Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
پیش بینی آینده اتریوم + آینده ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

پیش بینی آینده اتریوم + آینده ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک

با افزایش بازدهی ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین و اتریوم و همچنین سقف شکاندن این دو ارز پرطرفدار و قدیمی، بسیاری از افراد به دنبال اطلاع از آینده استخراج اتریوم و حتی پیش بینی آینده اتریوم در آینده هستند. پیش بینی آینده اتریوم از این جهت حائز اهمیت است که سرمایه گذاری افراد در این ارز افزایش پیدا کرده است و همچنین ارز اتریوم مثل بیت کوین، محدودیتی در تعداد و استخراج ندارد و اگر ارز دیجیتال مناسب و آینده داری باشد، قطعا قیمت آن در ادامه با افزایش های بسیار شدید مواجه خواهد شد. آینده ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک هم تا حدود زیادی به آینده ی اتریوم وابسته است و در این مطلب سعی کرده ایم تا پیش بینی آینده اتریوم و همچنین اتریوم کلاسیک را به بهترین و دقیق ترین شکل انجام دهیم، پس همراه ما باشید.

پیش بینی آینده اتریوم

پیش از تجزیه و تحلیل آینده‌ اتریوم ابتدا توضیح کوتاهی در رابطه با آن خواهیم داشت. اتریوم یا همان Ethereum یکی از انواع ارزهای دیجیتال است که در سال ۲۰۱۳ به وسیله ویتالیک بوترین بنیان ‌گذاری شد. این ارز دیجیتال در حال حاضر بعد از بیت کوین در جایگاه دوم قرار گرفته و از طرفداران بسیار زیادی در کل دنیا دارد. حال که با مفهوم اتریوم آشنا شدیم در ادامه به بحث آینده اتریوم و پیش ‌بینی های صورت گرفته در خصوص آینده‌ اتریوم می پردازیم.

حتما بخوانید : استخراج اتریوم در خانه چگونه است؟ + راهنمای گام به گام


همانطور که می‌ دانید بازار ارزهای دیجیتال بسیار ناپایدار است، لذا پیش بینی ‌های قطعی و دقیقی را نمی ‌توان برای ارزهای دیجیتال برای چندین سال آینده ارائه کرد، ولی پیش ‌بینی و تجزیه و تحلیل‌ های زیادی به وسیله سایت ‌ها و افراد علاقه ‌مند به این ارزهای دیجیتال انجام شده است. اینطور به نظر می آید که بیشتر آن‌ ها روند صعودی و آینده‌ خوش‌ بینانه‌ ای را برای ارز دیجیتال مورد بحث پیش ‌بینی می ‌کنند و حتی برخی این ارز دیجیتال را جایگزین مناسبی برای طلا می ‌دانند. در این مقاله قصد داریم آینده اتریوم و اطلاعات مربوط به این ارز دیجیتال را مورد بررسی قرار دهیم.

آینده ی اتریوم روشن تر از همیشه

پس از راه اندازی اتریوم۲.۰، چشم انداز بلند مدت اتریوم احتمالا روشن ‌تر از پیش خواهد بود. Eth2 یک بروزرسانی عمده در شبکه اتریوم به حساب می آید و شبکه بلاکچین اتریوم را به حد قابل توجهی مقیاس پذیر می ‌کند. پیش از راه اندازی Eth2، بلاکچین اتریوم قادر به پردازش حدود ۱۵ تراکنش در ثانیه بود ولی پس از این بروزرسانی، امکان پردازش هزاران تراکنش در ثانیه برای آن فراهم شده است. این به روز رسانی به این خاطر مهم است که به شما اجازه می ‌دهد برنامه‌ های غیرمتمرکز و پروتکل‌ های دیفای را بدون مشکل مقیاس ‌پذیری و به صورت یکپارچه در آن اجرا نمایید.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


به عنوان مثال در چرخه اخیر دیفای، که در آن فعالیت کاربران در سراسر پروتکل‌ های دیفای افزایش چشمگیری داشت، بسیاری از پلتفرم های دیفای برای مقابله با افزایش فعالیت کاربران با مشکل مواجه شدند، لذا این امر موجب شد تا هزینه گس در شبکه اتریوم تاحد زیادی افزایش پیدا کند، به صورتی که کاربران در هر مرحله مجبور بودند ۵۰ تا ۲۰۰ دلار برای هر تراکنش پرداخت می‌ کردند. هنگامی که کاربران مجبور به پرداخت هزینه ‌های بالا و دست و پنجه نرم کردن با مسدود شدن شبکه بلاکچین نباشند، سطح فعالیت کاربران و رشد هرچه بیشتر دیفای بیش از پیش افزایش می یابد.

تحلیلگران با مقیاس گذاری سال ۲۰۲۱ پیشرفت عمده را پیش بینی می کنند

یک اتفاق بسیار مهم در مورد ETH در سال ۲۰۲۱ راه اندازی اتریوم ۲٫۰ و بهبود مقیاس گذاری آن است. یکی از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال اظهار کرد که توسعه راهکارهای لایه دوم اتریوم و زنجیره های جانبی در سال آینده به یک روند عمده تبدیل می شود. ویتالیک بوترین هم که بنیان گذار اتریوم است، بیان کرده است که راهکار های لایه دوم ETH می تواند ظرفیت بلاکچین را ۱۰۰ برابر افزایش دهد. بدون اتریوم ۲٫۰ و شاردینگ، رول آپ ها و زنجیره های جانبی می توانند مقیاس پذیری بلاکچین را به صورت گسترده ای افزایش دهند. حداقل در میان مدت بسیاری از این راهکار ها ظرفیت اشغال شده به وسیله پروتکل های دیفای را جبران خواهد کرد.

نگاهی فاندامنتالی به اتریوم

بلاک چین اتریوم بر پایه فناوری منحصر به فردی به وجود آمده است و این ارز بر خلاف اکثر ارزهای دیجیتال دیگر، از کد بیت کوین استفاده نمی ‌کند. ظهور اتریوم را می ‌توان بهترین تلاش جامعه ارزهای دیجیتال برای ارائه جایگزینی برای بیت کوین به حساب آورد. ابزار اتریوم برای این کار هم قراردادهای هوشمند نام دارد. به صورت کلی می ‌توان ارزش‌ اتر را از نقطه نظر فناوری در کاربردهای زیر خلاصه کرد :

  • بخشی از سفته ‌بازی در معاملات ارزهای دیجیتال با اتر انجام می ‌شود.
  • پرداخت کارمزد تراکنش ‌ها در داخل بلاک چین اتریوم به وسیله اتر پرداخت می ‌گردد.
  • اتر به وسیله کسب‌ و کارها و ارائه ‌دهندگان گوناگوین به عنوان یک روش پرداخت مورد استفاده قرار می گیرد.
  • پروژه ‌های گوناگونی برای نرم ‌افزارهای مالی خود از اتر استفاده می ‌کنند، برای مثال می ‌توان به نکسو، شبکه نیو و … اشاره داشت.
  • اتر به عنوان یک درگاه برای توکن‌ های مبتنی بر این ارز، صرافی‌ های غیر متمرکز، بازی‌ های بلاک چینی، خدمات نرم ‌افزارهای غیرمتمرکز و سیستم‌ های اعطای پاداش استفاده می ‌شود.

آینده ماینینگ اتریوم

بنیاد اتر سرانجام نسخه جدید اتریوم ۲.۰ را در اواخر سال جاری میلادی اجرا کرد. در این نسخه شبکه اتریوم از شبکه ای مبتنی بر اثبات کار یا PoW به مدل اثبات سهام یا PoS تغییر کرده است. این تغییر می تواند ماینرهای اتریوم را با چالش هایی روبرو کند. از آنجا که تجهیزات ماینینگ فعلی اتریوم منسوخ می شوند، سوال این است که چه اتفاقی برای ماینرها با توجه به هزینه و تخمین سوددهی ماینینگ می افتد و آینده استخراج اتریوم چه خواهد شد؟ بررسی ها نشان می دهد که در واقع آن ها دو راه دارند. اول این که تجهیزات خود را به فروش برسانند و این پول را صرف خرید و سرمایه گذاری در اتریوم کنند. راه دوم این است که بسیاری از ماینرهایی که از GPU استفاده می کنند به استخراج دیگر آلتکوین ها روی آورند که کار منطقی هم خواهد بود.

آینده اتریوم در سال 2021

بعضی از تحلیلگران معتقدند که بسیاری از ماینرهای اتریوم گزینه دوم را انتخاب می کنند و بعید است که عمده آن ها قصد ذخیره اتریوم را داشته باشند. نکته جالب دیگر این است که استخرهای بزرگ استخراج اتریوم نیز با این دو گزینه موافقت خواهند کرد. پس از اعلام خبر تغییر شبکه اتریوم، استخر F2Pool با راه اندازی یک شرکت تابعه در سال ۲۰۱۸ به استخراج ارزهای مبتنی بر PoS مثل تزوس، کاردانو و … روی آورد. استخر Poolin نیز امکان دارد به صورت موقت دست از استخراج اتریوم بکشد. حال باید دید واکنش ماینرهای اتریوم به این بروزرسانی جدید چه خواهد بود؟ آیا آن ها میدان را ترک می کنند و به سمت سایر رمزارزها می روند و یا همچنان یار وفادار اتریوم باقی می مانند و به طریقی به رشد آن کمک خواهند کرد.

آیا بیت کوین و اتریوم، آینده مشترکی دارند؟

همانطور که میدانید بیت کوین پیشگام ارزهای دیجیتال است؛ این شبکه نوعی نرم افزار روی یک بلاک چین است. در راستای کامل کردن شبکه هوشمند ارزهای دیجیتال قرار داد هوشمند قرار دارد که در حقیقت یک پروتکل به شمار می رود که از آن برای تنظیم قراردادها استفاده می شود. قراردادهای هوشمند، معامله ‌ها و فرآیندها را به صورت تضمینی و بدون حضور اشخاص ثالث انجام می ‌دهند. درادامه دارایی‌ ها و شرایط قرارداد کدگذاری می ‌شوند و در بلاکچین قرار می ‌گیرند. این قرارداد بین نودهای پلتفرم توزیع و چندین بار کپی شده است. پس از این که پردازش انجام شد، قرارداد مطابق با شرایط مشخص شده اجرا خواهد شد.

حتما بخوانید : ریگ ماینینگ اتریوم + راهنمای راه اندازی کامل ریگ ماینینگ اتریوم


از زمان هوشمند سازی فرآیندها زمان بسیار زیادی می گذرد اما با این حال، بزرگ ‌ترین تفاوت فرایند قراردادهای هوشمند با فرآیندهای معمولی در اینترنت، غیرمتمرکز بودن و عدم بازگشت آن است. با این وجود که تمام بلاک چین‌ ها توانایی پردازش کد را دارند اما بیشتر آن‌ ها به شدت محدود هستند، ولی بلاک چین اتریوم متفاوت است. اتریوم به جای ارائه مجموعه ‌ای از عملیات‌ های محدود، به توسعه دهندگان اجازه می ‌دهد تا نرم افزارهای خودکار را روی بلاک چین خود به اجرا دربیاورند. بلاک چین اتریوم برای تمامی کسانی که بتوانند برنامه غیرمتمرکزی ارائه دهند، قابلیت استفاده دارد.

آینده اتریوم کلاسیک

این رمز ارز به گفته بسیاری از کارشناسان آینده خوبی دارد و می‌ تواند در بازار رمز ارزها حرف ‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. طرفداران متعصب رمز ارز اتریوم کلاسیک تحلیل کرده اند حتی چنانچه قیمت اتریوم به صفر هم برسد افراد زیادی از آن استفاده می‌ کنند، چرا که قابلیت قراردادهای هوشمند را دارد و روی ماشین تورینگ بین المللی فعالیت می ‌کند. البته کارشناسان بسیار این طور بیان کرده اند که این رمز ارز نوسانات زیادی را تجربه خواهد کرد ولی به صورت کلی سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز در بلند مدت سوددهی بسیار بالایی خواهد داشت.


نتیجه گیری و کلام پایانی

در حال حاضر اتریوم یکی از اصلی ترین و پرطرفدارترین پلتفرم‌ های صنعت بلاک چین و ارز دیجیتال محسوب می شود. اتریوم با ایجاد بستری کاربرپسند، این امکان را دراختیار علاقه ‌مندان این صنعت قرار می دهد که از قدرت فناوری بلاک چین استفاده نمایند. برنامه ‌های غیرمتمرکز پتانسیل ایجاد انقلابی در صنایع گوناگون از جمله امور مالی، املاک و مستغلات، دانشگاه ‌ها، بیمه، امور بهداشتی و سلامت و بخش ‌های دولتی را دارند.

همگام با پیشرفت روزافزون علم و تلاش بشر برای مهاجرت به سیاره‌ های دیگر، در طرفی دیگر از علم شاهد این هستیم آشنایی و پذیرش فناوری بلاک چین و ارز دیجیتال در بین عموم مردم رو به افزایش است. اتریوم در این میان یکی از پیشتازان این عرصه است و همان‌ طور که بنیان ‌گذار جوان آن ادعا کرد، به نظر می آید که اتریوم کامپیوتر جهانی برای برنامه ‌های غیرمتمرکز فرداست.

بلاکچین اتریوم دومین بلاکچین پرطرفدار در صنعت ارزهای دیجیتال است. اتریوم تنها قادر به پردازش ۱۵ معامله در ثانیه است، ولی در حقیقت چند موضوع در مورد مقیاس پذیری وجود دارد. مقیاس پذیری به تعداد معاملاتی است که یک بلاکچین می تواند در هر ثانیه پردازش کند. در اوایل این پروژه، این عمل مشکلی نداشت، به خاطر این که افراد زیادی از آن استفاده نمی کردند.

اگرچه که اتریوم محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، ولی این مشکل در حال حاضر برای اتریوم پیش آمده است. در صورت حل نکردن این مشکل اتریوم در آینده دچار مشکل بزرگی می شود. البته این مسائلی که گفتیم مشکلات گذشته اتریوم بود و در حال حاضر و با ارائه اتریوم ۲ دیگر این مواردی که مطرح شد، برای پیشرفت اتریوم صد محکمی به حساب نمی آید. این تغییرات شامل طرح ها و پروژه های بزرگی است که در صورت عملی شدن آن ها آینده درخشانی برای اتریوم رقم می خورد.

با در نظر گرفتن روند فعلی ارزهای دیجیتال، به صورت کلی می‌ توان گفت در سال ۲۰۲۱ نیز روند مثبت رشد ارزهای دیجیتال ادامه پیدا می کند و در واقع می توان آینده اتریوم در سال ۲۰۲۱ را به صورت کلی مثبت ارزیابی کرد.

با گسترش روزافزون کاربرد این ارزها در کارهای روزمره و نیز صنایع مختلف انتظار می‌رود تقاضا برای ارزهای دیجیتال و به ویژه بیت ‌کوین و اتریوم که سرآمد این حوزه هستند در سال ۲۰۲۱ افزایش چشمگیری را تجربه کند و این عوامل در نهایت به افزایش چشمگیر قیمت این دارایی ‌های دیجیتال منتهی خواهد شد.

در انتها امیدوارم فهمیده باشید پیشبینی آینده اتریوم به چه صورت است.

پیش بینی شما از آینده اتریوم چیست؟ (حتما تجربیاتتون رو بنویسید تا دیگران هم استفاده کنند)

برای دوستانتان بفرستید: