برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۴/۷ و پیش بینی بازار ‌فردا

در گزارش بازار بورس این طور آمده است که؛ شروع هفته دوم تیر ماه با یک بازار سبزپوش. البته بازار امروز با یک ساعت تاخیر بازگشایی شد. در روز جاری شاخص کل ۴۶٫۸۰۰ واحد رشد کرد و به عدد ۱٫۴۶۶٫۲۷۵ واحد رسید. شاخص هم وزن هم ۹٫۶۰۰ واحد رشد کرد. اما حجم و ارزش معاملات نسبت به روز قبل کاهشی بوده است. علت آن هم صف خرید بودن اکثر نمادها در بازار بود. فولاد مبارکه که به دلیل رشد بیش از ۵۰ درصدی متوقف شده بود، با رشد ۵ درصدی و صف خرید بازگشایی شد. نماد کگهر هم بعد مجمع سالیانه و مجمع افزایش سرمایه، ۴۰ درصد مثبت باز گشایی شد. همچنین صندوق دارا یکم که پرتفویی متشکل از چند نماد بانکی و بیمه ای دارد، با رشد بیش از ۱۲۰ درصد بازگشایی شد. ارزش خالص معاملات در روز جاری به ۱۳ میلیارد تومان رسید. در خصوص صنایع برتر روز جاری هم، به ترتیب فلزات اساسی (۱۰ درصد) ، شیمیایی (۹ درصد) و بانکی ها (۹درصد) بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

مجوز افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی بانک ملت صادر شد./ قرار است سهام شرکت شیمی بافت در بازار سرمایه عرضه شود. سهامدار عمده این شرکت ، شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی می باشد./ یک شرکت بیمه ای بنام بیمه امید در صف عرضه های بازار سرمایه قرار گرفته است. بیمه آسیا، البرز و دانا از سهامداران این شرکت بیمه ای می باشند./ گروه مالی سپهر صادرات از زیر مجموعه های بانک صادرات نیز در صف عرضه های بورسی قرار دارد./ دبیر انجمن سیمان از ارائه پیشنهاد تولیدکنندگان به وزارت صنعت برای افزایش ۴۰ درصدی قیمت سیمان خبر داد و گفت: قیمت جدید سیمان طی روزهای آینده تعیین خواهد شد.

در خصوص بازار فردا انتطار افزایش مبلغ ارزش معاملات را داریم. تقریبا در هر صنعتی، شرکت های مربوطه با خبر خاصی مثبت هستند. به طور مثال گروه سیمانی هنوز در انتظار افزایش نرخ و بعضا افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی هستند. گروه سنگ آهنی نیز در انتظار قطعی شدن نرخ فروش محصولات خود (که براساس درصدی از نرخ شمش فولاد خوزستان می باشند) هستند. بررسی نمادهای این گروه نیز پیشنهاد می شود. حال کلی بازار خوب است اما عرضه های مقطعی هم در این میان وجود دارد.

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: