Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
کسب درآمد از سایت های خارجی + راهنمای گام به گام

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

کسب درآمد از سایت های خارجی + راهنمای گام به گام

با توجه به افزایش قیمت دلار در ایران و همچنین گسترش اینترنت در کل دنیا و همین طور ایران، نگاه افراد به درآمدزایی از طریق سایت های خارجی به صورت کلی تغییر کرد. کسب درآمد از سایت های خارجی در حال حاضر بسیار ساده تر از پیش است و سایت های بسیار زیادی ایجاد شده اند که به سادگی می توانید از آن ها کسب درآمد دلاری داشته باشید. کسب درآمد از سایت های خارجی در سایت های مختلف و با توجه به ماهیت هر کدام از سایت ها متفاوت است ولی مطمئن باشید که راهکار و روند کلی آن کاملا عملی است و بعضا با یک کامپیوتر ساده و یا یک مهارت خاص می توانید درآمد های میلیونی از طریق آن ها داشته باشید و پول خود را به صورت بیت کوین و یا دلار دریافت کنید. اگر شما هم مثل من شیفته کسب درآمد از سایت های خارجی هستید و دوست دارید راه و روش انجام آن را به زبان ساده و گام به گام آموزش ببینید، این مطلب بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی را به همراه روش کسب درآمد به صورت کاملا رایگان در اختیارتان قرار می دهد.

آموزش کسب درآمد از سایت های خارجی

بی شک یکی از بهترین روش های کسب و کار اینترنتی کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی می باشد. کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی یک روش کسب درآمد دلاری در ایران به حساب می آید و شاید تصور کنید که کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی به دلیل تحریم ها امکان دارد سخت و دشوار باشد.

البته باید در نظر داشت که هر کاری سختی خودش را دارد، اما کسب درآمد از سایت های خارجی غیر ممکن نیست و با توجه به ارزش بالای دلار اگر بتوانید در ایران از سایت های خارجی کسب درآمد داشته باشید، به درآمد های ریالی بسیار زیادی دست پیدا خواهید کرد.

حتما بخوانید : راحت ترین راه پول درآوردن از اینترنت در ایران چیست؟


حالا شاید این سوال را داشته باشید که چرا باید به فکر کسب درآمد دلاری از اینترنت باشیم؟ جواب این سوال بسیار واضح است؛ همانطور که می دانید قیمت دلار نسبت به پول ما تقریبا ۱۴ برابر است و هر چقدر که می گذرد ارزش دلار افزایش می یابد.

چنانچه بتوانید در ایران از سایت های خارجی کسب درآمد اینترنتی کنید، درآمدتان چندین برابر خواهد شد چرا که ارزش دلار نسبت به پول ما (متاسفانه) بسیار زیاد است. هر چقدر هم قیمت دلار بیشتر افزایش یابد، باز هم درآمد شما افزایش پیدا خواهد کرد. بسیاری از افراد از طریق کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی به درآمدهای چندین هزار دلاری در ماه رسیده اند و از طریق پی پال و یا حساب های بیت کوین پول خود را دریافت کرده و در ایران به ریال تبدیل کرده اند.

افراد زیادی هم وجود دارند که درآمد اصلی شان در ایران به دلار است. ۱۰ روشی که در این مطلب راهنما به شما عزیزان معرفی می کنیم، روش های واقعی کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی هستند و این بدین معنی است که با استفاده از آنها می توانید به درآمد دلاری بالایی دست پیدا کنید.

لذا چنانچه قصد کسب درآمد از سایت های خارجی را دارید پیشنهاد می کنم این مطل را تا انتها مطالعه فرمایید و مطمئن هستم بعد از خواندن این مطلب، علاقه زیادی به کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی پیدا می کنید، چرا که هر یک از ۱۰ روش کسب درامد از وب سایت های خارجی که در ادامه گفته شده است، روش های امتحان پس داده هستند که درآمد دلاری برای کاربران ایرانی به همراه داشته اند.

۱) کسب درآمد اینترنتی از فروش کتاب های الکترونیکی در آمازون

یکی از ساده ترین و بهترین روش ها برای کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی، فروش کتاب های الکترونیکی و ایبوک در وب سایت آمازون است. چنانچه در زمینه تخصص و مهارت دارید می توانید مهارت تان را به کتاب های الکترونیکی تبدیل کنید و در سایت آمازون برای فروش ارائه کنید. در نظر داشته باشید که سایت آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی در کل دنیاست که طی چند سال گذشته فروش کتاب های الکترونیکی در آن به صورت عجیبی رشد داشته است.

از نظر من بهترین روش کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی فروش آموزش است، لذا میتوانید مهارت و تخصص خود را به کتاب‌ های الکترونیکی تبدیل کنید و این را هم در خاطر داشته باشید که ساخت کتاب الکترونیکی به هیج وجه کار دشواری نیست و می توانید با نرم افزار word هم کتاب الکترونیکی را طراحی کنید. در فروشگاه اینترنتی آمازون در کنار فروش کتاب های انگلیسی هم می توانید کتاب های فارسی به فارسی زبانان مقیم در کشورهای خارجی به فروش برسانید، ولی چنانچه قصد دارید با فروش کتاب های الکترونیکی به درآمدهای زیادی در روز دست یابید، توصیه می کنم به فکر تولید کتاب های الکترونیکی به زبان انگلیسی باشید.

۲) کسب درآمد از سایت های خارجی با فریلنسری

یکی از پرطرفدارترین شغل ها در جهان فریلنسری و دورکاری به شمار می آید. شما با توجه به مهارت و و تخصصتان کسب درآمد خواهید کرد. در ایران وب سایت های بسیاری مانند انجام میدم و پونیشا وجود دارند که میتوانید از آن‌ ها برای کسب درآمد دلاری اقدام کنید، ولی چنانچه به فکر کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی هستید، توصیه دارم از سایت های فریلنسری خارجی مانند freelancer.com و peopleperhour.com استفاده نمایید. مدل درآمدزایی در سایت های فریلنسری بدین شکل است که شما با توجه به تخصص و مهارتی که دارید، پروژه و کارهای دیگران را انجام می دهید و در ازای آن هزینه ای را دریافت خواهید کرد.

حتما بخوانید : راه های کسب درآمد برای نوجوانان در ایران


هر تخصصی مانند طراحی و ساخت سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی وب، برنامه نویسی اندروید، عکاسی، کار با نرم افزار های گرافیکی و … می توانید از طریق این سایت ها کسب درآمد نمایید، ولی برای این که بتوانید از طریق این سایت ها درآمدزایی داشته باشید، باید به زبان انگلیسی تسلط کامل را داشته باشید، چرا که برای برقراری ارتباط با کارفرمایان و انجام پروژه های آن ها، می بایست با آنها در ارتباط باشید. هر چقدر قدر پروژه های شما بیشتر باشد و نمونه کار های قوی تری داشته باشید پیشنهاد های بیشتری به شما داده خواهد شد.

۳) کسب درآمد اینترنتی از طریق باینری آپشن

یکی از معتبرترین روش های کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی کسب درآمد از سیستم های باینری آپشن می باشد. خودم با استفاده از این روش توانستم به درآمدهای دلاری زیادی در ماه و حتی در روز برسم. البته برای این که بتوانید از این سیستم ‌ها کسب درآمد داشته باشید باید استراتژی داشته باشید در غیر این صورت امکان دارد با شکست مواجه شوید. با استفاده از سایت های باینری آپشن شما می توانید هزاران دلار در ماه سود نمایید.

البته چنانچه قصد داشته باشید به سود دست یابید، حتما باید تمرین داشته باشید ولی در نظر داشته باشید که چنانچه استراتژی داشته باشید و روزانه ۲ ساعت تمرین داشته باشید، پس از از ۲ تا ۳ هفته قادرید وارد بازار باینری آپشن شوید. کسب درآمد از باینری آپشن ساده ترین روشی که قادرید از سایت های خارجی کسب درآمد اینترنتی داشته باشید. شما خیلی راحت می توانید بدون هیچ محدودیتی حسابتان را به وجود آورید و برای آغاز درآمدزایی دلاری خود اقدام نمایید.

۴) درآمدزایی از سایت های خارجی از طریق همکاری در فروش

از دیگر روش های کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی، کسب درآمد از سیستم های همکاری در فروش به حساب می آید. چنانچه بخواهیم سیستم همکاری در فروش را خیلی ساده به شما توضیح دهیم یعنی این که شما محصولات دیگران را به فروش می رسانید و به ازای هر فروش مبلغی را دریافت نمایید. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا نیز سیستم همکاری در فروش خود را در ایران راه اندازی کرده است و افراد زیادی توانستند با آن به درآمدهای خوبی در ماه دست یابند.

در جهان هم سایت های بسیاری وجود دارند که فروش سیستم های همکاری در فروش دارند. شما هم قادر هستید از طریق سیستم های همکاری در فروش سایت هایی مانند آمازون، علی بابا و … استفاده نمایید. همین الان بازاریابانی وجود دارند که با استفاده از سیستم همکاری در فروش های این وب سایت ها توانستند به درآمدهای چند صد هزار دلاری در ماه برسد. به این منظور که بتوانید از سیستم همکاری در فروش استفاده کنید و محصولات دیگران را به فروش برسانید باید یک وب سایت به زبان انگلیسی راه اندازی کنید و با تولید محتوای هدفمند افراد زیادی را جذب کنید و با بازاریابی بر روی آنها، آنها را به خریدار تبدیل نمایید.

۵) کسب درآمد اینترنتی دلاری از آموزش

آموزش دادن به ایرانی های خارج از کشور یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی از طریق آموزش است. از تخصص خودتان آموزش تهیه کنید و این آموزش را به فارسی زبانان خارج از ایران آموزش دهید. توجه داشته باشید نمیگوییم ایرانی های خارج از کشور. من خودم مشتری افغانی داشته ام که درآلمان از من محصول خریداری کرده است. یک بازار بسیار بزرگ و پر پول را می توانید در اینجا تجربه کنید. شما از طریق وب سایت یودمی و لیندا می توانید آموزش های خودتان را به فروش برسانید.

کسب درآمد میلیونی از سایت های خارجی

شاید سوالتان این باشد که این وب سایت ها آموزش های ایرانی ها را در داخل وب سایت شان قرار نخواهند داد، ولی من تحقیق کردم شما به راحتی می توانید آموزش های فارسی خودتان را در این وب سایت ها به فروش برسانید. نکته حائز اهمیتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر شما آموزش های خودتان را به زبان انگلیسی ضبط کنید و به انگلیسی تسلط داشته باشید، قادرید حتی از خارجی زبان های دنیا نیز درآمد دلاری داشته باشید.

۶) درآمدزایی از طریق سایت یوتیوب

همان طور که می دانید یوتیوب یکی از قدرتمندترین سایت ‌های دنیا به حساب می آید که شما می ‌توانید از طریق آن به درآمد بسیار زیادی دست یابید. احتمالا همه‌ شما با سایت یوتیوب و قابلیت های آن آشنا هستید. این سایت به عرضه فیلم ‌ها و ویدیو‌های گوناگون می پردازد. به این صورت که برای هر فیلم و ویدیو پر بازدیدی که در سایت قرار می‌ گیرد هزینه و پولی را در اختیار شما قرار خواهد داد. این گونه که هر چقدر بازدید فیلم آپلود شده شما در یوتیوب بیشتر باشد درآمد بیشتری نیز نصیب شما می شود.

حتما بخوانید : بهترین سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون در ایران چیست؟


به عنوان مثال ویدیو گانگنام استایل در زمان خود در یوتیوب بیش از ۳ میلیون بازدید داشت و همین موضوع باعث شد تا درآمد بسیار خوبی نصیب سازنده این اثر شود و او دیگر به کار کردن در زندگی خود احتیاجی نداشته باشد، ولی نکته حائز اهمیت در این خصوص این موضوع است که شما می ‌توانید با فیلم ‌های چند هزار بازدید نیز به درآمد بسیار خوبی دست یابید.

در ساخت یوتیوب که یکی از زیر مجموعه‌ های شرکت گوگل است، ربات ‌ها و نرم افزار‌های بسیار هوشمندی مورد استفاده قرار گرفته است که موجب می ‌شود تا هیچکس نتواند با ارائه اطلاعات جعلی و فیک به درآمد دست یابد. به این دلیل شما می ‌توانید با تولید و ساخت فیلم و ویدیو های بسیار جذاب و دیدنی و قرار دادن آن در یوتیوب به درآمد مناسبی برسید.

۷) کسب درآمد از طریق سایت علی بابا

سایت علی بابا یک سایت خارجی بسیار معتبر است که به عنوان یک فروشگاه بزرگ جهانی شناخته شده است که افراد گوناگون در آن به خرید و فروش محصولات و اجناس گوناگون می ‌پردازند. البته در این بین یک سایت خرید بلیط هواپیما در ایران نیز وجود دارد با نام علی بابا که این دو سایت بسیار متفاوت تر از یکدیگر هستند. اگر شما از سرمایه و پول زیادی برخوردارید، می ‌توانید از طریق این سایت به خرید و فروش انواع اجناس گوناگون صنعتی و مصرفی بپردازید و بعد آن را با قیمت بالاتری بفروشید. شما در این روش می ‌توانید کسب درآمد از سایت‌ های خارجی را به عنوان راهی برای درآمدزایی در نظر بگیرید.

۸) کسب درآمد از سایت آپلود بوی

یکی دیگر از روش هایی که شما عزیزان می توانید از سایت‌ های خارجی درآمد کسب کنید، استفاده از سایت آپلود بوی است. روش کار بدین شکل است که شما فایلی را در این سایت قرار می ‌دهید و به ازای هر دانلود میزان پولی برای شما در نظر خواهد گرفت. البته در این بین مبلغ در نظر گرفته برای نسبت به نوع حجم فایل مرتبط است و شما می‌توانید با ارائه یک فایل پر حجم در طول روز به راحتی به یک درآمد مناسبی برسید. البته این روش نمی ‌تواند درآمد زیادی را در طول روز در اختیار شما قرار دهد، به خاطر این که محدودیت‌ هایی نیز در این سایت وجود دارد.

۹) کسب درآمد دلاری از سایت های کلیکی خارجی

سایت های کلیکی یا به سایت ‌هایی می گویند که به ازای هر کلیکی که در آنها زده می ‌شود، به کاربران مبلغ کمی پرداخت می ‌شود. اغلب این پرداخت ‌ها به ازای تماشای یک ویدئو و یا کلیک روی برخی از تبلیغات یا شرکت در نظرسنجی، به کاربران داده می‌ شود. امروزه سایت های کلیکی خارجی زیادی در این زمینه فعالیت دارند که همه آن ها قابل اطمینان نیستند و احتمال عدم پرداخت از سوی آن ها هم وجود دارد، لذا چنانچه شما قصد دارید برای کسب درآمد دلاری از طریق این سایت ‌ها اقدام نمایید، بهتر است که معتبرترین آن ها را انتخاب کنید تا وقتی که برای انجام این کار صرف می ‌کنید را به هدر نرود.

حتما بخوانید : کسب درآمد ارزی – ۱۱ مدل از بهترین راهکارها و روش ها


به عنوان مثال سایت Swagbucks به عنوان یکی از انواع سایت کلیکی معتبر در نظر گرفته می ‌شود که از سال ۲۰۰۸ میلادی تا به امروز در این زمینه در حال فعالیت بوده و تا‌کنون ۱۵ میلیون کاربر جذب کرده است. پرداخت هزینه در این سایت طبق تعداد امتیازهایی که کسب کرده اید صورت می پذیرد. شما با فعالیت ‌های معمولی در این سایت، می‌ توانید شروع به جمع‌ آوری امتیازی به نام SB کنید و آن ‌ها را به گیفت کارت ‌های آمازون یا والمارت بری خرید تبدیل کنید. اگر در ایران هستید، می ‌توانید آن امتیاز‌ها را تبدیل به دلار پی پال کنید و به صورت نقدی دریافت کنید.

۱۰) کسب درآمد با فروش افزونه و قالب های وردپرس

آخرین روش کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی که قصد داریم در این مقاله آموزشی از سایت کد بورسی معرفی کنیم، فروش محصولات وردپرسی مانند قالب و پلاگین های وردپرسی در مارکت های جهانی است. بزرگترین سایت ها تم فارست و کدکنیون هستند که منبع بزرگی از افزونه و قالب های وردپرس به حساب می آیند، ولی کسب درآمد از این روش یک مقدار سخت شده است، به خاطر این که این مارکت پلیس ها تحریم‌ های سختی را برای ایران اعمال کردند، ولی چنانچه بتوانید تحریم ها را کامل دور بزنید مطمئن باشید می توانید فروش باورنکردنی را تجربه نمایید.

همچنین الان فروشنده هایی هستند که روزانه حدود ۱۰۰ نسخه از محصولشان به فروش میرسد، چنانچه می خواهید از طریق فروش محصولات وردپرسی در این مارکت پلیس ها فعالیت کنید می بایست به زبان انگلیسی مسلط باشید. چون باید قالب های فارسی را به زبان انگلیسی ترجمه کنید و در این مارکت پلیس ها برای فروش قرار دهید.

نحوه تبدیل درآمد دلاری به تومان

دلیل بسیاری از افراد برای این که از کسب درآمد از سایت های خارجی منصرف می شوند، این است که فکر می کنند تبدیل دلار به تومان شاید کار دشواری باشد و از کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی ترس دارند، اما باید در نظر داشته باشید که تبدیل کردن دلار به تومان به هیچ عنوان کار سختی نیست. یعنی شما خیلی ساده و راحت می توانید هر چقدر درآمد دلاری داشتید به تومان تبدیل نمایید.

شاید این سوال را داشته باشید که ما که در ایران زندگی می کنیم نمی توانیم حساب ارزی داشته باشیم؟! بله درست است. با توجه به تحریم ها ساخت حساب ارزی مثل پی پال برای ایرانیان به شدت سخت و دشوار شده است، اما با هر شرایطی همیشه راه و روش های زیادی برای دور زدن تحریم ها وجود دارد.

این را در نظر داشته باشید که کار با یک سری از سایت های خارجی برای ساخت حساب ارزی مثل پی پال نیاز به وریفای کردن دارد. یعنی تا شما حسابتان را وریفای نکنید، قادر نخواهید بود با حساب پی پال تان کار کنید. این بدین معنی است برای ساخت حساب پی پال برای وریفای کردن آن به شماره تلفن و یک آدرس محل سکونت خط در کشورهای اروپایی نیاز دارید، از این رو است که می گویم ساخت حساب پی پال در ایران بسیار سخت است. البته اصلا جای نگرانی نیست، به این دلیل که برای تبدیل دلار به تومان نیاز به پی پال نداریم.

البته این مورد به نوع روشی که قصد دارید کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی داشته باشید وابسته است. برای مثال چنانچه قصد دارید از گوگل ادسنس کسب سود کنید، باید حساب پی پال داشته باشید، ولی چنانچه بخواهید از طریق باینری آپشن درآمد به دلار داشته باشید، به حساب پی پال نیازی نخواهید داشت و میتوانید از حساب بیت کوین و … استفاده کنید. اگر از روش های دیگر استفاده می کنید می توانید به جای ساخت حساب پی پال از حساب هایی مثل وب مانی، پرفکت مانی و … که نیاز به احراز هویت ندارند کمک بگیرید.

حتما بخوانید : کسب و کار خانگی – کسب درآمد از فعالیت ها و ایده های پولساز


روش دوم این است که از خدمات ارزی شرکت های داخل ایران استفاده نمایید. چنانچه قصد دارید خودتان حساب ارزی تشکیل ندهید، می توانید از یک سری از وب سایت ها که خدمات ارزی ارائه می دهند کمک بگیرید. این را هم باید گفت که کار با این سایت ها خیلی ساده است و پس از عضویت در این سایت ها برای تسویه حساب می توانید با آن ها هماهنگ کنید و پولتان را به تومان به حساب تان واریز می کنند یا این که می‌ توانید برای تبدیل دلار به تومان از صرافی های آنلاین استفاده کنید. صرافی های آنلاین بسیاری در ایران وجود دارد که میتوانید با یک سرچ ساده آن ها را پیدا کنید و از خدماتشان استفاده های لازم را داشته باشید.


نتیجه گیری و کلام پایانی

کسب درآمد از سایت های خارجی در ایران به سادگی امکان پذیر است و همان طور که ملاحظه کردید، در این مقاله شما را با ۱۰ مورد از بهترین سایت ها و روش های کسب درآمد اینترنتی آشنا کردیم. در ادامه شما باید با توجه به مهارت و تخصص تان می توانید هر کدام از این روش ها را انتخاب کنید و درآمد دلاری را تجربه کنید.

توصیه ای برای شما دارم زبانت خودتان را قوی کنید، چرا که اولین گام کسب درآمد دلاری از نظر بنده، بلد بودن زبان انگلیسی است و می تواند مسیر کسب درآمد از سایت های پولساز خارجی را بسیار هموار کند.

امیدوارم از این ۱۰ ایده که همگی جزو روش های کسب درآمد از سایت های خارجی هستند، نهایت استفاده رو برده باشید و دید خوبی را در این خصوص پیدا کرده باشید.

به نظر شما کسب درآمد میلیونی از سایت های خارجی امکانپذیر است یا خیر؟ (حتما تجربیاتتون رو بنویسید تا دیگران هم استفاده کنند)

برای دوستانتان بفرستید: