برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

شناسایی شت کوین های آینده دار چگونه است؟

اگر بخواهید سودهای عجیب و غریب در بازار ارزهای دیجیتال به دست آورید، یک روش پر ریسک اما در صورت درست عمل کردن، پر سود، خرید و نگهداری شت کوین های معتبری است که در آینده می توانند دارایی های شما را چندین و چند برابر کنند. درست است که شت کوین ها اعتباری ندارند و از لحاظ بنیادی و بلندمدت برای سرمایه گذاری مناسب نیستند، ولی در بین بسیاری از پروژه های این چنینی که به وجود می آیند، دوج کوین، شیبا، pepe و … نمایان شدند و توانستند سودهای بسیار زیادی را برای سرمایه گذاران خود به همراه آورند، پس کم و بیش می توان پروژه های آینده دار و سودآری را بین شت کوین هایی که جدید راه اندازی می شوند، پیدا کرد؛ پس در این مطلب همراه ما باشید تا برای شناسایی شت کوین های آینده دار به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهیم.

شناسایی شت کوین های آینده دار

شت کوین ها گروهی از رمزارزهای پر ریسک هستند که امروزه ۹۹ درصد آن ها تنها برای کلاهبرداری ایجاد و راه اندازی شده اند و پس از یک مدت آن پروژه ریزش شدید قیمتی را تجربه و سرمایه بسیاری از سرمایه گذاران را هدر می دهند. البته چنانچه شما پارامترهای تخصصی برای بررسی شت کوین های آینده دار از شت کوین های اسکم و کلاهبرداری را یاد بگیرید، به سادگی قادرید آن یک درصد که شانس بالایی برای کسب سود زیاد در کوتاه مدت دارند را تشخیص دهید و با خرید و سرمایه گذاری روی آن، سود بسیار بالای دلاری را برای خود رقم بزنید.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


با این وجود شما می بایست مدیریت سرمایه دقیقی در این دسته رمزارزهای پر ریسک انجام دهید و حتما تجربه سرمایه گذاری در بازار رمزارزها و ارزهای معتبری مانند بیت کوین و اتریوم را داشته باشید و درصد کمی از سرمایه خود را برای این دسته از سرمایه گذاری ها اختصاص دهید. طبیعتا این گروه از رمزارزها مناسب هر فردی نیست و شما بایستی شخصی ریسک پذیر باشید تا بتوانید نوسانات شدید قیمتی این گروه از رمزارزها را تحمل کرده و بدین وسیله بتوانید سود بسیار خوبی را کسب کنید.

از طرف دیگر، در پی افزایش کاربران علاقه‌ مند به ترید و سرمایه گذاری در شت کوین انفجاری، همه روزه ارزهای جدید بسیاری تحت عنوان ارزهای دیجیتال انفجاری و با پتانسیل رشد بالا به بازار رمزارزها معرفی می‌ شود ولی چطور می توان از بین لیست شت کوین های انفجاری، بهترین و باارزش‌ ترین آن‌ ها را به منظور سرمایه گذاری انتخاب کرد؟ نحوه شناسایی شت کوین های آینده دار از پروژه‌ های کلاهبرداری به چه صورت است؟ چه مقدار سرمایه برای ترید شت‌ کوین‌ ها نیاز است؟ چند درصد از سبد سرمایه‌ گذاری خود را می‌ توانیم به شت کوین های جدید تخصیص دهیم؟ چطور از ترید شت کوین‌ ها سود خوبی به دست آوریم؟ بهترین شت کوین بازار رمزارزها کدامند؟ در این مطلب از کد بورسی قصد داریم به این دست از سوالات و ابهامات شما در مورد شت کوین های قابل رشد پاسخ دهیم؛

شت کوین های انفجاری را چگونه تشخیص دهیم؟

آپدیت بودن نسبت به اتفاقات روزانه بازار رمزارزها را می توان مهم ترین موضوعی دانست که می تواند شما را برای یافتن شت کوین انفجاری بسیار کمک کند. بازار ارزهای دیجیتال همواره در حال تجربه کردن اتفاقات و پیشرفت‌ های جدید است و به تبع آن، قیمت رمزارزه نیز هم جهت با این رویدادهای تازه نوسانات بسیاری را تجربه می کند. لذا چنانچه قصد کسب سود از ترید شت کوین‌ ها را دارید، باید به اتفاقات ترند بازار کریتپوکارنسی آگاه باشید.

حتما بخوانید : شت کوین چیست | معرفی شت کوین های انفجاری


شناسایی شت کوین های آینده دار و انفجاری به سادگی از طریق دنبال کردن هشتگ‌ های مربوط به رمز ارز در فضاهای مجازی به ویژه توییتر و ردیت قابل انجام است. پلتفرم کوین مارکت کپ هم به عنوان یکی از وب سایت های مرجع دیجیتالی، اطلاعات خوبی پیرامون جدیدترین شت کوین های انفجاری و تغییرات قیمت آن‌ ها به کاربران می دهد؛ لذا شما می توانید با مراجعه روزانه به وب سایت کوین مارکت کپ و بررسی ارزهایی که بیشترین رشد و بیشترین ریزش را تجربه کرده اند، ارزهای دیجیتال با بیشترین نوسانات قیمتی را ملاحظه فرمایید.

البته توجه داشته باشید که با این دو روش یعنی دنبال کردن هشتگ‌ های مربوط به رمزارز و مراجعه روزانه به وب سایت کوین مارکت کپ، قادرید تا حد زیادی ارزهای دیجیتال ترند بازار را تشخیص دهید، ولی آیا به محض شناسایی این ارزهای شت کوینی انفجاری، باید وارد معاملات خرید شد؟ در ادامه شیوه درست خرید و فروش شت کوین های خوب بازار را برای شما توضیح داده ایم؛

چطور از معامله شت کوینها سود کسب کنیم؟

شت کوین های مستعد رشد به صورت معمول مطابق با اتفاقات روز بازار، نوسانات ناگهانی زیادی را به خود می بینند. لذا وقتی که از هر طریقی با یک شت کوین پامپی آشنایی پیدا کردید، بهتر است فارغ از رشد قیمتی چندین ساعت یا چندین روز گذشته، نمودار قیمتی آن را خیلی دقیق بررسی کنید و فقط در صورت مناسب بودن شرایط برای خرید آن اقدام نمایید. در این بین، یکی از روش هایی می توانید تشخیص دهید که آیا رشد قیمتی در این شت کوین انفجاری همچنان ادامه دار خواهد بود یا خیر، بررسی حجم معاملات آن ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته می باشد.

روند تغییرات قیمت شت کوین‌‌ ها معمولا بدین شکل است که ابتدا حجم‌ های خرید زیادی در آن را شاهد هستیم و پس از افزایش عجیب و غریب قیمت، عمده خریداران از معاملات خرید خود خارج شده و برای فروش شت کوین های خود اقدام می کنند. لذا ورود به معاملات خرید شت کوین انفجاری تنها زمانی منطق خواهد داشت که حجم خرید در بازار آن ارزها بالا باقی مانده باشد.

در غیر این صورت چنانچه وقتی که حجم فروش در حال زیادتر شده است وارد معاملات خرید شوید، شما همان عنصری می شوید که دارایی را در سقف قیمتی می خرید و بدین وسیله با زیان رساندن به خود، باعث تحقق سود دیگر افرادی که از پیش برای خرید آن اقدام کرده اند می‌ شوید. بررسی حجم معاملات خرید و فروش هم به سادگی از طریق اندیکاتور حجم قابل انجام است. کافیست وارد سایت تریدینگ ویو شوید، نمودار قیمتی مربوط به شت کوین مورد نظرتان را باز کنید و از بخش اندیکاتورها، عبارت Volume را جستجو کرده و انتخاب نمایید تا برای شما نمایش داده شود.

روش دیگری هم برای به دست آوردن سود از شت کوین های پامپی وجود دارد و آن هم ورود به معاملات معکوس است. یک شت کوین مناسب به صورت معمول پس از یک پامپ قیمتی بزرگ و خروج سرمایه‌ گذاران از معاملات خرید، یک دامپ (کاهش قیمتی سریع) قیمتی را تجربه می کند. در چنین مواقعی قادرید نمودار قیمتی را دقیق بررسی کرده، مقاومت‌ های اصلی آن را مشخص کنید و در این محدوده‌ های مقاومتی برای فروش دارایی های خود اقدام کنید. توجه داشته باشید که این روش کسب سود تنها برای بازارهایی است که از معاملات دو طرفه پشتیبانی می کنند.

چطور شتکوین آینده دار را از پروژه اسکم تشخیص دهیم؟

شت کوین های مستعد رشد

۹۰ درصد ارزهای دیجیتالی که با عنوان شت کوین مستعد رشد روانه بازار می شوند، با وقوع کوچک‌ ترین بحران در بازار از بین می روند و ارزش آن‌ ها به صفر می رسد! لذا چنانچه به ترید این گروه از رمزارزها علاقه دارید، لازم است مواردی را جهت شناسایی شت کوین های آینده دار از پروژه‌ های اسکم و کلاهبرداری مد نظر قرار دهید که در این بخش قصد داریم به این موارد اشاره کنیم:

۱) پیش از خرید هر نوع ارز دیجیتالی، در ابتدای امر باید اطلاعات مربوط به آن را در سایت مرجع کوین مارکت کپ مورد بررسی قرار دهید؛ لذا چنانچه اطلاعات شت کوین مورد نظر شما در این پلتفرم وجود نداشت، به احتمال ۹۹ درصد با یک پروژه اسکم سروکار دارید و بهتر است به هیچ عنوان برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ارز نپردازید.

۲) تعداد زیادی از شت کوین های قابل رشد هستند که قیمت آن‌ ها در یک بازه زمانی، فارغ از وضعیت کلی حاکم بر بازار کریپتو، همواره در حال افزایش بوده و بدین وسیله توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کنند. در این وضعیت بهتر است به واقعی بودن این پروژه شک کنید و تراکنشات آن را بررسی نمایید. برای این کار کافیست نام یا نماد ارز دیجیتال مد نظر خود را در کوین مارکت کپ جستجو نمایید و روی لینک قرارداد مربوط به آن کلیک کنید.

حتما بخوانید : بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری


بدین ترتیب وارد مرورگر بلاک‌ چین می شوید و می‌ توانید تراکنش‌ های معاملاتی آن را مورد بررسی قرار دهید. اگر همه تراکنشات این ارز دیجیتال خرید باشد، بهتر است کمی درباره صحت آن پروژه مشکوک شوید! به این خاطر که این امر بدین معنی است که اساسا امکان فروش آن وجود نداشته است و هیچ کاربری نتوانسته برای فروش آن اقدام کند. شت کوین اسکوئید گیم یکی از مثال های این مورد است که پس از هیاهوی این سریال در سطح دنیا، راه اندازی شد و افراد زیادی برای خرید آن اقدام کردند و نهایتا دارایی هایشان قفل شد و دیگر نتوانستند برای فروش آن اقدام کنند.

۳) به هیچ عنوان در فضاهایی با نام “کانال معرفی شت کوین های پامپی”، “کانال انفجار شت کوین” و یا عناوینی مشابه این موارد عضو نشوید. بلکه باید به منظور شناسایی جدیدترین شت کوین های بازار از اطلاعات موجود در پلتفرم کوین مارکت کپ و همچنین دنبال کردن هشتگ‌ های مربوط به بازار ارزهای دیجیتال استفاده نمایید. این را هم در نظر داشته باشید که با عضویت در چنین فضاها و کانال‌ های تلگرامی شما به همان عنصری تبدیل می شوید که با خرید یک دارایی در سقف قیمتی، سود کسانی که از پیش آن توکن را خریده اند را برایشان محقق می کنید!

ضرب المثل معروف “پنیر مفت تو تله موشه” بهترین مصداق برای این گروه از اقدامات است. لذا چنانچه به کسب سود از شت کوین ها و بازار رمزارزها علاقه دارید، تنها باید از طریق منابع معتبر مثل سایت کوین مارکت کپ اطلاعات مربوط به آن را برداشت نمایید و در موقعیت معاملاتی مناسب، برای ورود و خروج به معامله خود اقدام کنید. بنابراین هر زمان با پیام‌ های تبلیغاتی در حوزه معرفی شت کوین‌ های پامپی روبرو شدید، پیش از هر اقدامی از خود سوال کنید که چه دلیلی دارد که یک فرد یا گروه انقدر راحت و بدون هیچ هزینه‌ ای حاضر شوند یک سود قطعی به دیگران برساند!؟

۴) چنانچه با نحوه خرید یک شت کوین انفجاری در پلتفرم خاصی آشنا نیستید، الزامی نیست که حتما برای خرید آن اقدام کنید! به تناسب افزایش استقبال افراد در بازار ارزهای دیجیتال در سطح جهان، پلتفرم‌ های معاملاتی زیادی هم با خدمات مختلف ارائه شده‌ اند.

بعضی مواقع امکان دارد با دستور العمل‌ هایی روبرو شوید که نحوه خرید یک شت کوین جدید در یک پلتفرم را توضیح داده اند؛ چنانچه در حین اجرای آن دستورالعمل‌ ها، نمی‌ دانید که در حال انجام دادن چه کاری هستید، چه گزینه‌ هایی را فعال یا غیرفعال می‌ کنید، چه دسترسی‌ هایی را به پلتفرم می‌ دهید، به هیچ وجه آن دستور العمل‌ ها را اجرا نکنید!

۵) به دست آوردن سود از نوسان شت کوین پامپی در عین حالت که بسیار جذاب است، بعضی مواقع امکان دارد باعث ضررهای سنگین به هم بشود. شت کوین های انفجاری به صورت معمول پشتوانه‌ ای ندارند و بر اساس هیجان‌ های مقطعی در بازار راه اندازی و معامله می شوند.

حال چنانچه این هیجانات مقطعی جنبه منفی داشته باشند، ضرر و زیان سنگینی به سرمایه گذاران تحمیل خواهد شد. شت کوین‌ ها به دلیل نوسانات قیمتی بالایی که تجربه می کنند، به صورت معمول به منظور خرید و فروش روزانه در تایم فریم‌ های کوچک گزینه مناسبی به حساب می آیند؛ البته باید بر اساس تحلیل تکنیکال و روندهای قیمتی معامله کنید که خود نیاز به دانش و تجربه بالایی دارد.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال تن کوین + بررسی آینده toncoin


لذا به منظور سرمایه‌ گذاری بلند مدت در بازار رمزارزها بهتر است بخش عمده سبد سرمایه‌ گذاری خود را به ارزهای دیجیتال معتبر یعنی بیت‌ کوین و آلت‌ کوین‌ های با ارزش بازار بالا اختصاص دهید. این را هم همواره در نظر داشته باشید که شما مجاز هستید تا حداکثر ۵ درصد از کل سرمایه خود را بیشت شت کوین های مختلف تقسیم بندی کنید.

معرفی شت کوین های معروف

معامله شت کوین ها هم مثل دیگر رمزارزها از طریق صرافی‌ های دیجیتالی قابل انجام است و برای این کار کافیست در یک صرافی معتبر ایرانی که از این دسته از رمزارزها پشتیبانی می‌کند ثبت نام کرده و برای خود یک حساب کاربری راه اندازی کنید تا بدین ترتیب بتوانید حساب کاربری خود را شارژ کرده و برای معامله شتکوین های مد نظر خود اقدام کنید.

ارزهای دیجیتالی دوج کوین، شیبا اینو، دوج ایلان مارس، بیبی دوج کوین، ایپ کوین، کیشو اینو، فلوکی اینو، کاو، دوج چین و بانک توکن جزو پرطرفدارترین شت کوین های بازار هستند که معاملات آن ها بر پایه تومان و تتر در پلتفرم های ایرانی و خارجی امکان پذیر است. در این بین شت کوین های مستعد رشد به شرح زیر می باشند:

دوج کوین : این ارز یکی از شت کوین های آینده دار به حساب می آید که در سال ۲۰۱۳ با هدف تمسخر بیت کوین به بازار رمزارزها ورود کرد و می تواند به عنوان وسیله ای برای مبادله یا ذخیره ارزش مورد استفاده قرار گیرد. همچنین برخلاف بیت‌ کوین و اتریوم، تراکنش‌ های صورت گرفته در DOGE به مراتب سریع تر و ارزان تر انجام می پذیرد، چرا که از ترافیک شبکه بزرگی که دیگر بلاک‌ چین‌ ها تجربه می‌ کنند، رنج نمی‌ برد. یکی از افرادی که در نوسانات قیمت دوج کوین و نقش مهمی را رشد ان داشته، ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس است.

شیبا اینو : Shiba inu یکی دیگر از شت کوین های اینده دار است که در سال ۲۰۲۱ محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد و سرمایه گذاران با خرید SHIBA-INU سودهای بسیار زیادی را به دست آوردند. افزایش تقاضا از طرف جامعه شیبا اینو و کاربران باعث شد این ارز دیجیتال به لیست صرافی بایننس اضافه شود و با افزایش حجم معاملات معاملات شیبا اینو، افزایش قیمت فوق العاده ای را به خود ببیند و سرمایه گذاران بزرگی را به خود جذب کند که همین امر می تواند در آینده این ارز دیجیتال نیز تاثیر مثبتی داشته باشد.

سیف مون : این ارز دیجیتالی در ۸ مارس ۲۰۲۱ وارد دنیای رمزارزها شد و جان کارونی مدیریت آن را بر عهده دارد. پروتکل سیف مون ترکیبی از توکنومیک RFI و پروتکل تولید نقدینگی خودکار استفاده می کند و این پلتفرم قصد دارد تا یک مبادله توکن غیرقابل تعویض و پروژه های خیریه و همچنین برنامه های موبایل آموزشی رمزنگاری را راه اندازی نماید.

آکیتا : یکی از شت کوین های آینده داری که وارد بازار رمزارزها شده است و رقیب دوج کوین و شیبا اینو به حساب می آید، Akita می باشد که بر اساس استانداردهای توکن ERC-20 ایجاد شده است. شت کوین AKITA یک پروژه غیر متمرکز و جامعه محور است که تیم توسعه دهنده و بنیانگذاران آن معلوم نیست ولی به صورت کلی جزو شت کوین های آینده دار بازار کریپتو به حساب می آید.

بیبی دوج : شت کوین بیبی دوج در اصل نسخه دیگری از دوج کوین محسوب می شود و در اوج هیاهوی این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۱ به بازار ارزهای دیجیتال وارد شد و به وسیله تبلیغات ایلان ماسک در توییتر، طرفداران بسیار زیادی به دست آورد. این شت کوین آینده دار در طول ماه های اخیر پامپ های بسیاری را تجربه کرده است و اگرچه برای سرمایه گذاری بلندمدت شاید گزینه مناسبی به حساب نیاید، ولی در کوتاه مدت و میان مدت می تواند سود خوبی را برایتان به همراه داشته باشد.

فلوکی اینو : رمزارز فلوکی اینو با نماد FLOKI یکی از شت کوین های انفجاری ۲۰۲۲ بود که فعالان بازار رمزارزها را شگفت زده کرد. ایلان ماسک در مقام مالکیت پلتفرم توییتر، طی ۳ توییت متفاوت از سگ فلوکی به عنوان مدیر عامل جدید توییتر رونمایی کرد و همین امر موجب شد تا قیمت فلوکی طی تنها ۲ روز رشدی ۲۰۰ درصدی را به خود ببیند!

لیست بهترین شت کوین ها

  • Hoge
  • Kickpad
  • Floki Inu
  • Elongate
  • Kishu Inu
  • Shiba-Inu
  • Dogecoin
  • Dogedash
  • Safemoon
  • Baby Doge
  • Saitama Inu
  • Daddy Doge
  • Doge Elon Mars

نکته : ولی در بین این مواردی که نام بردیم نیز، بعضی از آن ها امید بیشتری مبنی بر جهش های ناگهانی قیمت در دل سرمایه گذاران باز کرده اند.

نحوه مدیریت سرمایه در شت کوین های مستعد رشد

قصد دارید با سرمایه گذاری در شت کوین های آینده دار سود خوبی کسب کنید و یا تمایل دارید تمامی سرمایه های خود را در بازار شت های بی پشتوانه از دست بدهید؟ بی تردید پاسخ هر انسان عاقل و بالغی گزینه اول است. رمز موفقیت در شناسایی و سرمایه گذاری در شت کوین های آینده دار در ۳ نکته کلیدی است که به شرح زیر می باشند:

  1. ایجاد سبدی متنوع : سعی کنید چندین شت کوین بخرید و کل سرمایه خود را بر روی یک شت سرمایه گذاری نکنید.
  2. مدیریت سرمایه : به هیچ وجهی بیش از چند درصد از سرمایه های خود را به شت ها اختصاص ندهید. (نهایتا ۲ درصد)
  3. صبر : درست است که شت کوین ها سودهای یک شبه می دهند ولی این که زمان پامپ قیمت یک شت کوین چه زمانی است را هیچ کس قادر نیست به درستی و با دقت بالایی تخمین بزند. لذا بعد از خرید شت کوین های آینده دار، صبر کنید و منتظر کسب سودی مناسب بمانید.

نتیجه گیری و کلام پایانی

بازار شت کوین ها بازاری پر رونق و پرسود می باشد، بنابراین چنانچه بتوانید برای شناسایی شت کوین های آینده دار با مدیریت صحیح سرمایه اقدام کنید، بی تردید فرصت های زیادی برای کسب سود در اختیار شما خواهد بود. این را هم همواره باید در نظر داشته باشید که می بایست احساسات خود را کنترل کنید و صبر داشته باشید. تحت تاثیر فومو به سراغ شت کوین هایی که اکنون پامپ شده اند نروید و منتظر اصلاح در نمودار آن ها برای ورود باشید.

در پایان این نکته را هم باید خدمت شما عرض کنیم که بهترین صرافی برای خرید شت کوین باید ضمن پشتیبانی از شت کوین های متنوع و گوناگون، از امنیت، اعتبار و حجم معاملات بالایی نیز برخوردار باشد و در زمان خرید شت کوین های جدید و شت کوین های پامپی حتما در نظر بگیرید که از طریق چه پلتفرمی در حال خرید این ارزهای دیجیتالی هستید.

همان طور که قول داده بودیم، در این مطلب به آموزش شناسایی شت کوین های آینده دار برای سرمایه گذاران پرریسک پرداختیم.

همچنین اگر دوست دارید با ارزهای دیجیتال حوزه متاورس آشنا شوید، این مطلب بهترین راهنما برای شماست.

بین شت کوین های انفجاری که معرفی کردیم، تجربه خرید و سرمایه گذاری روی کدامیک را داشتید؟ (لطفا تجربیات خود را با ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید)

برای دوستانتان بفرستید: