برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۴/۲۳ و پیش بینی بازار ‌فردا

در گزارش بازار بورس این طور آمده است که؛ بازار امروز بر خلاف انتظار، پر از عرضه بود. اکثر نمادهای بزرگ با صف فروش شروع به معامله کردند از جمله نمادهای وبملت- رمپنا- – وتجارت- کگل . کند بودن هسته معاملات هم باعث می شود که نتوان قیمت درست معامله را مشاهده کرد و این امر علت برخی از معاملات هیجانی است. فراوانی عرضه ها در کلیت بازار باعث شد که ارزش ناخالص معاملات به نزدیک سی میلیارد تومان برسد. شاخص کل هم که آرام آرم خودش را به عدد دو میلیون واحد نزدیک میکند، روز جاری با رشد ۹٫۲۷۴ واحدی به عدد ۱٫۸۲۲٫۱۱۷ واحد رسید.. شاخص هم وزن اما ۳٫۵۱۹ واحد افت کرد . خالص ارزش معاملات خرد هم به حدود بیست و شش میلیارد تومان رسید. در خصوص صنایع برتر روز جاری، به ترتیب فلزات اساسی (۱۶درصد)، بانکی ها (۱۳ درصد) و شیمیایی (۱۱درصد)، بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

شرکت زرماکارون با نماد غزر نیر در روز چهارشنبه هفته جاری در بورس عرضه می شود. سهمیه هر کد ۱۵۰ سهم و حداکثر قیمت آن ۳۹٫۷۵۰ ریال می باشد./ مدیرعامل زغال‌سنگ پروده طبس گفته است که برنامه‌ ورود به فرابورس که از سال گذشته مدنظر بود طی این هفته عملی می‌شود. شرکت های صدر تامین و شستا سهامدار اصلی شرکت مذکور می باشند./ با توجه به افزایش نرخ دلار نیما، قیمت های پایه محصولات شیمیایی با افزایش مبلغ ۵۰۰ تومانی با دلار هفده هزار تومان اعلام شد. / نرخ بازده تا سرسید اسنادخزانه بین ۱۶ تا ۲۲ درصد می باشد./ شرکت آسان پرداخت پرشین نیز افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی را تایید کرد./

روز جاری بیش از سه هزار میلیارد تومان نقدینگی وارد بازار شده است. این امر باعث شده که صف فروش ها دوامی نداشته باشد و در همان روز یا نهایت دو روز بعد دوباره بازار روند صعودی خود را ادامه دهد. ولی باید در خرید های خود دقت داشته باشیم و دست به ماشه باشیم. منفی بودن شاخص هم وزن نشان میده که احتمالا فردا هم شاهد معاملات منفی در برخی از نمادها باشیم. اما مطابق بر آنچه که قبلا گفته شد، نمودار ارزش معاملات در حال آرایش گرفتن برای ثبت سقف جدید است. اگر در ثبت ارزش معاملات خرد، آخرین سقف حجم معاملات هم زده شود، آنگاه باید در نگهداری برخی از سهم ها تجدید نظر کرد.

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: