برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۴/۲۲ و پیش بینی بازار ‌فردا

در گزارش بازار بورس این طور آمده است که؛ روز جاری، بازار شروع خوبی داشت. بسیاری از نمادها که در روز گذشته صف فروش بودند، امروز در آستانه بالا معامله شدند. اما در نیمه دوم بازار عرضه ها زیاد شد. گروه پالایشی یکدست صف خرید بودند. شرکت صنعتی و معدنی گل گهر که به علت برگزاری مجمع عادی سالیانه متوقف شده بود، امروز با رشد قیمتی بالای ۲۰ درصد به معاملات بازگشت. شاخص کل ۷۱٫۴۸۰ واحد رشد کرد و سقف جدید خود را در عدد ۱٫۸۱۲٫۸۳۲ واحد ثبت کرد. شاخص هم وزن نیز ۱۴٫۶۱۶ واحد رشد کرد . خالص ارزش معاملات خرد هم به حدود بیست و چهار میلیارد تومان رسید. در خصوص صنایع برتر روز جاری، به ترتیب فلزات اساسی (۱۶درصد)، شیمیایی (۱۱ درصد) و بانکی ها (۹درصد)، بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

روز چهارشنبه هفته جاری شرکت رایان هم افزار در فرابورس عرضه می شود. سهمیه هر کد ۲۰ سهم و حداکثر قیمت آن ۲۵٫۰۰۰ ریال می باشد./ مدیرعامل بانک ملت از برنامه عرضه اولیه سهام گروه مالی ملت و سرمایه‌گذاری توسعه معین ملت در بورس طی ماه های آینده خبر داد./ گفته شده است که نقدینگی که امروز وارد بازار سرمایه شده است معادل ۵٫۰۰۰ میلیارد تومان است./

این حجم از نقدینگی که وارد بازار سرمایه شده است، نگرانی حاصل از عرضه ها را از بین می برد. اما احتیاط شرط عقل است. شاخص کل در حال نزدیک شدن به عدد دو میلیون واحد است. خالص ارزش معاملات خرد هم که بالای هجده هزار میلیارد تومان است. در روزهای آتی، شرکت ها براساس سال مالی خود، گزارش عملکرد سه- شش و یا نه ماهه خود را منتشر می کنند. با توجه به رشد نرخ دلار نیما و نیز نرخ های جهانی، انتظار گزارش خوبی در گروه فلزات اساسی – برخی شرکت های پتروشیمی و نیز برخی تک سهم را داریم. برای بازار فردا انتظار معاملاتی متعادل را داریم. همچنین ارزش معاملات فردا کمتر از روز جاری می باشد. توصیه می شود که حق تقدم برخی نماد ها که به لحاظ بنیادی در وضعیت مطلوبی هستند، به جهت سرمایه گذاری بررسی شود.

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: