برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۳/۱۸ و پیش بینی بازار ‌فردا

گزارش بازار بورس بدین شرح است که؛ امروز هم بازار خوبی داشتیم. نمادهای قندی بعد از خبر دریافت افزایش نرخ، یکی پس از دیگری با رشد قیمتی بازگشایی شدند. امروز تعداد نمادهای صف فروش و یا منفی انگشت شمار بودند. اما در پایان بازار کمی عرضه ها بیشتر شدند. شاخص کل ۴۷ هزار واحد رشد کرد و به عدد ۱٫۱۱۶٫۱۸۶ واحد رسید، شاخص هم وزن ۱۳هزار واحد رشد کرد و خالص ارزش معاملات خرد به ۱۱ هزار میلیارد تومان رسید. در خصوص صنایع برتر روز جاری، به ترتیب بانکی ها (۹ درصد) ، شیمیایی (۹ درصد) و فلزات اساسی ( ۸درصد) بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

مدیرعامل ذوب آهن از برنامه عرضه اولیه ۲۰ درصد سهام شرکت پالایش قطران ذغال سنگ در بورس خبر داد. همچنین شرکت های پویش معادن، پویش ساخت و تارابگین از دیگر شرکت هایی است که تا سال ۱۴۰۰ وارد بازار سرمایه می شوند./ سیمانی ها در انتظار افزایش نرخ هستند و شنیده شده است که میزان این افزایش نرخ بیش از ۳۰ درصد است./ امروز بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان پول حقیقی وارد بازار شده است./ نرخ بازدهی معادل بانکی اسناد خزانه به محدوده ۱۲ تا ۱۴ درصد رسیده است.

برای بازار فردا انتظار داریم که میزان عرضه ها بیشتر باشد و امید که یک بازار سبز در کنار افزایش عرضه ها داشته باشیم. تقریبا در اکثر صنایع افزایش نرخ چه در خصوص مواد اولیه و چه در خصوص محصولات رخ داده و یا درحال رخ دادن است. بهتر است تحلیل های خود را با مفروضات جدید بروز کنیم. بدین ترتیب در گروه غذایی- لاستیکی- دارویی و سیمانی و قندی میتوان نمادهای مستعد رشد را پیدا کرد. به نظر می آید که گروه تولید کننده اوره نیز گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری باشد. نرخ اوره جهانی و اوره ایران رشد کرده و در کنار آن نرخ خوراک این شرکت ها کاهش داشته است.

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: