برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار امروز ۹۹/۲/۱۴ و پیش بینی بازار ‌فردا

بالاخره امروز کمی صف های خرید را عرضه کردند و این امر باعث شد که حجم و ارزش معاملات بالاتر رود. ارزش معاملات رشد ۳۷ درصدی کرد و به ۱۱٫۷۰۰ میلیارد تومان رسید. شاخص کل نیز با رشد ۳۸ هزار واحدی به ۹۵۶٫۲۰۰ واحد رسید. بنابراین راهی تا شاخص یک میلیونی نمانده است. شاخص هم وزن نیز با رشد ۴درصد به ۳۱۲٫۴۱۷ واحد رسید. همچنان صنعت شیمیایی بیشترین سهم (۱۲درصد) از ارزش معاملات را دارد وبعد از آن به ترتیب فلزات اساسی (۱۰درصد) و چندرشته ای صنعتی(۶درصد) بیشترین سهم از ارزش معاملات را در اختیار داشتند. امروز هم بیش از ۲٫۵۰۰ میلیارد تومان نقدینگی وارد بازار شده است. در بین نمادهایی که امروز بازگشایی شدند، نمادهای وبملت، شبندر، تاصیکو و وصنعت با رشد ۱۰درصدی به بازار برگشتند. نماد کگل هم بعد از افزایش سرمایه ۵۵ درصدی با رشد ۳۰ درصدی به معاملات بازگشت، اما معاملاتش باطل شد. خوب سهمی که اینقدر رشد کرده وقتی یکباره ۳۰ درصد مثبت می خورد مقدمات فروش هیجانی را مهیا میکند.

افزایش سرمایه شرکت سایپا ثبت شد و شرکت یک قدم دیگر بازگشایی نزدیک شد. نماد این شرکت از اسفند سال ۱۳۹۸ به دلیل افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی متوقف شده است.
گفته می شود که نماد اوان با شرکت آسیاتک قرارداد همکاری بسته اند.
وزیر اقتصاد اعلام نموده است که: طی دو هفته آینده ظرفیت صدور کد بورسی به یک میلیون در روز خواهد رسید.
بازدهی معادل بانکی اسناد خزانه به محدوده ۱۴ تا ۱۵ درصد رسیده است. این درحالی است که در اسفند ماه بازدهی معادل بانکی اسناد خزانه بین ۱۸ تا ۱۹ درصد بوده است.

اصلاح برای ادامه روند صعودی نیاز است. به نظر می آید که در معاملات فردا شاهد عرضه بیشتری در بازار باشیم و به تبع آن ارزش معاملات نیز بالا میرود. اما این به معنای شروع ریزش بازار نیست. به دلیل اینکه عدد یک میلیون برای شاخص کل یک عدد رندی برای اهالی بازار است، این امکان هست که با رسیدن شاخص به این عدد با عرضه هایی روبه رو شویم. البته این یک احتمال است.

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخواند.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: