برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

معرفی صرافی بایننس به زبان ساده

آیا تا به حال به فکر ترید کردن در صرافی بایننس افتاده اید؟ اصلا میدانید صرافی binance چیست و چطور کار میکند؟ در این مطلب به صورت کلی قصد داریم به معرفی صرافی بایننس بپردازیم و مواردی مثل این که صرافی آنلاین بایننس چیست، کیف پول بایننس، آموزش بایننس، شارژ بایننس، ورود به بایننس، بایننس کوین، صرافی ایران بایننس و بسیاری نکات حائز اهمیت دیگر در مورد صرافی بین المللی بایننس را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم، پس اگر دوست دارید با معتبرترین صرافی ارز دیجیتال دنیا؛ بایننس آشنا شوید، این مطلب بهترین راهنمایی را به شما می دهد و معرفی صرافی بایننس را در دستور کار خود دارد.

معرفی صرافی آنلاین بایننس

اگر بخواهیم به معرفی صرافی بایننس بپردایم، در ابتدا باید بگوییم که بایننس یک صرافی ارز دیجیتال آنلاین است که مبادله ارزهای متعددی را ممکن می سازد و در سال ۲۰۱۸ این صرافی، از نظر حجم معاملات در بزرگترین جایگاه مرکز رمزارز قرار گرفته بود این صرافی یکی از بزرگترین و محبوبترین صرافی های ارز دیجیتال است که افراد می توانند در این صرافی به خرید و فروش کوینهای مختلف بپردازند، این صرافی چینی است و در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده است.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


خدمات خوب این صرافی به حدی بود که توانست به سرعت به یکی از محبوبترین صرافی های ارز دیجیتال تبدیل شود و هم اکنون بسیار گسترده است. چانگ پنگ ژائو، مدیر بتیانگذار بایننس است، وی پیش از تاٌسیس بایننس، شرکت فیوژن سیستم را تاسیس کرده بود ؛ یی هی دومین بنیانگذار بایننس است، این صرافی از لحاظ میزان تراکنش روزانه در مقام رتبه اول جهان قرار دارد و دفتر مرکزی آن در Malta قرار دارد. در ادامه بیشتر به معرفی صرافی بایننس پرداخته ایم؛

وب سایت بایننس : www.binance.com 

کیف پول بایننس

پس از معرفی صرافی بایننس به بررسی کیف پول بایننس میرسیم؛ همانطور که شما پول فیزیکی را داخل یک کیف پول نگهداری میکنید، ارزهای دیجیتال هم لازم است در جایی نگهداری شوند و شما به هنگام خرید هر نوع ارز دیجیتال و تبدیل آنها باید کیف پول داشته باشید وذخیره کرده باشید بایننس کوین یک کیف پول همه کاره است که با امنیت فوق العاده ای که دارد توانایی نگهداری اکثر ارزهای دیجیتالی را دارد و این کیف پولها نه تنها ارزهای دیجیتال شما را ذخیره و نگهداری می کنند بلکه امکان مبادله انواع ارزهای دیجیتال و نقل و انتقالات و دریافت ارز دلخواه شما را فراهم می سازد.

کیف پول بایننس EXODUS : این کیف پول از ارزهای BTC ،DASH ،REP ،ANT ،DCR ،OMG ،GNO ،DAL ،ETC و … پشتیبانی میکند.

کیف پول Coin R/Wallet : ارزهای محدودتری را نسبت به کیف پول EXodus پشتیبانی می کند از جمله BTC ،ETH ،ZRX ،ANT ،REP ،BAT BNB ،MKR ،EOS و … پشتیبانی میکند.

کیف پول ELLIPAL COLD Wallet 2/0 : این کیف پول نیز نسبت به EXODUS ارزهای کمتری را پشتیبانی میکند ارزهایی مانند؛BTC  XRP ،ETH ،XLM ،LTC ،USDT و … پشتیبانی میکند.

آموزش ترید در بایننس

ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید و اگر حساب کاربری در بایننس ایجاد نکرده اید ابتدا حساب کاربری ایجاد کنید.

  1. پس از ورود به حساب کاربری بر روی گزینه Trade در بالای صفحه کلیک کنید و گزینه classic که ساده ترین حالت ترید کردن است را کلیک کنید.
  2. در این مرحله باید جفت ارز معاملاتی خود را انتخاب کنید؛ سایت بایننس صد ها ارز برای معامله ارائه می دهد، به فهرست ارزهای سایت توجه کنید.
  3. اگر شما در حسابتان فقط ارز اتریوم داشته باشید فقط قادر به معامله با ارز اتریوم هستید و اگر می خواهید از اینکه کدام کریپتو کارنسی در بایننس موجود هستند اطلاع پیدا کنید بر روی گزینه ETH در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید؛ در این قسمت می بینید که ارز دیجیتال اتریوم دارای چند جفت ارز برای معامله است، حالا کوینی را که میخواهید با اتریوم معامله کنید را از لیست انتخاب کنید.

انواع مدل های معامله در صرافی بایننس

سفارش محدود : شما به عنوان معامله گر برای خرید یک کوین، حداکثر قیمتی را در نظر می گیرید و یا برای فروش کوین، مایل به تعیین حداقل قیمت هستید، این سفارش های محدود، این امکان را به شما می دهد که پس از تعیین حداکثر قیمت برای خرید یا حداقل قیمت برای فروش،معامله گر باید در انتظار یک خریدار یا یک فروشنده که قیمت مورد نظر شما را تایید کند، بمانید.

سفارش های بازار : این مدل معامله بسیار ساده و آسان است، در این نوع سفارش، معامله گر می تواند ارز را با قیمت فعلی مارکت در همان لحظه معامله کند.

حتما بخوانید : آموزش کار با صرافی یونی سواپ | راهنمای گام به گام


سفارش های دارای حد ضرر : در این نوع سفارش، شما می توانید مشخص کنید که پس از رسیدن قیمت یک ارز به قیمتی که شما تعیین کرده اید، سفارش خرید یا فروش انجام گیرد، در حقیقت قرار گرفتن سفارش شما در لیست سفارشات، مشروط به برآورده شدن شرطی است که شما تعیین کرده اید به طور مثال شما شرط می گذارید اگر قیمت بیت کوین به ۶۰ هزار دلار رسید یک سفارش فروش با قیمت ۶۵ هزار دلار در لیست سفارشات صرافی برای شما قرار دهد و همین که بیت کوین به قیمت ۶۵ هزار دلار برسد فروخته می شود.

کارمزد صرافی بایننس چقدر است؟

این صرافی جزء مناسبترین کارمزدهای بازار سرمایه است و در حقیقت سایت Binance از تریدرها برای واریز سهمی دریافت نمی کند، بایننس برای برداشت، کارمزدهای مختلفی دریافت می کند که نسبت به صرافی های دیگر، این کارمزد بسیار مناسب وناچیز است؛ به طور مثال اگر میخواهید اتریوم برداشت کنید. ۱ درصد اتریوم باید به صرافی binance بپردازید که یکی از علت های محبوبیت بایننس همین کارمزد بسیار کم است

پیشنهادات برای مبتدی ها

اگر به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده اید وبا فضای کار صرافی ها آشنا یی زیادی ندارید به صورت SPOT و با مبالغ کم اقدام و شروع به کار کنید. اگر شما با زبان انگلیسی یا محیط پیچیده بایننس مشکل دارید، می توانید از مدیریت حساب بایننس در اکسدآپ استفاده کنید.

صرافی ارز دیجیتال بایننس

شارژ بایننس چگونه است؟

شما برای انجام معاملات در صرافی بایننس، نیاز به ارزهای دیجیتال دارید، اصلی ترین جفت برای انجام معاملات، بیت کوین است که نماد آن BTC است با خرید بیت کوین شما می توانید تقریباٌ تمامی ارزها را معامله کنید اما با توجه به اینکه بیت کوین نوسانات زیادی دارد جفت تتر، با نماد USDT هم برای معامله اکثر ارزها موجود است، برای شارژ کیف پول، ابتدا از یکی از صرافی های معتبر با استفاده از ریال، بیت کوین یا تتر خریداری می کنیم و به حساب بایننس منتقل می کنیم.

مراحل شارژ کیف پول بایننس 

  1. ورود به بخش واریز ارز یا همان Deposite پس از ورود به حساب کاربری وارد بخش SPOT در منوی Wallet می شویم و گزینه Deposit را انتخاب می کنیم.
  2. دریافت آدرس کیف پول برای شارژ حساب بایننس: ابتدا انتخاب Deposit؛ در اینجا آدرس کیف پول بایننس و ارز انتخابی نمایش داده می شود و سپس آدرس را کپی می کنیم و به عنوان کیف پول مقصد وارد می کنیم، چند دقیقه پس از واریز به کیف پول، حساب شارژ می شود.

نحوه ورود به بایننس

  1. ابتدا وارد سایت بایننس شوید.
  2. کافی است نشانی ایمیل و رمز عبور خود را در فیلد های مربوطه وارد کنید، رمز عبور شما باید شامل حداقل ۸ کاراکتر باشد که از حروف بزرگ و اعداد استفاده شده باشد و همچنین عبارت “I am over 18 years old” را علامت بزنید و سپس در انتها روی Create account  کلیک کنید. هنگام ورود به سایت یا اپلیکیشن بایننس حتماٌ از آی پی کشوری غیر از ایران، آمریکا و آلمان استفاده کنید.
  3. در این مرحله بایننس برای شما یک ایمیل ارسال می کند که این ایمیل حاوی کد فعالسازی برای تاٌیید ایمیل شماست.
  4. سپس می بایست یکی از روش های واریز وجه به صرافی بایننس را انتخاب کنید که با توجه به تحریم های ایران فقط واریز به صورت ارزهای دیجیتال فعال است.
  5. برای  ورود به صفحه اصلی Go to Dash  board را کلیک کنید.
  6. نوبت احراز هویت به وسیله Google Authenti Cator l می رسد.
  7. سپس برای فعالسازی هویت دو عاملی در صرافی بایننس می رسد که در این بخش مشخص شده که می توانید وضعیت فعال بودن یا نبودن احراز هویت دو عاملی حساب خود را بررسی کنید و در صورتی که فعال نبود کافیست بر روی کلمه on کلیک کنید یا به منوی سمت چپ پنل کاربری بخش امنیت مراجعه کنید و در قسمت Google  Authenti cator و یا دانلود اپلیکیشن Google Authentie cator کارتان را ادامه دهید؛ حالا در بخش فعالسازی در منوی Security روی دکمه on کلیک کنید و پس از دانلود اپلیکیشن google Authenti cator روی NEXT کلیک کنید؛ حالا روی صفحه یک کد فعالسازی و یک QR code مشاهده می کنید در این مرحله، داخل اپلیکیشن Google Auth en cator تلفن همراه خود رفته و کد QR بایننس را اسکن کنیدیا کد عددی را به صورت دستی وارد کنید، سپس کلید بازیابی خود را در یک مکان امن یادداشت کنید وبه مرحله بعد بروید، در این مرحله نیاز به راستی آزمایی ایمیل و اپلیکیشن دارید و کافیست روی گزینه Clik to کلیک کنید و کد ارسال شده را در قسمت ایمیل و کد ساخته شده را توسط اپلیکیشین Google Authen را در بخش خود وارد کرده وبر روی Submit کلیک کنید؛ حالا شما یک حساب کاربری با ایمنی کامل دارید اما برای خرید و فروش ، انتقال دارایی خود نیاز به کیف پول صرافی بایننس دارید،با وارد شدن به بخش over view تمام دارایی ها و کیف پولها قابل مشاهده هستند و می توانید مدیریت کنید.

بایننس کوین چیست؟

نمیشود به معرفی صرافی بایننس بپردازیم ولی اسمی از بایننس کوین که ارز اختصاصی این صرافی معتبر است نیاوریم؛ نماد اختصاری بایننس کوین BNB می باشد؛ بایننس کوین، توکن هایی هستند که در پلتفرم بایننس استفاده می شود و این توکن ها در بازار آزاد معامله می شوند و ارزش آنها در نوسان است به طور سنتی همان چیزی است که شما به عنوان ارز هایی مانند بیت کوین یا دلار آمریکا می شناسید.

حتما بخوانید : آموزش کار با صرافی کوینکس به زبان ساده


بایننس کوین و بیت کوین با هم تفاوت هایی دارند؛ برخلاف اتریوم و سایر کریپتوکارنسی های پیشرفته و بیت کوین، بایننس کوین ارزی جدید در شبکه بلاک چین محسوب می شود و معنی آن اینست که سهم بازار آن نسبت به دیگر کوین های پیشرو، کمتر بوده و علاوه بر آن تخصیص پرتفوی معامله گران نیز به اینگونه کریپتو کارنسی ها محدود است.

این ارز دیجیتال از طریق عرضه اولیه سکه در سال ۲۰۱۷ انتشار یافت و هدف اصلی آن جذب سرمایه برای توسعه و گسترش صرافی Binance بود، صرافی بایننس که یکی از بزرگترین صرافی های کریپتو است و از امنیت و سرعت پردازش بسیار بالا یی برخوردار است با این ارز دیجیتالیش باعث شد جایگاهی پیشرو و قابل اعتماد در این فضا داشته باشد.

بایننس کوین یک توکن اتریوم ERC-20 بر روی بلاک چین اتریوم است وبه بیان ساده بایننس کوین، یک ارز دیجیتال اختصاصی صرافی بزرگ بایننس و هم یک کریپتوکارنسی بر روی زنجیره بلاک چین بایننس است و به همین علت، موارد استفاده برای بایننس کوین بسیار ارزشمند است و دلیل اینکه ما شاهد افزایش ارزش این رمزارز هستیم نیز همین مسئله است.

تفاوت های اصلی بیت کوین و بایننس کوین

  1. تمرکز در برابر عدم تمرکز؛ بیت کوین در همه جا معامله می شود و نسبت به انواع مختلفی از متغیرها تغییر می کند، در حالی که بایننس کوین کمتر از شرایط خارجی تاٌثیر می پذیرد ولی تحت تاٌثیر شرایط داخلی بایننس است.
  2. بایننس کوین ارز جدیدی است در حالیکه بیت کوین دارای سابقه طولانی است، بایننس کوین در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شده در حالیکه بیت کوین در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است.
  3. تعداد بیت کوین حداکثر ۲۱ میلیون، اما عرضه بایننس کوین ۲۰۰ میلیون است.

سوزاندن سکه BNB به چه معناست؟

این صرافی هر سه ماه ۲۰ درصد از سود خود را که از کارمزد می گیرد، از آن برای خریدن سکه و سوزاندن و از بین بردن آنها استفاده می کند، این اتفاق تاکنون ۹ بار تکرار شده که آخرین سوختگی در سال ۲۰۱۹ اتفاق افتاد و ۲ میلیون BNB را سوزاندند، بزرگترین سوزاندن سکه یکی در آوریل ۲۰۱۸ بود و دومین هم ۲۰۱۹ بوده است بایننس با خارج کردن سکه ها، سکه های باقیمانده را ارزشمندتر میکند واگر به نمودارهای قیمت BNB توجه کنید خواهید دید سکه هر بار که سوزانده شده قیمتش افزایش پیدا کرده است.

مزایای استفاده از بایننس کوین

  • امکان مبادله بایننس کوین با ارزهای فیات
  • داشتن سرعت بالا برای انجام فرآیند های تراکنش
  • امکان بهره مندی از تخفیف در هزینه معاملات بایننس
  • در بازار کریپتوکارنسی ها دارای هزینه های پایین تری است
  • امکان استفاده از آن در خارج از برنامه های معاملاتی بایننس
  • دسترسی آسان به آن از طریق دسکتاپ، ios ،HTML5 ،Android
  • دسترسی گسترده، طوری که امکان معامله با بیش از ۴۰ جفت ارز را فراهم میکند

معتبرترین صرافی ارز دیجیتال دنیا

انواع سرمایه گذاری در صرافی بایننس

  • کسب سود ثابت با مدت زمان انعطاف پذیر؛ سود کم و زمان منعطف
  • کسب سود ثابت با زمان مشخص شده؛ سود بیشتر، دارایی در شبکه قفل میشود
  • همکاری در راه اندازی توکن های جدید به منظور کسب سود؛ این پاداش توسط توکن های جدید به کاربران داده میشود
  • سرمایه گذاری با کوین BNB
  • سهام گذاری در اتریوم ۲

صرافی ایران بایننس

این صرافی برای اولین بار در سال ۱۳۹۵ با هدف پر کردن خلاء پلتفرم ایرانی برای معاملات و خرید و فروش ارزهای دیجیتال شروع به کار کرد و اولین هدف آن، آسان سازی معاملات برای تمامی اقشار مردم ایران بود، صرافی ایران بایننس خرید و فروش بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند و یک پلتفرم کاملاٌ بومی برای خرید و فروش و انواع معاملات ارزهای دیجیتال بوده است و از ابتدا در تلاش برای راه اندازی بایننس ایرانی بوده است و طبق نظریه کاربران تا به امروز توانسته بسیار موفق عمل کند.

حتما بخوانید : آموزش کار با صرافی پنکیک سواپ به زبان ساده


اقشار جامعه ایران، سال ها بود که با ارزهای دیجیتال آشنا بود ولی هنوز هیچ مرجع قدرتمندی برای ارائه ارزهای دیجیتال و معاملات بیت کوین و اتریوم و … وجود نداشت و اکثر فعالیت ها به صورت ناامن در بستر فضای مجازی صورت می گرفت و گاها موجب کلاهبرداری و خسارت به تعدادی از هموطنان می شد در صرافی ایران بایننس، خدماتی همچون حفاظت و حراست از اطلاعات شخصی و بانکی و ارزی کاربران انجام می شود. این مجموعه از سال ۱۳۹۶ که بطور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد توانسته طی سالهای گذشته، رضایت کاربران را جلب نماید و همچنین با بهره گیری از سرویس های مالی خارجی، بستر مناسبی را برای سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال به وجود آورد.

آمار ایران بایننس

۶۰۰۰۰ تراکنش خرید، ۱۰۰۰۰ تراکنش فروش، ۱۰۰۰۰ موجودی تتر و ۱۷۰۰۰۰ کاربر فعال دارد؛ وبسایت ایران بایننس با داشتن موجودی بالا از ارزهای مختلف و پشتیبانی قوی تا به اینجا بسیار موفق عمل کرده است.

کارمزد معاملات در ایران بایننس چقدر است؟ 

lما توان گفت که ایران بایننس در بین صرافی های ایرانی، کمترین کارمزد را داشته و همیشه سعی بر این بوده که در کاهش حجم پرداختی کاربران قدم هایی برداشته شود؛ البته کارمزد مبلغی متغیر بوده و بستگی به نوع ارز و حجم تراکنش ها و شبکه انتقال دارد که افراد می توانند با ورود به پنل سایت و انتخاب ارز و ورود حجم خرید می توانید مقدار کارمزد را مشاهده کنید.

داشتن امنیت بالا : ایران بایننس تحت نظارت تیم های امنیتی قوی، برنامه نویسی شده و می تواند به شما این اطمینان را بدهد که هیچ چیزی نمی تواند سرمایه شما را تهدید کند؛ زیرا امنیت اطلاعات و تراکنش های ارزهای دیجیتال کاربران با اخذ تدابیر لازم، تضمین شده است.

بیشترین سرعت : کلیه معاملات و خرید و فروشهای ثبت شده، کاملا خودکار و سیستمیک می باشد،تسویه حسابها به صورت فوری، انجام گرفته و به حساب کاربران واریز می شود.

ساده ترین صرافی : طراحی سایت ایران بایننس همواره تاٌ کید داشته که تمامی برنامه ها و خریدها باید به آسانی انجام شود و همیشه راحتی و سهولت مبنای کار برای استفاده کاربران باشد.

کمترین محدودیت : به منظور آسان شدن فرآیند خرید ارزهای دیجیتال، این صرافی خدمات پرداخت بر روی درگاه های بانکی را تهیه و مهیا کرده است تا بدون محدودیت حجم خرید، معاملات خود را ثبت کنید.

کسب درآمد در صورت معرفی دوستان

افراد می توانند از طریق گزینه همکاری در فروش لینک منحصر به فرد خود را دریافت نموده و از این طریق نسبت به عضویت دوستان خود مشارکت نمایید و از تراکنش های دوستان خود ۳۰ درصد کارمزد دریافت نمایید.

چرا ایران بایننس به بایننس ایرانی معروف شده است؟

بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در دنیا محسوب می شود ولی به دلیل تحریم ها نمی تواند به ساکنین ایران خدمات ارائه نماید و به همین منظور، ایران بایننس فعالیت خود را آغاز کرد که تا حد زیادی امکانات و پلتفرم های بایننس را بومی سازی کرده و کاربران ایرانی را جذب نماید؛ هدف ایران بایننس، طراحی و ارئه پلتفرمی است که از نوجوان تا بزرگسال بتوانند به راحتی به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند و درگیر پیچ و خم های حوزه کریپتو کارنسی نشوند.

آیا سرمایه گذاری در بایننس کوین خوب است؟

بایننس از پروژه هایی است که در زمانی کوتاه توانسته با رشد شگفت انگیز، جامعه رمزارزها را با شگفتی مواجه کند، این پلتفرم به دلیل میزان موفقیت بالا به طور هم زمان کاربران و سرمایه گذا ان زیادی را به خود جذب کرده است. بایننس توسط یک تیم اختصاصی بسیار قوی و حرفه ای پشتیبانی می شود، تیم رهبری بایننس از افرادی تشکیل شده که همگی دارای مهارتها و تجرب های لازم هستند و مطمئناٌ این پروژه را به سوی موفقیت هر چه بیشتر پیش خواهند برد.

حتما بخوانید : همه چیز در مورد بایننس کوین | ارز دیجیتال بایننس کوین


امنیت بسیار بالای این پلتفرم در سال ۲۰۱۸ به خوبی خودش را به کاربران ثابت کرده است، هنگامی که در سال ۲۰۱۸ چندین شخص مخرب اقدام به هک کردند، این تیم با پشتیبانی قوی توانستند با موفقیت آن را پشت سر بگذارند. بایننس توانایی خود را در ارائه سودهای بالا برای سرمایه گذاران نشان داده است و توانسته افراد زیادی را جذب کند. بایننس دارای یک مدل اقتصادی جلورونده است و توانسته با توسعه BSC و اسمارت چین بایننس، بیش از گذشته مورد توجه فعالان حوزه رمزارزها قرار گیرد، با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد می توانیم آینده روشنی را برای کوین BNBو بایننس کوین متصور شویم. امیدوارم همه نکاتی که در مورد معرفی صرافی بایننس باید بدانید را در این مطلب پوشش داده باشیم.


خلاصه مطلب و کلام پایانی

در انتهای مطلب معرفی صرافی بایننس میتوان گفت که با ادامه رشد بایننس و افزودن ویژگی های تازه، تعداد کارهایی که می توانید با بایننس کوین انجام دهید در حال افزایش است به علاوه شما می توانید سکه های BNB را به عنوان یک سوداگر معامله کنید به این صورت که در قیمت پایین خریداری کرده و سپس با قیمت بالاتر، ارز خود را بفروشید.

احتمال افزایش ارزش بایننس کوین به موفقیت بایننس به عنوان صرافی دارد اگر این صرافی بتواند سرعت و شتاب را افزایش دهد می تواند همچنان این صرافی را به رتبه یک در حجم معاملات حفظ کند. اگرچه به نظر میرسد BNB توانسته ارزش خود را بهتر از بقیه آلت کوینها حفظ کند اما در هر صورت این ارز هم روند کلی بازارها را دنبال می کند که در حال حاضر به سمت پایین است در حالی که بایننس به تدریج تخفیف معاملاتی توسط سکه را حذف می کند ولی در فکر یافتن راه های دیگر برای ارزشمند کردن این سکه است.

همان طور که در ابتدای مطلب قول دادیم، به معرفی صرافی بایننس و تمامی جزئیات مربوط به آن پرداختیم. 

همچنین اگر به دنیای کریپتو علاقه دارید، می توانید مطلب نگهداری ارز در صرافی بایننس را در این خصوص همین الان اینجا مطالعه کنید.

برای دوستانتان بفرستید: