برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۴/۱ و پیش بینی بازار ‌فردا

در گزارش بازار بورس این طور آمده است که؛ مطابق آنچه که در گزارش دیروز گفتیم، میزان عرضه ها در بازار امروز زیاد بود و در برخی از نمادها شاهد فشار فروش بودیم. گروه سیمانی از جمله گروه های منفی امروز بود. دلیل آن خبری است مبنی بر اینکه امکان دارد با افزایش نرخ سیمان موافقت نشود. از جمله نمادهای تاثیر گذار بر روی شاخص در معاملات روز جاری می توان به فولاد و فملی- فارس- شستا – کچاد و همراه اشاره کرد. خالص ارزش معاملات خرد به حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان رسید و شاخص کل نیز به عدد یک میلیون و سیصد هزار واحد رسید. شاخص هم وزن نیز ۱۹۰۰ واحد رشد کرد. در خصوص صنایع برتر روز جاری، به ترتیب بانکی ها (۱۶درصد) ، فلزات اساسی (۸ درصد) و شیمیایی ( ۷ درصد) بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

روز چهارشنبه نماد وپویا در فرابورس عرضه می شود. سهمیه هر کد ۳۰۰ سهم و سقف قیمتی ۴۱۰ تومان می باشد. /شرکت لیزینگ اقتصاد نوین در بورس پذیرفته شد و در صف عرضه اولیه ایستاد./ پدیده شیمی جم و پتروشیمی ارومیه ، در بازار فرابورس پذیرش شده و پس از انجام شروط پذیرش در مرحله درج و عرضه در بازار قرار می‌گیرند./ نماد غبشهر امروز اعلام کرد که به دلیل اتمام موجودی و عدم تخصیص ارز توسط بانک مرکزی، عملیات شرکت به مدت یک هفته متوقف می‌شود./ مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفته است که سهام چند شرکت معدنی به شرح زیر قرار است در بازار سرمایه عرضه شود: شرکت دالاهو بعد از تغییر نام، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و دو شرکت «معادن اسفندقه» و شرکت «زغال سنگ کرمان»

در پایان معاملات امروز شاخص کل با ثبت یک عدد رند، سقف جدیدی را ثبت نمود. بنابراین برای بازار فردا می توان دو سناریو را در نظر گرفت یا اکثر سهامداران خرد به این عدد واکنش نشان داده و آن را همچون شاخص یک میلیونی، سقفی محکم در نظر می گیرند. در این صورت میزان عرضه ها افزایش یافته و ارزش معاملات خرد به بالای ۲۰ هزار میلیارد تومان می رسد. یا اینکه دو روزی بازار مثبت باشد و سپس شاهد افزایش عرضه ها باشیم.

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: