برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۳/۱۳ و پیش بینی بازار ‌فردا

گزارش بازار بورس بدین شرح است که؛ تمام انتظارات روز گذشته ما، در مورد بازار امروز، محقق شد. ارزش معاملات خرد افزایش پیدا کرد و به ۱۲ میلیارد تومان رسید. بازار هم که مثبت بود و شاخص کل ۴۰ هزار واحد رشد کرد و دوباره یک میلیونی شد. شاخص هم وزن نیز ۹٫۰۰۰ واحد رشد کرددر خصوص صنایع برتر روز جاری، به ترتیب خودرو (۱۲درصد) ، فلزات اساسی (۱۰ درصد) و صنایع شیمیایی (۹ درصد) بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

مدیر عامل گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان (پترول) اعلام کرد: پتروشیمی ارومیه تا آخر خرداد ماه امسال عرضه شده و وارد بورس می‌ شود. / در خصوص تغییر نرخ ارز واردات کره، از دولتی به نیمایی، شایعاتی شنیده شده است. در صورت صحت این شایعه، شرکت هایی که این محصول را وارد میکنند و به عنوان مواد اولیه تولیدات خود به کار می برند و یا آن را به فروش می رسانند، باید در انتظار افزایش نرخ باشند. در این خصوص نماد غپاک را می توان مثال زد./ نمادهای فعال در زمینه تولید انواع شوینده، دریافت افزایش نرخ فروش را تایید کردند. / شرکت های دارویی از جمله نماد دکپسول و دسبحان اعلام کردند که ارز دریافتی آنها بابت واردات مواد اولیه از دولتی به نیمایی تغییر کرد.

در خصوص گروه دارویی- غذایی و لاستیکی همان طور که انتظار می رفت نرخ ارز واردات تغییر یافت. اکنون باید دید که در خصوص گروه دارویی، به چه میزان افزایش نرخ اعلام می شود. هرچند این افزایش نرخ فروش گروه دارویی می تواند روی سودآوری برخی شرکت ها، اثر مثبت داشته باشد و درصورتی که ما روی آنها سرمایه گذاری کنیم، باعث افزایش ثروت ما شود، اما برای بسیاری از بیماران خبر خوبی نیست و دردناک است. شوینده ها که دیروز عرض شد، افزایش نرخ گرفتند و صف خرید شدند. بنابراین برای بازار شنبه انتظار می رود در صورت عبور پرقدرت شاخص از عدد یک میلیون واحد، با این افزایش نرخ شرکت ها و نیز خبرهای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی، و از همه مهمتر اصلاح نرخ خوراک پتروشیمی ها، یک بازار سراسر سبز و با احتمال رسیدن ارزش معاملات به حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان، باشیم.

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: