برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۳/۲۴ و پیش بینی بازار ‌فردا

گزارش بازار بورس بدین شرح است که؛ امروز هم بازار مثبت بود. تقریبا همه گروه ها صف خرید بودند. صنعت سیمان به دلیل تایید افزایش نرخ فروش سیمان، گروه پالایشی به دلیل افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی و تغییر نرخ تسعیر ارز، عدم دریافت ارز دولتی برای خوراک دام و نیز واردات مواد اولیه دارویی، تجدید ارزیابی داریی ها در گروه دامپروری و … ازجمله دلایل مثبت بودن صنایع مرتبط بود. در بازار روز جاری، شاخص کل ۳۶ هزار واحد رشد کرد و به عدد ۱٫۱۸۹٫۸۰۷ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز ۱۰ هزار واحد رشد کرد . خالص ارزش معاملات خرد به حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان رسید. در خصوص صنایع برتر روز جاری، به ترتیب فلزات اساسی (۱۲ درصد) ، شیمیایی (۹درصد) و بانکی ها ( ۸درصد) بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

کرایه حمل باربری ها از ابتدای تیر ماه به میزان ۳۰ درصد افزایش پیدا میکند. خبری خوب برای شرکت های فعال در زمینه حمل بار و خبری بد برای سایر شرکت ها به دلیل اینکه باعث افزایش هزینه های شرکت های تولیدی می شود. / معاون ناشران و اعضای شرکت بورس اوراق بهادار تهران گفت: صنعت غذایی کوروش، شرکت‌های لیزینگ پارسیان، لیزینگ کارآفرین، تولید نیروی برق آبادان، سرمایه‌گذاری سیمان تامین، بهساز کاشانه تهران و سپید ماکیان از جمله شرکت‌هایی هستند که در جلسه هیات پذیرش با ورود آنها به بورس موافقت شده و با احراز شرایط تعیین شده در آینده نزدیک نماد آنها درج خواهد شد./ رئیس گروه مالی گردشگری از ورود مجموعه فولاد بناب به فرابورس خبر داد./

امروز شاخص کل کمی بالاتر از سقف قبلی خود قرار گرفت. به نظر می رسد که به دلیل رسیدن شاخص به مقاومت قبلی خود، فردا شاهد عرضه های بیشتری در بازار باشیم. افزایش نرخ فروش محصولات به گروه لوازم خانگی و تولید کننده گان وسایل برقی رسیده است. در این بین نمادهای لخزر- لابسا و مادیرا و وتوشه وجود دارند. گزارش ماهانه شرکت ها در دو ماه قبل خوب بوده است. در صورتی که گزارش خرداد ماه که از هفته بعد منتشر می شود، همچنان مقبول باشد، باید منتظر گزارش ۳ ماهه خوبی از اکثر شرکت ها باشیم.

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: