Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
کسب و کار خانگی - کسب درآمد از ایده های پولساز در منزل | کد بورسی

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

کسب و کار خانگی – کسب درآمد از فعالیت ها و ایده های پولساز

با پیشرفتهای تکنولوژی، زمینه وبستر حضور برای کسب و کار خانگی بیشتر فراهم شده است، این مشاغل برای بسیاری از افراد جامعه جذابیت دارد زیرا که کسب و کار خانگی دارای مزایای بسیاری است که در ادامه ی همین مطلب با معایب و مزایای آن آشنا می شویم و روش هایی را به شما معرفی می کنیم. برای شروع و راه اندازی این کارها، به سرمایه و هزینه های زیادی نیاز ندارید و خیلی راحت می توانید کسب و کارتان را شروع کنید، تنها چیزی که شما برای راه اندازی این کار نیاز دارید، یک کامپیوتر به همراه اینترنت است یعنی اینکه شما باید یک سیستم کامپیوتری متصل به اینترنت داشته باشید تا بتوانید در خانه خدماتتان را ارائه دهید.

کسب و کار خانگی

کسب و کار خانگی

ایده هایی که امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند، همه با استفاده از اینترنت هستند و در حقیقت با استفاده از اینترنت، خیلی آسانتر می توانید محصولات و خدماتتان را ارائه داده یا بازاریابی کنید و با افراد زیادی که نیاز به این خدمات دارند در ارتباط باشید. به ادامه مطلب توجه کنید تا شما را بیشتر با راه اندازی اینگونه کارها آشنا کنیم :

مزایای کسب و کارهای اینترنتی و خانگی

  1. اولین مزیت راه اندازی کسب و کار خانگی این است که شما با کمترین سرمایه می توانید کار خانگیتان را شروع کنید.
  2. پتانسیل درآمدزایی در کسب و کارهای خانگی بسیار زیاد است و یا حداقل می تواند درآمد بیشتری از شغل های دولتی داشته باشد.
  3. برای شروع کسب و کارهای خانگی هیچ ریسکی نخواهید کرد، زیرا که برای اینکار هزینه زیادی را خرج نمی کنید و با پشتکار می توانید به درآمدهای خوبی برسید.
  4. شما رئیس خودتان هستید و اصلا قرار نیست برای کسی کار کنید.
  5. شما می توانید به عنوان شغل دوم، کسب و کار خود را راه اندازی کنید و اگر کارمند هستید؛ می توانید در کنار حقوق کارمندی، برای خود درآمد بیشتری ایجاد کنید.
  6. راه اندازی کسب و کار خانگی به جنسیت، سن و شرایط زندگی بستگی ندارد؛ شما در هر شرایطی هستید، می توانید برای خود کسب کار خانگی راه اندازی کنید.
  7. اگر فکر میکنید مهارت و تخصصی ندارید اصلا ناامید نشوید، شما با کمی تمرین و مطالعه میتوانید مهارت و تخصصتان را در زمینه ای که میخواهید فعالیت داشته باشید، افزایش دهید.

معایب کسب کارهای خانگی

هر کاری در کنار مزایایی که برای برای فرد می تواند داشته باشد، معایبی هم دارد، اما معایب کسب وکارهای خانگی، کمتر از بقیه مشاغل است:

  1. نیاز به زمان دارید: برای اینکه در این کار موفق شوید، به زمان نیاز دارید؛ یعنی نمی شود که یک شبه به درآمد زیادی برسید و اگر فکر می کنید که بدون گذاشتن زمان، موفق خواهید شد سخت در اشتباه هستید.
  2. باید به فکر آموزش در زمینه کارتان باشید و آنرا توسعه دهید، وگرنه درآمدتان افزایش پیدا نمی کند.

کسب و کار خانگی با چند ایده پر درآمد

۱) راه اندازی کسب و کار آموزشی : راه اندازی سیستم آموزشی، یکی از پولسازترین ایده های کسب کار خانگی است، البته این نوع کار، مناسب افرادی است که در زمینه ی خاصی تخصص دارند و می توانند از طریق آموزش دادن کسب درآمد کنند؛ اگر شما هم فکر می کنید که در زمینه خاصی تخصص دارید، مثلا کتاب های زیادی در زمینه ی قانون جذب و موفقیت و روانشناسی خوانده اید، این یک مهارت عالی محسوب شده و شما می توانید این قوانین را به افراد زیادی آموزش دهید؛ هرگز مهارت های خود را دست کم نگیرید.

۲) راه اندازی سیستم همکاری در فروش : در این روش، شما با فروش محصولات دیگران، کسب درآمد می کنید؛ به طور واضح تر در این روش، شما به ازای فروش محصولات دیگران، مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت می کنید. بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران با فروش محصولات دیگران توانسته است به درآمدهای میلیاردی برسد.

برای شروع این کار شما به ۲ شکل می توانید این سیستم را راه اندازی کنید:

  • به صورت مستقیم : از طریق سایتهایی که سیستم همکاری در فروش را دارند، اقدام کنید که در اینصورت به شما لینک همکاری در فروش تعلق می گیرد.
  • راه دوم اینست که شما به سراغ فروشندگان بروید و محصولات آنها را به صورت اینترنتی به فروش برسانید؛ یعنی شما محصولات و کالاهای آنها را تبلیغ کرده و به محض اینکه مشتریان محصول را سفارش دادند، سفارش مورد نظر را به فروشنده اصلی ارجاع داده و فروشنده اصلی وظیفه دارد سفارش را به دست مشتری برساند.
  • از راه خدمات اینستاگرام : امروزه اینستاگرام دیگر یک نرم افزار ساده نیست و به یکی از ضرورت های زندگی تبدیل شده است؛ به علاوه یک ابزار بسیار ارزان برای کسب درآمد و تبلیغ کسب و کار است؛ اینستاگرام در ابتدا نرم افزاری برای به اشتراک گذاری عکس بود، در مدت کمتر از ۷ سال، به یکی از برترین رسانه های اجتماعی و کسب و کار تبدیل شده است. درآمد در این شبکه اجتماعی اساسا به اندازه حمایت کنندگان و فالوورهایتان بستگی دارد.
  • کسب کار با تولید محتوا : در این روش انتخاب بازار هدف خیلی مهم است، اگر بازار هدف خاص خودیا به عبارتی نیچ مارکت را به درستی انتخاب نکنید برای رسیدن به سود، با چالش های گوناگونی رو به رو خواهید شد.
  • کسب و کار با مدیریت سایت دیگران : کسب کارهای اینترنتی مخصوصا ساخت سایت، روز به روز رونق بیشتری می گیرد و تقاضا برای آن همواره وجود دارد و احتمالا بیشتر هم خواهد شد.
  • ساخت محصولات دست ساز : کار در منزل با ساختن عروسک، مجسمه، لوازم تزئینی، اپلیکیشن و هرچیز دیگری که مهارت دارید می تواند انجام شود و به لطف اینترنت، این روزها فروش محصولات راحت تر از قبل شده و می توانیدمحصولات ساخته ی دست خودتان را به صورت آنلاین برای نمایش و فروش در اختیار مشتریان قرار دهید.
  • ادمین شبکه های اجتماعی : بسیاری از مدیران و کسانی که سایت را پشتیبانی می کنند بر این موضوع اعتقاد دارند که شبکه های اجتماعی نقش بسیار تاثیر گذاری در مارکتینگ و برند کردن محصول دارند، کسب درآمد از اینترنت و خصوصا در شبکه های اجتماعی را می توان مهم ترین رویدادی دانست که با توسعه شبکه های اجتماعی در جهان به وجود آمده اند.
  • کسب درآمد از طریق تبلیغات : اگر تبلیغات از طریق اینتر نت باشد مسلماٌ افراد بسیار زیادی با محصولات آشنا می شوند و نقش زیادی در فروش محصول خواهد داشت؛ بنابراین تبلیغات می تواند یکی از راه های درآمد برای افرادی باشد که در این زمینه فعالیت می کنند.
  • کسب درآمد از طراحی سایت : باورتان می شود که عبارت طراحی سایت به تنهایی حدود ۱۲۰۰۰ بار در ماه سرچ می شود، هزینه ها در بازار طراحی سایت شفاف نیست و هیچ تعرفه مشخصی هم ندارد.
  • کسب درآمد دلاری : کسب درآمد از باینری آپشن یکی از پردرآمدترین و پولسازترین روش های کسب درآمد اینترنتی است، اگر بتوانید در ایران به دلار درآمد داشته باشید؛ درآمدتان چند برابر می شود. (اطلاعات بیشتری نیار دارید؟ مطالعه کنید: کسب درآمد دلاری واقعی)
  • سرمایه گذاری در بورس : در این پیشنهاد نیاز به سرمایه اولیه دارید (حداقل ۱ میلیون تومان). شما میتوانید با سرمایه گذاری در بورس در خانه شروع به آموزش، تحلیل و معاملات اوراق بهادار کنید. این کار نیازمند صرف روزانه حداقل ۳ الی ۴ ساعت زمان است.

درصورتی که تمایل دارید تا وارد بازار بورس شوید میتوانید از طریق لینک زیر (ثبت نام سریع و رایگان) اقدام به ثبت نام نمایید. راهنمایی و آموزش بورس نیز به صورت رایگان بعد از ثبت نام برای شما ارسال خواهد شد.

ثبت نام در بورس – دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

آیا دستیابی به ثروت برای همه امکانپذیر است؟

در جواب این سوال می توان گفت بله؛ محققان و پژوهشگران بعد از سال ها بررسی به این نتیجه رسیده اندکه دستیابی به ثروت برای افراد عادی، بی تجربه و با سطح درآمد کم، امکان پذیر است و با صرف زمان کافی و پیروی کردن از اصول تولید ثروت میتوان در مدت زمان خاصی به ثروت دست یابید؛ به طور کلی برای رسیدن به ثروت ۳ راه وجود دارد:

  1. روش آهسته : که فرد پس از ۳۰-۴۰ سال کار و با صرفه جویی و پس انداز به ثروت می رسد. بخش عمده ای از مردم آمریکا، با پس انداز و صرفه جویی توانسته اند به ثروت برسند؛ کسب ثروت در این روش، نیازی به داشتن ذهن خلاق ندارد فقط کافی است به کار خود متعهد باشید و هر ماهه مبلغی را به عنوان پس انداز کنار بگذارید، این روش بیشتر برای افراد جوان توصیه می شود این شیوه جزو ابتدایی ترین طرح های کسب ثروت است.
  2. روش سریع : فرد با قمار و یا کارهای خلاف، یک شبه پولدار می شود. بیشتر افراد به دنبال این هستندکه سریع صاحب ثروت شوند، کسب ثروت آن هم یک شبه، فقط با برنده شدن در قمار و لاتاری امکانپذیر است؛ ولی نمی تواند راه خوبی برای ثروتمند شدن باشد.
  3. روش مطمئن : در این روش، فرد با دنبال کردن برنامه های آموزشی و باشگاه های پولسازان می تواند ظرف مدت ۵ تا ۷ سال پولدار شود؛ در این شیوه رسیدن به ثروت، به وسیله هوش و خلاقیت است، سخت کوشی و به کارگیری هوش حرف اول را میزند و قابل اعتمادتر است و شانس پولدار شدن نیز بیشتر؛ در باشگاه پول سازان، اعتقادی به قمار کردن نیست و همینطور صرفه جویی و پس انداز هم که مدت زیادی را می خواهد در نظر نیست؛ افرادی که میخواهند از این روش استفاده کنند باید این خصوصیات را داشته باشند :

چند نکته مهم :

  • باید به لحاظ مالی سودآور، مهارت هایی را بیاموزند.
  • بیزینسی متناسب با آموخته هایشان راه اندازی کنند.
  • مدام در حال آموزش و پیگیری بازار باشند

حرف آخر

در حال حاضر، با پیشرفت تکنولوژی، زمینه خوبی برای کسب و کارهای خانگی ایجاد شده؛ اینگونه کارها مزایای بسیاری دارندکه در متن بالا به آنها اشاره گردید. اگر شما جزو کسانی هستید که سرمایه زیادی برای راه اندازی بیزینس ندارید اینگونه درآمد زایی برای شما بهترین گزینه است زیرا در کنار آموزش هایی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد؛ میتوانید به درآمد خوبی دست پیدا کنید و برای خودتان آینده خوبی را رقم بزنید.

برای دوستانتان بفرستید: