Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
معرفی ارز دیجیتال شیبا که سودهای 1000% میدهد!

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

معرفی ارز دیجیتال شیبا که همه را متحیر کرده است!

قبل از این که به معرفی ارز دیجیتال شیبا بپردازیم بهتر است بدانید که دنیای ارزهای دیجیتال هر لحظه در حال رشد است و دیگر این که یک ارز دیجیتال مثل شیبا توانسته است سودهایی بالاتر از ۱۰۰۰ درصد را برای سرمایه گذاران به همراه داشته باشد، کسی را متعجب نمی کند چرا که پتانسیل بسیار بالایی این بازار و حجم سرمایه های تازه نفسی که در هر لحظه به آن تزریق می شود، مطمئنا آینده این بازار و روند صعودی فعلی آن را تضمین و تثبیت می کند. در اینجا ما قصد داریم به معرفی ارز دیجیتال شیبا اینو بپردازیم و همه چیز راجب این ارز آینده دار و سودده را مورد بررسی خود قرار دهیم، پس شما هم اگر دوست دارید ارز دیجیتال شیبا اینو را بیشتر بشناسید، این مطلب تحت عنوان معرفی ارز دیجیتال شیبا به شما راهنمایی های لازم را کرده است.

معرفی ارز دیجیتال شیبا

چنانچه تجربه سرمایه گذاری و یا فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال را داشته باشید و یا این که اطلاعاتی در خصوص دنیای ارز های دیجیتال داشته باشید، می دانید که در حال حاضر رمزارزهای بسیاری در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارند که هر کدام از آن ها ویژگی ها و عملکرد مخصوص به خود را دارند و شما می توانید با بررسی روند قیمت رمزارزها به راحتی سرمایه گذاری نمایید. در این مطلب آموزشی می خواهیم تا رمزارز شیبا که اولین ارز لیست شده در صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap است را به شما معرفی کنیم.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


این ارز دیجیتال به دلیل رشد قیمتی که تا به امروز داشته است، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و در حال حاضر ترند بازار رمز ارزها به حساب می آید. شیبا اینو را می‌ توان از جدیدترین ارزهای دیجیتال بازار به حساب آورد که خود را با نام “قاتل دوج کوین” نیز معرفی کرده است. این ارز دیجیتال شگفت انگیز اخیرا رشد ۱۴۰۰ درصدی را تجربه کرده است. چنانچه شما نیز از طرفداران این ارز جنجال برانگیز هستید، این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

ارز دیجیتال SHIBA INU چیست؟

در تاریخ ۱ آگوست سال ۲۰۲۰، تیم شیبا، ارز دیجیتال خود را با نام شیبا اینو به دنیا معرفی کرد. جالب است بدانید که خالق این پروژه فردی با نام ریوشی است. شیبا ابتدا در صرافی یونی سواپ که بزرگترین صرافی غیرمتمرکز جهان به حساب می آید، فهرست و در ادامه قیمت‌ گذاری و معاملات آن در این پلتفرم شروع شد. این ارز دیجیتال بر بستر اتریوم قرار دارد و تراکنشات خود را بر روی آن انجام می‌ دهد. شیبا یک توکن غیرمتمرکز به شمار می رود و اولین ارز دیجیتالی است که این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا میلیاردها عدد از آن را در اختیار داشته باشند.

شیبا را می‌ توان از سری ارزهای دیجیتال میم کوین یا جوک کوین محسوب کرد. میم کوین‌ ها ارزهای دیجیتالی هستند که شروع آن ها از یک شوخی اینترنتی نشات گرفته است. دوج کوین را می‌ توان سردسته این سبک از رمز ارزها به حساب آورد. نکته جالب این است که در امروزه بسیاری از این میم کوین‌ ها، ارزش بسیار زیادی را بدست آورده‌ اند. شیبا نیز مثل دیگر هم گروه‌ های خود رشد بسیاری را ثبت کرده و در بازه‌ زمانی کوتاه، در حدود ۱۴۰۰ درصد بازدهی مثبت را نصیب سرمایه گذاران خود کرده است!

شیبا در حقیقت به نوعی از دوج کوین الهام گرفته است که این مطلب حتی در ظاهر نماد آن نیز مشخص است. این رمز ارز نوظهور، همان سگ شیبا اینو که یک سگ از نژاد ژاپنی است را به عنوان نماد خود انتخاب کرده، دقیقا همان نمادی که دوج کوین نیز از آن استفاده کرده است. این ارز دیجیتال امروزه در رتبه خود را در بازار بسیار بهبود داده است و همچنان انتظار می‌ رود که در آینده با رشد بیشتر دوج کوین، این ارز نیز جایگاه بهتری یابد.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال شیبا اینو

معمولا پیش از این که برای خرید ارز دیجیتال اقدام کنید، نیاز است تا یک کیف پول برای نگه‌ داری رمز ارزهای خود انتخاب کرده باشید. این کیف پول‌ ها، فضایی برای ذخیره‌ سازی دارایی‌ های کاربران به حساب می آیند که در دو دسته اصلی سخت افزاری و نرم افزاری ارائه می‌ شوند. در ادامه با بهترین کیف پول‌ هایی که از ارز دیجیتال شیبا پشتیبانی می‌ کنند، آشنا می شوید که می توانید از آن ها برای ذخیره سازی شیبا و بعضا سایر ارزهای دیجیتال استفاده نمایید؛

بهترین کیف پول سخت افزاری شیبا : شیبا اینو یک رمز ارز ERC-20 بوده که بر بستر اتریوم قرار گرفته است. به همین خاطر می‌ توانید رمز ارزهای خود را در هر کیف پول سخت افزاری سازگار با اتریوم ذخیره کنید. لجر را می‌ توان به عنوان یکی از بهترین و امن ترین کیف پول‌ ها برای نگه‌ داری اتریوم محسوب کرد، به همین خاطر در بین این دسته از کیف پول‌ ها، بهترین گزینه برای ارز دیجیتال شیبا نیز محسوب می شود. این کیف پول همچنین از کاردانو، بیت کوین، ریپل، لایت کوین و همچنین بسیاری رمزارز دیگر پشتیبانی به عمل می آورد.

ارز دیجیتال شیبا چیست

همچنین شایان ذکر است که کیف پول لجر از سال ۲۰۱۴ عرضه شده و یکی از انتخاب‌ های اصلی برای سرمایه‌ گذاران حوزه ارزهای دیجیتال است. این کیف پول انواع گوناگونی دارد که در میان آن ها لجر نانو اس و لجر نانو ایکس شناخته شده‌ تر هستند و البته باید این را هم گفت که لجر نانو اس قیمت به مراتب مناسب تری از لجر نانو ایکس دارد و به نسبت امکاناتی که دارد و موارد دیگر مثل امنیت، فضای کاربری و ارزهای مورد پشتیبانی، لجر نانو اس می تواند انتخاب مناسب تری برای افراد باشد.

بهترین کیف پول های نرم افزاری شیبا : کیف پول‌ های نرم افزاری، بر روی سیستم عامل کامپیوتر یا موبایل نصب شده و این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به صورت مستقیم رمز ارزهای خود را کنترل کنید. کیف پول نرم افزاری کوین بیس، یکی از معتبر ترین های این دسته به حساب می آید که طرفداران بسیاری نیز دارد. کیف پول Coinbase به صورت مستقیم به صرافی کوین بیس متصل می باشد و این بدین معنی است که کاربران می توانند معاملات ارزهای دیجیتال خود را به سادگی و بدون پرداخت کارمزد اضافی در این کیف پول انجام دهند.

حتما بخوانید : معرفی ارز دیجیتال reef + همه چیز درباره ارز دیجیتال ریف


اتریوم از جمله ارزهای دیجیتالی است که این کیف پول از آن پشتیبانی به عمل می آورد. تراست والت نیز یکی دیگر از کیف پول‌ هایی است که از ارز دیجیتال شیبا پشتیبانی می‌ کند. این کیف پول، یکی از برترین و مناسب ترین ارزهای دیجیتالی است که در بازار ارزهای دیجیتال از آن استفاده می‌ شود، به همین خاطر یکی از بهترین گزینه‌ ها برای نگهداری شیبا اینو، تراست والت به شمار می رود که در مطلب آموزش کیف پول تراست والت می توانید همه چیز درباره کیف پول تراست والت به زبان ساده عنوان شده است.

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا به علت رشد فوق العاده ای که اخیرا تجربه کرده است، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. ولی چگونه می‌ توان ارز دیجیتال شیبا اینو را خریداری کرد؟ در جواب باید گفت، خرید این رمز ارز به دو روش امکان‌ پذیر است؛

یکی خرید از طریق صرافی‌ های متمرکزی مثل کوینکس و بایننس و دیگری خرید از صرافی‌ های غیرمتمرکز که بزرگ‌ ترین آن ها یونی سواپ محسوب می شود. برای خرید ارز دیجیتال شیبا، لازم است تنها ۵ مرحله زیر را انجام دهید :

  1. ساخت یک کیف پول مناسب؛ بهترین کیف پول‌های نرم افزاری که از شیبا پشتیبانی می‌ کنند، تراست والت و کوین بیس هستند.
  2. خرید اتریوم؛ برای خرید و فروش ارز دیجیتال شیبا اینو، به اتریوم نیاز دارید. چنانچه پیش از این در یک صرافی حساب کاربری درست کرده اید، می‌ توانید اتر را در آنجا بخرید، ولی در غیر این صورت صرافی‌ های Uniswap، Kraken، Coinbase، eToro Crypto.com و Gemini گزینه‌ های مناسبی برای استفاده شما عزیزان خواهند بود.
  3. ایجاد حساب در یک صرافی پشتیبانی کننده از شیبا اینو؛ در این گام باید در یکی از صرافی‌ هایی که از ارز دیجیتال شیبا پشتیبانی می‌ کنند، افتتاح حساب کنید. بعد از ساخت حساب، اتریوم‌ های خود را به این صرافی‌ ها منتقل کنید.
  4. خرید خود را انجام دهید؛ در این مرحله فقط کافی است برای خرید شیبا اقدام کرده و با پرداخت اتریوم، شیبا اینو کسب کنید.
  5. در آخرین مرحله، می‌ توانید توکن‌ ها را در کیف پول خود ذخیره و یا اقدام به خرید و فروش آن کنید.

آیا شیبا اینو ارزش سرمایه گذاری دارد؟

همان طور که پیش تر هم گفتیم، اخیرا قیمت ارز دیجیتال شیبا، افزایش بسیار زیادی را تجربه کرده است و همین موضوع توجه بسیاری از فعالان این حوزه را به خود جلب کرده است، ولی نکته مهم اینجاست که این افزایش امکان دارد فقط در پی هیجانات و نوسانات ارز دیجیتال دوج کوین ایجاد شده باشد. به این خاطر که شیبا به نوعی بر روی موج دوج کوین سوار است و نوسانات آن را دنبال می‌ کند. نکته مهم دیگر اینجاست که نوسانات خود دوج کوین نیز در پی توئیت‌ های ایلان ماسک بوده و چندان قابل اعتماد نیستند!

همچنین افزایش قیمت اخیر اتریوم نیز می‌ تواند در رشد بالای این ارز دیجیتال تاثیرگذار باشد، به این خاطر که شیبا بر روی بستری از این ارز دیجیتال قرار گرفته است، به همین خاطر نمی‌ توان رشد چند صد درصدی شیبا را نشانه‌ ای بسیار مثبت برای ارزشمندی آن دانست. در حقیقت بیان این که این ارز دیجیتال در آینده چه عملکردی دارد و سودآوری آن به چه شکل خواهد بود، امری غیر قابل پیش‌ بینی است. با این حال می‌ توان این طور گفت که با توجه به پیروی این رمز ارز از دوج کوین، چنانچه دوج به رشد خود ادامه دهد، شیبا نیز آینده‌ ای روشن در انتظار دارد.

حتما بخوانید : معرفی ارز دیجیتال rvn + همه چیز درباره ریون کوین


در انتهای این بخش از مقاله باید گفت که پیش‌ بینی‌ ها حاکی از آن است که دوج کوین در آینده به مرز ۱ دلار نیز می رسد و این امر نشانه مثبتی برای مقلد بزرگ این ارز، یعنی شیبا اینو به حساب می آید، ولی با این وجود برای دستیابی به یک تحلیل دقیق، باید باز هم صبور بود تا اقدامات و برنامه‌ های این ارز برای توسعه را مشاهده کنیم. توصیه داریم که هیچگاه درگیر هیجانات بازار نشده و همیشه گزینه‌ های سرمایه‌ گذاری خود را با مطالعه و پس از بررسی و تحلیل انتخاب کنید. این امر سودآوری شما در بلند مدت را تضمین می کند.

آینده ارز دیجیتال شیبا اینو تا سال ۲۰۲۸

هرچند پیش‌ بینی آینده تنها بر احتمالات استوار بوده و چندان معتبر نیست، ولی در داشتن یک تصویر ذهنی به شما کمک کننده است. تحلیل‌ های انجام شده حاکی از آن است که آینده ارز دیجیتال شیبا، روشن است و جریان رشد این ارز دیجیتال به این زودی متوقف نمی شود.

نکات مهم برای خرید توکن شیبا

  • خرید و فروش ارز دیجیتال یا توکن ها بدون آموزش دیدن و مدیریت سرمایه کار پر ریسک می باشد، از همین روی پیش از ورود به دنیای رمز ارزها یا ارز دیجیتال، آموزش ببینید.
  • به هیچ عنوان کل سرمایه یا سرمایه اصلی خودتون رو وارد ارز دیجیتالی خاص نکنید و با پولی که با سرمایه گذاری ان در ارزدیجیتال هیچ گونه خطری زندگی شما رو تهدید نمی کند، وارد این بازار شوید، به این صورت، استرس و ترس در شما ایجاد نخواهد شد و در صورت از دست دادن سرمایه نیز دچار مشکل نمی شوید.
  • رویای یک شبه پولدار شدن از این مسیر رو نداشته باشید و با آموزش دیدن های مناسب و صبر و حوصله، به کسب درآمد بپردازید.

نتیجه گیری و کلام آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا اطلاعات کاملی از ارز دیجیتال شیبا اینو، از نحوه خرید تا پیش‌ بینی آینده آن گرفته تا کیف پول ها و صرافی های که آن را پشتیبانی می کنند ارائه دهیم. در انتها به عنوان یک فعال در حوزه ارزهای دیجیتال به شما عزیزان توصیه دارم که در خرید این ارز جنجال برانگیز عجله نکنید و بدون توجه به تمامی جوانب، برای خرید آن اقدامی انجام ندهید.

در نظر داشته باشید که اخبار امکان دارد رفتار شما را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد، به همین خاطر همیشه تحلیل و دانسته‌ های خود را در الویت قرار دهید. شیبا اینو با هدف تکرار موفقیت دوج کوین پا به عرصه گذاشته است، ولی بایستی منتظر ماند تا دید چه اندازه در اثبات این ادعا موفق است.

همان طور که قول داده بودیم، به صورت کامل به معرفی ارز دیجیتال شیبا پرداختیم.

اگر به دنیای ازرهای دیجیتال علاقه دارید، مطلب سوزاندن توکن چیست و چه مزایایی دارد را به هیچ وجه از دست ندهید.

در این مطلب همه چیز راجب ارز دیجیتال شیبا را بررسی کردیم و کیف پول ها و صرافی های ارز دیجیتال شیبا را نیز معرفی کردیم، ولی اگر هر گونه سوال یا ابهامی در خصوص خرید ارز دیجیتال شیبا و موارد دیگر داشتید، حتما از طریق بخش ارسال دیدگاه ها با ما در ارتباط باشید.

برای دوستانتان بفرستید: