برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۴/۴ و پیش بینی بازار ‌فردا

در گزارش بازار بورس این طور آمده است که؛ در ابتدای بازار روز جاری شاهد معاملات منفی و حتی صف فروش در برخی نمادها بودیم. اما هر چه به نیمه دوم بازار نزدیک شدیم، از شدت معاملات منفی کاسته شد. اما حجم و ارزش معاملات در روز جاری کم بود. ارزش خالص معاملات به ۱۶ میلیارد تومان رسید. شاخص کل عدد جدیدی را ثبت نمود و با رشد بیست و هشت هزار واحدی به عدد ۱٫۴۱۹٫۴۳۹ واحد رسید. شاخص هم وزن هم یک هزار و پانصد واحد رشد کرد. در خصوص صنایع برتر روز جاری، به ترتیب فلزات اساسی (۱۲ درصد) ، شیمیایی (۹ درصد) و خودرو (۷درصد) بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

شرکت سیمان تامین با نماد سیتا در بورس درج شد. این شرکت سهامدار عمده سیمان فارس است. همچنین نماد شستا مالک ۱۰۰ درصدی این شرکت است./ مجوز افزایش قیمت محصولات لبنی مشمول نرخ گذاری از متوسط ۲۲ درصد تا سقف ۲۸ درصد صادر شد. در این راستا قیمت شیر خام به ازای هر کیلوگرم دو هزار و نهصد تومان تعیین و اجازه داده شد بنا بر شرایط این محصول هفت درصد بالاتر یا پایین ‌تر از این نرخ به فروش برسد./ امروز در بورس کالا، شرکت های فولادی شمش خود را حدود هفت هزار تومان به ازا ی هر کیلو، به فروش رساندند./ گفته شده است که افزایش نرخ به گروه کاشی سرامیک رسیده است. پس خوب است که سهام با بنیاد خوب در این گروه را بررسی نماییم.

شاخص کل، عدد یک و نیم میلیون را نشانه گرفته است و تا رسیدن به عدد مذکور، هشتاد هزار واحد مانده است. با این حرکت شاخص، این احتمال وجود دارد که در هفته پیش رو به این هدف برسد. در این صورت هفته آینده، هفته حساسی است به لحاظ تعیین جهت معاملات. در هر صورت رصد حجم معاملات خیلی مهم است. نمادهای شستا و صبا به دلیل درج نماد سیمان تامین و عرضه احتمالی آن، می تواند مورد اقیال قرار بگیرد.

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: