برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارز دیجیتال feg چیست و چطور کار میکند؟

تا به حال اسم ارز دیجیتال feg به گوشتان خورده است؟ دنیای آلت کوین ها و شت کوین ها در حال حاضر یکی از جذاب ترین زمینه های سرمایه گذاری برای افراد به حساب می آید که در سراسر دنیا به فکر سرمایه گذاری های پرسود، کم ریسک و کوتاه مدت هستند. اگر این فضا برای شما جذاب است و دوست دارید بدانید ارز دیجیتال feg چیست و چطور کار می کند، این مطلب فقط برای شما نوشته شده است. همچنین موضوعاتی مانند کیف پول و صرافی های پشتیبانی کننده ارز دیجیتال feg و آینده ارز دیجیتال فگ را نیز در این مقاله تحت پوشش قرار داده ایم تا نکته نماند که در مورد رمزارز فگ ندانید، پس تا انتها با سایت کد بورسی همراه بمانید.

معرفی ارز دیجیتال feg

توکن فگ یک ارز دیجیتال پیشرو در حوزه دیفای به حساب می آید که برای موفقیت طراحی شده است. ایده اصلی پروژه فگ تهیه شبکه معاملات غیرمتمرکز می باشد که در بستر بلاکچین اتریوم ایجاد شده است. مسیر پیش رو برای فگ با نوسانات بازار تعیین می شود، ولی مدلی که از آن استفاده می شود، توکن فگ را به موفقیت سوق می دهد.

به ارز دیجیتال فگ، توکن تورم نیز گفته می شود که حداکثر گردش آن ۱۰۰ کوادریلیون است. نکته شایان ذکر دیگر این است که در هر معامله، مالیات ۱ درصد به دارندگان تقسیم می شود و ۱ درصد دیگر سوزانده خواهد شد، به همین خاطر این موضوع دارندگان را به هولد کردن این ارز تشویق می کند و عرضه را در بازار این رمزارز کاهش می دهد.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


در واقع با کاهش عرضه، ارزش رمز افزایش نیز در طول زمان افزایش خواهد یافت. این رابطه متناسب با عکس یک مدل عرضه و تقاضا را ایجاد می کند، همچنین هیچ محدودیتی در تعداد سوزاندن توکن ها وجود نخواهد داشت. نکته جالبی که در این خصوص باید در نظر داشته باشید این است که پروژه فگ به صورت کامل غیرمتمرکز می باشد و هیچ کس مالک اصلی فگ نیست.

از این روی تمام تصمیمات به نفع جوامع اتخاذ می شود. هر معامله میزان سوختگی ۱ درصد را به وجود می آورد که موجب کاهش تامین وقت اضافی FEG می گردد. FEG برنامه ریزی شده است تا با انتشار محصولات نوآورانه که پایداری رمز را تضمین می کند، به فضای ارز دیجیتال پیشرفت به مراتب بیشتری را هدیه می کند.

نحوه خرید ارز دیجیتال فگ

ارز دیجیتال فگ در بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال لیست شده است و بر خلاف دیگر ارزهای رمزپایه اصلی، نمی توان به صورت مستقیم آن را با پول های کلانی تهیه کرد، ولی با این وجود شما می توانید به سادگی این ارز دیجیتال را خریداری نمایید. تنها کافی است در ابتدای امر تتر، اتریوم و بیت کوین را از هر صرافی بزرگ مثل صرافی بایننس خریداری کنید و در ادامه به صرافی که از معاملات این ارز دیجیتال پشتیبانی می کند انتقال دهید. ابتدا می بایست یکی از ارزهای رمزپایه اصلی را خریداری کنید، اغلب بیت کوین، اتریوم، تتر برای این کار مناسب هستند. از آنجا که فگ یک آلت کوین است، ما باید ارزهای دیجیتالی خود را به صرافی منتقل کنیم که FEG قابل خرید و فروش شود.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال لونا چیست و چطور کار میکند؟


چندین صرافی ارز دیجیتال پرطرفدار و بزرگ وجود دارد که در آن ها حجم معاملات روزانه و تعداد کاربری برای انجام معاملات بسیار مناسب است که این موضوع این اطمینان را به فرد می دهد که در هر زمان ممکن که به هر دلیل قصد فروش سرمایه خود در این ارز دیجیتال را داشتید، بتوانید این کار را انجام دهید. در ادامه این بخش، نحوه خرید ارز دیجیتال فگ از صرافی بایننس را آموزش داده ایم؛

آموزش خرید ارز دیجیتالی فگ از صرافی بایننس

پس از پایان روند احراز هویت در صرافی بایننس، از شما می خواهند روش پرداختی را در نظر بگیرید. در این مرحله قادرید کارت اعتباری یا همان دبیت کارت را اضافه کنید یا از انتقال بانکی استفاده کنید و یکی از ارزهای رمزنگاری اصلی را خریداری کنید که به صورت معمول بیت کوین، اتریوم و تتر می باشد. مرحله بعدی این است که ارزهای دیجیتالی خود را به صرافی آلت‌ کوین انتقال دهید. به این خاطر که FEG یک آلت کوین محسوب می شود، ما باید کوین‌ های خود را به صرافی انتقال دهیم که در آن FEG قابلیت معامله را دارا باشد.

ارز دیجیتال فگ

برای این کار باید صرافی‌ هایی که برای معاملات FEG در جفت ارزهای مختلف بازار ارائه شده است را شناسایی کنید و به وب سایت‌ هر کدام از آن ها که قصد معامله از طریق آن را دارید مراجعه کرده و برای ایجاد یک حساب کاربری ثبت نام فرمایید. در انتها بسته به جفت ارز موجود در بازار، باید سپرده BTC/ETH/USDT را به صرافی بایننس انتقال دهید و پس از تایید سپرده، می‌ توانید FEG را از صرافی خریداری نمایید.

کیف پول های توکن‌ فگ

به این خاطر که توکن ارز دیجیتال فگ در شبکه اتریوم قرار دارد و با استاندارد ERC-20 به وجود آمده است، شما عزیزان می توانید برای ذخیره سازی توکن‌ های فگ، از هر کیف پول سازگار با ETH اقدام نمایید؛ از این روی ارز دیجیتالی فگ را می توانید در کیف پول های سخت افزاری لجر نانو اس، لجر نانو ایکس، ترزور، کیپ کی ذخیره کنید و همچنین کیف پول های نرم افزاری مانند متامسک، تراست والت، کوین بیس و … نیز می توانند در راستای نگهداری امن و مدیریت ارز دیجیتالی فگ به شما عزیزان خدمات خوبی را ارائه دهند.

آینده ارز دیجیتال FEG

آینده این ارز دیجیتال به این صورت است که با انتشار محصولات نوآورانه که پایداری رمز را تضمین می‌ کند، به فضای رمزنگاری پیشرفت بیشتری کند. البته باید در نظر داشته باشید که هیچ پشتوانه‌ فناوری از ارز دیجیتال فگ پشتیبانی نمی کند! به عبارتی این ارز میم‌ کوین به حساب می آید و نمی‌ توان برای سرمایه گذاری بلند مدت بر روی این سرمایه گذاری حسابی باز کرد. همانطور که گفتیم توکن فگ دارای تورم است و حداکثر گردش آن ۱۰۰ کوادریلیون است.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال گراف چیست و چطور کار میکند؟


در هر معامله، مالیات ۱ درصد به دارندگان توزیع می‌شود و ۱ درصد دیگر سوخته خواهد شد. از آنجایی که هیچ محدودیتی در تعداد سوزاندن توکن‌ ها وجود ندارد، می توانیم این برداشت را داشته باشیم که می‌ توانند تعداد بیشتری را از بین ببرند و به این ترتیب قیمت را افزایش دهند. پیش بینی قیمت ارز دیجیتالی فگ برای سال های آینده به شرح زیر می باشد :

  • قیمت ارز تا پایان سال ۲۰۲۱ : ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۴ دلار
  • قیمت ارز تا پایان سال ۲۰۲۲ : ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۵ دلار
  • قیمت ارز تا پایان سال ۲۰۲۶ : ۰٫۰۰۰۰۰۰۱ دلار
  • قیمت ارز تا پایان سال ۲۰۲۸ : ۰٫۰۰۰۰۰۰۲۲ دلار

آیا در رمزارز فگ سرمایه گذاری کنیم؟

جالب است بدانید که هزینه فعلی FEG صفر دلار است. مطابق با این تجزیه و تحلیل، در حال حاضر سرمایه گذاری بر روی توکن فگ دارای ۳٫۵ درصد از ۱۰ رتبه ایمنی و ۲۰٫۸ سود پیش بینی شده با ارزش انتقال صفر دلار است. عامل اصلی رتبه بندی برای این دارایی دیجیتال، رای گیری کاربران است. به منظور تعیین بازدهی که می‌ توان از سرمایه گذاری توکن فگ در سال ۲۰۲۱ کسب کرد، سیستمی در نظر گرفته شده است تا قیمت های روزانه ارزهای دیجیتال را در ۶ ماه گذشته مورد بررسی قرار داده است.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال چین لینک چیست و چطور کار میکند؟


رمزارزها از نظر کاراکتر در حال کاهش اند و این بدین معنی است که احتمال دارد که توکن فگ بتواند در آینده به یک مقدار همیشگی نزدیک شود. می‌ توانید توکن FEG را مورد بررسی قرار دهید که آیا سرمایه گذاری بر روی این سکه و توکن ارزشش را دارد و این که این سرمایه گذاری تا چه اندازه مورد اعتماد و یا با ریسک همراه است. این ابزار تجزیه و تحلیل توکن فگ را در رتبه حدودی ۵۰۰ امین ارز دیجتال برتر قرار داده است.


نتیجه گیری و کلام پایانی

در این مطلب با یکی از پیشرو ترین رمزارزهای دیفای به نام فگ آشنا شدیم. همان طور که گفتیم این ارز با هدف انجام تراکنش‌ های نامتمرکز در بلاکچین اتریوم و بایننس اسمارت‌ چین به وجود آمده است که به آن توکن تورم نیز گفته می شود.

این توکن، از بیش ترین گردش حساب معادل صد کوادریلیون برخوردار است که در هر تراکنش ۱ درصد کارمزد میان مالکین این توکن، تقسیم بندی می شود و یک درصد توکن نیز خواهد سوخت.

می توان گفت که این مکانیسم مالکین توکن را تشویق به هولدینگ کرده و عرضه جانبی را کم می کند تا ارزش این ارز افزایش نیابد. در واقع یک رابطه عرضه و تقاضا ایجاد می شود و در ادامه باید دید در آینده می تواند جایگاه بهتری در لیست بهترین ارزهای دیجیتال پیدا کند یا خیر.

همان طور که ابتدای مقاله قولش را دادیم، به معرفی ارز دیجیتال feg پرداختیم. 

همچنین می توانید مطلب استخراج رمز ارز به زبان ساده را نیز در این خصوص بخوانید.

برای دوستانتان بفرستید: