برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار امروز‌ ۹۹/۲/۶ و پیش بینی بازار فردا

بازار امروز در حالی به پایان رسید که شاخص کل با رشد ۳٫۷% به ۷۶۹۵۲۲ واحد و شاخص هم وزن نیز با رشد ۳٫۶ % به ۲۶۱۰۹۰ واحد رسید. اما ارزش معاملات خرد با کاهش ۲۵درصدی ضمن  بازگشت به کانال ۷ هزار به مبلغ ۷٫۶۶۰ میلیارد تومان رسید.  صنعت شیمیایی امروز ۲۱% ارزش معاملات را در اختیار داشت. بعد از  آن به ترتیب صنایع فلزات اساسی (۱۰%) و فرآورده های نفتی  (۸%) بیشترین سهم از ارزش معاملات را در اختیار داشتند. بطور کلی امروز اکثر نمادها مثبت معامله شدند وتعداد نمادهای منفی انگشت شمار بود. این بدان معناست که هر روز موج جدیدی از نقدینگی وارد بازار می شود.

زمزمه عرضه پگاه گیلان در چهارشنبه جاری به گوش می رسد.

با توجه به این که دولت تصمیم دارد  سهام خود در شرکت های بورسی را در قالب صندوق های ETF واگذار کند،  امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این صندوق ها حداقل پس از گذشت ۲ماه از زمان پذیره نویسی قابل معامله هستند. 

به نظر می آید که گروه رایانه و ارتباطات گزارش های خوبی روانه کدال کنند. از جمله نماد رانفورکه درآمد عملیاتی اش رشد ۱۲ درصدی نسبت به ماه قبل داشته است. با توجه به تغییر عادت خرید در مردم از سنتی به آنلاین، انتظار میرود از گروه های تراکنش محور استقبال بیشتری شود.

پس از آنکه ارزش معاملات سقف جدید خود رادر مبلغ ۱۳ هزار میلیارد تومان ثبت نمود، برگشت و وارد کانال ۷ هزار شد. صف خرید بودن اکثر صنایع، یکی از دلایل کاهش حجم و ارزش معاملات می تواند باشد. اما برای بازار فردا انتظار افزایش حجم و ارزش معاملات را داریم. در هر صورت خرید از صنایع کم ریسک بازار از جمله غذایی، رایانه ای، دارویی و شوینده می توند یکی از بهترین گزینه ها باشد.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


برای دوستانتان بفرستید: