برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار امروز ۹۹/۲/۲۰ و پیش بینی بازار ‌فردا

بالاخره شاخص کل عدد یک میلیون هم دید. امروز ارزش معاملات خرد ۱۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود. حجم معاملات هم نسبت به روز قبل خیلی کمتر شده است و این نشان از اسقبال دوباره سرمایه گذاران به بازار سرمایه و به پایان رسیدن اصلاح سه روزه است. شاخص کل ۴۲ هزار واحد و شاخص هم وزن نیز ۱۱ هزار واحد رشد کردند. دوباره صنایع شیمیایی صدر نشین ارزش معاملات شد و ۱۳درصد ارزش معاملات را به خود اختصاص داد. پس از آن فلزات اساسی (۹درصد) و بانک ها (۸ درصد) ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص دادند. امروز بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان نقدینگی وارد بازار شد. بانک ملت، گروه مپنا، فولاد مبارکه، ملی مس و پتروشیمی پارس از جمله سهام بزرگ بازار هستند که به جهت سرمایه گذاری ارزش بررسی را دارند.

شرکت زر ماکارون در راه ورود به بورس است و احتمالا تا دو هفته دیگر عرضه می شود.
انجمن فولاد اعلام کرده است که شرکت های تولید کندده شمش باید حداقل ۶۰ درصد شمش خود را در داخل کشور به فروش برسانند و فروش شمش خارج از بورس کالا ممنوع است.
وزارت صمت اعلام نموده است که به شرکت های تولید کننده مواد اولیه لوازم خانگی، همچون گذشته، ارز نیمایی تخصیص داده می شود.
به تعداد کدهای بورسی صادره، ۳۶ میلیون کد جدید اضافه شد که مربوط به سهامدارن سهام عدالت است.

الگوی ارزش معاملات و ثبت سقف های جدید نشان می دهد که چند روزی با زار در صف خرید قفل می شود و یک دفعه عرضه ها فراوان می شود. در این بین عده ای که در سود کافی هستند سریعا فروشنده می شوند. بدین ترتیب ما هم شاهد سقفی جدید در ارزش معاملات هستیم. البته در این بین، قیمت های منفی هم فرصت خرید خوب را ایجاد میکند. همانند آنچه در سه روز پیش اتفاق افتاد. آنقدر نقدینگی در بازار وجود دارد که از خریدن سهام حتی در صف فروش هم ترسی ندارند. منتظر تکرار این رفتار در روزهای آتی هستیم.

 

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخواند.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: