برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۳/۱۲ و پیش بینی بازار ‌فردا

گزارش بازار بورس بدین شرح است که؛ بازار امروز خوب و متعادل بود و در این بازار خوب شاهد افزایش ۱۷ هزار واحدی شاخص کل بودیم. نمادهای پالایشی که به دلیل تغییر نرخ تسعیر ارز بسته شده بودند، بازگشایی شدند. همچنین گروه تولید کننده لاستیک نیز که به دلیل افزایش نرخ خرید مواد اولیه، متوقف شده بودند، با رشد قیمت دوباره بازگشایی شدند. شاخص کل به ۹۸۸٫۱۲۰ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز ۳٫۰۰۰ واحد رشد کرد. ارزش معاملات نسبت به روز گذشته کاهش پیدا کرد و به ۹ میلیارد تومان رسید. در خصوص صنایع برتر روز جاری، به ترتیب خودرو ( ۱۰درصد) ، فلزات اساسی ( ۹ درصد) و صنایع شیمیایی(۹درصد) بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

امروز نماد شگل متوقف شد. علت آن دریافت افزایش نرخ فروش محصولات بود. به نظر میاد که بقیه شرکت های فعال در این حوزه هم افزایش نرخ بگیرند./ قیمت شکر درب کارخانه ۶۳۰۰ تومان تعیین شد./ مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس از پذیرش شرکت های سرمایه گذاری استانی در هفته آینده خبر داد و گفت: سهامداران مایل به مدیریت غیرمستقیم می ‌توانند از طریق این شرکت ‌ها اقدام به معامله کنند./ مدیرعامل شرکت نگهداشت ‌کاران از شرکت ‌های تابعه شستا و هلدینگ سرمایه‌ گذاری صنایع پتروشیمی (وپترو) از ورود به بازار سرمایه شرکت مذکوردر سال ۱۳۹۹ خبر داد.

با توجه به اینکه اولین شرکت تولید کننده شوینده افزایش نرخ گرفت، پس بهتر است دیگر نمادهای این گروه را رصد کنیم و یک نماد را انتخاب نماییم. شرکت پدیده شیمی قرن هم برای بررسی بد نیست. به طور کلی بهتر است یک بررسی کلی بر روی نمادهای ریالی- تورمی داشته باشید. بانک ملت هم گفته است که بعد از افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی، از محل سود تسعیر ارز هم افزایش سرمایه میدهد. پس این هم یک گزینه خوب برای سرمایه گذاری است. با توجه به این که فصل مجامع است، خرید سهام dps محور از گروه دارویی- پتروشیمی- سرمایه گذاری و فلزی توصیه می شود. برای بازار فردا هم انتظار افزایش ارزش معاملات البته در جهت مثبت بازار را داریم.

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: