Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
صرافی ارز دیجیتال ارزجو | معرفی صرافی ارزجو | کد بورسی

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

صرافی ارز دیجیتال ارزجو | معرفی صرافی ارزجو

آیا صرافی ارز دیجیتال ارزجو را میشناسید؟ خرید و فروش ارزهای دیجیتال تا چند سال پیش در ایران تنها در حد شنیده شدن بود و افراد بسیار کمی بودند که از ویژگی های آن خبردار شده بودند؛ صرافی ارز دیجیتال ارزجو که بزرگترین و مطمئن ترین سامانه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در حال حاضر است یکی از پیشرو ترین صرافی ها در این مورد به حساب می آید که توانسته خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با امنیت بالایی برای ایرانیان به واقعیت تبدیل کند و در همین چند سال توانسته محبوبیت زیادی در بین کاربران به دست آورد. در ادامه بیشتر با صرافی ارز دیجیتال ارزجو و همه چیزی که باید قبل، حین و بعد از استفاده از آن بدانید، آشنا خواهیم شد.

معرفی صرافی ارز دیجیتال ارزجو

صرافی ارز دیجیتال ارزجو در ۲۰ دی ماه ۱۳۹۶ متولد شد و از همان ابتدای کار تصمیم گرفته بود که برای رسیدن به هدفهای بزرگ و متعالش تلاش کند و مسیر رشد دشوار و ناشناخته ای را طی کند، هم اکنون صرافی ارزجو پس از تلاش های خستگی ناپذیر و عبور از ناهمواری های مسیر، اعتماد و همراهی کاربران را به همراه داشته است و توانسته از شروع ۲ نفره به تیمی بزرگ و قوی تبدیل شود، ولی باز هم به این اندازه موفقیت راضی نبوده و همواره امید دارد که بتواند نام ایران را در رویدادهای جهانی ارزهای دیجیتال به گوش فعالان برساند.

ویژگی های اپلیکیشن ارزجو

  • ثبت نام سریع
  • مشاهده تغییرات رمزارزها
  • دسترسی به کیف پول اختصاصی
  • اطلاع رسانی از قیمت های لحظه ای
  • امکان خرید و فروش فوری و پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • برخورداری از رابط کاربری ساده و زیبا و کاملترین اپلیکیشن ایرانی در زمینه ارزهای دیجیتال

آموزش کار به صورت گام به گام با ارزجو

این پلتفرم یکی از پلتفرم های موفق ایرانیست که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت های بسیار متنوعی دارد و خدمات مختلفی را برای کاربران از مبتدی تا پیشرفته فراهم آورده است، همچنین ارزجو، سرویس های مختلفی را در زمینه بلکچین، به کاربران و ارگان هایی که نیاز دارند عرضه می نماید، ارزجو سرویس های اختصاصی خود را توسعه داده که هم اینک کاربران ایرانی می توانند به راحتی و با دسترسی آسان معاملات خود را انجام دهند.

مشخصات ویژه پلتفرم ارزجو

  • ارائه کیف پول اختصاصی
  • پشتیبانی از ارزهای مختلف
  • دریافت اکانت کاربری سریع و ساده
  • داشتن اپلیکیشن قابل استفاده کاربران
  • میزان بالای موجودی و سرمایه در گردش
  • پشتیبانی آنلاین در ۲۴ ساعت شبانه روز و در تمام روزهای هفته

عضویت و ثبت نام در پلتفرم ارزجو

برای وارد شدن و ریجستری در سایت ارزجو، مراحل زیر را باید انجام دهید:

  1. گزینه عضویت را انتخاب کنید و مراحل ثبت نام را شروع کنید.
  2. تایید روی لینک که از طرف پلتفرم به شما فرستاده می شود.
  3. بعد از تایید ایمیل، وارد مرحله تکمیل حساب کاربری می شوید و اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید.
  4. در این مرحله، جهت گرفتن تاٌییدیه از بخش پشتیبانی منتظر بمانید.
  5. پس از تایید اطلاعات ارسالی شما، کد تاٌیید به موبایل شما ارسال می شود.
  6. بعد از وارد کردن این کد تایید، کار شما انجام شده و می توانید به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید.

موارد ضروری جهت تایید هویت در سایت ارزجو

یکی از موارد مهم برای عضویت در این پلتفرم، تایید هویت شماست که البته این مورد در راستای اجرای قوانین موجود در بازارهای مالی بین المللی است که برای پیشگیری از پولشویی تصویب شده، لازم است تایید هویت مشتریان اجرا گردد.

حتما بخوانید : بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان کدام است؟


از طرف دیگر، تایید هویت به کاربران ارزجو کمک می کند تا با ایمنی بیشتر و خیالی آسوده به انجام معامله بپردازند. در مرحله ورود به پلتفرم، درج شماره تلفن همراه و گذرواژه که بتوانید از طریق آن وارد سایت شوید الزامیست.

آدرس ایمیل معتبر : بعد از آنکه ثبت نام تکمیل شد لازم است که ایمیل کاربر نیز تاٌیید گردد، از این تایید برای مواردی مانند ورود به پلتفرم و گرفتن رسید پایان تراکنش استفاده می شود.

شماره تلفن همراه معتبر : در حال حاضر،تلفن همراه یکی از روشهای ارتباطی با کاربران پلتفرم ارزجو می باشد که برای تایید هویت، تایید معاملات، فراموشی رمز عبور، ارسال پیامهای اطلاع رسانی استفاده می شود.

تلفن ثابت معتبر : در ایران پلیس فتا یکی از راه های تاٌیید هویت را شماره تلفن ثابت اعلام کرده است، شماره تلفنی که در پلتفرم ارزجو اعلام می شود باید به نام خود فرد یا فردی که او را تاٌیید می کند باشد زیرا که شناسایی و پیگیری موارد خلاف، از طریق تلفن ثابت امکانپذیر است.

اعلام کد ملی : جهت اطمینان از انجام معامله توسط یک فرد حقیقی، حتماٌ لازم است که کد ملی کاربر ثبت گردد.

شماره کارت بانکی : فقط کارتهای بانکی که به نام شخص ثبت شده است مورد اطمینان می باشد که این مورد به جهت پیشگیری از پولشویی انجام می شود.

قسمت های مختلف صرافی ارز دیجیتال ارزجو

  • امکان افزایش اعتبارکاربر هم به صورت آنلاین و هم آفلاین وجود دارد.
  • مشاهده قیمت لحظه ای تمام ارزهایی که در ارزجو پشتیباتی می شوند امکانپذیر است.
  • در بالای صفحه، گزینه های متعددی قرار دارد از جمله: کیف پول من، خرید ارز، فروش ارز، کارت های بانکی.
  • در قسمت پیامها، اعلامیه های خبری که به شما ارسال گردیده نمایش داده میشود و تمامی آنها را در یک فهرست میتوانید ببینید.
  • در قسمت سفارشات ارز، که یکی از بخش های مهم و قابل استفاده ترین بخش پنل کاربری ارزجوست، کاربران می توانند فاکتورهای مختلف را ببینند و در صورت نیاز پرینت بگیرند زیرا امکان گرفتن پرینت فراهم گردیده است، وضعیت فاکتورهای کاربران در این قسمت ثبت و فهرست میشود و کاربر می تواند در یک نگاه، تمام فاکتورهای خود را ببیند.

خرید و فروش ارز از طریق پلتفرم ارزجو

ابتدا کاربران بایستی در وب سایت ثبت نام کرده و پس از تایید هویت، اکانت یا شماره حسابی را برای خود ایجاد کنند و سپس حساب خود را با مبالغ ریالی شارژ کنند و بعد از آن تقاضای سفارش خود را درج نمایند، امکان خرید و فروش ۱۶۶ ارز دیجیتال از طریق پلتفرم ارزجو فراهم شده است.

آموزش خرید ارز دیجیتال

۱) با توجه به مراتب امنیتی ابتدا به حساب کاربری خود که قبلا ایجاد کرده اید وارد شوید.

۲) لازم است تمام موارد مختلف که در وب سایت جهت تایید هویت انجام می گیرد، مورد قبول کاربر قرار گیرد.

۳) هم اکنون در فرم خرید اسامی ارزها و قیمت هر واحد را خواهید دید و ارز دلخواه خود را انتخاب می کنید.

۴) میزان ارز مورد نیاز خود را در باکس سمت راست فرم خرید وارد کنید و در باکس روبروی آن قیمت نمایش داده می شود، اگر کد تخفیف دارید وارد کنید تا برای شما تخفیف در نظر گرفته شود، در قسمت پایین فرم خرید، میزان حق العمل دریافتی به همراه میزان پرداخت مشاهده می شود.

حتما بخوانید : صرافی ارز دیجیتال رمزینکس برای ایرانی ها


۵) حالا وقت آن رسیده که کیف پول معتبر و مورد اعتماد خود را برای خرید و سپرده گذاری در داخل باکس کپی نمایید برای همین تاکید می گردد آدرس را کپی کنید.

۶) در مرحله بعدی کارت بانکی ثبت شده خود و درگاه بانکی را انتخاب نمایید.

۷) در مرحله پایانی، وقتی جهت واریزی خود از بخش مالی ارزجو، تاییدیه گرفتید، در مدت زمان کمتر از یک ساعت ارز دیجیتال خریداری شده شما به آدرس کیف پولی که مشخص کرده اید انتقال می یابد.

فروش ارز دیجیتال در سایت ارزجو

۱) ورود به سایت، وازد کردن ایمیل یا شماره تلفن همراه و رمز عبور، سپس کلیک بر روی دکمه “ورود به حساب کاربری”

۲) کلیک بر روی گزینه “فروش ارزجو “

۳) در صفحه ای که باز می شود فهرستی از ارزهای دیجیتال مشاهده میشود، ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی گزینه “فروش ارز” کلیک کنید.

۴) در صفحه جدید، ارزی را انتخاب کنید که قیمت ریالی و لحظه ای ارز برای فروش نمایش داده شده، در همین جا آدرس ولت ارزجو نیز برای شما نمایش داده شده است در باکس سمت راست، مقدار ارز و در باکس سمت چپ آدرس کیف پول ارزجو قرار دارد.

۵) دقت داشته باشید هیچ وقت آدرس ولت ارزجو را تایپ نکنید فقط آدرس را به روش copy و paste در باکس وارد کنید.

۶) برای فروش ارز، ۲ گزینه دارید فروش از کیف پول ارزجو، یا فروش از سایر کیفها، انتخاب با شماست.

۷) اگر فروش از کیف پول ارزجو باشد بلافاصله پس از درج درخواست مبلغ فروش، همان لحظه به شماره حساب بانکی شما واریز می شود.

۸) اگر فروش از سایر کیف پولها را انتخاب کنید، لازم است آدرس کیف پول ارسال کننده، شماره حساب و میزان مبلغ مورد نظر را وارد کنید و در این روش واریزی، مبلغ در طول ۲۴ ساعت و در روزهای کاری انجام می گیرد.

۹) در مرحله پایانی باکس های مربوط به آدرس کیف پول ارسال کننده و شناسه تراکنش را پر کنید و در آخرسر کلیک بر روی کلید “به والت ارزجو انتقال دادم” تا عمل انتقال انجام گیرد.

تنظیمات کیف پول ارزجو

اگر می خواهید ارز را از “کیف پول من” در ارزجو به کیفهای دیگر خارج از ارزجو بفرستید لازم است که تنظیمات خاصی را انجام دهید:

  1. دقت داشته باشید جهت گرفتن تاییدیه برای فرستادن ارز می توانید از دو روش استفاده از Google Authenticator و یا پیام کوتاه استفاده کنید و یکی یا هر دو را فعال کنید.
  2. برای فعالسازی Google Authenticator در شروع کار، روی این آپشن کلیک کرده و به صفحه تنظیمات آن وارد شوید.
  3. ابتدا باید نرم افزار Google Authenticator را نصب کنید.
  4. بعد از نصب این نرم افزار، آن را اجرا کرده و روی علامت +ضربه بزنید و یکی از گزینه های scan a barcode یا Enter a provide key را انتخاب کنید.
  5. میتوانید بارکد ظاهر شده را اسکن کنید و یا گذرواژه را وارد کنید تا سطر جدیدی با عنوان کیف پول ارزجو اضافه گردد.
  6. در این قسمت لازم است که بازیابی را در یک جای مطمئن یادداشت کنید و یا از آن عکس بگیرید و در جایی امن ذخیره کنید؛ توجه داشته باشید اگر این کد را فراموش کنید امکان دستیابی به کیف پول جهت فرستادن ارز و یا انجامهر عملیات دیگر را نخواهید داشت.
  7. پس از انجام مراحل فوق، جهت ذخیره سازی از بخش فعالسازی Google Authenticator وارد کیف پول شوید.
  8. برای فرستادن ارز از کیف پول به گیرنده، و یا دریافت ارز به داخل کیف پول، باید رمز اکانت کاربری خود را به همراه رمز ۶ رقمی نرم افزار Google Leaut وارد کنید.
  9. فعالسازی پیام کوتاه؛ با این قابلیت امکان ارسال ارز موجود به آدرس کیف های دیگر، فراهم میشود.

دریافت و نصب و راه اندازی اپلیکیشن ارزجو

معرفی صرافی ارزجو

۱) وارد شدن به وب سایت ارزجو با آدرس com وارد شوید.

۲) در پایین صفحه در بخش مشخص شده، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

۳) سپس در صفحه مربوطه روی گزینه install کلیک کنید.

۴) بعد از نصب اپلیکیشن، دونکته را دقت کنید؛

  • اگر قبلا از طریق سایت ارزجو رجیستر و ثبت نام کرده باشید با همان شماره تلفن همراه ثبت شده به عنوان نام کاربری و همان رمز عبور که برای شما پیامک داده شده، می توانید در اپلیکیشن ارزجو هم وارد شوید.
  • اگر عضو سایت ارزجو نشده باشید از طریق کلید عضویت به سایت ارزجو وارد شده و عملیات رجیستری را دنبال کنید،توجه کنید که در هنگام رجیستر شدن نباید نرم افزار تغییر دهنده آی پی فعال باشد.

کیف پول ارزجو

ارزجو که نخستین استارتاپ فعال در حوزه بلاک چین است اولین کیف پول ارزهای دیجیتال ایرانی را ارائه داده است، ارزجو در زمینه پروژه های مرتبط با بلاک چین فعالیت می کند؛ همانطور که میدانیم رمزارزها گروه مهمی از بلاکچین به حساب می آیند.

حتما بخوانید : معرفی صرافی کراکن | صرافی کراکن برای ایرانی ها


از طرفی ارزجو همیشه به دنبال توسعه سرویس های اختصاصی در این زمینه بوده و هست و هم اکنون کیف پول ارزهای دیجیتال فول نود ارزجو قابل استفاده کاربران است، این کیف بیش از ۵۰ ارز را پشتیبانی می کند و همچنین این کیف پول دارای مزایای فراوانی است که در اینجا به چند مورد آن اشاره میشود:

  • از جزئیات کلیه تراکنش های خود گزارش دریافت می کنید.
  • در این کیف پول، خبری از کندی های غیر متعارف نخواهید داشت.
  • در سریعترین زمان ممکن شما می توانید به راحتی تبادل ارز داشته باشید.
  • برای دریافت و ارسال ارزهای دیجیتال، هیچگونه محدودیت زمانی در این کیف پول وجود ندارد.
  • یکی از ویژگی های محبوب این کیف پول کارمزد اندکی است که می پردازید و سود اصلی را شما می برید.
  • امنیت این کیف پول تضمین شده است و می توانید با خیالی آسوده برای نگهداری رمزارزها به آن اعتماد کنید.

کارمزد تراکنش چیست؟ 

اصولاٌ کارمزدها، باعث انگیزه ماینرها می شوند،کارمزد تراکنش می تواند با توجه به میزان شلوغی شبکه بلاک چین متغیر باشد و یا می تواند انعطاف پذیر باشد اگر کاربری بخواهد که فوراٌ پرداختش تاٌیید شود می تواند کارمزد بیشتر را انتخاب کند تا ماینرها تراکنش او را در جلوی صف قرار دهند، اگر چه این هزینه ها در اکثر صرافی های ارز دیجیتال ثابت هستند اما ممکن است کاربران هنگام استفاده از کیف پولهای خاص، گزینه تنظیم کارمزدها را نیاز داشته باشند.

در ابتدا هدف پرداخت کارمزد تراکنش ها فقط بازدارندگی کاربران مخرب از اضافه بار شبکه بیت کوین بود حدود دو سال بعد گاوین آندرسن متوجه قانون کد منبع شد که به حداقل هزینه تراکنش ۱ درصد بیت کوین نیاز داشت، در سال ۲۰۱۰ با گذشت زمان و با افزایش ارزش بیت کوین و افزایش تقاضا برای فضای بلاک به ویژه برای کسانی که می خواهند مقادیر کمی از ارز دیجیتال را ارسال کنند این مقدار افزایش یافته بسیار زیاد بود.

اکنون کارمزد تراکنش ها بسیار کمتر از ۱ درصد بیت کوین است و در حقیقت باعث سلامت شبکه شده است؛ بلاکچین های دیگر مثل اتریوم، ریپل نیز به اهمیت کارمزد تراکنش ها، پی برده اند و استراتژِ ی های مشابهی را برای انگیزه به ماینرها در نظر گرفته اند؛ در اتریوم، کارمزد تراکنش با “گس” اندازه گرفته میشود، این بلاک چین دارای ویژگی های پیچیده تری نسبت به بیت کوین است بنابراین می توان گفت نقش کارمزدها در اینجا اساسی تر هستند.

در مورد ریپل باید گفت که هیچ ماینری وجود ندارد که کوین های XRP جدید تولید کند و این یکی از دلایلی است که کارمزد تراکنش ها اصلاٌ به حساب نمی آیند.

حتما بخوانید : آموزش کار با صرافی پنکیک سواپ به زبان ساده


تتر هنگام انتقال وجه بین دو حساب USDT هزینه تراکنش را دریافت نمی کند، ولی با این حال هنگامی که USDT دوباره به فیات تبدیل شود می تواند هزینه هایی داشته باشد.

معمولا بلاک چین هایی که قادر به انجام تراکنش های بیشتری در یک ثانیه هستند کارمزد کمتری دارند، هم اکنون دهها پروژه بلاکچین وجود دارد که کارمزدهای تراکنش مختلفی را دریافت می کنند.

یک قانون ساده: هر چه میزان کارآیی شبکه بیشتر باشد کارمزد تراکنش کمتر است، به عنوان مثال: هزینه تراکنش های ریپل بسیار ناچیز است، در اتریوم، کارمزد تراکنشها کمی بیشتر است و این کارمزدها می توانند در هنگام ازدحام شبکه افزایش پیدا کنند اما امیدواریم که با ارتقای اتریوم، سیستم کارمزد بهتری ارائه شود.

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم ابراز نگرانی کرده که کارمزدهای بالا سبب تشویق خودسرانه استخراج می شود،در مورد بیت کوین هم که بزرگترین ارز دیجیتال است، افزایش چشمگیری در قیمت کارمزد تراکنش ها داشته است به طوریکه این کارمزدها در ژوئیه زیر ۱ دلار بوده و در ماه آگوست همان سال بیش از ۶ درصد رشد داشته و در پایان ماه اکتبر همان سال به ۱۰ دلار رسیده است. در اینجا لازم است گفته شود که ارزهای دیجیتال دیگر از جمله لایت کوین، کاردانو و اتریوم کلاسیک و … به طور متوسط کارمزدهای پایین تر از یک سنت دارند، کارمزدهای ترون حتی از ریپل هم کمتر است.

عوامل موثر در میزان کارمزد تراکنش ها

دو عامل دخیل هستند:

  1. اندازه یک تراکنش
  2. تقاضای فضای بلاک

با توجه به اینکه برخی از شبکه ها می توانند فقط مقدار محدودی از داده ها را در هر بلاک داشته باشند ماینرها محدود به تعداد تراکنش هایی هستند که می توانند شامل شوند، زمانی که کاربران زیادی به صورت هم زمان وجوه ارز دیجیتال ارسال می کنند، تقاضا برای فضای بلاک افزایش پیدا می کند و تراکنش های بیشتری در انتظار تایید قرار می گیرند و گاهی وقتها تقاضا برای فضای بلاک آنقدر زیاد می شود که شبکه ها با ازدحام مواجه شده و کارمزدها به سطوح ناپایداری می رسد.

راهکارها کاهش کارمزد تراکنشها
  • با استفاده از آدرس های سگویت شما قادر خواهید بود کارمزدهای خود را حدود ۵۰ الی ۷۰ درصد کاهش دهید، “لجر نانو اس” “ترزور” و “گرین آدرس” از جمله کیف پول هایی هستند که از سگویت استفاده می کنند.
  • از وب سایت هایی که نرخ کارمزد در آنها نوشته شده می توانید برآوردهایی از میزان کارمزدها داشته باشید.
  • bitcoinfees.earn.com یکی از این وب سایت هاست.
  • هنگامی اقدام به تراکنش کنید که تعداد تراکنش های در صف، از صد و پنجاه هزار دلار کمتر است و این کار همیشه و توسط وب سایت های رهگیری تراکنش های بیت کوین قابل انجام دادن است.
  • از کیف پولهایی استفاده کنید که گزینه های شخصی سازی شده را در مورد کارمزد به شما ارائه دهد “کوین اومی” و “لجرنانو اس” از این کیف پول ها هستند.

ارزجو پی چیست؟

درگاه اینترنتی ارزدیجیتال می باشد که این درگاه، اولین و کاملترین درگاه اینترنتی ارز دیجیتال در ایران است که ورود کسب کارها به جامعه بین المللی را ممکن ساخته است.

نصب و راه اندازی مزرعه ماینینگ چگونه است؟

تیم فنی ماینینگ ارزجو، همگی با تجربه و تخصص بالا در تجهیز، نصب و راه اندازی مزرعه ماینینگ و سایت های نگهداری ماینر ها هستند و آماده خدماتی شامل محاسبات سیم و کابل، طراحی و نصب تابلوی برق، طراحی سیستم های خنک کننده هوا، تنظیمات و ستاپ دستگاه ها وهمچنین آموزش های نرم افزاری مربوط به صنعت ماینیگ می باشند.


نتیجه گیری و کلام پایانی

ارزجو ارائه دهنده خدمات متنوعی در حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال به کاربران و سازمانهای متقاضی در نظر گرفته می شود و آماده ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه های ذکر شده است. مجموعه تیم ارزجو، تمام تلاش خود را برای بهبود خدمات در زمینه بلاک چین و ارزهای دیجیتال به کار گرفته اند و در حال توسعه و ارتقای سطح فعالیت هستند که می توان به کیف پول اختصاصی ارزجو اشاره کرد.

از قابلیت هایی که کیف پول ارزجو دارد می توان به درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال اشاره کرد که مطمئنا برای کسب و کارهای مختلف و کاربران فعال در حوزه تجارت مفید خواهد بود زیرا که با استفاده از این امکانات می توانید کسب و کار خود را سریعتر گسترش و توسعه دهید و از ایده ها و روش های جدید نقل و انتقالات مالی بهره برده و از تجارت لذت ببرید.

همان طور که در ابتدای مطلب قول دادیم، سعی کردیم همه چیز درباره صرافی ارز دیجیتال ارزجو را مورد بررسی قرار دهیم. 

اگر اطلاعات کامل از بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی را می خواهید، مطلب معرفی صرافی بایننس به زبان ساده این صرافی معتبر جهانی را به شما عزیزان معرفی می کند.

برای دوستانتان بفرستید: