Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
ارزهای دیجیتال آینده دار - بهترین رمزارزها برای سرمایه گذاری بلند مدت | کد بورسی

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارزهای دیجیتال آینده دار – بهترین رمزارزها برای سرمایه گذاری بلند مدت

بسیاری از افراد که ریسک پذیری به مراتب بالایی در بازارهای مالی و سرمایه گذاری های خود دارند و علاقه مند به دریافت سود دلاری هستند، به سمت بازار ارزهای دیجیتال کشیده می شوند. این بازار بارها نشان داده است که سرمایه گذاری بلند مدت در آن می تواند سودسازی بسیار زیادی داشته باشد. در این راستا این سوال پیش می آید که ارزهای دیجیتال آینده دار کدام اند و چه ویژگی هایی دارند و همین طور بهترین ارز برای سرمایه گذاری بلند مدت که میتوانند سود بسیار خوبی داشته باشند، کدام اند و سوالاتی از این دست که ذهن سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را به خود مشغول کرده است. ارزهای دیجیتال آینده دار به آینده ارز دیجیتال در ایران و جهان وابسته است تا بتوانیم بگوییم که ارزهای دیجیتال آینده دار کدام اند که ارزش بازار و قیمت مناسب و زیرساخت ها و پشتوانه مالی خوبی دارند و میتوان از آن ها به عنوان بهترین رمزارزها برای سرمایه گذاری بلند مدت یاد کرد. البته بیشتر رمزارزها و آینده آن ها با آینده بیت کوین وابسته است و باید دید آینده بیت کوین چگونه است.

ارزهای دیجیتال آینده دار

ارز دیجیتال با توجه به نوسانات بسیار زیادی که دارد، می تواند بازاری باشد که شما را به آرزوهاتون برساند و هم می تواند پله ای لرزان باشد که با قدم گذاشتن روی آن، بشکند و شما را نقش زمین کند! پس در سرمایه گذاری و یافتن ارزهای دیجیتال آینده دار که به صورت بلند مدت بتوانید بر روی آن ها سرمایه گذاری کنید، بسیار حائز اهمیت است. تجربه نشان داده است که بیش از ۷۵ درصد از ارزهای دیجیتال که در جهان وجود دارند، دنباله روی قیمت بیت کوین هستند و با رشد بیت کوین، قیمت آن ها افزایش می یابد و با کاهش قیمت بیت کوین، ارزش آن ها هم کم می شود، بنابراین اگر آینده بیتکوین روشن باشد، آینده بسیاری از رمزارزهای دیگر هم سرانجام خوبی خواهد داشت.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


با توجه به این موضوع و این که بیشتر تحلیلگران بازارهای مالی و بازار ارز دیجیتال ، آینده قیمت بیت کوین را بسیار مناسب می دانند، می توان ارزهای دیجیتال آینده دار را در میان رمزارزها یافت و روی آن ها به صورت بلند مدت سرمایه گذاری کرد. در حال حاضر و با گسترش گرایشات مردم به سمت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ، کلاهبرداران هم به این حوزه بیشتر از گذشته روی آورده اند و با معرفی و تبلیغ ارزهای دیجیتالی خاص، سعی در جمع آوری پول از مردم و کلاهبرداری دارند، پس در مسیر یافتن بهترین رمزارزها برای سرمایه گذاری بلند مدت حتما به این موضوع توجه داشته باشید که نباید روی هر ارز دیجیتالی حتی به صورت بلند مدت سرمایه گذاری کنید و باید ارزهای دیجیتال شناخته شده که ارزش بازار و حجم معاملات قابل قبولی دارند، سرمایه گذاری انجام دهید تا سرمایه شما یک شبه نابود نشود.

کدام ارز برای سرمایه گذاری بهتر است ؟

طبق بررسی های صورت گرفته و تجزیه و تحلیل های فراوان، رمزارزهایی مانند؛ بیت کوین ، اتریوم ، مونرو ، بایننس کوین ، کاردانو ، آیوتا ، ریپل ، نئو و تزوس می توانند بهترین ارز دیجیتال برای ماینینگ و همین طور بهترین رمزارزها برای سرمایه گذاری بلند مدت به حساب آیند. ارزش بازار ، حجم معاملات ، زیرساخت های شبکه ای ، گستردگی شبکه ، پلتفروم های معاملاتی ، قدرت و اعتبار شرکت های توسعه دهنده ، توافقات بین المللی صورت گرفته برای استفاده گسترده از ارز دیجیتال و مواردی از این دست در انتخاب این ۹ رمزارز موثر بوده و مبنای تصمیم گیری بوده است که این لیست ۹ تایی از ارزهای دیجیتال موجود که بسیار زیاد هستند، میتواند دید خیلی خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال به شما عزیزان بدهد و در واقع پاسخ این سوال که کدام ارز برای سرمایه گذاری بهتر است را به شما بدهد. در ادامه در خصوص با هر کدام از این ۹ مورد توضیحات کاملی را خدمت شما عزیزان خواهیم داد :

۱) بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال آینده دار

در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۱۹، بیت کوین دهمین سالگرد تولدش را جشن گرفت و در لیست ارزهای دیجیتال آینده دار نیز در صدر جدول قرار دارد. تنها ما نیستیم که باور داریم که امسال قرار است سال بیت کوین باشد؛ جان مک آفی که یک چهره شناخته شده در صنعت ارزهای دیجیتال و سازنده نرم افزار مشهور آنتی ویروس است نیز در مورد بیت کوین بسیار خوش بین است. مک آفی این طور پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا سال آینده به ۱ میلیون دلار برسد! که دور از انتظار است ولی ناممکن نست. بیت کوین اخیرا یک روند رو به رشد را در پیش گرفته و سعی در شکست مقاومت های قیمتی پیش روی خود دارد.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید:

از آن جایی که نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین یا همان هالوینگ بیت کوین اتفاق افتاده است، علاقه مندان به این بازار این طور پیش بینی کرده اند که قیمت بیت کوین وارد یک کانال صعودی بلند مدت شده است و می تواند در گام نخست به هدف قیمتی ۲۰ هزار دلار دست یابد. بیت کوین به دلیل اینکه اولین، معتبر ترین، شاخص ترین و بزرگ ترین ارز دیجیتال دنیاست، نمی تواند با شکست مواجه شود، چرا که اگر بیت کوین با شکست روبرو شود، دیگر سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال معنایی نخواهد داشت و با توجه به گردش مالی که در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد، می توان گفت که امکان شکست پروژه ارزهای مجازی خیلی کم است و همین است که آینده این بازار را جذاب تر از همیشه کرده است.

۲) اتریوم

بعد از بیت کوین، اتریوم دومین ارز در لیست بزرگ ترین ارزهای رمز پایه به حساب می آید و یکی از بهترین آلت کوین های آینده دار در دنیای رمزارزهاست که قدرتمند و امیدوار کننده ظاهر شده است. بسیاری از شرکت های بزرگ بلاکچین در اتریوم سرمایه گذاری کرده اند. Enterprise Ethereum Alliance بیش از ۲۰۰ سازمان دارد که نسخه ای از بلاکچین اتریوم را در صنعت های مختلف مورد آزمایش قرار می دهد. اتریوم از اعتبار بسیار زیادی برخوردار است به این دلیل که بر پایه فناوری بلاکچینی ساخته شده است که می تواند برنامه های ارزی را فراتر ببرد.

اتریوم یک انتخاب محبوب در بین مشتریان سازمان به حساب می آید، به این دلیل که می تواند پروتکل های قرارداد هوشمند را در بلاک چین خود ادغام کند. اتریوم نوسانات زیادی را پشت سر گذاشته است و اهداف قیمتی ۱۰۰۰ دلار را دنبال می کند و به همین دلیل است که خرید اتریوم و سرمایه گذاری بلند مدت در اتریوم می تواند بسیار سودمند باشد.

۳) مونرو

گفتنی است که مونرو یک ارز مجازی است که پروتکل های طراحی شده برای حفاظت از امنیت و حریم شخصی فرستنده و گیرنده ارز را به وجود می آورد. این موضوع به علت استفاده آن از امضاهای حلقوی توسط پروتکل معروف به CryptoNote آن است.

ارزهای دیجیتال آینده دار

امضاهای حلقوی قادرند به عنوان گروهی از امضا کنندگان در یک حساب بانکی مشترک عمل کنند، ولی در مونرو امضا کننده اصلی ناشناس باقی می ماند و لذا حریم شخصی او حفظ خواهد شد، همچنین یک آدرس مخفی نیز به وسیله ارسال کننده XMR – ارز مونرو به وجود می آید که به دریافت کننده وجوه اجازه شناسایی و خرج کردن آن پول ها را خواهد داد.

۴) بایننس کوین

بایننس کوین که با نماد BNB خرید و فروش می شود، ارز رسمی بازار بایننس می باشد. بازاری که در آن معاملات ارزهای رمز پایه، به غیر از ارزهای فیات انجام می شود. سرمایه گذاران این ارز نه تنها از افزایش حجم معاملات سود می برند، بلکه حتی هزینه تراکنش ها در بایننس که به صورت BNB پرداخت می شوند، بر خلاف بیت کوین، تا ۵۰ درصد شامل تخفیف می شوند. به دلایلی که گفته شد و با توجه به گسترش روزافزون سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و استفاده مداوم از سیستم معاملاتی بایننس، سرمایه گذاری بلند مدت در بایننس کوین می تواند گزینه محبوب و سودآوری به شمار رود.

۵) کاردانو یکی از ارزهای دیجیتال آینده دار

در لیست ارزهای دیجیتال آینده دار کاردانو امکان دارد به اندازه بیت کوین و اتریوم آشنا نباشد، به این دلیل در سال ۲۰۱۷ عرضه شده است، ولی بازهم سال هاست که از عرضه آن در بازار رمزارزها می گذرد. این ارز دیجیتال، ارزی نسل سومی به حساب می آید و نام آن از شخصی به نام گرولامو کاردانو، دانشمند ریاضی فیزیک، گرفته شده است. جالب است بدانید که در کاردانو، از تکنولوژی بلاک چین بهره گرفته شده است و رویکردی علمی نسبت به ارزهای دیجیتال در آن به وجود آمده تا منطبق با مقاله های آکادمیک منتشر شده در دانشگاه های معتبر دنیا می باشد. شخصی سازی شدن داده ها و غیرمتمرکز بودن این ارز و … از مزایای خرید، استفاده و سرمایه گذاری بلند مدت روی این ارز دیجیتال به حساب می آید.

گفتنی است که در کاردانو، از الگوریتم اوروبوروس بهره گرفته اند که موجب خواهد شد تا تراکنش ها با سرعت بالاتری صورت پذیرد. نکته قابل ذکر در خصوص کاردانو این است که کاردانو، ارزی است که کمی و کاستی های ارزهایی مانند اتریوم و ریپل را جبران کرده و می تواند گزینه‌ مناسبی برای جایگزینی بیت کوین باشد. کاردانو، طبق ارزش در بازار ارزهای دیجیتال، پنجمین ارز دیجیتال بزرگ جهان به شمار می رود و می تواند برای سرمایه گذاری بلند مدت در دنیای ارزهای دیجیتال، یکی از بهترین گزینه های پیش روی هر سرمایه گذاری باشد.

۶) آیوتا 

در حال حاضر آیوتا از شهرت و آوازه ای زیادی برخورار است و در سال ۲۰۱۴ به عنوان یکی از ارزها رمزپایه جایگزین عرضه بازار شد. اسم لاتین این ارز رمزپایه برگرفته شده از ایترنت اشیا است. در واقع این ارز رمزپایه برای تراکنش و پرداخت هزینه دستگاه های خریداری شده اینترنت اشیاء استفاده می شد. همین طور هزیه های خرید کالاهای مجازی مثل بازی ها و یا فایل های PDF نیز با استفاده از آیوتا صورت می پذیرفت.

یکی از مزایای بسیار مهم استفاده از آیوتا این است که به ‌جای تکنولوژی بلاکچین ، تکنولوژی تانجل در آن مورد استفاده قرار گرفته است که سرعت ذخیره اطلاعات تراکنشی در آن، سریع تر انجام می شود. این را در نظر داشته باشید که به منظور انجام تراکنش در آیوتا، افراد باید در شبکه تراکنشی حضور داشته باشد که این با تایید کردن دو تراکنش آخر انجام پذیر است. این عمل موجب خواهد شد تا تراکنش ها در آیوتا به صورت رایگان انجام شود. لازم به ذکر است که انجام این تراکنش های رایگان در آیوتا، یکی از مزایای این رمزارز است که برتری آن نسبت به دیگر ارزهای رمزپایه را مشخص می کند. به عنوان آخرین نکته، باید بدانید که آیوتا قابل استخراج نیست، ولی قابلیت رشد قیمتی را در بلند مدت خواهد داشت.

۷) ریپل جزو ارزهای دیجیتال آینده دار

ریپل نیز از نبرد ارزهای دیجیتال آینده دار برای سرمایه گذاری طولانی مدت دور نیست. این شرکت در حال تبدیل شدن به یکی از انتخاب های خوب برای بلاکچین برای بانک داری و موسسات مالی است. این امر به لطف XRP اتفاق افتاده است، که ارز ریپل است و در آینده می توان از آن به عنوان یک واسطه برای پر سرعت کردن زمان فرآیند تراکنش ها و همکاری های بین مرزی مورد استفاده قرار داد.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید:

به عنوان مثال چنانچه شما قصد داشته باشید با ین ژاپنی پرداخت انجام دهید و آن را به انگلستان ارسال کنید، بلاک چین ریپل می تواند به سرعت ین را تبدیل به XRP، و در ادامه XRP را تبدیل به پوند کند. عملکرد XRP در ماه های گذشته بد نبوده است و این ارز از لحاظ ارزش بازار در جایگاه سوم میان تمام ارزهای دیجیتال و بعد از بیت کوین و اتریوم قرار دارد، به همین خاطر خرید ریپل و همین طور سرمایه گذاری در ریپل می تواند سود خوبی را در آینده به همراه داشته باشد.

۸) نئو

نئو با نماد معاملاتی NEO، یکی از پیشروترین ارزهای دیجیتال در جهان به حساب می آید. نئو اولین ارز دیجیتال چینی است که به‌ شکل کدباز عرضه شده است. نئو یک ارز دیجیتال نسل سوم به شمار می رود که سرعت معاملات در آن بسیار بالاست و همین ‌الان ‌هم می ‌تواند برای پرداخت ‌های فروشگاهی مورد استفاده قرار گیرد، همچنین از طرفی پروژه نئو از ابتدا بر پایه ایده ترکیب سرمایه‌ های دیجیتال و سرمایه‌ های واقعی ساخته شده است، از همین روی نئو یکی از ارزهای دیجیتالی است که به شکل بالقوه امکان رشد در آن مخصوصا در بازه زمانی بلند مدت بسیار زیاد است.

۹) تزوس یکی از ارزهای دیجیتال آینده دار

جالب است بدانید که ارز دیحیتال تزوس یک پلتفرم غیرانحصاری محسوب می شود که از قراردادهای هوشمند برای ایجاد یک ساز و کار حاکمیتی درون زنجیره‌ ای خاص استفاده می کند. شایان ذکر است که تمرکز اصلی پلتفرم بر روی یک طراحی چند ساختاری با بروزرسانی‌ های جزئی درون زنجیره‌ ای در پروتکل می باشد که در آن سهامداران توانایی تغییر ساختار حاکمیتی پروتکل را دارند. گفتنی است که تزوس خود را به عنوان اولین پلتفرم “خوداصلاحگر” بین ارزهای دیجیتال معرفی کرده است. این شبکه هم درست مثل اتریوم از قرارداد های هوشمند پشتیبانی به عمل می آورد.

ارزهای دیجیتال آینده دار

امیدواری‌ ها در خصوص تزوس از همان ابتدای کار بالا بود. این پروژه در سال ۲۰۱۷ در برنامه پیش ‌فروش توکن‌ های خود، بیش از ۲۳۰ میلیون دلار جذب سرمایه کرد که در آن زمان یکی از بزرگ ‌ترین ICO‌ های تاریخ این حوزه محسوب می شود، ولی بعد از راه ‌اندازی شبکه، اختلافات داخلی بین بنیان‌ گذاران آن موجب شد تا این پروژه تا مدت ‌ها نتواند ارتقا پیدا کند، ولی بعد از رفع اختلافات، در حال حاضر نزدیک به ۲ سال است که تزوس به ثبات رسیده و برنامه ‌های موجود در نقشه راه آن، یکی پس از دیگری عملیاتی می ‌گردد.

این نکته را در مورد تزوس در نظر داشته باشید که تعداد کل سکه ‌های شبکه حدود ۷۹۲ میلیون عدد است که امروزه ۶۶۰ میلیون واحد آن در گردش است. ارز دیجیتال تزوس اخیرا با افزایش قیمت های قابل توجه خود نظر سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است و همچنین توانسته است از نظر ارزش بازار جای کاردانو را بگیرد و در رتبه دهمین ارز برتر دیجیتال دنیا قرار گیرد. تزوس می‌ تواند یک سرمایه ‌گذاری کم ‌ریسک در بازار پرخطر ارزهای دیجیتال محسوب شود و از این جهت در لیست ارزهای دیجیتال آینده دار قرار گرفته است.

نتیجه گیری و کلام پایانی

وجود نوسانات در ارزهای دیجیتال باعث خشمگین شدن سرمایه گذاران شده است و از طرف دیگر میلیونرهای جدید، تشویق به سرمایه گذاری در بیت کوین شده اند و این در حالی است که بیت کوین، به عنوان شناخته شده ترین و قابل اعتمادترین ارز دیجیتال دنیا، رقبایی دارد که از حمایت مردمی برخوردار هستند، مانند اتریوم و ریپل. حتی برخی دیگر از ارزهای دیجیتال نیز وجود دارند که به شکلی رقبای بیت کوین، اتریوم و ریپل به شمار می روند. هنوز معلوم نیست که آیا می توان ارزهای دیجیتال را به ارزهای رایج یا پول نقد تبدیل کرد یا نه! در واقع برخی از ارزهای رمزپایه را می توان به سادگی به ریال تبدیل کرد، به این دلیل که تا کنون بسیاری از افراد قادر به انجام این عمل بوده اند.

همان طور که پیش تر هم گفتیم، بر اساس تجزیه و تحلیل های انجام شده و بررسی های فراوان، رمزارزهایی مانند؛ بیت کوین ، اتریوم ، مونرو ، بایننس کوین ، کاردانو ، آیوتا ، ریپل ، نئو و تزوس می توانند بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت و همین طور بهترین ارزهای دیجیتال برای ماینینگ به حساب آیند. ارزش بازار ، حجم معاملات ، زیرساخت های شبکه ای ، گستردگی شبکه ، پلتفروم های معاملاتی ، قدرت و اعتبار شرکت های توسعه دهنده ، توافقات بین المللی صورت گرفته برای استفاده گسترده از ارز دیجیتال و مواردی از این دست در انتخاب این ۹ رمزارز موثر بوده و مبنای تصمیم گیری بوده است که این لیست ۹ تایی از ارزهای دیجیتال موجود که بسیار زیاد هستند، میتواند دید خیلی خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال به شما عزیزان بدهد و در واقع پاسخ این سوال که کدام ارز برای سرمایه گذاری بهتر است را به شما بدهد.

در انتها امیدوارم از این مقاله آموزشی با عنوان ارزهای دیجیتال آینده دار نهایت استفاده رو برده باشید. هر گونه سوال و یا ابهامی بود، از طریق قسمت ارسال نظرات و دیدگاه ها با و دیگر مخاطبان سایت کد بورسی به اشتراک بگذارید. نظرات و تجربیات خود را در خصوص ارزهای دیجیتال آینده دار و بهترین ارز برای سرمایه گذاری بلند مدت با ما و دیگر مخاطبان کد بورسی به اشتراک بگذارید.

برای دوستانتان بفرستید: