Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
بهترین کیف پول اتریوم + راهنمای انتخاب امن ترین کیف پول اتریوم

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال اتریوم برای ایرانیان

ارز دیجیتال اتریوم دومین رمزارز بزرگ و معروف دنیاست که با ارزش بازار بسیار بالا، بعد از بیت کوین، به یکی از قطب های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. حال که سرمایه گذاران بسیاری به سمت خرید اتریوم اقدام می کنند، نکته مهم که در گام بعدی خرید ارز دیجیتال وجود دارد، نحوه نگهداری امن آن در کیف پول های دیجیتالی است. وقتی یکی از بهترین ارزهای دیجیتال یعنی اتریوم را خریداری می کنید، باید آن را در بهترین کیف پول اتریوم نگهداری کنید. بهترین کیف پول اتریوم باید دارای ویژگی هایی مثل؛ امنیت بسیار بالا، فضای کاربری ساده، پشتیبانی از سایر ارزهای دیجیتال و مواردی از این دست باشد. در این مطلب سعی داریم برای اولین بار بهترین کیف پول اتریوم برای ایرانیان را معرفی کنیم و برای این کار ابتدا بهترین کیف پول های اتریوم را یک به یک معرفی و بررسی می کنیم و در انتها از بین آنها، بهترین کیف پول ارز دیجیتال اتریوم را معرفی خواهیم کرد، پس همچنان همراه ما باشید.

بهترین کیف پول اتریوم

پیش از این که بخواهید برای سرمایه‌ گذاری در اتریوم اقدامی انجام دهید، به جایی برای ذخیره آن نیاز دارید. در بازار ارزهای دیجیتال به چنین جایی کیف پول یا والت گفته می شود. به‌ بیان ساده تر، کیف پول نرم‌ افزاری است که به شما این اجازه را می دهد که سرمایه‌هایتان را ذخیره نمایید، تراکنش انجام دهید و هر زمان که نیاز داشتید موجودی حسابتان را چک کنید. در ادامه این مقاله با ۱۵ مورد از بهترین کیف پول‌ های اتریوم در سال ۲۰۲۱ آشنا خواهیم شد و کمی هم درباره چگونگی کار این کیف پول‌ ها توضیح خواهیم داد. در پایان هم نتیجه گیری می کنیم که چه کیف پولی برای استفاده شما مناسب تر است.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


همان طور که گفتیم اتریوم بعد از بیت کوین از نظر ارزش بازار در جایگاه دوم بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد، از همین روی تعداد کیف پول‌ های این ارز دیجیتال به بیش از ۵۰ مورد می‌ رسد! لذا برخلاف ارزهای دیجیتال کم‌ نام‌ و نشان، انتخاب یک کیف پول مناسب برای اتریوم خیلی کار سختی نخواهد بود. در مورد انتخاب کیف پول، مطمئنا مستحضر هستید که در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاک چین، هر شخص بانک شخصی خودش به حساب می آید و برخلاف سیستم‌ های سنتی، مسئولیت حفاظت از دارایی‌ ها برعهده خود شخص می باشد، لذا در هنگام انتخاب کیف پول، اعتبار و امنیت باید دو معیار حائز اهمیت و اصلی محسوب می شوند.

این نکته را از یاد نبرید که کیف پول‌ های داخل صرافی‌ ها، دارایی‌ ها را به‌ صورت امانی نگهداری می دارند و کنترل دارایی‌ ها به‌ معنای واقعی در دست خود کاربران قرار ندارد! بین فعالان این حوزه، فضای ذخیره‌ سازی امانی، کیف پول به حساب می آید و در این مقاله هم منظور ما از کیف پول‌ آنهایی هستند که کنترل کامل دارایی‌ ها را به دست خود کاربر می‌ سپارند. همچنین برای کاربران ایرانی، ذخیره ارزهای دیجیتال روی صرافی‌ ها می‌ تواند خطر تحریم و بلوکه‌ شدن سرمایه را به همراه داشته باشد. در ادامه ۱۵ کیف پول امن اتریوم را معرفی می کنیم و خصوصیات بارز هر یک را نیز خواهیم گفت؛

۱) کیف پول لجر نانو اس

چنانچه به امنیت بسیار زیاد کیف پول های فیزیکی Ethereum علاقه پیدا کرده و در عین حال تمایلی به صرف بودجه زیاد ندارید، لجر نانو اس یکی از مناسب ترین گزینه‌ ها به حساب می آید که در آن کلیدهای خصوصی‌ شما همیشه داخل حافظه سرد والت نگهداری شده و تنها پس از اتصال به یک سیستم کامپیوتری یا گوشی، در دسترس قرار می‌ گیرند. متاسفانه این کیف پول اتریوم تنها از گوشی‌ های اندرویدی پشتیبانی به عمل می آورد و با کابل OTG به آن‌ ها متصل می‌ شود. Ledger Nano S با وجود داشتن قیمتی مناسب، یک نمایشگر کوچک دارد که امکان مدیریت تراکنش‌ ها را برای کاربران فراهم می کند.

امنیت این کیف پول سرد در مقایسه با دیگر کیف پول های اتریوم به اندازه‌ ای است که می‌ توانید با خیال راحت والت را به یک کامپیوتر هک شده متصل نمایید. قلب فناوری اختصاصی شرکت لجر، سیستم عامل BOLOS است که روی تراشه‌ های والت ‌های این شرکت سوار می‌ شود. این والت Ethereum از اپلیکیشن‌ های جانبی پشتیبانی می کند و طبق اعلام سازنده، ۱۸ اپلیکیشن قابل نصب روی آن، وجود دارند. داشتن قیمت مناسب با وجود ارائه امکاناتی خاص، لجر نانو اس را به پرطرفدارترین کیف پول سخت افزاری بازار تبدیل کرده است. نکته شایان ذکر دیگر اینجاست که این کیف پول، از بیشتر ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده و به لطف یکپارچگی با MyEtherWallet به راحتی قادر به کار با والت هستید.

۲) کیف پول ترزور

ترزور، نخستین والت سخت‌ افزاری بود که برای بیت‌ کوین به وجود آمد ولی در حال حاضر این کیف پول را می‌ توان با رابط وب‌ سایت Myetherwallet.com استفاده نمود. این کیف پول نیز اتریوم شما را بصورت آفلاین ذخیره می‌ کند که تنها با ورود رمز عبور فعال‌ خواهد شد. کیف پول ترزور بسیار سبک و قابل حمل است اما به صورت معمول قیمت آن به مراتب از لجر نانو اس بالاتر است.

۳) کیف پول Exodus

اکسودوس نخستین کیف پول دیجیتالی است که از قابلیت پشتیبانی چندین ارز پشتیبانی می کند. البته امروزه والت‌ های بسیاری ویژگی مولتی‌ کارنسی بودن را دارا می باشند. این کیف پول رایگان، یک رابط کاربری زیبا و ساده دارد. به عنوان مثال پس از باز کردن این نرم‌افزار، یک نمودار دایره‌ ای موجودی ارزهای دیجیتال را نمایش می‌ دهد.

حتما بخوانید : تفاوت کیف پول سرد و گرم در ارزهای دیجیتال چیست؟


این والت امروزه از بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی به عمل می آورد و اتریوم نیز جزو آن ها می باشد. با نصب این کیف پول نیز کلید خصوصی شما هیچگاه از کامیپوترتان خارج نخواهد شد. قابلیت هایی مثل پشتیبان‌ گیری از Seed برای بازیابی موجودی کیف پول از دیگر امکانات Exodus به شمار می رود. این کیف پول قابلیت نصب روی ویندوز، مک و لینوکس را دارا می باشد.

۴) کیف پول Atomic Wallet

جالب است بدانید که اتمیک والت برای دسکتاپ و همچنین موبایل توسعه یافته و یکی از بهترین کیف پول های اتریوم و همچنین توکن‌ های ERC20 به حساب می آید. ترید، نگهداری و خرید و فروش انواع رمز ارز از جمله اتریوم به لطف آن به سادگی ممکن شده است. به زودی از طریق Atomic Swaps به عنوان یک روش غیر متمرکز برای مبادله ارزهای دیجیتال بدون واسطه‌ ها، تبادل اتریوم با دیگر ارزهای دیجیتال در اتمیک والت امکان‌ پذیر می شود. این کیف پول از نزدیک به ۳۰۰ ارز دیجیتال و همچنین همه توکن‌ های ERC20 پشتیبانی می‌کند، از همین روی گزینه‌ ای مناسب برای کاربران دارای گستره‌ ای از انواع ارزهای دیجیتال است.

در اینجا خیلی ساده می‌ توان یک آدرس مخاطب قرار داد و کوین سفارشی خود را داخل والت نگه داشت. این کیف پول اتریوم کلیدهای خصوصی را رمزنگاری کرده و کنترل کامل بر دارایی را امکانپذیر کرده است. علاوه بر ویندوز، نسخه‌ ای برای مک او اس و همچنین لینوکس‌ های اوبونتو، دبیان و فدورا نیز وجود دارد. اپلیکیشن اندروید و آی او اس آن را می‌ توانید از وب سایت شرکت دانلود نمایید. چنانچه دارایی دیجیتال شما متشکل از کوین‌ های متعددی بوده و نیازمند دسترسی سریع به والت از طریق دسکتاپ و همچنین موبایل هستید، اتمیک والت یکی از بهترین والت های Ethereum برای شما محسوب می شود.

۵) کیف پول Jaxx

جکس یکی دیگر از کیف پول های مولتی کارنسی می باشد که امکان نصب روی دسکتاپ، موبایل و به عنوان افزونه روی مرورگر کروم را دارا می باشد. Jaxx یک تیم توسعه فعال دارد و امروزه این والت بیش از ۸۰ ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌ کند. این والت نیز از حائز اهمیت ترین ویژگی‌ های کیف پول امن برخوردار است.

۶) کیف پول Mist

چنانچه همیشه به دنبال نرم افزارهای رسمی هستید، میان بهترین کیف پول های اتریوم، کیف پول میست می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این والت به دست تیم توسعه و پشتیبانی پلتفرم Ethereum طراحی شده است. استفاده از آن، به ویژه برای استقرار قراردادهای هوشمند، ایده عالی به نظر می آید، ولی این را نباید فراموش کنید که میست یک والت فول نود است، بنابراین برای استفاده از آن باید کل بلاک چین شبکه اتریوم با حجم بیش از ۱ ترابایت را دانلود نمایید، از همین روی با وجود رسمی بودن آن، از معرفی میست در ابتدای فهرست بهترین والت های اتریوم خودداری کردیم.

حتما بخوانید : کیف پول کاغذی ارز دیجیتال + استفاده از کیف پول کاغذی بیت کوین


کیف پول میست برای ویندوز، مک او اس و لینوکس قابلیت نصب و استفاده را دارا می باشد. یکپارچگی با ShapeShift مزیت های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد. کد متن کیف پول Mist اپن سورس بوده و کنترل کامل کلیدهای خصوصی را در اختیار کاربر قرار می‌ دهد. بر اساس انتظار از والت رسمی یک ارز دیجیتال، میست تنها از اتریوم و توکن‌ های ERC20 پشتیبانی می‌ نماید.

۷) کیف پول MetaMask

متامسک یکی از پرطرفدارترین و مناسب ترین کیف پول های دسکتاپ اتریوم به حساب می آید، به صورتی که برای توسعه، حمایت مالی بنیاد اتریوم و شرکت Consensys را پشتوانه دارد. طبق انتظار، در این والت علاوه بر اتریوم، امکان ذخیره‌ سازی همه توکن‌ های ERC20 فراهم است. قابلیت استفاده از دی اپ‌ های شبکه بلاک چین ارز دیجیتال نام برده را باید یکی دیگر از قابلیت های بسیار مهم متاماسک دانست. چنانچه تمایلی به نصب یک نرم افزار دسکتاپ ندارید، امکان استفاده از متامسک در قالب یک افزونه گوگل کروم یا موزیلا فایرفاکس فرآهم است. هر کاربری که افزونه Metamask را روی مرورگر خود نصب کند، به دی اپ‌ های اتریوم به صورت مستقیم دسترسی پیدا می کند.

بهترین کیف پول اتر

همچنین به لطف استفاده از این کیف پول اتریوم به دانلود کل نود این رمز ارز نیازی نیست. استفاده از همه امکانات آن در گرو داشتن دانش کافی درباره شبکه Ethereum است، از همین روی در صورت مبتدی بودن در بازار رمزارزها، قادر به بهره بردن از ویژگی‌ های خاصی این کیف پول نیستید. یکی دیگر از مشکلات این است که تقریبا همه وب سایت‌ ها شما را به عنوان یک کاربر ارز دیجیتال می شناسند. این اتفاق می‌ تواند حریم خصوصی‌ شما را به خطر انداخته و هکرها را برای نفوذ به سیستم شما تحریک نماید.

۸) کیف پول Coinomi

کوینومی یکی از والت‌های موبایلی برای اتریوم و ارزهای دیگر است که محبوبیت زیادی در بین کاربران ارزهای دیجیتال بدست آورده است. سادگی استفاده، امکان پشتیبان‌گیری، پشتیبانی از صدها ارز دیجیتال، تبدیل ارزها درون اپلیکیشن از ویژگی‌های این اپلیکیشن موبایل است. Coinomi به تازگی کیف پول دسکتاپ خود را نیز منتشر کرده و قابلیت نصب آن روی ویندوز، مک و لینوکس وجود دارد.

۹) کیف پول سایت Blockchain.com

این کیف پول آنلاین، علاوه بر اتریوم، ارزهای بیت‌ کوین، بیت‌ کوین‌ کش، استلار و چند ارز دیگر را نیز پشتیبانی می کند. امکان تنظیم ورود دو مرحله‌ای، خروجی گرفتن از کلید خصوصی، تعریف چندین آدرس و… از قابلیت دیگر Blockchain.com است. این کیف پول نیز مدت زیادی است که در حال ارائه خدمات است. ابتدا تنها به عنوان کیف پول بیت‌ کوین فعال بود اما رفته رفته ارزهای دیگر نیز در این والت آنلاین اضافه خواهند شد. با این وجود به این خاطر که عضویت در سایت به ایمیل نیاز دارد، برخی ترجیح می‌د هند این کیف پول را مورد استفاده قرار ندهند.

۱۰) کیف پول گواردا

والت گواردا در کنار داشتن نسخه‌ ای برای دسکتاپ و موبایل، افزونه‌ ای برای مرورگر کروم داشته و تحت وب نیز قابل استفاده است. رابط کاربری آن ساده و قابل فهم است و امنیت بالایی دارد. پس از ایجاد یک کیف پول در اینجا، شما تنها فرد در اختیاردارنده کنترل کلیدهای خصوصی خواهید بود. از توسعه والت Guarda نزدیک به ۳ سال می‌ گذرد. در ابتدا این کیف پول متن باز تنها از بیت کوین پشتیبانی می‌ کرد، ولی امروز تبدیل به پلتفرمی بزرگ با پشتیبانی از تعداد زیادی محصول شده و محلی مناسب برای مدیریت ارزهای دیجیتال است. امروزه گواردا به عنوان یکی از بهترین کیف پول های Ethereum از ۴۵ بلاک چین اصلی به همراه توکن‌ های آن‌ ها پشتیبانی به عمل می آورد.

حتما بخوانید : معرفی انواع کیف پول بیت کوین – بهترین کیف پول بیت کوین


از نظر گستردگی پشتیبانی از توکن‌ ها و ارزهای دیجیتال، گواردا چند سر و گردن از رقبای خود بالاتر قرار می‌ گیرد. به جز این ویژگی، چند قابلیت خاص درونی دیگر نیز به وسیله والت نام برده ارائه می‌ شوند. به عنوان نمونه‌ ای بسیار کاربری و محبوب باید به فراهم بودن امکان استیکینگ ارز دیجیتال اشاره کرد. اگر یکی از والت های سخت افزاری اتریوم از برند لجر را در اختیار دارید، با استفاده از نسخه وب یا دسکتاپ Guarda قادر به مدیریت حافظه سرد آن خواهید بود. به عبارت دیگر می‌ توانید از کیف پول های لجر در ترکیب با گواردا استفاده نمایید.

۱۱) کیف پول ارجنت

توسعه‌ دهنده، ارجنت را بهترین کیف پول اتریوم برای دیفای خطاب می‌ کند. کاربران نیز آن را به عنوان یکی از مدرن‌ ترین و بهترین والت های اتریوم شناخته اند. میتوان گفت که مشکل آن، عدم اجازه برای ذخیر‌ه‌ سازی کلیدهای خصوصی است. والت از طریق ایمیل و شماره موبایل پیکربندی شده و در صورت نیاز، با استفاده از این دو بازیابی می شود.

نکته مهم درباره ارجنت والت یکپارچگی با compound.finance می باشد. به لطف این سرویس می‌ توانید اتریوم خود را به دیگر کاربران قرض داده و در ازای این کار سود دریافت نمایید. والت مجهز به یک مرورگر دی اپ داخلی است تا به سادگی بتوانید از این دسته اپلیکیشن‌ ها استفاده نمایید. در صورتی که اخیرا به بازار ارزهای دیجیتال ورود کرده اید و به دنبال یکی از بهترین کیف پول های اتریوم هستید، به دلیل داشتن رابط کاربری ساده، ارجنت گزینه مناسبی به حساب می آید.

۱۲) کیف پول مای اتر والت

مای اتر والت به جرات پرطرفدارترین کیف پول تحت وب اتریوم است. برخلاف بیشتر والت های اتریوم این گزینه کنترل کامل کلیدهای خصوصی را در اختیار کاربر قرار می‌ دهد. این امکان به عقیده برخی یک ویژگی خوب و به عقیده عده‌ ای دیگر مشکل‌ ساز است. از طرف دیگر میزان امنیت والت های تحت وب بسیار پایین بوده و استفاده از آن‌ ها توصیه نمی‌ شود، از همین روی توصیه داریم در صورت اصرار به بهره بردن از قابلیت های مای اتر والت، نسخه موبایل را دانلود و نصب کرده و از آن به صورت ترکیبی با یک والت سخت افزاری استفاده نمایید. در صورت استفاده از وب سایت، حتما آدرس را به صورت دستی تایپ کرده و از کلیک روی متون مدعی ارجاع به MyEtherWallet یا جستجوی نام آن در گوگل خودداری نمایید.

مدتی قبل دی ان اس سرور این وب اپلیکشن هک شد و طی آن سارقان سایبری، به ارزش ۱۳ هزار دلار، اتریوم و توکن‌ های ERC20 را به سرقت بردند. هکرهای زیادی با توجه به نوع این کیف پول اتریوم اقدام به طراحی وب سایت‌ های جعلی شبیه به مای اتر والت کرده و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور کاربران، کنترل دارایی آن‌ ها را در دست می‌ گیرند. مای اتر والت متن باز بوده و هیچ سروری جانبی در کار نیست. با توجه به قابلیت های ذاتی MyEtherWallet معمولا کاربران از‌ آن به تنهایی استفاده نکرده و مای اتر والت برایشان، یک رابط کاربری قوی برای اتصال به والت های سخت افزاری اتریوم است. به عبارت دیگر از آن به صورت ترکیبی با یکی از کیف پول های فیزیکی ترزور یا به ویژه لجر استفاده می‌ کنند.

۱۳) کیف پول برد والت

برد والت یکی دیگر از بهترین کیف پول های موبایل اتریوم به حساب می آید. ابتدا تنها نسخه‌ ای برای آی او اس وجود داشت و تنها ارز پشتیبانی شده بیت کوین بود، ولی امروزه نسخه اندروید نیز در دسترس قرار دارد و از اتریوم به همراه تعداد زیادی توکن ERC20 پشتیبانی می شود.

حتما بخوانید : سرمایه گذاری در آلت کوین ها بهتر است یا بیت کوین؟


در کنار ذخیره‌ سازی، امکان خرید و فروش اتریوم در تب Buy اپلیکیشن نیز فراهم است. یکی از حائز اهمیت ترین مزایای آن در مقایسه با بسیاری از کیف پول های موبایل اتریوم، عدم نیاز به ثبت نام و مخصوصا احراز هویت برای استفاده از والت است، مگر این که بخواهید برای معامله رمز ارز از داخل کیف پول اقدام کنید.

۱۴) کیف پول تراست والت 

در بین والت های نرم افزاری اتریوم و در تمامی ارزهای دیجیتال، تراست والت جزو ۳ کیف پول بسیار محبوب و پراستفاده شناخته شده است. این محبوبیت به جایی رسید که بزرگترین صرافی رمز ارز دنیا یعنی بایننس، چندی پیش تراست والت را خریداری کرد. والت نام برده از تمامی توکن‌ های ERC20 علاوه بر ارزهای دیجیتال پرطرفدار مانند ترون، اتریوم، تتر و بیت کوین پشتیبانی به عمل می آورد. امکان استیک کردن ارزهای بسیاری فراهم است.

کیف پول تراست والت به کاربرانش این اجازه را می دهد که کلیدهای خصوصی را در دستگاه خود ذخیره کنند و جال است بدانید که این قابلیت، یک ویژگی مهم امنیتی به شمار می رود. یکی از قابلیت های مهم و کاربردی آن برای تریدرها، امکان مبادله غیرمتمرکز داخلی از طریق مشارکت با Kyber Network است. کاربران اندروید قادرند با استفاده از کیف پول تراست والت و از طریق صرافی‌ های Coinbase ،Shapeshift یا Changelly برای خرید اتریوم اقدام نمایند. به لطف یک مرورگر Web3 می توانید با برنامه‌ های غیر متمرکز به صورت مستقیم در تعامل باشید.

۱۵) کیف پول سخت افزاری KeepKey

کیپ کی کیف پولی سخت افزاری می باشد که به وسیله USB به کامپیوتر متصل می شود. این کیف پول از ارزهای معروفی مثل اتریوم، بیت کوین، لایت کوین و سایر آلت کوین ها پشتیبانی می کند. KeepKey کیف پولی HD است که با ظاهری زیبا و قابلیت امنیتی بسیار در سال ۲۰۱۵ به جهانیان معرفی شد و به این خاطر که این کیف پول HD است، امکان ایجاد و ذخیره‌ سازی تعداد نامحدودی کلید خصوصی در آن وجود دارد. تمامی تراکنش‌ ها بایستی به وسیله صفحه نمایشگر OLED این کیف پول چک و به وسیله دکمه فیزیکی تعبیه شده روی آن تایید شود. علاوه بر این امکان استفاده از پین کد و تعریف عبارت بازیابی در هنگام نصب این کیف پول وجود دارد.

حتما بخوانید : روش خرید ارز دیجیتال تتر در ایران + راهنمای سرمایه گذاری در USDT


پروسه نصب این کیف پول بسیار ساده است. به منظور انجام این کار نیاز به دانلود دو برنامه کروم دارید. اولی برای ایجاد کیف پول و دومی به شما امکان اتصال به کیف پول کیپ کی از طریق مرورگر Chrome را می دهد. رابط کاربری این کیف پول بسیار ساده و قابل درک است و ظاهر آن نیز بسیار زیبا طراحی شده است. با این حال KeepKey شرکتی نوپا می باشد، لذا به اندازه دیگر کیف پول های اتریوم شناخته شده نیست.


نتیجه گیری و کلام پایانی

با توجه به این ۱۵ موردی که همگی جزو بهترین کیف پول اتریوم هستند، انتخاب شاید کمی سخت باشد. ولی بهترین کیف پول اتر کیف پولی است که شما به آن نیاز دارید! اول شما باید ببینید که به چه نوعی کیف پول ارز دیجیتالی نیاز دارید؛ آیا میتوانید هزینه کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال را بپردازید و از دیگر جهان خیالتان راحت باشد یا این که ترجیحتان این است از یک کیف پول رایگان مثل بلاکچین استفاده کنید و امکانات امنیتی آن را فعال کنید و خطرات احتمای از دست رفتن سرمایه خود را بپذیرید.

توصیه ما این است که اگر سرمایه زیادی در بازار ارزهای دیجیتال در اختیار ندارید، یک کیف پول تحت وب مثل بلاکچین که از ارزهای اصلی پشتیبانی می کند برای شما کافی است. اما اگر دوست دارید آلت کوین های متنوعی را در کنار هم نگهداری کنید و یا سرمایه دلاری شما در این بازار زیاد است، قطعا بهتر است از یک کیف پول سخت افزاری مثل لجر نانو اس یا ترزور استفاده کنید.

به صورت کلی فکر استفاده از کیف پول های کاغذی و کیف پول های ناشناس را از سر بیرون کنید و سعی کنید برای سرمایه خود ارزش قائل باشید، حتی اگر نیاز باشد بین ۲ تا ۵ میلیون تومان برای خرید کیف پول سخت افزاری هزینه کنید. این را هم در نظر داشته باشید که مطمئنا امن ترین کیف پول اتریوم یک کیف پول سخت افزاری مثل لجر نانو ایکس یا لجر نانو اس است که میتواند سرمایه شما را به صورت آفلاین نگهداری کند.

همان طور که در ابتدای مطلب قولش را داده بودیم، بهترین کیف پول های اتریوم را به صورت کامل معرفی کردیم و در انتها نیز نتیجه گیری خوبی داشتیم.

همچنین اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد کیف پول ارز دیجیتال با کمترین کارمزد به دست آورید، این مطلب را بخوانید.

از نظر شما بهترین کیف پول اتریوم کدام است؟

هر گونه سوال یا ابهامی در مورد کیف پول اتریوم داشتید از طریق بخش دیدگاه ها از کارشناسان ما بپرسید.

برای دوستانتان بفرستید: