Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
صرافی آنلاین changelly | معرفی صرافی چنجلی | کد بورسی

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

صرافی آنلاین changelly | معرفی صرافی چنجلی

صرافی آنلاین changelly یکی از سایت های محبوب برای مبادله ارزهای دیجیتال است که از سال ۲۰۱۵ شروع به کار کرده و توانسته است بیش از ۱/۵ میلیون کاربر را جذب کند، این صرافی بسیار قدرتمند بوده و خرید وفروش در آن  غیر متمرکز و کاملا خودکار است و نیازی به تایید هویت ندارد و مورد اعتماد و اطمینان بین مردم است، در حال حاضر، تعداد مبادلات روزانه بیش از ۱۵۰۰۰ معامله است و همچنین دارای گردش مالی ماهیانه ۶۰۰۰۰ BTC است. اگر دوست دارید همه چیز درباره صرافی آنلاین changelly را یاد بگیرید، این مطلب شما را راهنمایی میکند.

صرافی آنلاین changelly 

changelly موفقیت و برتری خود را در معاملات سریع، امنیت بالا و رابط کاربری آسان میداند. این نکته را در نظر داشته باشید که changelly دسترسی ایرانیان را محدود کرده، بنابراین حتماٌ باید از ابزار تغییردهنده آی پی استفاده کنید.

نکاتی که در هنگام انتخاب صرافی باید به آن توجه کنیم: 

  • امنیت : میزان امنیت یک صرافی بسیار مهم است زیرا که شما در مواقعی مجبور خواهید بود که سرمایه تان را در صرافی آنلاین changelly نگهداری کنید و اگر صرافی شما مورد حمله هکران و سودجویان قرار بگیرد و امنیت بالایی نداشته باشد، سرمایه خود را از دست میدهید.
  • اعتبار : شما باید به حجم معاملات و تعداد کاربران در حال استفاده از آن صرافی توجه کنید تا مشخص شود آیا صرافی که انتخاب کرده اید معتبر هست یا نه ، به نقطه نظرات کاربران دقت کنید.
  • میزان حجم معاملات : اگر صرافی را که انتخاب می کنید حجم معاملاتش بالا باشد، می تواند یکی از نشانه های اعتبار آن صرافی باشد و سپس می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.
  • کاربری آسان : خصوصا اگر شما مبتدی و تازه کار هستید، به این نکته خیلی توجه داشته باشید، زیرا رابط کاربری آسان یک صرافی کمک می کند که راحت تر بتوانید معنا و مفهوم ترید را متوجه شوید.

آیا سایت چنجلی قابل اعتماد است؟

در ابتدا باید گفت چنجلی یک صرافی و بورس ارز دیجیتال به معنای کلی که می شناسید، نیست به صورتی که اکثر سیستم عاملهایش بدون مجوز نظارتی کار می کنند؛ چنجلی با ارائه کیف پول اختصاصی می خواهد اعتماد شما را افزایش دهد و خبر خوب اینست که در چنجلی پس از انجام معامله، ارزها مستقیما به کیف پول خصوصی شما واریز می شوند و این مسئله تا حد زیادی می تواند اعتماد شما را جلب کند زیرا سپرده ای در سایت ذخیره نمی شود که امنیت را پایین بیاورد، همچنین برای اعتماد بیشتر، شما می توانید به تعداد کاربران توجه کنید که در یک ماه بیش از ۳ میلیون نفر بازدید کننده دارد و افراد مشهوری مانند Charlie sherm از چنجلی استفاده می کند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


این پروژه، جوان و آینده محور است و توسط توسعه دهندگان Miner Gate ایجاد شده است، این سرویس همانطور که در بالا ذکر شد بدون نیاز به احراز هویت، مبادلات و تراکنش ها را به صورت بسیار امن و سریع انجام می دهد و همینطور بیش از ۳۵ ارز دیجیتال معتبر را پوشش می دهد.

آموزش ثبت نام در chngelly

شما می توانید بعد از ورود به سایت رسمی ابتدا بر روی sign up کلیک کنید و فقط با وارد کردن ایمیل خود در این سایت عضو شوید؛ البته از طریق حساب کاربری گوگل یا فیسبوک و یا توییتر می توانید بدون عضویت از خدمات ارائه شده بهره ببرید، بلافاصله بعد از ورود به سایت، قادر خواهید بود ارزهای دیجیتال خود را تبدیل کنید.

*ارز دیجیتالی که می خواهید تبدیل کنید: you send

*ارز دیجیتالی که می خواهید برداشت کنید: you get

*نرخ تبدیل Expected exchange

*کارمزد صرافی: Exchange Free

*کارمزد انتقال: Network free

*قبول کردن قوانین سایت: I agree with Tem of use /privacy policy and Aml /kyc

*آدرس کیف پول ارز: Recipient Address

کیف پول های پیشنهادی برای چنجلی

  • Trezor
  • Ledger
  • Free Wallet
  • conomi wallet
  • Atomic Wallet
  • Coinpay ments

کارمزد چنجلی : ارزهای دیجیتال به اندازه کافی فرار هستند و نرخشان در هر دقیقه می تواند متغیر باشد اگر صرافی آنلاین changelly تصمیم بگیرد که نرخ را ثابت نگه دارد باید فرار بودن ارزها و خطرات بازار را پوشش دهد و همین امر باعث افزایش کارمزد کمیسیون میشود و به همین دلیل، متاسفانه کارمزد استفاده از changelly کمی بالاتر از آنست که به طور مستقیم اقدام به انجام مبادلات خود کنید ولی امن تر و آسانتر است و همچنین محدودیت موقعیت مکانی ندارد، در این صرافی، پرداخت Fiat را از طریق کارت اعتباری Debit Card انجام میدهند که کارمزد آنها خیلی بالاست بنابراین توصیه نمی شود از Debit Card برای این منظور استفاده کنید.

درصد کارمزدهای چنجلی : ۵۰ درصد حق العمل معاملات ارز به ارز _ ۵ درصد حق العمل چنجلی و ۵ درصد برای سادگی کار با آن _ پردازش پرداخت ها از طریق Debit Card انجام می شود.

چنجلی برای خرید ارز دیجیتال با ارز فیات مناسب نیست! 

اگر از کارت بانکی می خواهید برای خرید ارز دیجیتال استفاده کنید، گزینه های بسیار مناسب و ارزانتری از چنجلی در بازار وجود دارد، برای مثال کوین بیس وجود دارد که هزینه معامله اش ۳/۹۹ درصد است و در “ای تورو ” فقط ۵ درصد است.

حتما بخوانید : آموزش کار با صرافی کوینکس به زبان ساده


یک راه دیگر هم برای سپرده گذاری ارز فیات در چنجلی وجود دارد و آن هم انتقال وجه از طریق بانک سپا است، تنها ساکنین اروپا می توانند از این بانک استفاده کنند و هزینه انجام معامله آن ۵ درصد است. با توجه به نکات ذکر شده، اگر می خواهید از کارت بانکی برای سپرده گذاری ارز فیات در چنجلی استفاده کنید می توانید نظر خود را تغییر دهید.

چگونگی کار چنجلی: چنجلی یک ربات متصل به پلتفرم های بزرگ و معروف ارزهای دیجیتال مانند بایننس و بیترکس است که پس از ثبت نام درخواست، در کمترین زمان، درخواست های خرید و فروش را در پلتفرم ثبت می کند و بعد از آن بهترین قیمت موجود را که در صفحه نشان داده میشود انتخاب و به کاربر نشان میدهد.

چگونه ارز مورد نظر را از چنجلی خریداری کنیم؟

  1. به صرافی آنلاین changelly بروید و در سمت راست صفحه، ارزی را که قصد خرید دارید انتخاب و ثبت کنید و در سمت چپ صفحه، نوع پولی که با آن می خواهید پرداخت را انجام دهید وارد کنید.
  2. مقدار مشخص شده و مبلغ دریافتی را دقیق بررسی کنید.
  3. در این مرحله آدرس کیف پول را وارد کنید.
  4. با دقت همه چیز را کنترل کنید البته باید بدانید مقدار، برآورد شده است و ممکن است در پایان معاملات به دلیل تغییر قیمت لحظه ای دریافتی شما اندکی تغییر کند.
  5. حالا سفارش شما انجام شده است در این مرحله یک کد QR و یک آدرس کیف پول را مشاهده می کنید، این کیف پول سایت چنجلی است، ما ارز خریداری شده را به آدرسی که مشخص کرده اید ارسال میکنیم. (اگر شما از یک برنامه کیف پول موبایل استفاده می کنید فقط کافیست که QR را اسکن کنید)
  6. در مرحله پایانی، یک رسید، با، هش (TX) تراکنش خروجی دریافت می کنید، این هش، به شما ثابت میکند که تراکنش شما به اتمام رسیده است و می توانید مبلغ را در کیف پول گیرنده مشاهده کنید.

آموزش فروش ارز دیجیتال در چنجلی 

شما می توانید با فروش رمزارز خود، پول رایج کشورهای اروپا را دریافت کنید، برای انجام اینکار به این شکل عمل کنید:

*در کادر موجود بر روی sell کلیک کنید و سپس روی گزینه Sell Crypto Via Sepa کلیک کنید.

*در صفحه جدید ایجاد شده نوع ارز دیجیتال و پول دریافتی را وارد کنید.

خرید رمزارز با استفاده از کارت بانکی در changelly 

  1. به سایت چنجلی رفته و پولی را که دارید در سمت چپ و ارزی که قصد خریداری دارید در سمت راست وارد کنید و به مرحله بعد بروید.
  2. مقدار مشخص شده و مبلغ دریافتی را بررسی کنید.
  3. آدرس کیف پول گیرنده را وارد کنید و با دقت و توجه زیاد همه چیز را کنترل و بررسی کنید.
  4. تراکنش شما انجام شده و می توانید با Visa یا Master card اقدام به خرید کنید.

محدودیت های پرداخت با کارت بانکی

*آمریکا و کانادا و استرالیا (۵۰ دلار برای اولین معامله) و خرید بعدی میتواند در ۴ روز (حداکثر ۱۰۰ دلار) و ۵۰۰ دلار پس از ۷ روز اولین خرید انجام شود.

بیش از ۳ پرداخت در هفته اول، هیچگونه محدودیتی در یک ماه وجود ندارد.

صرافی چنجلی برای ایرانیان

*منطقه روسیه (اوکراین _ بلاروس _ قزاقستان _ روسیه _ارمنستان _ گرجستان) ۲۰۰ دلار برای اولین معامله و افزایش محدودیت های بعدی می تواند در عرض ۲۴ ساعت انجام شود، کل محدودیت برای هفته اول ۲۰۰۰ دلار و برای ماه اول ۱۰۰۰۰ دلار است.

*اروپا و کشورهای دیگر: محدودیت ۱۰۰ دلاری برای معامله اول، خرید بعدی می توانند در ۴ روز با حداکثر ۲۰۰ دلار و ۵۰۰ دلار پس از ۷ روز از اولین خرید، با بیش از ۶ پرداخت در هفته اول و هیچ محدودیتی در یک ماه وجود ندارد.

صرافی چنجلی برای ایرانیان 

به دلیل تحریم های آمریکا، پلتفرم changelly دسترسی ایرانیان را مسدود کرد، این وب سایت که یکی از بزرگترین پلتفرم های مبادله ارزهای دیجیتال در جهان است و درصد عظیمی از بازدید آن را کاربران ایرانی تشکیل داده بودن (تقریبا ۲۰ درصد از کاربران این وب سایت را ایرانی ها تشکیل می دهند) تصمیم به ایجاد صرافی چنجلی ایران گرفت.

حتما بخوانید : آموزش کار با صرافی یونی سواپ | راهنمای گام به گام


این پلتفرم در آبان ماه ۱۳۹۷ راه اندازی شدف زیرا که تیم چنجلی با مشاهده مشکلات متعدد ایرانیان، خطر تحریم و بلوکه شدن حسابها و درآمدهای ارزی، وجود کلاهبرداران داخلی و … تصمیم به راه اندازی بستری کاملاٌ امن و بومی، حرفه ای و اتوماتیک به صورت ۲۴ ساعته جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال و دلارهای الکترونیکی گرفت و با ایجاد این صرافی برای ایرانیان، پلتفرم چنجلی ایرانیان ایجاد گردید.

چنجلی چه ارزهایی را می پذیرد؟ 

در این صرافی علاوه بر امکان تبادل ۶۲ ارز دیجیتال، می توانید با دلار ویورو هم خرید کنید؛ چنجلی از ۶۲ کوین و توکن محبوب پشتیبانی می کند. تعدادی از ارزهای پشتیبانی شده توسط این صرافی عبارتند از :

Bitcoin _ Etereum _ Litecoin _ Bitcoin cash _ Doge coin _ Monero _ Ripple _ Nxt _ Nbt _ bcn

تراکنش های چنجلی چقدر طول میکشد؟

می توان گفت به طور متوسط، یک معامله حدود ۵ تا ۳۰ دقیقه پردازش می شود، البته دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است یک تراکنش طول بکشد به طور مثال سختی شبکه بلاک چین، تراکنش بسیار زیاد بلاک چین، تعداد معاملات بسیار زیاد، به روز رسانی سکه ها، حمله DDOS، که هر پلتفرمی امکان مواجه شدن با این مشکلات را می تواند داشته باشد و تنها راه حل، صبر است تا تراکنش انجام شود.

خلاصه مطلب و کلام پایانی

به علت آسان بودن استفاده از این پلتفرم، برای کسانی که علاقه مند به مبادله ارزهای دیجیتال هستند بسیار جذاب است و به خاطر اینکه این پلتفرم، پولی را در خود ذخیره نمیکند نگرانی امنیتی کمتری دارد. صرافی آنلاین changelly یک سایت ارزشمند برای مبادلات ارزهای دیجیتال است.

همکاری چنجلی با Ledger: بیت کوینز کمپانی تولید کننده کیف پولهای Ledger با صرافی چنجلی وارد همکاری شده و با استفاده از API این صرافی، تبدیل مستقیم ۵۰ جفت رمزارز را برای کاربران Ledger Nano S و Ledger Nano X ممکن ساخته است، بنابراین بعد از این کاربران انلاین این ۲ کیف پول، برای تبدیل ارزهایشان نیازی به خروج از محیط کاربری Ledger را ندارند و می توانند به راحتی و به طور مستقیم نیاز تبدیلشان را در کیف پول شخصی خود به انجام برسانند و همچنین از قابلیت “قیمت فیکس شده” استفاده کرده و در لحظه معامله، خطرات ناشی از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال را از بین ببرند و آسیب ها را به حداقل برسانند، البته این قابلیت مدتهاست که در معاملات صرافی آنلاین changelly فعال است و به کاربران اجازه می دهد با پرداخت مقدار کمی کارمزد بیشتر، از این امکانات استفاده کنند.

صرافی آنلاین changelly برای استفاده و خرید ارزهای دیجیتالی با استفاده از حساب بانکی بسیار ساده است، اما هزینه بالایی دارد، با این همه، کارمزد تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر در این پلتفرم، معقول هستند.

بدین گونه با مطالعه متن بالا متوجه می شویم که چنجلی هم نکات مثبت دارد و هم منفی، نکات مثبت آن شمل موارد زیر است:

  • پلتفرم ساده و ابتکاری: طوریکه تمام کاری که شما انجام می دهید این است که وجوه خود را به آدرس کیف پول ارائه شده واریز می کنید و بقیه کارها را چنجلی عهده دار میشود.
  • بیشترین جذابیت استفاده از چنجلی اینست که چنجلی تلاش میکند تا بهترین قیمت ممکن را به شما ارائه دهد که این کار را از طریق الگوریتم داخلی خود انجام میدهد.

نکات منفی :

  • چنجلی برای سپرده گذاری با ارز فیات ناامید کننده است و همانطور که اشاره شد کمترین کارمزد سپرده های فیات ۷/۵ درصد است در حالیکه هزینه انجام معامله از طریق سپا حدود ۵ درصد است.

در هر صورت اگر شما تصمیم دارید از چنجلی استفاده کنید بهتر است که اینکار را هنگامی انجام دهید که ارزهای دیجیتال در دست دارید. به شما پیشنهاد می کنیم در انجام کارهای ترید مراقب سودجویان باشید، زیرا که هر لحظه امکان دارد برای شما مشکلاتی ایجاد شود؛ صرافی چنجلی در حال حاضر جامعه خوبی دارد و ادعا می کند بیش از ۲ میلیون کاربر دارد، چنجلی برای تریدرهای با تجربه به تازگی Changelly Plo را با تمام هشدارهای لازم راه اندازی کرده است، ما انتظار داریم که چنجلی، یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۱ باشد.

همان طور که در ابتدای مطلب قول دادیم، به معرفی صرافی آنلاین changelly پرداختیم. 

اگر دوست دارید با صرافی چنجلی برای ایرانیان بیشتر آشنا شوید، مطلب آموزش کار با صرافی پنکیک سواپ به زبان ساده یکی دیگر از پرطرفدارترین صرافی های خارجی را برای شما معرفی کرده است.

هر سوال یا ابهامی در مورد صرافی چنجلی داشتید، در بخش دیدگاه ها بنویسید تا در اسرع وقت پاسخ دهیم.

برای دوستانتان بفرستید: