Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
ارزهای دیجیتال جامانده از بازار با رشدهای باورنکردنی در آینده

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارزهای دیجیتال جامانده از بازار برای هولد

بازار ارزهای دیجیتال همان طور که ثابت کرده است، یک بازار پر نوسان ولی پر پتانسیل است که در سال های آتی می تواند بسیاری از افراد که استراتژی های مناسبی را در این بازار دنبال کرده اند را میلیاردر کند. در این بین ارزهای دیجیتال جامانده از بازار برای سرمایه گذاری می توانند گزینه مناسب تری باشند چرا که در آینده مطمئنا خودشان را به سایر ارزها خواهند رساند و به همین جهت است که ارزهای دیجیتال جامانده از بازار برای سرمایه گذاری بلندمدت یا همان هولد ارز دیجیتال نیز بهترین گزینه اند. اما باید ارزهای دیجیتال جامانده از بازار را بشناسید تا قادر باشید روی آن ها سرمایه گذاری کنید، پس ما این مطلب را برای شما در نظر گرفتیم تا دید مناسبی نسبت به ارزهای دیجیتال جامانده از رشد به شما بدهیم.

ارزهای دیجیتال جامانده از بازار

با وجود رشد قیمت و رکوردشکنی بیت کوین و حتی سایر آلت کوین ها، هنوز برخی از ارزهای دیجیتال و آلت کوین ها فاصله بسیار زیادی با سقف های قیمتی که در گذشته ثبت کرده اند دارند و همین باعث می شود بیشتر ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری میان مدت و یا حتی بلندمدتی گزینه های بسیار مناسب و جذابی باشند. اخیرا شاهد رکوردشکنی های مجدد بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر هستیم و بسیاری به دنبال ارزهایی هستند که بتواننند آن ها را میلیاردر کند ولی باید در نظر داشته باشید که این اتفاق یک شبه نمی افتد و باید سبد سرمایه گذاری خود را برای میان مدت و یا ترجیحا بلندمدت ببندید.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


در شرایط حاضر کمتر ارزی را می‌ توان یافت که در طول چند ماه و یا چند سال اخیر رشدهای بسیار زیادی را تجربه نکرده باشند، ولی با این وجود هنوز بعضی از ارزها وجود دارند که فاصله نسبتا زیادی با سقف تاریخی خود داشته و به عبارتی، از رشد بازار جامانده هستند. در این مطلب، قرار است از نگاه های مختلف به ارزهای جامانده از رشد بازار کریپتوکارنسی بپردازیم و یک به یک آن ها را معرفی کنیم و درصد سودی که می تواند در بازه زمانی بلندمدت برای شما به همراه داشته باشند را نیز تخمین زده ایم.

این را باید تاکید کنیم که لیست ارزهای جامانده از رشد بازار و حتی میزان سودی که در این مقاله پیش بینی شده است، به هیچ وجه نباید مبنای خرید و فروش شما قرار گیرد و بررسی های لازم در این خصوص، باید توسط خودتان انجام شود، چرا که عدم رشد قیمت آن‌ ها می‌ تواند ارتباط مستقیمی با مسائلی مثل  بنیاد ضعیف و یا فعالیت پایین اعضای توسعه‌ دهنده آن‌ ها داشته باشد. در این مقاله رمزارزهایی را معرفی کرده ایم که با این وجود که چندین سال از عمر آن‌ ها می‌ گذرد، رشد بسیار کمتری را نسبت به کل بازار تجربه کرده‌ اند. لایت کوین و بیت کوین کش بدون شک معروف‌ ترین این ارزها به حساب می آید که در کنار دیگر ازرهای دیجیتالی که معرفی خواهیم کرد، می توانند گزینه های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری بلندمدت به حساب آیند.

رشد کپی های بیت کوین در سال های آتی

بیت کوین کش : ارز دیجیتال بیت کوین کش با نماد BCH در گذشته سقف تاریخی ۳۷۸۵ دلار را به ثبت رسانده است و رشد مورد نیاز آن برای ثبت سقف جدید و شکست سقف قبلی ۵۴۰ درصد است و این موضوع می تواند سرمایه گذاری بلندمدت و حتی میان مدت در این رمزارز را جذاب تر از همیشه کند.

لایت کوین : ارز دیجیتال لایت کوین با نماد LTC در گذشته سقف تاریخی ۳۶۰ دلار را به ثبت رسانده است و رشد مورد نیاز آن برای ثبت سقف جدید و شکست سقف قبلی ۶۷٫۴ درصد است این همان سودی است که می توانید با خرید و هولد این ارز دیجیتال و یا حتی در میان مدت به آن دست پیدا کنید.

بیت کوین گلد : ارز دیجیتالی بیت کوین گلد با نماد BTG در گذشته سقف تاریخی ۴۵۶ دلار را به ثبت رسانده است و رشد مورد نیاز آن برای ثبت سقف جدید و شکست سقف قبلی حدودا ۱۰۰۰ درصد است و این بدین معنی است که اگر این رمزارز از لحاظ بنیادی وضعیت مناسبی داشته باشد و تیم توسعه دهنده همواره بتوانند این پروژه را در مسیر مناسبی پیش ببرند، این ارز دیجیتال می تواند در آینده سقف قبلی خود را بشکند و سقف های قیمتی جدیدی به ثبت برساند و سرمایه گذاران باهوش نیز در این شرایط قادرند سودهای بسیار خوبی را به دست آورند.

حتما بخوانید : مدیریت ریسک در بازار ارز دیجیتال چگونه است؟


بیت کوین اس وی : ارز دیجیتال بیت کوین اس وی با نماد BSV در گذشته سقف تاریخی ۴۳۸ دلار را به ثبت رسانده است و رشد مورد نیاز آن برای ثبت سقف جدید و شکست سقف قبلی تقریبا ۷۵ درصد می باشد و در شرایطی که توسعه دهندگان به این پروژه توجه داشته باشند و آن را در مسیر درست هدایت کنند، این رمزارز نیز می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری باید و به نوعی می توان گفت که از بازار جامانده است.

بیت کوین دایموند : ارز دیجیتالی بیت کوین دایموند با نماد BCD در گذشته سقف تاریخی ۱۴۷ دلار را ثبت کرده است و رشد لازم آن برای ثبت سقف جدید و شکست سقف قبلی ۱۰۵۰۰ درصد است! همان طور که واضح است این رمزارز از سقف تاریخی خود فاصله بسیار زیادی گرفته است و در شرایطی که وضعیت بنیادی آن مناسب باشد، مطمئنا این رمزارز یکی از ارزهای دیجیتال جامانده از بازار به حساب می آید.

رشد جامانده های نسل قبلی در سال های آتی

زی‌ کش : ارز دیجیتالی زی‌ کش با نماد ZEC در گذشته سقف تاریخی ۳۱۹۱ دلار را ثبت کرده است و در حال حاضر برای رسیدن به سقف قبلی و شکست آن نیاز به ۱۷۶۶ درصد رشد دارد! لذا اگر این ارز را از لحاظ بنیادی مورد بررسی قرار دهیم و به تیم توسعه دهنده آن نیز اطمینان کامل داشته باشیم، این رمزارز می تواند در میان مدت و بلندمدت بسیار سودآور باشد.

ریپل : ارز دیجیتال ریپل با نماد XRP در گذشته سقف تاریخی ۳٫۴ دلار را به ثبت رسانده است و رشد مورد نیاز آن برای ثبت سقف جدید و شکست سقف قبلی ۴۳۹ درص است. اگر به تیم توسعه دهنده و بنیاد این رمزارز اعتماد دارید و بررسی های لازم را انجام داده اید، می توانید در پرتفوی سرمایه گذاری خودتان، یک جا هم برای این ارز دیجیتال در نظر بگیرید.

مونرو : ارز دیجیتال مونرو با نماد XMR در گذشته سقف تاریخی ۵۴۲ دلار را ثبت کرده است و در حال حاضر برای رسیدن به سقف قبلی و شکست آن نیاز به ۱۱۶ درصد افزایش قیمت دارد تا تازه بتواند به قیمتی که پیش از این ثبت کرده است برسد و چه بسا بتواند سقف های قیمتی جدیدی نیز به ثبت برساند.

دش : رمزارز دش با نماد DASH در گذشته سقف قیمتی ۱۴۹۳ را به ثبت رسانده است و اگر بخواهد تنها به سقف قیمتی قبلی خود برسد، باید افزایش قیمتی معادل با ۵۰۶ درصد را تجربه کند، بنابراین اگر به بررسی بنیادی این رمزارز پرداختید و آن را مناسب می دانید، می توانید آن را بین گزینه های خرید میان مدتی و بلندمدتی خود قرار دهید.

حتما بخوانید : روش خرید ارز دیجیتال دش | آموزش ساده و رایگان خرید و فروش Dash


ایاس : ارز دیجیتالی ایاس با نماد EOS در گذشته سقف تاریخی قیمتی ۲۲٫۷۱ دلار را ثبت نموده است و رشد مورد نیاز آن برای ثبت سقف جدید و شکست سقف قبلی حدودا ۲۶۳ درصد است، لذا می توانید این ارز را نیز در واچ لیست خود قرار دهید و در نقطه ورود تکنیکالی مناسبی، آن را برای میان مدت و طولانی مدت خریداری کنید.

آیوتا : رمزارز آیوتا با نماد IOTA در بازار مورد معامله قرار می گیرد و در گذشته سقف قیمتی ۵٫۲۵ دلار را به ثبت رسانده است و برای رسیدن به همان سقف قبلی خود نیاز به رشد ۲۲۵ درصدی دارد و حتی شاید بتواند سقف قبلی خود را با قدرت بشکند و سقف قیمتی جدیدی را به ثبت برساند.

ترون : ارز دیجیتالی ترون با نماد TRX در بازار خرید و فروش می شود و در گذشته سقف تاریخی ۰٫۲۳ دلار برای آن به ثبت رسیده است و این ارز اگر تنها بخواهد در میان مدت و یا بلندمدت به همان سقف تاریخی و قبلی خود برسد، باید رشدی معادل با ۱۵۸ درصد را تجربه کند تا بتواند از این سقف ثبت شده و به اصطلاح مقاومت قیمتی عبور کند.

الگورند : ارز دیجیتال الگورند با نماد ALGO در گذشته سقف قیمتی ۳٫۵۶ را به ثبت رسانده است و در حال حاضر برای رسیدن به همین سطح قیمت باید حدودا ۱۵۴ افزایش قیمت داشته باشد تا بتواند سطح قیمتی قبلی خود را لمس کند و باید دید به این سطح مقاومتی قوی چه واکنشی نشان خواهد داد.

نئو : رمز ارز نئو با نماد NEO در گذشته سقف قیمتی ۱۹۸ را به ثبت رسانده است و رشد مورد نیاز آن برای ثبت سقف جدید و شکست سقف قبلی تقریبا ۲۶۵ درصد است. بنابراین اگر به بنیاد این ارز اعتماد کامل دارید، حتما این ارز را در واچ لیست بلندمتی خود قرار دهید.

در بخش بعدی مقاله قصد داریم در مورد ۴ رمزارز دیگر که وضعیت بنیادی به مراتب بهتری دارند صحبت کنیم و بیشتر در خصوص آن ها اطلاعات در اختیارتان قرار دهیم؛

استلار؛ سال عرضه؛ ۲۰۱۴

جالب است بدانید که رمزارزهای استلار و ریپل از لحاظ ساختاری بسیار به یک دیگر شبیه هستند، به این دلیل که جد مک کالب استلار را شبیه به ریپل راه اندازی کرده است و این در حالی که ریپل به منظور خدمت‌ رسانی به نهاد‌های مالی و بانکی طراحی شده است ولی استلار قصد دارد به کاربران خدمات دهد و فضایی امن، سریع و با کارمزد پایین را برای انتقال وجه میان کاربران ایجاد کند. استلار از پایگاه داده غیرمتمرکز و متن باز استفاده می کند، از همین روی به بیت کوین و سایر ازرهای دیجیتال مشهور بازار نیز بی شباهت نیست و رقیبی جدی برای آن‌ ها به شمار می رود.

حتما بخوانید : نحوه خرید ارز دیجیتال استلار در ایران چگونه است؟


استلار در هر ثانیه میزبان ۲ هزار تراکنش می باشد و هر تراکنش ظرف مدت ۵ ثانیه تایید خواهد شد. منابع متعدد آینده خوبی را برای استلار تخمین زده اند، لذا انتظار می رود استلار در سال ۲۰۲۲ به بیش از ۱ دلار برسد و در ادامه و در سال ۲۰۲۳ قیمت ۴٫۴۰ دلار برای ارز دیجیتال استلار پیش بینی شده است، همچنین یکی از منابع تحلیلی ارزهای دیجیتال در یک تحلیل خوشبینانه گفته که استلار در سال ۲۰۲۵ به ۱۰ دلار نیز خواهد رسید.

پولکادات؛ سال عرضه؛ ۲۰۲۰

پولکادات ساخته شده است تا پل ارتباطی بین انواع بلاکچین باشد و شبکه‌ های بلوک زنجیر را به یکدیگر اتصال دهد. از این ارز دیجیتال به عنوان تسهیل کننده نسل بعدی وب یعنی web3 یاد می شود که انحصار اینترنت را خواهد شکست. پولکادات در سال ۲۰۱۷ به وسیله شرکت پاریتی تکنولوژی راه اندازی شد و سپس در سال ۲۰۱۸ میلادی دکتر گوین وود و جوتا استینر که هر دو از مدیران سابق اتریوم هستند، عرضه شد.

ارزهای دیجیتال جامانده از رشد

بسیاری پولکادات را یک پروژه جاه‌ طلبانه می دانند، اما کارشناسان تخمین زده اند که پولکادات در پایان سال میلادی جاری به قیمت ۴۰ دلار برسد، همچنین در پایان سال ۲۰۲۲ قیمت ۹۰ دلار و در پایان سال ۲۰۲۵ قیمت ۱۸۰ دلار برای پولکادات پیش بینی شده است. پولکادات تا به امروز رشدی مطابق با پیش بینی ها نداشته است و از بازار جامانده است و باید دید مسیر قیمتی که این ارز دیجیتال قصد طی کردن آن را دارد، چقدر با این پیش بینی های انجام شده مطابقت دارد ولی چیزی که واضح است این است که پولکادات از رشد قیمتی بازار جامانده می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری افراد باشد!

دیجی‌ بایت؛ سال عرضه ۲۰۱۴

دیجی‌ بایت در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد، ولی عرضه آن از سال ۲۰۱۴ شروع شد. این رمزارز به وسیله جرد تیت کارآفرین راه‌ اندازی شد. زیر ساخت دیجی بایت به صورت ۱۰۰ درصدی غیرمتمرکز است و با ۵ الگوریتم رمزنگاری شده یکتا امنیت آن تامین می شود. دیجی بایت از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و سرعت پردازش بلوک آن به ترتیب ۱۰ و ۴۰ برابر لایت کوین و بیت کوین می باشد که عدد قابل توجهی است!

به دلیل شکل ساختار صحیح و تفکری که تیم تولید کننده دیجی‌ بایت دارند، امید به این ارز دیجیتال بسیار بالاست، حتی یکی از کارشناسان مطرح این طور گفته بود که دیجی‌ بایت باید یک هزارم بیت کوین باشد. بر اساس پیش‌‌ بینی‌ ها ارز دیجیتال دیجی‌ بایت در اوایل سال ۲۰۲۲ قیمت ۰٫۰۸ را دارد، همچنین قیمت ۰٫۲۱ و ۰٫۵ برای سال‌ های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۵ میلادی برای این رمزارز پیش بینی شده است و باید دید چه مقدار این پیش بینی ها درست از آب در می آید.

اومیسگو؛ سال عرضه؛ ۲۰۱۷

اومیسگو با نماد OMG در واقع پلتفرمی غیرمتمرکز و عمومی می باشد که تراکنش‌ ها را در بستر شبکه اتریوم انجام می دهد. این رمزارز را می‌ توان چهارمین ارز فعال در کل شبکه اتریوم به حساب آورد. اومیسگو در سال ۲۰۱۳ به وسیله Jun Hasegawa و Donnie Harinsut در بانکوک تایلند ثبت و تاسیس شد. هدف از ایجاد اومیسگو در حقیقت ایجاد بستری مناسب و با امکانات بالا، به منظور انجام انواع تراکنش‌ های مالی، بدون نیاز به سیستم بانکداری سنتی می باشد.

حتما بخوانید : جدیدترین ارزهای دیجیتال آینده دار کدامند؟


تیم این پروژه در تلاش است تا نسل جدیدی از پرداخت‌ ها و نقل و انتقالات سریع را در بستر بلاکچین و با استفاده از فناوری پلاسما، ایجاد کند. جالب است بدانید که در نخستین عرضه اولیه این پروژه در سال ۲۰۱۷ میلادی، ارزش دارایی فروخته شده حدود ۲۵ میلیون دلار بود که در ادامه به ۱۰۰ میلیون دلار رسید! شایان ذکر است که کیف پول‌ های گوناگونی برای نگهداری از این ارز در نظر گرفته شده است و به سادگی می تواند بعد از خرید این ارز، آن را در انواع کیف پول های دیجیتالی ذخیره و مدیریت نمایید.


همان طور که در ابتدای مطلب قول دادیم، در این مطلب ارزهای دیجیتال جامانده از بازار را خدمت شما معرفی کردیم. 

همچنین اگر دوست دارید در مورد وایت پیپر ارزهای دیجیتال اطلاعات بیشتری کسب کنید، روی لینک سبز رنگ کلیک فرمایید.

برای دوستانتان بفرستید: