برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۴/۲۸ و پیش بینی بازار ‌فردا

در گزارش بازار بورس این طور آمده است که؛ اول هفته با یک بازار قرمز و پرعرضه آغاز شد. اکثر سهم های بزرگ و شاخص ساز از جمله فولادمبارکه، ملی مس، بانک تجارت و صادرات صف فروش های سنگین داشتند. اما اکثر سهم های کوچک مثبت معامله شدند. نمادهای خودرو و خساپا که در شیفت بعد از ظهر معاممله می شوند، امروز هم صف فروش سنگین داشتند. نماد پترول که از ابتدی خرداد سال جاری متوقف شده بود، روز جاری مجاز محفوظ شد. برای این نماد صف خرید سنگین با رشد قیمتی ۱۰۰ درصد تشکیل شده بود که در نهایت دوباره نماد متوقف شد. شاخص ۳۲٫۵۰۰ واحد کاهش یافت و به عدد ۱٫۸۰۹٫۱۴۷ واحد رسید. شاخص هم وزن اما ۶ هزار واحد رشد کرد. خالص ارزش معاملات خرد هم به ۱۶ میلیارد تومان رسید. در خصوص صنایع برتر روز جاری، به ترتیب فلزات اساسی (۱۵درصد)، خودرویی (۱۰ درصد) و بانکی ها (۹درصد)، بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

زیر مجموعه های بیمه ایران وارد بازار سرمایه می شوند. در گام نخست بیمه ایران معین به عنوان تنها شرکت بیمه فعال در مناطق آزاد که سودآوری بسیار خوبی داشته تا چند ماه آینده وارد بورس می شود . یک مقام مسئول در این خصوص گفته است که : دیگر شرکت‌های گروه از قبیل شرکت کسب و کار سبا هم ‌وارد بورس شود و با تشکیل هلدینگ های ساختمانی و گردشگری ‌و انتقال هتل عباسی و سایر دارایی‌های حوزه گردشگری به آن ، زمینه‌ شکوفایی دارایی‌ های ‌بیمه ایران در بازار سرمایه فراهم خواهد شد .‌/ شرکت سرمایه گذاری صدر تامین از دو محل سود انباشته و آورده نقدی سهامداران افزایش سرمایه می دهد.

در خصوص روند بازار برخی از تحلیلگران تکنیکال معتقد هستند که این احتمال وجود دارد که شاخص کل تا حوالی عدد روانی ۱٫۵ میلیون واحد اصلاح کند و دوباره به روند صعودی خود باز گردد. که در این صورت می توان در محدوده مذکور خرید های خوبی داشت. ارزش معاملات روز جاری نسبت به روز گذشته خیلی افت داشت که به علت عرضه نشدن صف های فروش بود و باعث شد ارزش معاملات به سطحی برسد که حدود دو ماه پیش سطح حمایتی محکمی بود. این امکان وجود دارد که در روزهای آتی با جمع شدن صف های فروش و جابجا شدن سهامداران ارزش معاملات دوباره به بالای هفده هزار میلیارد تومان برسد.

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: