برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۳/۲۰ و پیش بینی بازار ‌فردا

گزارش بازار بورس بدین شرح است که؛ در بازار امروز اکثر نمادها منفی و یا صف فروش معامله شدند. در این بین نمادهای فملی- پارسان- وامید و زاگرس و … معاملات مثبتی را داشتند. البته بازار چندین بار از منفی به مثبت معامله شد و در واقع به دفعات از بازار حمایت شد. شاخص کل با افت ۸۰۰ واحدی به عدد ۱٫۱۱۸٫۱۱۸ واحد رسید. اما شاخص هم وزن دو هزار واحد رشد کرد . خالص ارزش معاملات خرد به ۱۳ هزار میلیارد تومان رسید. در خصوص صنایع برتر روز جاری، به ترتیب قند وشکر (۱۲ درصد) ، فلزات اساسی (۱۲درصد) و بانکی ها ( ۸درصد) بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

از روز شنبه ۲۴ خرداد ماه، حداکثر حجم سفارش معاملات براساس قیمت سهام متغیر می باشد./ سازمان حمایت با افزایش علی الحساب ۳۰ درصدی قیمت تایرهای تولید داخل موافقت کرد/ هلدینگ تیپیکو در یک نشست خبری اعلام کرده است که شرکت های دارویی ما به اندازه شش ماه ذخیره مواد اولیه جهت تولید دارو دارند و بنابراین نگرانی از بابت افزایش نرخ ارز واردات مواد اولیه وجود ندارد./ نماد مادیرا هم اطلاعیه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی و سود انباشته خود را منتشر کرد. / با دستور رئیس بنیاد مستضعفان، سهام هلدینگ برق و انرژی صبا و شرکت‌های وابسته به بنیاد تا پایان سال جاری در بورس عرضه خواهد شد./ قیمت پایه شمش فولادی برای معامله فردا در بورس کالا، ۵۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو اعلام شده است.

فردا آخرین روز کاری هفته جاری است و به نظر می رسد که در بازار فردا هم شاهد معاملات منفی به مثبت و برعکس باشیم. البته به دلیل اینکه صف های سنگین فروش تشکیل نشد و سعی بر حمایت از بازار بود، این احتمال وجود داردکه از منفی به سمت مثبت کامل برویم. فصل مجامع است و شرکت هایی که تا به این تاریخ به مجمع رفتند تقریبا سود خوبی تقسیم کردند. بهتر است در منفی های این روزها سهام DPSمحور را که قیمت مناسبی دارند را برای شرکت در مجمع انتخاب نماییم.

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: