Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
صرافی ارز دیجیتال رمزینکس | معرفی کامل صرافی ramzinex

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

صرافی ارز دیجیتال رمزینکس برای ایرانی ها

همیشه انتخاب یک صرافی که مورد اعتماد باشد و از همه جنبه ها پشتیبان سرمایه گذار بوده و سرمایه گذار مجبور نباشد که هم زمان در چند صرافی حساب داشته باشد، از مراحل مهم، در ورود به دنیای ارزهای دیجیتال است، صرافی ارز دیجیتال رمزینکس به عنوان یک صرافی ایرانی که دارای اعتبار چند ساله ای در این زمینه است به دلایلی که در متن اشاره خواهد شد می تواند بهترین گزینه برای کاربران تازه وارد و حتی تریدرهای حرفه ای باشد، به همین دلیل در این مطلب قصد داریم همه چیز درباره صرافی ارز دیجیتال رمزینکس را مورد بررسی قرار دهیم و به معرفی صرافی ارز دیجیتال رمزینکس بپردازیم، پس تا انتها همراه کد بورسی بمانید.

چرا باید از صرافی های داخلی ارز دیجیتال خریداری کنیم؟ 

جواب این سوال روشن است زیرا که بسیاری از صرافی های خارجی، کاربران ایران را محدود کرده اند و یا در صورت شناسایی کاربران ایرانی، حساب آنها مسدود خواهد شد ولی در این زمینه، روش هایی وجود دارد که صرفاٌ افراد حرفه ای می توانند از این روشها برای دور زدن تحریم ها استفاده کنند؛ در حالیکه افراد تازه وارد نمی توانند.

حتما بخوانید : معرفی صرافی معتبر ایرانی با کارمزدهای کم


امروزه بسیاری از معامله گران ایرانی خود را تغییر داده و بدین شکل می توانند از صرافی بایننس استفاده کنند که این صرافی از بزرگترین و معتبرترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان است و بالاترین حجم معاملات را دارد، آنطور که معامله گران ایرانی می گویند بهترین روش برای شارژ حساب کاربری در صرافی های خارجی اینست که ابتدا از یک صرافی ایرانی بیت کوین، تتر، لایت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگر را خریداری کنید و با انتقال آن به صرافی خارجی حساب کاربری خود را شارژ کنید.

رمزینکس یا نوبیتکس؟

این دو صرافی در ظاهر یکسان به نظر می رسند اما در واقع با هم تفاوتهایی دارند که به شرح زیر می باشد؛

بررسی موشکافانه : رمزینکس ارزهای دیجیتال بسیار جذابی دارد و در چند سالی که شروع به کار کرده، توانسته پیشرفت های خوبی را تجربه کند اما نوبیتکس با اختلاف کمی پلتفرم بهتریست البته نوبیتکس در حال حاضر، برای احراز هویت روند کندی دارد و بهتر است در هر دو صرافی ثبت نام کنید تا زیاد معطل نشوید.

ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده : هر دوی این صرافی ها از ارزهای محبوب تحت بلاک چین پشتیبانی می کنند اما بین این دو تفاوتهایی بین سکه های پشتیبانی شده وجود دارد، یک نکته مهم در رابطه با کار با رمزینکس عدم وجود شبکه های ERC20 برای برداشت برخی سکه های محبوب مانند کاردانو یا پولکادات است. این نکته را در نظر داشته باشید که رمزینکس از ارزهای به روزتر و بیشتری پشتیبانی می کند اما هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند که باید به این نکات که اشاره شد بیشتر دقت کنید.

حجم معاملات : نوبیتکس حجم معاملات بالاتری نسبت به رمزینکس دارد و تجربه بهتری را می تواند برای شما به ارمغان بیاورد.

کارمزدها : در نوبیتکس کارمزدهای ریالی بین ۲ تا ۳۵ درصد است و رمزینکس بین ۱۸ تا ۳۲ درصد. کارمزد اکسچنج با تتر در نوبیتکس عدد ثابتی بین ۱۳ تا ۱۵ درصد و برای رمزینکس صفر در نظر گرفته شده است. اگر معاملات شما بیشتر با تتر انجام می شود نوبیتکس کارمزد بهتری دارد و در صورتیکه با ریال معاملات خودتان را انجام می دهید رمزینکس کارمزد پایین تری دارد.

امنیت و ثبات سایت : در روزهایی که حجم معاملات بالا می رود نوبیتکس عملکرد بهتری دارد و رمزینکس عموماٌ کند خواهد شد، توصیه می شود در چند پلتفرم ثیت نام کنید که در صورت عدم دسترسی به هریک از سایت ها، بتوانید انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید.

امنیت : از نظر امنیت هر دو امکانات ۲FA Auth را دارند و از Cold storge برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده می کنند که بهترین راه ذخیره سازی اطلاعات برای صرافی ارزهای دیجیتال است.

پشتیبانی مشتریان : هر دو پلتفرم پشتیبانی خوبی از کاربران دارند.

در یک نگاه، رمزینکس یا نوبیتکس؟ 

واقعا می توان گفت مساوی هستند زیرا که از یک طرف نوبیتکس به شما رابط کاربری بهتر، پلتفرم با ثبات تر و حجم معاملاتی بیشتری را ارائه می دهد و از طرف دیگر رمزینکس، سرعت جذاب و پشتیبانی سریعتر و بهتری را ارائه می دهد.

حتما بخوانید : معرفی صرافی بایننس به زبان ساده


به صورت کلی هر یک از صرافی های داخلی مزایای خاص خود را دارند و همچنین صرافی های داخلی برای بسیاری از کاربران تازه وارد و حتی تریدرهای حرفه ای می توانند گزینه جالب توجهی باشند.

ویژگی های یک صرافی خوب ایرانی

برای ورود به یک صرافی معتبر ابتدا:

  1. با دقت و بررسی مانند تماس با افراد حرفه ای اعتبار صرافی را مورد توجه قرار دهید.
  2. قیمت ها را بررسی کنید زیرا معمولا تفاوت های قیمتی بین صرافی ها وجود دارد.
  3. توجه به کارمزدهای صرافی مورد نظر.
  4. حجم معاملاتی صرافی حتما باید با دقت و توجه بررسی شود.
  5. رمزارزهای زیادی را پوشش دهد.
  6. امکانات تکمیلی مانند اپلیکیشن در اختیار قرار کاربر قرار دهد.

چرا صرافی ارز دیجیتال رمزینکس؟

البته صرافی های خوبی در داخل کشور در حال فعالیت هستند و رمزینکس یکی از بهترین صرافی ها در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال است، از مزایای رمزینکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اعتبار و تجربه : این صرافی، یک صرافی دانش بنیان است که جمعی از دانش آموخته ها و نخبه های ایرانی دانشگاه صنعتی شریف فعال در حوزه بلاک چین، این صرافی را راه اندازی کرده اند و دارای حجم معاملات بالا، اعتماد کاربران است.

امنیت : با توجه به ماهیت غیرمتمرکز بودن دنیای ارزهای دیجیتال، این حوزه نیازمند رعایت بالاترین استانداردهای امنیتی است که خوشبختانه، این استانداردها در رمزینکس در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و الگوریتم ها در رمزینکس هر روز بررسی و به روزرسانی می شود و دارایی افراد در این صرافی، به طریق سرد نگهداری می شود، بدین شکل امنیت سرمایه و دارایی دوچندان میشود.

بازار معاملاتی همتا به همتا : رمزینکس جزء صرافی هاییست که بازار معاملاتی همتا به همتا را در اختیار کاربران خود قرار می دهد، یعنی شما در بازار معاملاتی، دیگر با صرافی سرو کار ندارید و به طور مستقیم با دیگر کاربران، وارد معامله می شوید. در حال حاضر، در رمزینکس بیش از ۱۵ رمزارز برتر تحت پوشش قرار دارد و هر روز به این تعداد اضافه هم خواهد شد.

اپلیکیشن اختصاصی و حرفه ای : یکی دیگر از مزایای این صرافی، داشتن یک اپلیکیشن حرفه ای برای همه گوشی های هوشمند است و شما به راحتی می توانید در هر زمان و در هر مکان که هستید به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید و همچنین می توانید در هر زمان و مکان دارایی های خود را مدیریت کنید.

کارمزدها در رمزینکس چقدر است : همانطور که در بالا گفته شد کارمزدها یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب یک صرافی است، کارمزد خرید و فروش در رمزینکس در میان دیگر صرافی های معتبر پایین تر است،کارمزد معاملات در رمزینکس به صورت درصدی از دو طرف معامله دریافت می شود.

کارمزد سفارش دهنده:

  • اگر حجم معاملات ماهیانه کمتر از ۵۰ میلیون تومان باشد ( کارمزد ۳%)
  • معاملات ماهیانه ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان ( کارمزد ۲%)
  • حجم معاملات ماهیانه ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان ( کارمزد ۱۵%)
  • حجم معاملات ماهیانه ۵۰۰ میلیون تومان و بیشتر (کارمزد ۱۲%)

کارمزد سفارش پذیر:

  • اگر حجم معاملات ماهیانه کمتر از ۵۰ میلیون تومان باشد ( کارمزد ۳۲%)
  • در صورتیکه حجم معاملات ماهیانه بین ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان باشد ( کارمزد ۲۵%)
  • حجم معاملات ماهیانه ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان ( کارمزد ۲%)
  • حجم معاملات ماهیانه ۵۰۰ میلیون تومان و بیشتر باشد ( کارمزد ۱۸%)

حجم معاملات : یکی از نکات مهم برای انتخاب یک صرافی خوب، حجم معاملات بالای آن صرافی است، حجم معاملات به این دلیل مهم است که هر چقدر حجم معاملات بالاتر باشد، سفارشی را که به ثبت می رسانید زودتر به نتیجه می رسد و هر چه حجم معاملات در یک صرافی بالاتر باشد قیمت های داخلی صرافی، به قیمت جهانی نزدیکتر خواهد بود، بنابراین اگر شما یک صرافی با حجم بالای معامله را انتخاب کنید سفارش شما زودتر تکمیل می شود و اگر حجم معامله یک صرافی پایین باشد باعث می شود که سفارش شما حتی بعد از گذشت چند روز، تکمیل نشود.

حتما بخوانید : آموزش کار با صرافی پنکیک سواپ به زبان ساده


تنوع بالای ارزهای دیجیتال : یکی دیگر از مزایای قابل توجه صرافی رمزینکس تنوع بالای رمزارزهاست، تعداد رمزارزهای قابل خرید و فروش در این صرافی، بطور مداوم در حال افزایش هستند.

شروع به کار در صرافی ارز دیجیتال رمزینکس

  1. ثبت نام در سایت
  2. ارسال مدارک هویتی خواسته شده
  3. بعد از ارسال مدارک، سطح برنزی برای شما ارسال می شود
  4. کامل کردن فرآیند احراز هویت
  5. فعال شدن سطح طلایی برای کاربر
  6. واریز ریال به حساب
  7. خرید ارز دیجیتال مورد نظر کاربر
  8. فروش ارز دیجیتال مورد نظر
  9. برداشت ریالی از حساب

صرافی رمزینکس تریدر

در اینجا می خواهیم به طور شفاف بگوییم چرا صرافی رمزینکس را انتخاب می کنیم؟

  • کارمزد مناسب
  • ظاهری ساده و کاربری آسان
  • داشتن کد معرف اختیاری است
  • کیف پول اختصاصی با امنیت بالا
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته با چت آنلاین
  • تعداد بالای ارزهای متنوع و مناسب
  • ذخیره سازی تمامی اطلاعات ورودی
  • فرآیند دو مرحله ای هنگام برداشت وجه
  • نسخه ویندوز و داشتن اپلیکیشن موبایل
  • نحوه سفارش گذاری با قیمت مناسب و دلخواه
  • نگهداری تمام اطلاعات کاربران به صورت رمز نگاری شده
  • امنیت بالا توسط ابزارهای مختلف و مطابق با اصول امنیتی
  • داشتن وبلاگ آموزشی، اخبار،تحلیل بازار و راهنمایی انواع کیف پول و اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال
  • شیوه راحت و ساده و منطقی احراز هویت؛ مدارک لازم جهت احراز هویت، اطلاعات شناسنامه ای، شماره تماس، بارگذاری تصویر سلفی شفاف، کارت ملی و کارت بانکی و شماره حساب.
  • واریز و برداشت سریع ریالی؛ در خواست برداشت ریال قبل از ساعت یازده و نیم صبح و واریز به حساب تا ساعت دو و نیم بعد از ظهر همان روز

پیشنهاد : با سرمایه اندک (فرضا دو میلیون شروع به کار کنید تا تجربه کافی و لازم به دست آورید و در طی روز ۲ الی ۳ بار ترید کنید تا گردش حساب شما بالا رود)

انواع حساب های کاربری در رمزینکس

۱) دارندگان حساب نقره ای : افرادی که شماره کارت بانکی خود را ارائه دهند و همچنین تصویر سلفی و تصویر کارت ملی خود را بارگذاری کنند، می توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومان تراکنش داشته باشند و یا خرید کنند

۲) دارندگان حساب طلایی : کسانی که علاقه مند به ارتقای حساب خود از نقره ای به طلایی هستند لازم است قبضی را که نشان دهنده محل سکونت است را نیز ارائه دهند و همچنین شماره تلفن ثابت و آدرس پستی را بارگذاری کنند که در این صورت می توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در روز در این صرافی معامله کنند

مراحل واریز وجه در رمزینکس

برای انجام معامله، قبل از هر کاری باید حساب کاربری خود را شارژ کنید، بدین ترتیب:

  1. وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. گزینه افزایش موجودی ریالی را کلیک کنید.
  3. از درگاه بانکی، می توانید با کارت بانکی که به سیستم معرفی کرده اید وجه ریالی مورد نظر خود را پرداخت نمایید.
  4. در قسمت واریز و برداشت، آدرس را کپی کنید، این آدرس نشان دهنده کیف پول ارز دیجیتال در رمزینکس است.

مراحل خرید و فروش در صرافی ارز دیجیتال رمزینکس

  1. ابتدا بر روی گزینه خرید و فروش کلیک کنید.
  2. سپس جفت ارزی را که در نظر دارید با آن معامله کنید، را انتخاب کنید.
  3. حالا می توانید بازار مالی ارز مورد نظر خود را برحسب ریال یا دلار مشاهده کنید.
  4. اگر می خواهید سفارش خرید ثبت کنید، در بخش خریداری ارز، میزان و قیمت پایه ارز دیجیتالی که قصد خرید آن را دارید مشخص نمایید و سپس بر روی گزینه “خرید” کلیک کنید.
  5. بعد از ثبت سفارش، سفارش خرید شما در لیست سفارش دهندگان خرید وارد می شود.
  6. برای اینکه سفارش فروش خود را ثبت کنید، در بخش فروش ارز دیجیتال، میزان و قیمت پایه ارز دیجیتال که می خواهید بفروشید را مشخص کنید و بر روی گزینه فروش کلیک کنید.
  7. سپس می توانید در لیست سفارش دهندگان فروش، سفارش خود را ببینید.
  8. سفارشاتی را که هنوز تکمیل نشده اند و در واقع باز هستند در قسمت پایین صفحه نمایش داده می شوند.
  9. سپس با کامل شدن اجرای سفارشات، در قسمت “معاملات اخیر” می توانید زمان و حجم معاملات را ببینید.

نحوه کار اپلیکیشن موبایل رمزینکس 

این اپلیکیشن جهت گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید و ios در دسترس شما هستند و می توانید آن را از طریق وب سایت رمزینکس، فروشگاههای گوگل پلی، مایکت، چارخونه و بازار دریافت کنید، با این اپلیکیشن می توانید معاملات خرید و فروش بیت کوین و … را به راحتی از طریق گوشی خود انجام دهید، اگر می خواهید از نسخه جدید آن استفاده کنید لازم است که نسخه قدیمی را که قبلاٌ بر روی موبایل خود نصب کرده بودید را حذف نمایید و سپس نسخه جدید را نصب کرده و از امکانات به روز شده آن استفاده کنید.

صفحه آموزش صرافی ارز دیجیتال رمزینکس

در آموزش رمزینکس می بینید که این پلتفرم از دو بخش تشکیل شده است؛ بخش صرافی و بخش ترید که در بخش صرافی می توانیدبه ساده ترین شکل ممکن با قیمت هایی که از طرف این صرافی اعلام می شود، خرید و فروش ارزهای دیجیتال را انجام دهید البته باید این را بدانید که در بخش صرافی، افراد می توانند قیمت پیشنهادی خود را برای خرید و فروش لحاظ کنند.

حتما بخوانید : صرافی آنلاین changelly | معرفی صرافی چنجلی


در قسمت ترید رمزینکس، شما می توانید با سایر کاربران معاملات خودتان را انجام دهید و قیمت های پیشنهادی خود را به شکل رقابتی تعیین کنید. توجه داشته باشید که اگر به دنبال ترید حرفه ای و معامله هایی با نقدینگی بالا هستید، پلتفرم رمزینکس، برای این منظور مناسب نیست و در چنین شرایطی باید از صرافی های بزرگ و بین المللی بایننس استفاده کنید.

امکانات رمزینکس چیست؟

در این پلتفرم، می توان ارزهای دیجیتال بیت کوین، تتر، اتریوم، لایت کوین، ریپل، دوج کوین، بایننس کوین، استلار، اتر کلاسیک، بیت کوین کش، ترون را معامله کرد. حالت تاریک را در بخش تنظیمات می توان فعال یا غیر فعال کرد و برای وارد شدن به برنامه، رمز یا اثر انگشت تعیین کرد و در آخر کار برای احراز هویت، احراز هویت دو عاملی را فعال کرد، این برنامه شامل سه بخش اصلی؛ میزکار، کیف پول و بازار  است.

۱) بازار: تمام ارزهای قابل معامله با اطلاعات حجم خرید و فروش، درصد تغییرات قیمت، قیمت لحظه ای را می توان مشاهده کرد، در این قسمت می توان بر روی تیترهای اصلی کلیک کرد تا به ترتیب از کمترین به بیشترین تغییرات، و یا بالعکس مرتب شوند یکی از کمبودهای این اپلیکیشن نمایش نمودار، فقط با واحد تتر است و عدم دسترسی به نمودار قیمت با مبنای ریالی، باعث شده که بعضی از کاربران از این اپلیکیشن خیلی راضی نباشند.

۲) کیف پول: در این قسمت تمام دارایی ها و سرمایه شما نمایش داده می شود و می توان به طور دقیق تاریخچه برداشتها و واریز ها را مشاهده نمود.

۳) میز کار: که شامل ۱۰ قسمت است که می توان به ترتیب از سفارش های من، تراکنش های حساب، احراز هویت، حسابها و کارتها، آدرسها، اعلانها، کارمزدها، درآمدها، تیکتها و پشتیبانی آنلاین، نام برد.


خلاصه مطلب و نتیجه گیری

رمزینکس یک صرافی ایرانی است که می توانید با خیال راحت در آن به خرید و فروش بپردازید؛ هدف اصلی ایجاد این صرافی، حذف واسطه ها و کمک به معاملات peer to peer بوده است تا خطراتی که می توانند سرمایه ایرانیان را به خطر بیندازند را برطرف کند، در این صرافی می توانید به معامله انواع رمزارزها بپردازید زیرا علاوه بر حمایت از بازار ریال، از بازار دلار هم حمایت می کند.

این صرافی ویژگی هایی دارد که به طور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره نمود؛ رابط کاربری ساده، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال محبوب، نقدینگی و حجم معاملات بالا، تعداد کاربران زیاد، اعتبار زیاد، فراهم بودن امکان وایز و برداشت ریالی، تبدیل رمزارز به رمزارز و رمزارز به ریال و برعکس، خرید ارزهای دیجیتال از طریق تتر و ریال، نام برد.

از مزایای آن هم به طور خلاصه می توان به مواردی مانند؛ امکان انجام معامله بدون واسطه، کارمزد بسیار پایین نسبت به رقبا، ارائه اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل Android و ios، ارائه کیف پول اختصاصی و پشتیبانی ۲۴ ساعته از کاربران اشاره داشت. سرمایه گذاران در این پلتفرم، می توانند هم افراد مبتدی و هم افراد حرفه ای باشند.

دو جمله جالب توجه؛

جان مک کافی: جهان باید خودش را تطبیق دهد، ارز دیجیتال همه دنیا را خواهد گرفت!

کری ویلکر سون: هر چقدر در اقدام و عمل تاخیر داشته باشید پول بیشتری را از دست خواهید داد!

لینک ورود مستقیم به سایت اصلی رمزینکس: 

ثبت نام رایگاندر صرافی رمزینکس

 

همان طور که در ابتدای مطلب قول دادیم، به معرفی صرافی ارز دیجیتال رمزینکس پرداختیم. 

اگر به دنیای رمزارزها علاقه دارید، حتما مطلب نحوه ترید ارزهای دیجیتال + نکات شگفت انگیر معامله رمزارزها را در این خصوص همین الان مطالعه فرمایید.

برای دوستانتان بفرستید: