برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۵/۵ و پیش بینی بازار ‌فردا

در گزارش بازار بورس این طور آمده است که؛ روز جاری شاخص کل به میزان ۶٫۷۷۶ واحد کاهش یافت و به ۱٫۹۴۶٫۱۳۴ واحد رسید شاخص هم وزن هم حدود ۲٫۶۹۲ واحد کاهش یافت. خالص ارزش معاملات نیز به نوزده هزار میلیارد تومان رسید. خرابی و کندی هسته معاملات اکثر سرمایه گذاران را کلافه کرده است و باعث شده است که برخی افراد سفارش های خود را در آستانه پایین قرار دهند و این امر باعث افزایش تعداد نماد منفی در بازار می شود. نمادهای فولاد- فملی و فارس بیشترین اثر منفی را بر روی شاخص کل گذاشتند. شرکت سایپا که به دلیل افشای اطلاعات مهم ونیز برگزاری مجمع عادی سالیانه متوقف شده بود، امروز با رشد قیمتی بیش از ۱۰ درصد بازگشایی شد. در خصوص صنایع برتر روز جاری، به ترتیب فرآورده های نفتی (۱۳درصد)، فلزات اساسی (۱۳درصد) و بانکی ها (۱۱درصد)، بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

مدیران بانک پارسیان اعلام کرده اند که شرکت اپال پارسیان از زیر مجموعه های این بانک تا شهریور سال جاری وارد بازار سرمایه می شود./ برای بار سوم شرکت زرمارکارون اطلاعیه عرضه سهام خود را برای روز چهارشنبه هفته جاری منتشر کرد. باید دید آیا عرضه روز چهارشنبه انجام می شود یا لغو می شود./ روز جاری بیش از یکهزار و پانصد میلیارد تومان پول وارد بازار شده است./ در خبرها آمده است که سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در گام دوم به منظور جلوگیری از زیان ده شدن صنعت تایر ایران با افزایش ۲۵ درصدی قیمت ها موافقت کرد./ شرکت های وب در خصوص قرار دادی جدید شفاف سازی کرد. این قرار داد در خصوص اجرای طرح هوشمند سازی تعداد ۳۱۴۰ مدرسه دیگر(مجموعاً ۸۶۶۸ مدرسه) در روستاهای تحت پوشش شبکه این شرکت می باشد.

معاملات این روزهای بازار سرمایه خبر از بی تصمیمی برخی سهامداران می دهد. عدد دو میلیون برای شاخص یک عدد رند است و اثر روانی دارد. برخی ترجیح می دهند نظاره گر بازار باشند و هنگامی که شاخص از عدد مذکور عبور کرد، دوباره معاملات خود را از سربگیرند. در هر صورت بهتر است از خرید و فروش های هیجانی دور باشیم. احتمالا برای بازار فردا شاهد از منفی به مثبت شدن در برخی نمادها باشیم.

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: