برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۲/۳۰ و پیش بینی بازار ‌فردا

گزارش بازار بورس بدین شرح است که؛ امروز تقریبا شاهد یک بازار متعادل بودیم.

از نیمه دوم بازار، فشار فروش در برخی از نمادها زیاد شد و حتی بعضی از  نمادها صف فروش هم شدند.

در این خصوص می توان به نمادهای وبملت- وتجارت- وبصادر- کگل- ومعادن- فولاد  اشاره کرد. در گروه دارویی تقریبا اکثر نمادها مثبت معامله کردند و یا صف خرید بودند.

در روز جاری، کمتر از هزار میلیارد تومان پول حقیقی وارد بازار شد.

شاخص کل با رشد حدود  ۷ هزارواحد، دوباره به عدد یک میلیون واحد رسیدشاخص هم وزن  نیز به میزان  ۲ درصد رشد کرد. در خصوص صنایع برتر روز جاری،  به ترتیب  بانکی ها  (۱۲ درصد)، شیمیایی  (۱۰ درصد) و فلزات اساسی (۱۰ درصد) بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا از عرضه اولیه این زیرمجموعه بنیاد مستضعفان و شرکت قطران زغال سنگ در نیمه اول سال جاری خبر داد.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: با انجام آخرین آزمایش ها ، احراز هویت غیرحضوری متقاضیان دریافت کد بورسی از هفته آینده فراهم می شود.

معاون وزیر اقتصاد گفته است که به منظور افزایش قابلیت نقدشوندگی صندوق های قابل معامله بانکی، پیشنهاد دادیم محدودیت معاملاتی شدن صندوق های مذکور، از دو ماه به یک ماه کاهش یابد.

بورس کالا امروز طبق مصوبه جدید سازمان بورس اعلام کرد: از امروز تا اطلاع ثانوی معامله همه اشخاص حقوقی به جز بازارگردان ها و صندوق ها در گواهی سپرده سکه ممنوع است. تمام نمادهای گواهی سپرده سکه امروز صف فروش بودند.

به نظر میرسد اهالی بازار به شاخص یک میلیونی حساس شده و آن را مقاومت قوی تلقی می کنند. اما به احتمال زیاد، بزودی این مقاومت شکسته می شود. شنیده شده است که فرمول نرخ گذاری اتان، تغییر پیدا کرده است.

بنابراین شرکت هایی که مصرف کننده این گاز هستند، از جمله پتروشیمی جم- پتروشیمی مارون و آریا ساسول (در آستانه عرضه اولیه) اثر مثبتی از این موضوع می پذیرند و خوب است این نمادها رصد بشوند.

سرمایه گذاری در گروه دارویی نیز توصیه می شود.

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: