Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
معرفی ارز دیجیتال reef + همه چیز درباره ارز دیجیتال ریف

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

معرفی ارز دیجیتال reef + همه چیز درباره ارز دیجیتال ریف

وقتی معرفی ارز دیجیتال reef را در این مطلب مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که ارز reef چیست و ساختار راه اندازی آن به چه صورت است. همچنین مواردی مثل آینده ارز دیجیتال reef و صرافی ها و کیف پول هایی که از این رمزارز پشتیبانی می کنند را نیز در ادامه یاد خواهید گرفت که قصد می تواند چراغ راهنمای شما در مسیر سرمایه گذاری در ارز دیجیتال reef باشد. پس اگر شما هم به دنیای آلت کوین ها علاقه دارید و دوست دارید سودهای بیشتر از ۱۰۰۰ درصدی را در بازار کریپتو تجربه کنید، این مطلب تحت عنوان معرفی ارز دیجیتال reef رو کامل تا انتها مطالعه کنید تا بیشتر و بهتر متوجه شوید که ارز دیجیتال reef finance چیست و چه آینده ای در انتظارش است.

معرفی ارز دیجیتال reef

ریف یک پلتفرم DEFI ساخته شده بر روی شبکه پولکادات می باشد که هدف آن ارائه تجارت بین زنجیره ای است. یک موتور بازده و یک جمع کننده نقدینگی هوشمند از جمله پیشنهادات این پروژه به شمار می رود. کار بر روی این پروژه در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ شروع شد. کسانی که پشت سر ریف هستند، استدلال می کنند که روند تجارت، وام دادن و سرمایه گذاری ارز های رمزنگاری شده امروزه متلاشی شده است، ایجاد یک تجربه دردناک برای همه شرکت کنندگان آن! ریف نقدینگی را جمع می کند و اتوماسیون را فراهم می کند. همچنین هدف این است که اشکالات مرتبط با سیستم عامل های تجاری موجود را برطرف نماید.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


البته این در حالی است که مبادلات متمرکز مستعد نقض امنیت هستند، رقبای غیرمتمرکز می توانند نقدینگی نداشته باشند و استفاده از آن ها به صورت معمول مشکل است، امروزه REEF از بیش از ۳ میلیارد توکن در گردش برخوردار می باشد. وقتی نوبت به کل عرضه رمز می رسد، تقریبا ۳ درصد به Binance Launchpool اختصاص پیدا کرده است و این در حالی است که ۲۱ درصد از طریق فروش توکن به سرمایه گذاران توزیع شده است. تیم ریف ۱۶ درصد از منابع را تأمین می کند و یک بنیاد ویژه به وجود آمده ۱۷٫۵ درصد، حدود ۱۲٫۵ درصد برای توسعه اکوسیستم اختصاص پیدا کرده است. ۳۰ درصد باقیمانده به انتشار پروتکل و جوایز نقدینگی اختصاص دارد و توکن ها قرار است به تدریج از الآن تا پایان سال ۲۰۲۵ منتشر شوند.

چه چیزی REEF را منحصر به فرد میکند؟

ریف همراه تازه واردان و همچنین کاربران فعلی DeFi است که به سختی می توانند با بهترین استراتژی های سرمایه گذاری همراه شوند. این شرکت همچنین قصد دارد هزینه های بالایی را که در بلاک چین اتریوم مشاهده می شود، مقابله کند که برخی بر این باورند که پروتکل های DeFi غیرقابل استفاده هستند. وقتی که صحبت از ویژگی های منحصر به فرد Reef می شود، یکی به نحوه ادغام پروتکل DeFi در سیستم عامل خود مرتبط می شود.

ارز دیجیتال reef finance

کاربران می توانند با تنها یک کلیک وارد موقعیت های انتخابی خود شوند و بعضی از دردسرهای مربوط به مدیریت توکن های ذخیره نقدینگی را از بین ببرند. به علت نحوه ساخت آن در Polkadot Reef قادر است از پروتکل های DeFi در Avalanche ،Moonbeam و Plasma و همچنین در Ethereum و Binance Smart Chain پشتیبانی کند، لذا کاربران Reef بدون نیاز به چندین حساب و بی شمار نام کاربری و رمز عبور به تعداد گسترده ای از سیستم عامل ها دسترسی دارند که پیگیری آن ها سخت می باشد.

حتما بخوانید : بهترین کیف پول برای ریپل کدام است؟


همچنین جالب است بدانید که ارز دیجیتالی REEF، برای کاربران مبتدی طراحی شده است و این امکان را برای کاربران فعلی که از ادامه مداوم انتخاب استراتژی سرمایه گذاری خسته شده اند را فراهم می کند. به علاوه از دیگر هدف های  ارز دیجیتال REEF، کم کردن کارمزدهای بالای گاز در شبکه اتریوم است. به شکلی که برخی از کاربران بر این باور هستند که در صورت اجرایی شدن این هدف، دی فای ها غیر قابل استفاده می شوند.

به دلیل نوع ساخت REEF بر روی ارز دیجیتال پولکادات، این نوع ارز می تواند پروتکل های گوناگونی مانند Avalanche، Moonbeam، پلاسما و اتریوم را پشتیبانی و حمایت کند، لذا کاربران ریف می توانند بدون احتیاج به ایجاد چند حساب کاربری و چند رمز و خطرات نگهداری از رمز عبورهای این حساب ها، به پلتفرم های بیشتری با یک حساب کاربری دسترسی یابند.

سازندگان این توکن چه کسانی هستند؟

ریف به وسیله Denko Mancheski راه اندازی شد. انگیزه او این بود که موانع فنی ورود سرمایه گذاران خرده فروشی را که می خواهند با DeFi درگیر شوند برطرف کند و یک فرایند تصمیم گیری مستقیم ارائه دهد که اشتهای کاربر برای ریسک را در نظر بگیرد. مانچسکی قصد داشت به تازه واردان رمزنگاری کمک کند تا بر پیچیدگی های مربوط به استفاده از کتاب های سفارش غلبه کنند و آن ها را قادر به یادگیری نحوه کار پروتکل های گوناگون نماید. مانچسکی در مقدونیه متولد شد و گفت اشتیاق او به fintech منجر به معرفی وی به فناوری بلاکچین شد. وی تشكیل یک تیم صالح را بزرگترین چالش مرتبط با زنده كردن ریف توصیف كرده است.

حتما بخوانید : نحوه ترید ارزهای دیجیتال + نکات شگفت انگیر معامله رمزارزها


وقتی از وی در مورد خصوصیات شخصی که به او کمک می کند یک کارآفرین موفق شود، سوال شد، وی افزود: “من شخصیتی بسیار اعتیاد آور دارم، تا زمانی که به هدف خیالی که برای خودم تعیین کردم نرسم ، نمی توانم کارم را متوقف کنم.” منچسکی پیش از این به عنوان مدیر ارشد فناوری در Adel، یک جامعه رمزنگاری جهانی کار می کرد که به عنوان “جوجه کشی فناوری برای نوآوری در بلاکچین” فعالیت می کند. وی همچنین به عنوان CTO برای Viewly ، یک پلتفرم ویدیویی اجتماعی بدون تبلیغات منصوب شده بود.


نتیجه گیری و کلام آخر

همانطور که بیان کردیم؛ ارز دیجیتال REEF، یک پلتفرم به وجود آمده بر روی شبکه پولکادات است. REEF، یک ارز دیجیتال غیر متمرکز بوده که یک امکان تجارت بین زنجیره ای ایجاد می کند. از جمله پیشنهاداتی که این ارز دیجیتال دارد، یک موتور سودآور و یک تجمیع کننده نقدینگی است. فعالیت این پروژه از نیمه دوم سال ۲۰۲۰ آغاز شد. توسعه دهدگان این پروژه بر این باورند که فرآیند تجارت، قرض دهی ارزهای دیجیتال به صورت کاملا نامنظم انجام می شود، از همین روی پلتفرم ریف، نقدینگی را تجمیع کرده و اتوماسیون را فراهم می نماید.

در دنیای رو به گسترش موسسات مالی غیرمتمرکز آنلاین یا دی فای ها، انتخاب و پیدا کردن دی فای مطمئن و قابل اتکا بسیار خیلی ساده نیست، چرا که این پدیده تقریبا در اول راه توسعه خود قرار دارد. این موضوع که احتیاجات افراد گوناگون با هم دیگر مختلف است و از طرف دیگر محدودیت های تکنیکی زیادی بر سر راه این دی فای ها وجود دارد، این دی فای ها همچنان در حال رشد و توسعه هستند.

می توان در اولین نگاه شباهت های زیادی بین دیفای های مختلف دید که علت آن شباهت های بستر های آن هاست. این قراردادهای هوشمند در عمل باید در بستر یکی از بلاک چین های معتبر با قابلیت اجرای قراردادهای هوشمند راه اندازی شوند. این موضوع محدودیت‌ های آن بستر را به این موسسات اعمال می کند. ریف با علم به وجود این موانع و مشکلات سعی کرده تا بتواند راهکارهایی نوآورانه در این زمینه داشته باشد.

با توجه به ادعای دست اندرکاران پروژه، اساس کار در ریف بر پایه ارایه خدمات به تازه کاران حوزه رمزارز و دیگر کاربرانی که علاقه ای به پیچیدگی های این موسسات ندارند و از انتخاب مداوم و چند باره استراتژی های تجارت خسته شده اند، تکیه دارد. این پروژه با اتکا به امکانات بستر خود یعنی پولکادات، توان تجمیع چندین دیفای مختلف را در یک محل دارد و از طریق این پلتفرم می توان به راحتی به مجموع معاملات در صرافی های مختلف نظارت کرد و به مدیریت آن‌  ها پرداخت.

البته نکته مهی که باید در نظر داشته باشید این است که این امکانات با توجه به جوان بودن این پروژه همچنان در حال توسعه و اجرایی شدن هستند و هنوز به مرحله های پیشرفته کارآیی خود دست نیافته اند، ولی با این وجود این پروژه به عنوان یک پروژه امیدوار کننده در سال ۲۰۲۱ معرفی شده است.

همانطور که اول مقاله قول دادیم، به صورت کامل به معرفی ارز دیجیتال reef پرداختیم.

همین طور اگر دوست دارید بدانید سرمایه گذاری در آلت کوین ها بهتر است یا بیت کوین؟ پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این مطلب را از دست ندهید.

از نظر شما آینده ارز دیجیتال reef چطور رقم می خورد؟

برای دوستانتان بفرستید: