برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۴/۱۰ و پیش بینی بازار ‌فردا

در گزارش بازار بورس این طور آمده است که؛ روز جاری شاهد عبور پرقدرت شاخص از عدد روانی ۱٫۵ میلیون واحد بودیم و اکثر شرکت های بزرگ و بنیادی صف خرید بودند. خالص ارزش معاملات با کاهش ۱۰ درصدی نسبت به روز گذشته، به مبلغ ۱۷ میلیارد تومن رسید. شاخص کل با رشد حدود شصت و پنج هزار واحدی به عدد ۱٫۵۴۶٫۸۵۰ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز حدود هجده هزار و سیصد واحد رشد کرد. شرکت های سیمانی به ترتیب به دلیل افزایش نرخ فروش به میزان ۳۰ درصدی محصولات خود متوقف شدند و با رشد قیمتی ۵ درصدی به چرخه معاملات باز گشتند. قیمت حق تقدم برخی شرکت ها به دلیل صف خرید بودن شرکت پایه بیشتر از خود سهم معامله می شود. ازجمله حق تقدم نمادهای حکشتی و امید. در خصوص صنایع برتر روز جاری، به ترتیب فلزات اساسی (۱۲درصد) ، بانکی ها (۸ درصد) و غذایی(۸درصد) بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

مدیرعامل شرکت سرمایه ‌گذاری سیمان تامین خبر داد: سیمان آبیک در حال حاضر از آمادگی کامل برای پذیرش در بورس برخوردار است و درخواست پذیرش ارائه شده و در حال طی فرآیند تکمیلی است./ گفته شده است که در روز جاری بیش از ۲٫۵۰۰ میلیارد تومان پول حقیقی وارد بازار شده است./ مسئولان هلدینگ رازی اعلام کرده اند که قرار است سهام شرکت‌های کربن سیمرغ و شیمیایی رازی تا پایان سال در بورس عرضه شود و برای مابقی شرکت‌ها نیز طی سال آتی اقدامات مقتضی انجام خواهد شد./ نماد غدیس هم مجوز افزایش نرخ فروش محصولات خود را به میزان بیش از ۱۰% دریافت نمود.

به نظر می رسد دومینو افزایش نرخ به گروه تولید کننده شکلات و آب میوه رسیده است.فردا هلدینگ سیمان تامین در بورس عرضه می شود و با توجه به این موضوع که شرکت های سیمانی مجوز افزایش نرخ فروش خود را دریافت کردند، به نظر می آید که این شرکت بازدهی خوبی را نصیب سهامداران خود کند. شاخص که سقف جدید زد و به نظر می رسد که ارزش معاملات در سایه بازاری سبز، بین شانزده تا بیست هزار میلیارد تومان در نوسان باشد تا سقف جدید خود را ثبت نماید. برای بازار فردا انتظار ثبات در یک بازار مثبت را داریم.

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: