برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارز دیجیتال تن کوین + بررسی آینده toncoin

اگر در بازار رمزارزها فعالیت داشته باشید، احتمالا اخیرا نام ارز دیجیتال تن کوین به گوشتان خورده است؛ این رمزارز در حال حاضر جزو ۱۵ ارز دیجیتال برتر دنیا از نظر حجم بازار می باشد و اخیرا توانسته است جایگاه خود را در بازار کریپتوکارنسی پیدا کند. اما چه شد که ارز دیجیتال تن کوین به یک باره به یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال دنیا تبدیل شد؟! آیا همچنان خرید ارز دیجیتال toncoin توصیه می شود و اصلا آینده ارز دیجیتال تون کوین به چه صورت است؟ در این مطلب از کد بورسی قصد داریم صفر تا ۱۰۰ پروژه toncoin را به زبان ساده به شما توضیح دهیم، پس تا انتها همراه ما بمانید؛

ارز دیجیتال تن کوین

تون کوین یک رمزارز می باشد که پیش از این با نام GRAM شهرت پیدا کرده بود و متعلق به یک پروژه بلاک چین مبتنی بر اتریوم می باشد. پروژه تون کوین از مکانیسم اثبات کار و اثبات سهام بهره می گیرد و به وسیله برادران دوروف، بنیانگذاران پیام رسان تلگرام، در سال ۲۰۱۸ طراحی شده است. TON به منظور انجام معاملات سریع و ارزان و کاربرپسند طراحی شد. با امکان انجام میلیون ها تراکنش در ثانیه، بلاک چین TON فرصتی برای ایجاد یک وب ۳.۰ واقعی با ذخیره سازی غیرمتمرکز، شبکه ناشناس، DNS، پرداخت های فوری و خدمات غیرمتمرکز گوناگون ارائه می کند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


اصلی ترین وعده اکوسیستم TON پرداخت درون برنامه ای می باشد. توسعه دهندگان دوست ندارند از گام های برداشته شده به وسیله Whatsapp عقب بمانند و حتی قصد دارند یک گام فراتر از این پروژه بروند. TON Coin رمزارز تلگرام است و بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. سال گذشته شکایت و فشار کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از روی این پروژه برداشته شد.

پاول دوروف، بنیان گذار و مدیرعامل تلگرام، اظهار داشت که این ارز مجدد وارد بازارها شده است و گفت زمانی که تلگرام در سال گذشته با TON خداحافظی کرد، ابراز امیدواری کردم که نسل بعدی توسعه دهندگان روزی چشم انداز ما از یک بازار انبوه را ادامه می دهند، از همین روی من فکر می کنم که تلگرام همچنان به توسعه پروژه open TON ادامه دهد. البته قهرمانان مسابقات کدنویسی، آن را به عنوان Toncoin تغییر نام داده اند. با توجه به داده های کوین مارکت کپ، بعد از اعلام مدیرعامل، TON Coin حدود ۳۰ درصد افزایش قیمت داشت.

شبکه این پروژه چطور کار می کند؟

شبکه تن یک پروژه چند زنجیره‌ ای است و از بلاک چین‌ های گوناگون به منظور ابزاری برای افزایش مقیاس‌ پذیری کلی شبکه استفاده می‌ کند. به صورت کلی دو بلاک چین پشت این پروژه قرار دارند که شامل مسترچین و ورک چین می شود. مسترچین مسئول رسیدگی به همه داده‌ های مهم و حیاتی برای پروتکل، از جمله پارامترها، آدرس اعتبارسنج‌ ها و مقدار کوینی است که اعتبارسنج‌ ها بایستی سهام‌ گذاری نمایند.

داده‌ های مربوط به ورک چین و شاردچین هم در همین بلاک چین ذخیره می‌ شوند. ورک چین، شامل تمام اطلاعات تراکنش‌ ها و همچنین قراردادهای هوشمند گوناگون ثبت‌ شده در شبکه می باشد. به این خاطر که فرمت آدرس‌ ها، فرمت تراکنش‌ ها و ماشین‌ های مجازی اختصاص داده شده به هر قرارداد هوشمند امکان دارد فرق کند، هر ورک چین قوانین خاص خود را داراست، از همین روی بلاک چین تن را می‌ توان ناهمگن به حساب آورد.

حتما بخوانید : بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۳


هر ورک چین نهایتا با مکانیسم شاردینگ به چندین شارد چین تقسیم می‌ شود که همان قابلیت ها و قوانین ورک چین خود را به ارث می برند. شارد چین‌ ها تراکنش‌ ها را به شکل موازی مورد پردازش قرار می دهند و موجب افزایش سرعت و مقیاس‌ پذیری شبکه و همچنین جلوگیری از انباشته‌ شدن حجم زیادی از بلاک‌ های تایید نشده می‌ شوند.

اهداف شبکه تن کوین

چنانچه با صنعت کریپتوکارنسی آشنایی داشته باشید، مطمئنا می دانید که بیت کوین و اتریوم با وجود شهرت و محبوبیت زیاد، آنقدر هم بدون مشکل نیستند! کارمزد بالای تراکنش و در مقابل، سرعت پایین عملیات و همچنین سازوکار پیچیده این دو رمزارز اصلی بازار، موجب شده است تا استفاده از آن‌ ها برای خریدهای روزمره تا حدودی برای مردم عادی خیلی ساده نباشد. همان طور که گفتیم، سرعت بیت کوین بسیار کم است و هزینه‌ های گس برای استفاده از بلاک چین اتریوم مدام نوسان می کند.

حتی بعضی اوقات با توجه به اندازه تراکنش، مقدار گس به ۱۰۰ دلار هم رسیده است. اکوسیستم تن به منظور رفع نیازهای کاربران تلگرام جهت انجام تراکنش‌ های روزانه توسعه پیدا کرده است. برخلاف بیت کوین و اتریوم که معمولا با سرمایه‌ گذاران سروکار دارند، تن بر ارائه خدمات به مصرف‌ کننده عادی تمرکز دارد. این برنامه به شکلی طراحی شده است تا با اپلیکیشن‌ های گوناگون ادغام شود و کاربران را قادر می سازد تا سریعا کوین‌ های خود را خریداری، ارسال و ذخیره نمایند.

یکی از بزرگ‌ ترین مزایای تن، معماری انعطاف‌ پذیر، کارآمد و مقیاس‌ پذیری این شبکه به حساب می آید. انجام تراکنش‌ ها به روش کراس شارد در آن، موجب می‌ شود این شبکه سرعت بسیار بالایی داشته باشد. با پشتیبانی از شاردینگ پویا و ورک چین‌ ها، اوپن نتورک می‌ تواند میلیون‌ ها تراکنش در ثانیه را با موفقیت تایید کرده و پردازش نماید. از طرفی معماری این شبکه، آن را قادر می سازد تا بدون افت عملکرد به‌ صورت پیوسته پیشرفت کند.

تن کوین چه ویژگی های بارزی دارد؟ 

سیستم TON از یک فناوری بهره می گیرد که سرعت، امنیت و مقیاس پذیری را در شبکه گنجانده است و این امور را با هزینه های بسیار اندکی انجام می دهد و این موضوع، نشان می دهد که این پلتفرم می تواند تا ۱ میلیون تراکنش را در هر ثانیه مورد پردازش قرار دهد و این امر موجب می شود که بلاک چین تون کوین بتواند پذیرش گسترده راه حل های غیرمتمرکز به وسیله میلیون ها کاربر را از طریق ترکیبی از امنیت، مقیاس پذیری و تمرکززدایی تسهیل کند.

این اکوسیستم از چندین محصول مثل DEX و پل هایی با سایر بلاک چین ها برخوردار است و به این خاطر که اکوسیستم به صورت پیوسته توانایی های خود را گسترش می دهد، اعضای جامعه سعی می کنند تا آگاهی را در دنیای علاقه مندان به رمزنگاری و بین عموم مردم در مورد امکانات منحصر به فرد پلتفرم TON افزایش دهند. در حال حاضر با توجه به تایید و فهرست شدن پلتفرم در شبکه CMC، یک هاب با قابلیت دسترسی آسان به اطلاعات عمومی در مورد Ton وجود دارد که شامل قیمت لحظه ای توکن های تن می شود.

آیا Toncoin به تلگرام تعلق دارد؟

چنانچه الگوی رمزارز Toncoin را دیده باشید، مطمئنا نماد تلگرام که یک موشک کاغذی است، جلب توجه می کند. از طرفی ارتباط توسعه‌ دهندگان این دو پروژه با یکدیگر این موضوع را تقویت می کند. لذا باید گفت که تلگرام به صورت رسمی عنوان کرده که از این پروژه کنار کشیده است، ولی بعضی از اقدامات و رفتارهای آن موجب شده تا بیشتر کارشناسان این طور تصور کنند که تلگرام هنوز سهم زیادی در این پروژه دارد!

حتما بخوانید : ارز دیجیتال ecash چیست؟


در حقیقت هنوز هم بخش زیادی از توسعه‌ دهندگان این پروژه همان کسانی هستند که تحت مدیریت تلگرام بر روی آن کار می‌ کردند. به علاوه، پس از درخواست آن ها، تلگرام بلافاصله دامنه و مخزن نرم‌ افزاری خود را در اختیارشان قرار داد. موضوع دیگری که این فرضیه را میان کارشناسان قوی تر کرده، تبلیغات انبوه تلگرام برای آن است. چنانچه جزو کاربران این پیام‌ رسان بزرگ باشید، می‌ دانید که تلگرام چندی پیش امکان تبلیغات در بستر خود را فراهم کرده است.

به شکلی که تبلیغات مربوط به آن در داخل کانال‌ ها و گروه‌ های بزرگ به نمایش در می آید. اولین تبلیغی که تلگرام بر بستر پیام‌ رسان خود نمایش داد، خبر مربوط به عرضه تن کوین بود. چنین اقدامی موجب شد تا بیشتر کاربران این طور فکر کنند که هنوز هم تلگرام در این پروژه سهیم است و سرمایه زیادی را هنوز در آن در اختیار دارد.

البته با توجه به شکایت انجام شده از تلگرام و البته محدودیت‌ های آن در چهارچوب یک شرکت ثبت شده، پشتیبانی از آن برایش امکان پذیر نمی باشد، ولی بارها پاول دورف بنیان‌ گذار تلگرام، حمایت رسمی خود را از این پروژه عنوان کرده و اظهار داشته که آینده روشنی در انتظار آن خواهد بود. به این دلایل، بیشتر افراد معتقدند که تن کوین، حداقل تا حدود زیادی از حمایت‌ های تلگرام برخوردار می باشد.

از کجا رمزارز toncoin را بخریم؟

سهولت در دسترسی به یک رمزارز از جمله معیارهایی است که برای سرمایه‌ گذاران اهمیت دارد. در حقیقت هر اندازه دسترسی مردم به یک رمزارز برای معامله آسان تر باشد، بی تردید نفوذ آن هم افزایش خواهد یافت. اصلی ترین مولفه برای این موضوع، تعداد صرافی‌ هایی است که آن ارز دیجیتالی را لیست کرده‌ اند.

ارز دیجیتال toncoin

خوشبختانه Toncoin از این نظر شرایط خوبی دارد؛ به شکلی که تعداد زیادی از صرافی‌ های گوناگون نام این ارز را میان ارزهای قابل معامله خود قرار داده اند. این مولفه نیز میزان نقدشوندگی آن را افزایش داده و کاربران را قادر می سازد تا در زمان نیاز سریع‌ تر دارایی خود را نقد نمایند. از صرافی‌ هایی که این رمزارز را لیست کرده‌ اند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ftx
  • hitbtc
  • Bitget
  • BingX
  • MEXC
  • coinex
  • gate.io
  • BitMart
  • uniswap
  • PancakeSwap

کیف پول های ارز تون کوین

پلتفرم PTPWallet از تعداد زیادی از رمزارزهای مثل توکن های TonCoin به صورت همزمان پشتیبانی می کند. این پلتفرم به علت سرعت، انعطاف پذیری و قابلیت های خاصی که دارد، یکی از پرکاربردترین پلتفرم های جدید به حساب می آید. ولت PTPWallet یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند دارد و اجازه پیمایش ساده را در اختیار کاربران قرار می دهد، در حالی که به منظور نگهداری و معامله تون کوین می توان از انواع ولت های نرم افزاری و سخت افزاری بهره برد. از جمله ولت های نرم افزاری تراست والت و از جمله کیف پول های سخت افزاری می توان به لجر نانو اشاره کرد که می توانید با توجه به نیازتان از آن ها استفاده کنید.

استخراج رمزارز Toncoin 

رمز ارز Toncoin که همان ارز گرام سابق است، دقیقا همان اهداف را دنبال می کند و از طریق مکانیزم اثبات سهام یا POS به اجماع میرسد و این در حالی است که به منظور توزیع این توکن از مکانیزم اثبات کار یا POW استفاده شده است تا عرضه اولیه تمام ۵ میلیارد توکن به صورت منصفانه باشد، ۹۸,۵۵ درصد این توکن ها در ابتدای امر به قراردادی به نام Givers منتقل شدند و مسئولیت توزیع توکن بین ماینرها بر عهده این قرار داد بود و ماینینگ برای عموم آزاد بود. بعد از حدود دو سال از آغاز راه‌ اندازی، توزیع اولیه توکن های TON با موفقیت در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ به اتمام رسید که این بیانگر پایان مرحله اول توزیع یعنی توزیع اولیه برای این رمزارز می باشد.

نحوه استیکینگ ارز تن کوین

ارز تن کوین بر پایه الگوریتم اثبات سهام کار می‌ کند و ایجاد توکن‌ های بیشتر در داخل این شبکه، منوط به فرایند استیکینگ می باشد. لذا بیشتر کاربران مطلع نیستند چگونه در داخل این شبکه دارایی‌ های خود را استیک و سود خوبی به دست آورند. بنابراین باید گفت که پروسه استیکینگ ارز دیجیتال تن کوین بسیار ساده است و برای آن کافی است ولت اختصاصی آن یعنی tonkeeper را دانلود کرده و دارایی‌ های خود را به آن منتقل نمایید.

حتما بخوانید : استیک ارز دیجیتال چیست و چقدر سود دارد؟


در ادامه باید به سایت TonWhales مراجعه کنید. در واقع این سایت، لیستی از استخرهای فعال برای استیکینگ رمزارز تن کوین را در اختیارتان قرار می دهد که به شکل دوره‌ ای و متناسب با ظرفیت آن ها قرار می‌ گیرد. در گام بعدی باید آدرس استخر این وب سایت را کپی کرده و مجددا وارد ولت تن کیپر خود شوید و سپس گزینه ارسال یا همان send را کلیک نمایید. در قسمت توضیحات یا کامنت، عبارت Deposit را بنویسید و مقدار توکن مورد نظر خود برای استیکینگ را مشخص کنید. در ادامه در آدرس ولت مقصد، همان آدرس استخر را بنویسید و پس از انجام این عملیات و ارسال توکن‌ ها، فرآیند محاسبه شروع می شود و دارایی شما پس از چند دقیقه استیک خواهد شد. البته این را هم در نظر داشته باشید که عبارت Deposit بسیار حائز اهمیت بوده و بایستی حتما آن را درج فرمایید.

از طرفی این انتقال می بایست حتما از ولت تن کیپر شما انجام شود. در غیر این صورت فرایند انجام نخواهد شد و این بدین معنی است که چنانچه از صرافی‌ های دیگر این دارایی را منتقل کنید، در عمل سرمایه شما از دست خواهد رفت! بنابراین حتما به این دو موضوع توجه داشته باشید. مورد دیگری که در مورد این قابلیت وجود دارد، عدم وابستگی زمانی است و این بدین معنی است که فرایند استیکینگ در شبکه ton انعطاف پذیر می باشد و شما می‌ توانید هر زمان که خواستید، دارایی‌ های خود را برداشت کنید. برای این کار کافیست تا در ولت تن کیپر خود مقدار ۰٫۲ رمزارز Toncoin را به آدرس ولتتان ارسال کنید. البته در قسمت کامنت باید حتما عبارت Withdraw را بنویسید. در ادامه کل دارایی ها به ولت شما ارسال خواهد شد.

آیا شبکه تن کوین امن است؟

همان طور که گفتیم، شبکه ارز دیجیتال تن کوین از مکانیزم اجماع اثبات سهام برای اعتبارسنجی تراکنش‌ ها بهره می گیرد؛ لذا تون کوین در راستای پاداش دادن به اعتبارسنجی ها مورد استفاده قرار می گیرد. اعتبارسنج‌ ها همچنین قادرند توکن‌ هایی را در اختیار تاییدکنندگان قرار دهند و پاداش دریافت کنند. اعتبار سنجی‌ ها با قراردادهای هوشمند مدیریت می‌ شوند و از شبکه محافظت بیشتری به عمل می آورند. قراردادهای هوشمند با استفاده از ماشین مجازی تن کوین اجرا خواهند شد.

آینده ارز تون کوین

بر اساس گزارش وب‌ سایت شبکه تن‌ کوین، فناوری TON به خوبی از دیگر شبکه های بلاکچین لایه یک جلوتر است. این طور گفته می شود که TON زمان اعتبارسنجی سریع تری در تایید بلاک‌ ها‌ دارد و هر اعتبارسنجی تقریبا ۵ ثانیه به طول می انجامد و این در حالی است که اتریوم حدود ۱۲ ثانیه به منظور اعتبارسنجی زمان نیاز دارد. همچنین، اصلی ترین فرق بین شبکه TON، اتریوم و سولانا، پشتیبانی از ویژگی شاردینگ است. ارتباط متقاطع در شبکه TON با سرعتی چشمگیر و تقریبا لحظه‌ ای است. همچنین ظرفیت شاردینگ برای شبکه TON حداکثر ۲۶۰ عدد زنجیره خرد شده در هر زنجیره کاری است، در حالی که در اتریوم این میزان حداکثر ۲۶ زنجیره خرد شده است و سولانا به صورت کلی از شاردینگ پشتیبانی نمی‌ کند!

در این مرحله از توسعه، ارز دیجیتال تون کوین یک فناوری امیدوار کننده به نظر می‌ رسد. این پروژه با بهره‌ وری انرژی، حداقل هزینه تراکنش و زمان تراکنش سریع، مطمئنا یک شبکه بلاکچینی امیدوارکننده خواهد بود. لذا مثل تمامی رمزارزهای دیگر، هیچ‌ کس نمی‌ تواند مطمئن بگوید که آینده از آن چه رمزارز خواهد بود و کدام یک بهتر است، ولی تنها می توان این طور گفت که امروزه Toncoin یک شبکه بلاکچین امیدوارکننده به شمار می رود ولی آیا این شانس وجود دارد که شبکه دیگری بتواند آن را با یک فناوری جدیدتر و پیشرفته‌ تری از بین ببرد یا خیر، در حال حاضر نمی توان نظر قطعی و دقیقی داد!

حتما بخوانید : ارزهای دیجیتال آینده دار ۲۰۲۷


توجه داشته باشید که شبکه TON و توکن بومی آن، Toncoin، هنوز در مرحله توسعه هستند. لذا امکان دارد این پروژه با آزمون‌ و خطا در طول سال‌ ها بعضی از قابلیت های خود را تغییر دهد، ولی تنها زمان نحوه این تغییرات را تعیین می کند. در همین حال، شرکت‌ کنندگان قادرند از طریق استیکینگ و دیگر مشوق‌ ها در شبکه TON، درآمد غیرفعال به دست آورند. لذا با این وجود که هیچ‌ چیز را نمی‌ توان در دنیای کریپتوکارنسی تضمین کرد؛ اما می توان گفت که TON و تون کوین می‌ تواند در ماه‌ ها یا سال‌ های آینده کاربرد زیادی در دنیای رمزارزها داشته باشند. با گسترش شبکه و مجموعه‌ ای از ویژگی‌ های روبه‌ رشد، این امکان وجود دارد که با گذشت زمان، شاهد ظهور این شبکه و کوین‌ های اصلی آن باشیم.

پیش بینی قیمت تون کوین از ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰

پیش بینی قیمت Toncoin تا سال ۲۰۲۴ : طبق پیش بینی قیمت رمزارزها با توجه به رشد فناوری، قیمت تخمینی برای رمزارز Ton coin در سال ۲۰۲۴ بین ۱٫۶۸۸ دلار و ۵٫۰۷ دلار است. لذا در بهترین حالت، قیمت توکن تن کوین تا سال ۲۰۲۵ تا ۱۱۶٫۶۵ درصد افزایش را تجربه خواهد کرد.

پیش‌ بینی قیمت ارز دیجیتال تن کوین تا سال ۲۰۲۵ : بر اساس پیش بینی ها، قیمت تخمینی برای توکن تون کوین در سال ۲۰۲۵ بین ۲٫۱۶ دلار تا ۱۱٫۲۵ دلار است. لذا در بهترین حالت، قیمت ارز دیجیتال تن کوین تا سال ۲۰۲۶ تا ۳۸۰٫۶۰ دلار قیمت را تجربه خواهد کرد.

پیش‌ بینی قیمت رمزارز تن کوین تا سال ۲۰۲۶ : مطابق با پیش بینی ها، قیمت تخمینی برای ارز تن کوین در سال ۲۰۲۶ بین ۲٫۷۷ دلار تا ۲۴٫۹۵ دلار خواهد بود.

پیش‌ بینی قیمت ارز دیجیتالی Toncoin تا سال ۲۰۲۷ : بر اساس پیش بینی ها و تحلیل تکنیکال، این طور انتظار می‌ رود که در سال ۲۰۲۷ قیمت Toncoin به حداقل ارزش قیمت ۱۲٫۵۷ دلار برسد. حداکثر قیمت ۱۵٫۰۴ دلار با ارزش متوسط ۱۳٫۰۱ دلار برای این ارز دیجیتال تا سال ۲۰۲۷ پیش بینی شده است.

پیش‌ بینی قیمت رمزارز تن کوین تا سال ۲۰۲۸ : این طور انتظار می رود که قیمت تون کوین در سال ۲۰۲۸ حداقل ۱۸٫۲۰ دلار و حداکثر ۲۱٫۸۸ دلار با میانگین قیمت ۱۸٫۷۲ دلار معامله شود.

پیش‌ بینی قیمت رمزارز تن کوین تا سال ۲۰۲۹ : با توجه به تحلیل‌ تکنیکال، پیش‌ بینی می‌ شود در سال ۲۰۲۹، Toncoin حداقل قیمت ۲۶٫۲۶ دلار و حداکثر ۳۱٫۸۸ دلار را تجربه کند.

پیش بینی قیمت تن کوین تا سال ۲۰۳۰ : این طور پیش بینی می شود که قیمت تون‌ کوین در سال ۲۰۳۰ به کمترین سطح ممکن یعنی ۳۷٫۶۷ دلار برسد. حداکثر قیمت ۴۵٫۲۱ دلار نیز برای این ارز دیجیتال در سال ۲۰۳۰ قابل دسترس خواهد بود.


نتیجه گیری و کلام پایانی

رمزارز تن کوین کاربردهای زیادی در زیست‌ بوم شبکه تن دارد و بار همه پرداخت‌ ها را در این شبکه به‌ دوش می‌ کشد. استفاده از این ارز دیجیتال بسیار ساده است و تراکنش‌ های آن هم در مدت‌ زمان کمی مورد پردازش قرار می گیرد. با گسترش فعالیت‌ های توسعه‌ دهندگان روی پروژه تن کوین، انتظار می‌ رود که توکن تن برای کاربران و سرمایه‌ گذاران جذاب‌ تر و سودمندتر شود.

به صورت کلی انتظار می‌ رود قیمت تون کوین روند صعودی خود را دنبال کند، چرا که کمبود دارایی موجبات افزایش قیمت را فراهم خواهد کرد. لذا توجه کنید که هر گونه سرمایه گذاری در بازار رمزارزها، پر ریسک تلقی می شود، بنابراین پیش از این که هر گونه اقدامی انجام دهید، به خوبی تحقیق کنید و بدانید که در چه بازاری اقدام به خرید و فروش می کنید و این سرمایه گذاری می تواند چه مزایا و معایبی برای شما به همراه داشته باشد.

عوامل بسیاری می‌ توانند بر قیمت تون کوین و آینده آن موثر باشند که در این بین می توان به عملکرد توسعه‌ دهندگان پلتفرم اشاره کرد و همچنین تغییرات سیاسی و اقتصادی کشورها که می تواند بر تغییرات قیمت رمزارزها از جمله TON تإثیر بگذارند را دخیل دانست. با در نظر گرفتن این نکته که پاول دورف اسم و رسمی است که قدرت پیامرسان تلگرام را به رخ می‌ کشد، این موضوع می تواند باعث سیر صعودی قیمت تون کوین در آینده شود.

از طرفی ارتباط تنگاتنگ ارز دیجیتال TON با تلگرام، در صورت بروز اختلافاتی بین این پیامرسان با ابرقدرت‌ ها، امکان دارد موجب برهم خوردن نسبت عرضه و تقاضا شود. حتی قیمت بیت کوین هم به عنوان پادشاه رمزارزها می‌ تواند قیمت تون کوین و دیگر رمزارزها را دستخوش تغییر کند. کلا سرمایه گذاری در بازار رمزارزها با ریسک بالایی همراه است و در مقابل اگر آگاهانه سرمایه گذاری کنید، می تواند سود بسیار خوبی نیز برای شما به همراه داشته باشد و می توان این طور گفت که TON و تون کوین می‌ توانند در ماه‌ ها یا سال‌ های آینده کاربرد زیادی در صنعت ارزهای دیجیتالی داشته باشند.

همان طور که قول داده بودیم، در این مطلب صفر تا ۱۰۰ پروژه ارز دیجیتال تن کوین را مورد بررسی قرار دادیم.

همچنین اگر دوست دارید همه چیز درباره وب ۳ را به زبان ساده یاد بگیرید، این مطلب بهترین راهنما برای شماست.

نظر شما درباره سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال تن کوین چیست؟

برای دوستانتان بفرستید: