ترون‌ لینک از طریق افزونه کروم

  1. در ابتدای امر وارد سایت chrome web store شوید تا بتوانید ولت ترون لینک را به مرورگر کروم خود اضافه کنید.
  2. سپس بر روی گزینه اضافه کردن به کروم یا Add to Chrome کلیک نمایید تا اِکستنشن ترون‌ لینک به مرورگر کروم افزوده شود.
  3. در ادامه روی افزونه اضافه‌ شده کلیک کنید و یک کلمه عبور با حداقل ۸ کاراکتر برای خودتان انتخاب کنید و در ادامه روی گزینه Continue کلیک کنید.
  4. چنانچه برای نخستین بار قصد ساختن کیف پول خود را دارید، بر روی گزینه ایجاد حساب کاربری یا Create Account کلیک نمایید. در دفعات بعدی، به این خاطر که این ولت را پیش از آن ساخته اید، می‌ توانید با کلیک بر روی Restore Account، اکانت خود را بازیابی کنید.
  5. در ادامه برای اکانت خود، اسمی با حداقل ۴ کاراکتر در نظر بگیرید.
  6. در مرحله بعدی یک عبارت یادآور طولانی که به آن Seed می گویند، نمایش داده می شود که باید آن را یادداشت کنید و در محل امنی از آن به صورت فیزیکی نگهداری نمایید.
  7. حال این عبارت را وارد کرده و در ادامه با کلیک بر روی گزینه Confirm، آن را تایید نمایید تا فرآیند ساخت ولت TronLink تکمیل شود.

آموزش نصب کیف پول ترون لینک روی موبایل

کیف پول TronLink Pro نسخه گوشی ای همراه Android و iOS به حساب می آید که از Google Play و App Store به صورت کاملا رایگان قابل نصب و اجراست. همچنین قادرید از افزونه گوگل کروم استفاده نمایید که پیش تر توضیحات مربوط به آن را خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. بعد از نصب و به منظور فعال سازی ولت دو چیز احتیاج خواهید داشت که شامل تعریف یک گذرواژه و رمز عبور ۱۲ واژه ای که به جهت بازیابی ولت می شود. به صورت کلی باید به شکل زیر عمل کنید:

  1. بعد از نصب بر روی گزینه Create Account کلیک نمایید.
  2. در ادامه زیر نوشته ها رو به پایین ببرید تا گزینه Accept برای شما فعال شود تا قادر به کلیک بر روی آن باشید.
  3. سپس نام کاربری خود را انتخاب کنید و بر روی گزینه Next Step کلیک نمایید.
  4. در گام بعدی می بایست یک گذرواژه از شماره ها، نویسه های بزرگ و کوچک انتخاب کنید و سپس گذرواژه را مجددا وارد فرمایید تا تایید شود.
  5. سپس وارد قسمت backup mnemonic شوید که اجازه اسکرین گرفتن را به شما نخواهد داد، چرا که ۱۲ واژه ای که برای بازگردانی کیف پول کاربرد دارد بدین شکل در خطر خواهد افتاد، لذا روی Back up now کلیک فرمایید.
  6. سپس یک پیام برای شما به تصور در می آید که Please do not take a screeshot و سپس روی Got it کلیک نمایید.
  7. در ادامه یک دسته ۱۲ تایی واژه ها برای شما به تصویر کشیده می شود که برای ولت شماست و شما به منظور بازایابی ولت بر روی یک گوشی دیگر، در کنار نام کاربری و گذرواژه، به این ۱۲ واژه نیز احتیاج خواهید داشت. بنابراین به این خاطر که اجازه اسکرین گرفتن داده نمی شود، آن ها را به ترتیب از بالا سوی چپ تا پایین روی یک کاغذ یا جایی در رایانه تان یادداشت کنید و در محل امنی از آن ها نگهداری کنید. تاکید می کنیم که ترتیب لغات نیز بسیار حائز اهمیت است.
  8. اولن واژه در گوشه بالا سوی چپ، دارای ترتیب شماره ۱ و واپسین واژه پایین سوی راست دارای ترتیب شماره ۱۲ می باشد. بعد از یادشت آن ها، روی گزینه I have saved it security کلیک نمایید تا به صفحه Confirm mnemoric هدایت شوید.
  9. در اینجا برای مثال از شما می خواهند که بگویید دهمین ۱۰# واژه کدام است و سه گزینه هست که شما باید یکی را انتخاب کنید تا اطمینان حاصل شود که شما ترتیب را به خوبی رعایت کرده اید. این کار دو بار انجام می شود با انجام مراحل بالا توانسته اید ولت ترون لینک را بر روی گوشی هوشمند همراه خود نصب نمایید. حال به منظور مشاهده دارایی های خود در صفحه اول اپلیکیشن بر روی گزینه Assets کلیک نمایید و در آن جا قادرید دارایی های خود را ملاحظه فرمایید.

نکته مهم : حال به منظور ارسال و دریافت رمزارز می توانید بر روی هر کدام از ارزهای دیجیتالی که در برگه Assets وجود دارد کلیک نمایید تا اطلاعات مربوط به هر توکن را مشاهده کنید. در ادامه قادرید با استفاده از گزینه Send و Receive توکن مورد نظر را ارسال و دریافت نمایید.

دریافت ترون لینک رایگان با نصب کیف پول چگونه است؟

ایردراپ یکی از روش های مرسوم جهت معرفی و عضوگیری ارزهای دیجیتالی جدید به حساب می آید که در صورت معتبر بودن، امکان افزایش قیمت دارد و می تواند سود به نسبت خوبی برای افرادی که در آن ها شرکت می کنند به همراه داشته باشد. چنانچه با بازار رمزارزها آشنایی دارید، حتما نام ترون هم به گوشتان خورده است؛ ترون یکی از پرطرفدارترین و بزرگ‌ ترین ارزهای دیجیتالی جهان است که طرفداران آن بسیار زیادند. حال چند مدتی می شود که ایردراپی جدید راه اندازی شده است که البته مستقیما برای ترون نیست، به این خاطر که این ارز دیجیتال دیگر به ایردراپ احتیاجی ندارد ولی متعلق به یکی از بهترین و شاید هم بزرگ‌ ترین کیف پول رسمی ترون باشد که تنها با یک عضویت ساده و وارد کردن کد معرف، ۳۰۰ امتیاز در اختیار شما قرار خواهد داد.

حتما بخوانید : آموزش کار با کیف پول کوینومی


بر اساس اعلام رسمی ترون لینک، این ۳۰۰ امتیاز امکان تبدیل شدن به ترون و یا ارزهای معتبری چون اتریوم و بیت کوین را دارد ولی مقدارش اعلام نشده و البته می‌ توان حدس زد که توکن جدیدی به نام ترون لینک به وجود آید و احتمالا به هر فرد، به همین تعداد، ترون لینک داده می شود. به این خاطر که این ولت از اعتبار بالایی برخوردار است و تعداد نصب آن در دنیا و ایران بسیار بالاست، قصد دارید آموزش دهیم که شما چطور بتوانید این ۳۰۰ امتیاز را کسب کنید، چرا که اگر در آینده به ارز مناسبی تبدیل شود، ارزشش را خواهد داشت و شما چیزی از دست نخواهید داد.

شایان ذکر است که پیش از این، کیف پول های معتبر دیگری مثل تراست ولت و سیف پل هم از همچین استراتژی استفاده کرده بودند و با عرضه توکن‌ های خود به بازار، موجب شدند تا کاربرانی که در ایردراپ آن‌ ها شرکت کرده بودند، سود خوبی به دست آورند. لذا برای دریافت این جایزه، بعد از نصب کیف پول ترون لینک که پیش تر آموزش آن را تقدیم حضورتان کردیم، بر روی برگه My در پایین اپلیکیشن کلیک کنید و بعد از ورود به این قسمت، وارد گزینه Friend invitation شوید. سپس از بالا بر روی Claim Rewards کلیک نمیاید؛ در اینجا از شما درخواست یک کد معرف می شود و با انجام این کار، شما صاحب ۳۰۰ امتیاز می شوید که بر اساساعلام رسمی ترون لینک، در آینده قرار است به ارز دیجیتال معتبری قابل تبدیل شود. توجه داشته باشید که شما می توانید از کدهای دیگر دوستان خود هم استفاده نمایید.

گزینه فریز کردن و از فریز در آوردن چگونه کار میکند؟

در آموزش کیف پول ترون لینک با قوانینی که برای کار با این گزینه آورده شده، آشنا خواهید شد که این قوانین بدین شرح هستند:

۱. چنانچه ترون را Freeze کنید، می­توانید ترون پاور بگیرید. در برابر هر ترون که فریز می کنید، یک پاور برابر با یک رای، دریافت خواهید کرد.

۲. در کنار ترون پاور شما می توانید به نسبت ترون فریز شده ای که دارید، پهنای باند یا انرژی دریافت کنید.

۳. البته این را باید در نظر داشته باشید که بعد از فریز کردن تنها ۳ روز این توانایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و سپس ترون های خود را از حالت فریز بیرون می آورید. ترون ها را در دسته بندی های مختلفی می­توان فریز کرد اما تنها زمانی می توانید آن ها را از حالت فریز بیرون آورید که ترون های موجود در هر دسته، به مدت ۳ روز در حالت فریز باقی مانده باشند.

۴. به ازای هر روز که ترون های شما در فریز باشند، می­ توانید ۵  هزار پهنای باند بگیرید.

۵٫ چنانچه ارز TRX خود را فریز نمایید، در این صورت حق رای های شما باقی خواهد ماند و بدین روش می توانید ترون پاور به دست آورید.

۶٫ چنانچه ترون های خود را از حالت فریز خارج کنید، تمامی قابلیت ها مثل ترون پاور، پهنای باند و انرژی که داشتید را از دست می دهید.

۷٫ بعضی اوقات شاید قصد داشته باشید بدون آن که gas بپردازید، نقل و انتقال توکن های TRX در شبکه را در دستور کار خود قرار دهید. در این شرایط قادرید از منابعی مانند پهنای باند و انرژی که در فریز کسب کرده اید، به منظور اجرایی کردن معاملات هوشمند خود بهره بگیرید.

کیف پول ترون لینک چه ویژگی هایی دارد؟

همه چیز درباره کیف پول ترون لینک

  • توسعه و پشتیبانی مداوم
  • داشتن کلیدهای خصوصی
  • دارا بودن تمامی DAppsها و توابع TRON
  • کیف ترون لینک تحت تمام سیستم عامل ها به وسیله توسعه دهندگان انجمن ترون ایجاد شده است.
  • ویژگی های امنیتی مختلف؛ از پین های امن و عبارات بازیابی گرفته تا تأیید هویت ۲ عاملی و پشتیبانی با چند امضا
  • راحتی در استفاده؛ یکی دیگر از خصوصیات مهم برای تمرکز روی انتخاب کیف، استفاده از کیف پول راحت و ساده به حساب می آید.
  • ترون لینک از بیش از ۹۰ درصد از کل کاربران TRON پذیرایی می کند، لذا بزرگترین پخش کننده اکوسیستم TRON در نوع کیف پول به حساب می آید.
  • سازگاری با TRX؛ در ابتدا اطمینان حاصل کنید که ولت مورد نظر شما با توکن های ارز TRX سازگاری دارد، چرا که هیچ ولتی وجود ندارد که از تمامی ارزهای دیجیتال موجود پشتیبانی نماید.

امنیت کیف پول TronLink چگونه است؟

امنیت ترون لینک در قیاس با دیگر ولت های سخت افزاری به مراتب پایین تر است، ولی بین انواع کیف پول نرم افزاری تقریبا می توان گفت که امنیت خوبی در اختیار کاربران خود قرار می دهد. جالب است بدانید که این ولت کلیدهای خصوصی را در کامپیوتر و موبایل کاربر ذخیره می نماید و همچنین یک کیف پول HD به حساب می آید که می‌ توانید با استفاده از عبارت بازیابی برای بازگردانی آن اقدامات لازم را انجام دهید.

عبارت بازیابی کیف پول TronLink چیست؟

عبارت بازیابی ولت ترون لینک یک عبارت ۱۲ کلمه‌ ای می باشد که در زمان ساخت ولت به شما نشان داده خواهد شد و شما باید آن را یادداشت کرده و نگه داشته باشید. لذا با نگهداری آن در محلی امن و دور از دسترس دیگران، قادرید امنیت ولت خود را حفظ نمایید.

نحوه کسب درآمد از کیف پول ترون لینک

ولت ترون لینک، از قابلیت های منحصر به فرد خود به منظور کسب درآمد برخوردار است. لذا به منظور کسب درآمد از کیف پول ترون لینک، لازم است یک یا چند سرگرمی مختلف برای بازی با ارز به وجود آوریم. درآمد هر سرگرمی فعال به صورت خودکار، در هر ساعت شارژ خواهد شد. کل درآمد حاصل از بازی­ ها به نسبت میان سپرده موجود و مبالغ جاری تقسیم بندی می شود. از مبالغ جاری برای تولید توکن بیشتر و افزایش درآمد می ­توانید استفاده کنید. پس انداز موجود خود را در هر فاصله زمانی که دوست داشته باشید قادرید بردارید، مسلم است که بخش از آن می ­تواند به منظور گسترش کار شما مورد استفاده قرار گیرد.

حتما بخوانید : بهترین کیف پول برای استیکینگ کدام است؟


کل سرگرمی های موجود برای بازی، مدت زمان کاری محدودی دارد و این کار موجب می شود تا بتوان از بازی­های طولانی مدت، بیشتر درآمد به دست آورد. جالب است بدانید که بازی ها طبق قراردادهای هوشمند بلاک چین ترون برنامه ریزی شده اند که به صورت مستقل عمل می کنند و غیرمتمرکز محسوب می شوند. همه قوانین مشارکت با قراردادها به صورت شفاف تنظیم شده است. منبع کد قرارداد هوشمند، یک کد منبع باز یا Open Source است که همه امکان خواندن آن را دارند.

نکات مهم برای دانلود کیف پول ترون لینک

  • هنگام دانلود نرم افزار به نرم افزارهای مشابه توجه فرمایید.
  • حتماً به منظور دانلود ولت ترون لینک می بایست از سایت رسمی این کمپانی اقدام نمایید.
  • توصیه داریم که جهت وارد شدن به لینک دانلود این نرم افزار از سایت های واسط استفاده نکنید، چرا که بسیاری از این سایت ها فیشینگ و کلاهبردار هستند، بنابراین حتما از این سایت ها دوری کنید.
  • حتی جستجوی نرم افزار ترون لینک را در گوگل پلی و اپ استور هم به شما عزیزان توصیه نمی کنیم؛ در واقع بهتر است از لینک درج شده در سایت اصلی وارد صفحات دانلود آن ها در پلتفرم های گوناگون شوید و بدین شکل امنیت کار خود را افزایش دهید.

نکات مهم درباره کیف پول TronLink 

  • دانلود کیف پول ترون لینک به صورت کامل رایگان است.
  • این ولت نرم افزاری از امکان اتصال به کیف پول لجر نانو برخوردار است.
  • ترون لینک یک ولت نرم افزاری به حساب می آید که در دسته ولت های گرم قرار می‌ گیرد.
  • از رقبای این کیف پول می توان به کیف پول تراست والت، متامسک، کوینومی اشاره داشت.
  • برای پلتفرم های موبایل اندروید و آیفون و مرورگرهای کروم و فایرفاکس در دسترس می باشد.
  • از رمزارزهای مربوط به شبکه ترون و استانداردهای TRC20، TRC10 و TRC721 پشتیبانی می کند.
  • قابلیت نگهداری، دریافت و ارسال، معامله، سوآپ و استیک کردن توکن های خود را در این کیف پول در اختیار دارید.
  • این کیف پول به وسیله مجموعه ترون زیر نظر جاستین سان در کشور چین توسعه یافته است و ولت اختصاصی رمزارز ترون به شمار می رود.
  • امنیت ترون لینک به نسبت دیگر ولت های سخت افزاری به مراتب پایین تر است ولی بین کیف پول های گرم، می توان به ترون لینک به چشم یک انتخاب مناسب نگاه کرد.

نتیجه گیری و کلام پایانی

کیف پول ترون لینک یکی از انواع کیف پول نرم‌ افزاری و شاید بتوان گفت دسکتاپ است که از طریق مرورگر و موبایل خود می توانید آن را دانلود، نصب و استفاده نمایید. لذا شما می توانید با استفاده از کیف پول Tronlink وارد بلاکچین ترون شوید و از مزایای این شبکه استفاده کنید که در طول متن در این خصوص توضیحات لازم را در اختیار شما مخاطبان کد بورسی قرار دادیم.

همچنین در خصوص امنیت و پشتیبانی این کیف پول هم با شما صحبت کردیم و در انتها هم نکات مهمی که برای دانلود و استفاده از این ولت نرم افزاری بایستی بلد می بودید را مورد بررسی قرار دادیم تا اگر قصد دانلود، نصب و استفاده از کیف پول ترون لینک بر روی افزونه کروم (دسکتاپ) و یا روی تلفن همراه خود را داشتید، آموزش نصب و راه اندازی این کیف پول را اینجا مشاهده کنید تا برای استفاده از ترون لینک مشکلی نداشته باشید.

همان طور که قول داده بودیم، در این مطلب به آموزش کیف پول ترون لینک پرداختیم.

همچنین اگر دوست دارید آموزش کار با کیف پول اتمیک را هم یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم همین الان این مقاله را مطالعه کنید.

آیا شما تجربه‌ استفاده از کیف پول ترون لینک را دارید؟ خوشحال می‌ شویم حالا که همه چیز در مورد کیف پول ترون لینک را مطالعه کردید، تجربیات ارزشمند خودتان را با ما به اشتراک بگذارید؛

برای دوستانتان بفرستید: