Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی چیست و چه آینده ای دارد؟

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی چیست؟

آیا تا به حال چیزی در مورد ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی شنیده اید؟ می دانید ارز دیجیتال axs چیست و آینده آن در بازار کریپتو چگونه خواهد بود؟ اکسی اینفینیتی یک ارز تازه وارد در بازار رمزارزها به حساب می آید که از زمان راه اندازی آن چیزی نمی گذرد ولی در همین مدت توانسته است سود بسیار زیادی برای سرمایه گذاران و خریداران خود به ارمغان بیاورد. همچنین تیم توسعه دهنده آن در این مدت کم ثابت کرده است که آینده ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی میتواند روشن باشد و روند سودسازی این ارز را همواره مثبت نگهداشته است، بنابراین ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری باشد ولی پیش از تصمیم گیری، حتما این مطلب آموزشی رایگان را مطالعه فرمایید.

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

اکسی اینفینیتی دنیایی از حیوانات دیجیتال می باشد که با الهام از بازی پوکمون طراحی شده است و همه می توانند از طریق مهارت یافتن در گیم پلی بازی و مشارکت در اکوسیستم آن پاداش به دست آورند. پلیرها می‌ توانند مبارزه نمایند، موجودات دیجیتال را جمع آوری و پرورش داده و برای این موجودات (اکسی ها) یک پادشاهی بسازند. امروزه بازیکن ها می‌ توانند با خرید اکسی‌ ها از دیگر پلیرها در بازار بازی برای اجرای آن اقدام کنند.

یک روش ساده برای درک هرچه بیشتر Axie Infinity تصور بازی مبتنی بر بلاکچین است که ترکیبی از Pokémon و CryptoKitties می باشد. به زبان ساده Axie Infinity یک بازی و اکوسیستم NFT است که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است. توکن بومی آن یک رمز ERC-20 به نام Axie Infinity Shard است. مطابق با ایده ارائه شده به وسیله Crypto Kitties ،Axie Infinity یک بازی کلکسیونی مبتنی بر اتریوم است که از سال ۲۰۱۸ میلادی به بعد در حال رشد و توسعه می باشد.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


این بازی ایده اصلی استارت آپ مستقر در ویتنام می باشد. AXS یک رمز حاکمیت ERC-20 به حساب می آید که در نوامبر سال ۲۰۲۰ تاسیس شد. ارزهای دیجیتال AXS را می‌ توان از طریق انجام بازی خریداری، معامله یا به دست آورد. دیگر توکن‌ های مرتبط با Axie Infinity شامل دارایی‌ های بازی به صورت توکن ERC-721 و SLP، رمز ERC-20 است. در اکوسیستم Axie Infinity به شخصیت‌ های بازی Axies می گویند. آن ها توکن‌ هایی هستند که شما مالک آن ها هستید و آن‌ ها را کنترل و مدیریت می نمایید.

می‌ توانید آن ها را در کیف پول شخصی خود ذخیره نمایید، آن ها را به سایر آدرس های اتریوم انتقال دهید یا با سایر بازیکنان در بازار دیگری که مبتنی بر بلاکچین است، تجارت نمایید. به غیر از Axies، بازی دارای زمین و موارد مجازی است که توکن‌ های ERC-721 نیز هستند. در اکوسیستم، بازیکنان می‌ توانند از تیم‌ ها و سازنده‌ ها در حالت Adventure برای نبرد با هیولاها در Lunacia؛ پادشاهی Axie Infinity بهره بگیرید. آن ها همچنین می‌ توانند حالت Arena را برای نبرد با سایر مربیان Axie در زندگی واقعی انتخاب نمایند. جالب است بدانید زمانی که برنده می‌ شوید، دارایی به نام SLP کسب خواهید کرد که برای تولید Axies مورد استفاده قرار می گیرد. SLP نیز یک رمز ERC-20 است و در صرافی‌ هایی مثل بایننس قابل معامله می باشد.

نحوه کار Axie Infinity

در اکوسیستم Axie Infinity کاراکترها و یا شخصیت‌ های بازی به عنوان اَکسی‌ ها معروف شده اند. این‌ ها در حقیقت توکن‌ های غیر قابل تعویض یا همان NFT هستند، که شما می‌ توانید مالکیت آن ها را کسب کنید و آن ها را کنترل نمایید. تمامی افراد می‌ توانند این توکن‌ ها را در کیف پول‌ های شخصی خود ذخیره کنند و به دیگر آدرس‌ های اتریوم ارسال نمایند و آن ها را با دیگر بازیکنان از طریق یک بازار مبتنی بر بلاکچین معامله نمایند.

به غیر از مقوله Axies، خود این بازی از ویژگی هایی مانند یک سرزمین و آیتم‌ های مجازی برخوردار است که این خصوصیت‌ ها هم در واقع همان ماهیت توکن‌ های ERC721 را دارا هستند. درون این اکوسیستم، بازیکنان می‌ توانند با استفاده از تیم‌ ها و ترکیب‌ های متفاوت در مد ماجراجویی که حالت PvE دارد، در امپراطوری Lunacia، برای جنگیدن با هیولاها اقدام کنند. همچنین بازیکنان می‌ توانند از مُد آرِنا یا صحنه نبرد نیز در راستای استفاده از مکانیزم PvP استفاده نمایند و با اشخاص حقیقی که در حال یادگیری محیط Axie هستند مبارزه نمایند. در صورت پیروزی در نبرد، SLP یا همان معجون کوچک عشق دریافت می کنید که به منظور به دنیا آوردن و تولید اَکسی‌ ها استفاده می شود.

حتما بخوانید : ارزهای دیجیتال جامانده از بازار برای هولد


این نکته را در نظر داشته باشید که SLP یک توکن ERC20 بوده و امکان معامله در صرافی‌ هایی مانند بایننس را دارد. می‌ توان موانع و مشکلات پیش روی بازیکنان جدید برای ورود به این حوزه و شروع کردن روند یادگیری را بالا بودن قیمت Axie و هزینه یا کارمزد گَس بسیار بالا در شبکه اتریوم به حساب آورد. تولید اَکسی جدید به گس احتیاج دارد که می‌ تواند به مقادیر زیادی از اتر منتهی گردد. زنجیره جانبی Ronin Ethereum به طور خاص برای Axie Infinity ساخته شده است و به شکل انحصاری به منظور رسیدگی به این مشکل طراحی شده است.

راهنمای ورود به دنیای اکسی اینفینیتی

به منظور ورود به دنیای اکسی اینفینیتی، در گام نخست به والت متامسک احتیاج دارید. این والت برای سیستم‌ عامل‌ های اندروید و iOS در دسترس و استفاده از آن در مرورگر کروم نیز با نصب افزونه آن امکان‌ پذیر می باشد. این افزونه را می‌ توانید از طریق وب‌ سایت رسمی متامسک دریافت نمایید. پس از طی مراحل نخست، می بایست والت خود را با ارز دیجیتال اتریوم شارژ و در ادامه برای ساخت اکسی اقدام کنید. همان‌ طور که گفتیم، برای شروع بازی، به خرید سه اکسی احتیاج دارید.

در گام بعدی، فایل اجرایی مناسب سیستم‌ عامل خود را انتخاب نمایید. اکسی اینفینیتی برای سیستم‌ عامل‌ های اندروید و آی‌ او‌ اس و ویندوز در‌دسترس است. پس از نصب بازی و دریافت آخرین بروزرسانی، وارد منو اصلی بازی شوید و با وارد‌کردن مشخصات حساب خود، اکسی‌ های خریدشده را وارد بازی نمایید. در گام آخر پس از همگام‌ سازی اکسی‌ ها، حالت بازی را انتخاب نمایید؛ ماجراجویی یا وارد‌شدن به میدان مسابقات. در حالت بازی ماجراجویی، امروزه روزانه نهایت پنجاه SLP می‌ توان به دست آورد، ولی در میدان مسابقات این مقدار بسته به زمانی که در محیط بازی صرف می‌ کنید، می‌ تواند حتی به سیصد SLP در روز برسد.

توکن axs چیست؟

توکن AXS توکن حاکمیتی متعلق به اکوسیستم اکسی اینفینیتی می باشد و مطابق با استاندارد ERC-20 در نوامبر ۲۰۲۰ طراحی شده است. توکن‌ حاکمیتی به انواعی از توکن‌ ها می گویند که دارندگان آن‌ می‌ توانند در پیشنهاد یا تصمیم‌ گیری درباره قابلیت های جدید یا حتی تغییر سیستم حاکمیت تاثیر بگذارند.

در اکسی اینفینیتی، توکن‌ های AXS را می‌ توان با انجام بازی کسب کرد و با استفاده از آن‌ ها خرید و فروش ها را انجام داد. تعداد عرضه نهایی توکن AXS برابر با ۲۷۰ میلیون توکن است. توکن‌ دیگری که در این بازی مورد استفاده قرار می گیرد، SLP نام دارد و برای دارایی‌ های درون بازی مثل شخصیت یا شخصیت اکسی‌ ها کاربرد دارد.

خرید توکن AXS 

توکن AXS در پلتفرم‌ های بسیاری از جمله بایننس، هیوبی، یونی سواپ، سوشی سواپ، کوین بیس، بیت هامب، کوکوین، کراکن و Gate.io در دسترس می باشد. البته که بهترین و معتبرترین صرفی که برای معامله ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی در اختیار شما قرار دارد، صرافی هیوبی گلوبال است. همچنین همان‌ طور که اشاره کردیم، می‌ توانید از تمام کیف پول‌ هایی که از اتریوم پشتیبانی می‌ کنند، به منظور نگهداری این رمزارز استفاده نمایید.

حتما بخوانید : آموزش کار با صرافی یونی سواپ


جفت‌ های ارزی گوناگونی مثل AXS/USDT ،AXS/BTC ،AXS/BUSD و AXS/BNB به منظور معامله در صرافی‌ ها وجود دارد و آن را می‌ توان در هر کیف پول سازگار با این شبکه ذخیره سازی نمود.

کیف پول های اکسی اینفینیتی

به منظور نگهداری و یا ذخیره سازی رمزارز اکسی اینفینیتی AXS شما می توانید تا از کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری استفاده کنید. چنانچه انتخاب شما کیف پول های سخت افزاری است و قصد دارید ارزهای دیجیتال شما در جایی ایمن و مطمئن ذخیره گردد، می توانید از کیف پول های سخت افزاری لجر نانو ایکس Ledger Nano X و ترزور وان Trezor One استفاده نمایید. در غیر اینصورت به منظور ذخیره سازی رمزارز اکسی اینفینیتی AXS از یکی از کیف پول های نرم افزاری زیر استفاده کنید؛

  1. کیف پول Atomic : اتمیک را می توان به عنوان یکی از پرطرفدارترین والت ها در حوزه رمزارزها معرفی کرد.
  2. کیف پولTrust : کیف پول نرم افزاری تراست در کنار رمزارز AXS، از بسیاری از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می نماید.
  3. کیف پول SafePal : اپلیکیشن ولت سیف پل خدمات وسیعی را در اختیار کاربران قرار می دهد و دسترسی به آن بسیار ساده است.
  4. کیف پول Exodus : کیف پول اکسودوس بسیار کاربر پسند می باشد و به منظور ذخیره سازی ارز دیجیتال AXS می توانید از آن بهره بگیرید.

نکته : البته این را هم در نظر داشته باشید که کیف پول کوینومی و والت‌ های سخت‌ افزاری ترزور وان و نانو لجر ایکس نیز از این ارز دیجیتالی پشتیبانی می کنند.

ارز دیجیتال axs

آینده ارز axs چگونه است؟

وقتی یک رمزارز بیش از ۵۰۰ درصد در یک ماه افزایش قیمت را تجربه میک ند، افراد بیشتری دوست دارند در مورد آینده آن اطلاع پیدا کنند. یک الگوی مرسوم در افرادی که به‌ خاطر افزایش قیمت یک ارز دیجیتال وارد آن می‌ شوند وجود دارد. نه تنها این موضوع موجب صعود بیشتر قیمت می‌ شود، بلکه ریسک خرید در قیمت بالاتر به وسیله این سرمایه‌ گذاران را نیز افزایش خواهد داد، از همین روی قبل از خرید هر کوین و توکنی می بایست تحقیقات لازم را انجام هید.

حتما بخوانید : ارزهای دیجیتال آینده دار – بهترین رمزارزها برای سرمایه گذاری بلند مدت


آینده ارز دیجیتال AXS به بازی و محبوبیت بازی Axie Infinity وابسته است. در حقیقت این بازی، کاملا سرگرم کننده‌ می باشد. کاملا آماده جذب مخاطب است و فضای کافی برای رشد دارد. همین طور در طول ۲ سال گذشته خود را اثبات کرده و قابلیت های جدیدی در راه جلب بازیکنان بیشتری برای عضویت از خود بروز داده است.

مزیت های رمزارز اکسی اینفینیتی؛

  • یکی از بزرگترین بازی‌ های کریپتویی از لحاظ ارزش بازار محسوب می شود.
  • تیم اصلی آن در هر دوی صنعت بلاکچین و گیمینگ از تجربه بسیار بالایی برخوردار است.
  • نقشه راه و اهداف بازی Axie Infinity در وایت پیپر آن به صورت شفاف توضیح داده شده است.
  • به استناد Token Terminal که درآمد پروتکل‌ های را پیش بینی می کند، بازی اکسی اینفینیتی در طول ۷ روز، ۴۰٫۲ میلیون دلار درآمد داشته است.
  • میلیاردر و علاقه‌ مند حوزه ارز دیجیتال مارک کیوبن در آخرین دور تامین سرمایه بازی اکسی اینفینیتی که به جمع‌آوری ۷٫۵ میلیون دلار منتهی شد، شرکت نمود.

ریسک‌ های پیش‌ روی اکسی اینفینیتی؛

  • احتمال رویارویی با مشکلات فنی یا مسائل مربوط به سرور
  • با توجه به سرعت توسعه فنی، همواره احتمال گرفتن این جایگاه برتر به وسیله دیگر رقبا وجود دارد.
  • در صورت زیرش قیمت توکن AXS، انجام این بازی سوددهی ندارد و احتمال کاهش تعداد بازیکنان وجود خواهد داشت.

نتیجه گیری و کلام پایانی

به صورت خلاصه اکسی اینفینیتی بازی کریپتویی اجراشدنی روی اندروید و آیفون و کامپیوترهای شخصی است. این بازی روی بلاکچین اتریوم راه‌ اندازی شده است و به‌ کمک ساید چینی به نام رونین انجام میشود. با داشتن سرمایه اولیه، بعد از چند ماه می‌ توانید از این بازی درآمد به دست آورید. به منظور شروع بازی، ابتدا به وب‌ سایت شرکت سازنده آن مراجعه و پس از ساخت کیف‌ پول رونین و خرید سه اکسی، مراحل ساخت حساب کاربری خود را تکمیل و بازی را نصب و اجرا نمایید.

چنانچه بخواهیم مطالبی که تا به اینجا گفتیم را طبقه بندی کنیم، آینده ارز دیجیتال AXS به قابل بازی بودن و محبوبیت بازی Axie Infinity بستگی خواهد داشت. این بازی تا حد زیادی سرگرم‌ کننده، کاملا آماده و با پتانسیل بالا، به همراه فضای کافی برای رشد می باشد. همچنین این پروژه در طول دو سال گذشته خود را اثبات کرده و قابلیت های نوینی از آن در راه هستند تا بازیکنان بیشتری را جهت ملحق شدن به این بستر ترغیب نمایند.

بازی‌ ها، در حال حاضر وقت زیادی از بازی کنندگان و حتی افراد بزرگسال را به خود اختصاص داده است. بازی معروف پوکمون نمونه‌ بارز این بازی است. این ارز هم برای پیشرفت هرچه بیشتر می بایست بتواند مخاطبان بیشتری را جلب کند. مطمئنا به خاطر جذاب بودن بازی، می‌ توان بازی کنندگان گوناگونی را به خود جذب کند که موجب توسعه‌ رمزارز گردد.

همان طور که در ابتدای مطلب قول داده بودیم، در این مطلب به معرفی ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی و نحوه خرید و نگهداری از آن پرداختیم. 

همچنین اگر دوست دارید بدانید میم کوین های آینده دار کدامند ، این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید.

برای دوستانتان بفرستید: