برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

روش های کسب درآمد دلاری برای ایرانی ها

با توجه به قیمت دلار، اگر روش های کسب درآمد دلاری را بلد باشید، مطمئنا درآمد بسیار خوبی به صورت ماهیانه خواهید داشت. شاید فکر کنید که کسب درآمد دلاری خیلی سخت و نیازمند دانش های تخصصی است ولی باید در نظر داشته باشید که اگر با روش های کسب درآمد دلاری آشنا باشید، به سادگی می توانید روش هایی که مطابق با تخصص و مهارت های خودتان است را شناسایی کنید و برای انجام آن اقدام نمایید. بنابراین اگر فکر می کنید که روش های کسب درآمد دلاری می تواند برای شما جذاب باشد، این مطلب شما را به صورت رایگان راهنمایی می کند.

روش های کسب درآمد دلاری

امروزه با وجود افزایش نرخ تورم و افزایش قیمت دلار این امکان وجود دارد که شما در فکر درآمدزایی دلاری افتاده باشید. در روش ‌های کسب درآمد دلاری، مبلغ دریافتی شما به واحد پول دلار است و به همین خاطر در ایران ارزش بالایی دارد. ممکن است که تحریم‌ ها این ذهنیت را به وجود آورده باشد که همه روش های کسب درآمد دلاری دیگر بسته شده است و توانایی فعالیت در این حوزه را ندارید. بهتر است بدانید که با وجود این تحریم‌ ها می ‌شود کسب درامد روزانه ۱۰۰۰ دلار را نیز تجربه نمود.

حتما بخوانید : کسب درآمد از سایت های خارجی + راهنمای گام به گام


با توجه به نوسانات بازار ارز و همین طور کمتر شدن ارزش پول کشور، اثر فعالان در حوزه فناوری اطلاعات برای کسب درآمد دلاری اقدام کرده اند. همیشه یکی از چالش های اصلی در زندگی، یافتن یک شغل مناسب با درآمد کافی برای زندگی بهتر است، از همین روی می توان کسب درآمد دلاری در ایران را یکی از روش های اصلی به منظور تامین مخارج زندگی محسوب کرد. البته که روش های گوناگونی جهت کسب درآمد به دلار وجود دارد ولی در این مطلب تنها به ۱۰ مورد از مهم ترین و عملی ترین آن ها در ایران پرداخته ایم.

چگونه درآمد به دلار داشته باشیم؟

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، یک ترس و اشتباه بزرگی که در بیشتر وجود دارد، این است که با توجه به تحریم ها، کسب درآمد دلاری در ایران را امری مهال به حساب می آورند، ولی به هیچ عنوان این طور نیست و راه های بسیاری برای کسب درآمد دلاری از طریق اینترنت وجود دارد که با توجه به حجم و میزان کار می توان درآمدهای زیادی را در طول ماه و سال به دست آورد.

البته این نکته را هم باید در نظر داشت که لازمه کسب درآمدهای دلاری از طریق اینترنت، داشتن یک حساب ارزی است، لذا باید از طریق مراجع ذیربط و بدون هیچگونه محدودیتی برای افتتاح حساب ارزی اقدام نمود. جالب است بدانید که چنانچه اقوام و دوستانی در خارج از کشور به ویژه کشورهای اروپایی دارید، می توانید از مشخصات حساب بانکی، اطلاعات شخصی و محل سکونت آن ها را برای عضویت و تسویه حساب در سایت های خارجی بهره بگیرید. در ادامه قصد داریم ۱۰ روش عملی کسب درآمد دلاری واقعی در ایران را برای شما عزیزان بیان کنیم؛

۱٫ کسب درآمد از طریق یوتیوب

در این روش شما می ‌توانید با تولید محتوا و به اشتراک گذاشتن آن در یوتیوب برای کسب درآمد دلاری اقدام نمایید. شرایط درآمدزایی از این طریق بسیار ساده است و شامل داشتن حداقل ۱۰۰۰ نفر سابسکرایبر یوتیوب می باشد. لذا با داشتن این تعداد دنبال ‌کننده این توانایی را خواهید داشت که تبلیغاتی را در ویدیوهای خود در نظر بگیرید و درآمد دلاری و مناسبی برای خود کسب کنید.

جالب است بدانید که به منظور درآمدزایی از طریق یوتیوب احتیاجی نیست که حتما فیلم ضبط کنید، بلکه شما می‌ توانید از طریق به هم چسباندن ویدیوهای گوناگون و آپلودکردن آن ‌ها بازدید بالایی به دست آورید و از این طریق تعداد مخاطبان خود را افزایش دهید.

۲٫ ماینینگ و هودل کردن ارزهای دیجیتال

در این روش شما باید تجهیزات ماینینگ تهیه فرمایید. به منظور استفاده از این روش شما به سرمایه اولیه برای استخراج ارز دیجیتال مختلف احتیاج خواهید داشت. برای ماین شما با استفاده از تجهیزات ماینینگ با اسختخراج ارزهای دیجیتال فعالیت های سودده خود را استارت می زنید. البته روش دیگری که به هودل کردن ارزهای دیجیتال معروف است نیز برای معامله گران ارز دیجیتال وجود دارد. در واقع یکی دیگر از از روش های بسیار کم ریسک کسب درآمد از ارزهای دیجیتال کسب درآمد به روش هودل یا نگهداری ارز دیجیتال به حساب می آید.

حتما بخوانید : راه های کسب درآمد برای نوجوانان در ایران


در این روش شما پرطرفدارترین رمزارز را می خرید و برای بلند مدت به آن دست نمی زنید، به همین سادگی! با توجه به این که قیمت رمزارزها همواره صعودی است، در بلند مدت می توانید از این افزایش قیمت های مکرر ارزهای دیجیتال سود به دست آورید. البته این نکته را هم نباید از یاد برد که شما باید ارزهای اصلی در بازار کریپتو را بخرید و به صورت بلند مدت نگهداری فرمایید نه شت کوین هایی که به احتمال زیاد ارزش خود را در آینده از دست خواهند داد. بنابراین می توان گفت که بهترین ارز دیجیتال برای نگهداری بیت کوین، اتریوم، زدکش و … است.

۳٫ کسب درآمد به وسیله بازارهای مالی؛ مثل فارکس

کسب درآمد دلاری از طریق بازارهای مالی مثل فارکس کار خیلی ساده ای نمی باشد و به مهارت، سرمایه و وقت زیادی نیازمند است. چنانچه علاقه‌ ای به یادگیری این روش و درآمدزایی بالا از طریق آن دارید، می‌ توانید برای سرمایه گذاری در این حوزه اقدام کنید و از طریق آن به کسب درآمد بپردازید. با وجود تحریم‌ هایی که در این زمینه وجود دارند، احتمال سرمایه گذاری در این بازار صفر نیست و شما همچنان می ‌توانید از طریق همکاری با کارگزاری‌ هایی که این روش ‌ها را دور زده‌ اند برای کسب درامد دلاری اقدام نمایید.

۴٫ استفاده از سایت‌ های تولید محتوای انگلیسی

یکی از روش هایی که به منظور کسب درآمد دلاری پیش پای سرمایه گذاران و علاقه مندان است، همکاری با سایت‌ های تولید محتوای انگلیسی می باشد. چنانچه در فهم و استفاده از زبان انگلیسی از مهارت کافی برخوردار نیستید، این امکان را دارید که با مراجعه به سایت‌ های تولید محتوای انگلیسی و همکاری با آن‌ ها به کسب درآمد بپردازید و مبالغ دلاری دریافت نمایید.

۵٫ کسب درآمد از طریق باینری آپشن

در روش باینزی آپشن، کاربران فقط با حدس زدن قیمت یک سهم و تعیین ‌کردن مدت زمانی برای رسیدن آن به یک حد معین می‌ توانند به کسب درامد دلاری از ایران بپردازند، به این شکل که همه افرادی که از این پیش‌ بینی شما استفاده کرده‌ اند، ملزم به پرداخت قسمتی از سود سهام خود به شما هستند.

کسب درامد دلاری واقعی

به صورت کلی برای آشنایی بیش ‌تر با این روش بهتر است که در دوره‌ های آموزشی فارکس و تریدینگ شرکت داشته باشد و آموزش ‌های لازم را در زمینه آغاز فعالیت ‌های اقتصادی این حوزه ببینید یا با استفاده از مطالب آموزش سایت های مختلف، سعی کنید دانش خود را در این زمینه افزایش دهید و در عین حال با سرمایه های اندک در این بازار سرمایه گذاری کنید تا همزمان با این که دانش شما در این زمینه افزایش می یابد، تجربه و مهارت ترید در این بازار را هم یاد بگیرید و در ادامه بتوانید سرمایه های به مراتب بیشتری را وارد این بازار فرمایید.

۶٫ ترید در بازار ارزهای دیجیتال

در روش کسب درآمد از طریق ترید کردن شما باستی اصول ترید کردن را کاملا بلد باشید. به این منظور که از این روش درآمد به دست آورید، شما به سرمایه کمی برای آغاز سرمایه گذاری و ترید نیاز خواهید داشت، ولی این نکته را نباید از یاد ببرید که این روش یکی از پرریسک ترین و پردرآمدترین این روش های کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال به حساب می آید. در این روش شما از طریق تحلیل تکنیکالی که انجام می دهید، یک نوع ارز دیجیتال را می خرید و در زمان مناسبی به فروش خواهید رساند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


زمانی که قیمت ارز دیجیتال مورد نظر شما کاهش پیدا می کند، برای خرید اقدام می کنید و وقتی قیمت با افزایش روبرو شد، سرمایه خود را می فروشید و از معامله خارج می شوید. چنانچه تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال را بلد باشید، می‌ توانید از این روش درامد دلاری استفاده کنید. البته باید بگم که این روش یکی از پر ریسک ترین روش های کسب درآمد دلاری در ایران به حساب می آید و با بیشتر کردن دانش خود و سرمایه گذاری اصولی می توانید ریسک سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را تا حدود زیادی کاهش دهید.

۷٫ فروش عکس

چنانچه شما در زمینه عکاسی از آگاهی و مهارت لازم برخوردار هستید و به اصطلاح عکاس خوبی به حساب می آیید، می ‌توانید از طریق فروش عکس ‌های خود در سایت‌ هایی مانند شاتر استاک برای کسب درآمد اقدام نمایید. این سایت ‌ها همیشه پذیرای عکس ‌های دست اول و خوب هستند و حتی کاربران ایرانی نیز قادرند از این طریق درآمد دلاری مناسبی به دست آورند.

۸٫ استفاده از سیستم افیلیت مارکتینگ برای سایت آمازون

افیلیت مارکتینگ به صورت کلی یک روش بازاریابی و دریافت پورسانت برای وب سایت ‌های معروفی مثل آمازون است که چندی پیش توسط دیجیکالا در ایران نیز اجرا شد. در این روش شما محصولات موجود در این وب سایت یا وب سایت‌ های دیگری که برای کسب درآمد دلاری هستند و در این روش با شما همکاری می‌ کنند، تبلیغ می ‌کنید و در ازای میزان جلب مشتری درصد پورسانت خاصی به شما تعلق خواهد گرفت.

۹٫ طراحی وب سایت ‌های خارجی

همچنین اگر در زمینه طراحی وب سایت مهارت های کافی را دارید، می ‌توانید با مراجعه به سایت ‌های کاریابی خارجی، کارهایی را در حوزه مهارت خود پیدا کرده و انجام دهید و از طریق طراحی وب سایت‌ های خارجی به کسب درآمد دلاری بپردازید. حتی چنانچه برای انجام این کار مهارت کافی را نداشته باشید، می ‌توانید قبل از آغاز آن آموزش ‌هایی در این خصوص ببینید و در ادامه فعالیت خود را در این حوزه استارت بزنید.

۱۰٫ فروش فایل‌ های pdf و کتاب

و در آخر اگر در نویسندگی به زبان انگلیسی مهارت های لازم را دارید و می ‌توانید کتاب‌ ها یا pdf هایی را به این زبان تهیه فرمایید، بسترهایی برای خرید آن‌ ها وجود دارند و می ‌توانید مطالب تولید شده خود را به سادگی در آن ‌ها بفروشید و از این طریق درآمد دلاری کسب کنید. به عنوان مثال وب سایت‌ های مشهوری مثل آمازون، بستری را برای فروش کتاب ‌های نوشته شده به وسیله شما در نظر گرفته اند.


نتیجه گیری و کلام پایانی

با وجود نرخ بالای بیکاری و افزایش تورم در ایران، تعداد زیادی از افراد به فکر کسب درآمدهای دلاری افتاده اند. راه های گوناگونی به منظور کسب درآمدهای دلاری وجود دارد که تحریم ها اثر زیادی روی آن ‌ها ندارد. در این مطلب ۱۰ مورد از اصلی ترین روش ‌هایی که با کمک آن ‌ها می ‌توانید در ایران کسب درآمد دلاری داشته باشید را به شما عزیزان معرفی کردیم.

البته در نظر داشته باشید که برخی از این روش‌ ها ساده است و با صرف هزینه بسیار کم یا بدون داشتن سرمایه اولیه می ‌توانند به کسب درآمد روزانه ۱۰۰۰ دلار به صورت اینترنتی و مجازی منتهی شوند. این نکته نیز قابل ذکر است که روش هایی که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم، کاملا واقعی هستند و در حال حاضر افرادی وجود دارند که از این طریق برای کسب درآمد دلاری اقدام کرده اند. البته برای موفقیت بیشتر و تضمین درآمدهای بالا باید روش های کسب درآمد دلاری در ایران را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و در ادامه در مسیری که به نسبت مناسب تر به نظر می رسد، حرکت و فعالیت خود را آغاز کنید.

همان طور که در ابتدای مطلب قول دادیم، به معرفی روش های کسب درآمد دلاری پرداختیم. 

مقاله کسب درآمد ارزی – ۱۱ مدل از بهترین راهکارها و روش ها یکی دیگر از پرطرفدارترین مطالب سایت ما در این حوزه است که معمولا همه مطالعه می کنند.

هر سوال یا ابهامی در مورد کسب درامد دلاری در ایران داشتید، در بخش دیدگاه ها بنویسید تا در اسرع وقت پاسخ دهیم.

برای دوستانتان بفرستید: