برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

سرمایه گذاری بیت کوین کش | آینده بیت کوین کش

سرمایه گذاری بیت کوین کش در ایران بسیار جذاب است و افراد بیشتری به دنبال خرید بیت کوین کش و حتی شروع استخراج بیت کوین کش با موبایل هستند. سرمایه گذاری بیت کوین کش از این بسیار از جهات جذاب چون که هم با افزایش قیمت دلار در ایران و هم افزایش قیمت ارز بیت کوین می توان از سرمایه گذاری در بیت کوین کش سود بدست آورد، همچنین شرکت پیپال اعلام کرده است که قرار است تعدادی از ارزهای دیجیتال را در خدمات انتقال پولی خود قرار بدهد که بیت کوین کش هم در این لیست قرار دارد این موضوع می تواند آینده بیت کوین کش را تا حدود زیادی تامین کند، پس نباید سرمایه گذاری روی بیت کوین کش را پشت گوش انداخت. در این مطلب قصد داریم بیت کوین کش چیست و همین طور پاسخ دهیم که هاوینگ بیت کوین کش چیست ، چگونه بیت کوین کش استخراج کنیم و نحوه سرمایه گذاری بیت کوین کش در ایران چگونه است، پس اگر دوست دارید همه چیز راجب ارز دیجیتال بیت کوین کش را بدانید، این مطلب آموزشی رایگان قطعا راهنمای شماست.

سرمایه گذاری روی بیت کوین کش

بیت کوین کش یک ارز دیجیتال و یک شبکه پرداخت مبتنی بر بلاک چین است که در حقیقت یک انشعاب بیت کوین به حساب می آید که در پی اختلاف ‌نظر بین فعالان بیت کوین، در سال ۲۰۱۷ به وجود آمد. در این مطلب آموزشی ابتدا داستان تاریخچه بیت کوین کش را مرور می‌ کنیم و با مفهوم فورک آشنا خواهیم شد. در ادامه تفاوت بیت کوین کش و بیت کوین را بررسی خواهیم کرد و همچنین سعی داریم بهترین کیف پول بیت کوین کش را به شما عزیزان معرفی کنیم و به صورت کلی قصد داریم ببینیم خرید و فروش بیت کوین کش به چه صورت است و همه چیز درباره بیت کوین کش را برای شما بررسی و تجزیه و تحلیل کنیم. از روزهای اول ظهور بیت کوین تا همین امروز، سرعت و کارمزد تراکنش‌ های این ارز دیجیتال، یکی از چالش ‌برانگیزترین موارد در این حوزه است.

حتما بخوانید : آینده بیت کوین | پیش بینی قیمت بیت کوین در آینده

بیت کوین نمی ‌تواند در هر ثانیه بیش از ۷ تراکنش را مورد پردازش قرار دهد و این موضوع کاربرد آن برای پرداخت ‌های روزمره را تحت ‌تأثیر قرار می ‌دهد. گروهی بر این باورند که برای افزایش سرعت تراکنش ‌ها و کاهش کارمزدها نیاز نیست تغییری در بیت کوین به وجود آید و باید از راه‌حل‌ های جایگزین استفاده نمود. گروه دیگری بر این باورند که هدف اصلی بیت کوین کاربرد داشتن به ‌عنوان پول و روش پرداخت است و برای رسیدن به این هدف، راه‌حل‌ های جایگزین بی‌ فایده خواهند بود، لذا بر اساس نظر گروه دوم، باید یک سری از قوانین محدود‌کننده بیت کوین را تغییر داد تا مشکل سرعت و کارمزد تراکنش ‌ها حل شود. برخی از پیروان تفکر دوم، بیت کوین کش را از دل بیت کوین بیرون آوردند و باعث خلق این رمزارز شدند.

بیت کوین کش چیست ؟

بیت کوین کش یا همان Bitcoin Cash ارز دیجیتالی است که به عنوان “پول نقد الکترونیکی همتا به همتا” شناخته شده است. درست همان چیزی که تحت عنوان مقاله ایده بیت کوین آمده بود. کش در زبان انگلیسی به‌ معنای پول نقد است. به عبارتی بیت کوین کش قصد دارد بیت کوینی باشد که با افزایش سرعت تراکنش ‌ها، بتوان از آن به‌ عنوان پول استفاده کرد. این ارز دیجیتال، انشعاب یا همان فورکی از بیت کوین است. در ۱ اوت سال ۲۰۱۷، با ایجاد بلاک شماره ۴۷۸,۵۵۹ در بلاک چین بیت کوین، یک بلاک چین جدید ایجاد و به این ترتیب، به صورت رسمی بیت کوین کش متولد شد. در ادامه به  موضوع طریقه استخراج بیت کوین کش خواهیم پرداخت.

آینده ی بیت کوین کش

دلیل اصلی رقم خوردن اختلاف در جامعه بیت کوین که به پیدایش بیت کوین کش منجر شد، یک مسئله بنیادی بود؛ مشکل مقیاس ‌پذیری یا همان مسئله کندی تراکنش ‌ها و افزایش کارمزد آن ها در گذر زمان که در شبکه بیت کوین وجود دارد. بیت کوین کش با افزایش حجم بلاک تا حداکثر ۳۲ مگابایت که در بیت کوین محدود به ۱ مگابایت است، قابلیت پردازش تراکنش‌ های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

به دور از اختلاف‌ نظرهای ایدئولوژیک و اندازه بلاک، شباهت‌ های زیادی بین بیت کوین و بیت کوین کش وجود دارد. هر دوی آن ها برای تایید تراکنش‌ ها و تولید سکه ‌های جدید از مکانیسم اجماع اثبات کار یا همان استخراج استفاده می‌ کنند و تعداد کل واحدهای هر دو محدود به ۲۱ میلیون است. بیت کوین کش خود در نوامبر سال ۲۰۱۸ فورک شد و بیت کوین اس ‌وی از آن شکل گرفت.

تاریخچه قیمت بیت کوین کش

بیت کوین کش پس از عرضه‌ در اواخر سال ۲۰۱۷، همیشه به‌ عنوان یکی از بزرگ ترین ارزهای دیجیتال بازار مطرح بوده است. این ارز با ارزش بالای بازار، همواره در بین ۱۰ ارزی که بیشترین ارزش بازار را به خود اختصاص می دهند قرار دارد و اغلب ربته چهارم یا پنجم را به خود اختصاص می دهد. هرچند بازار ارزهای دیجیتال به نوسانات شدید شهره است، ولی قیمت بیت کوین کش حتی بیشتر از میانگین بازار هم نوسان می کند.

جالب است بدانید که قیمت بیت کوین کش در اولین روز عرضه به صرافی، یعنی اوت ۲۰۱۷ حدود ۳۶۰ دلار بود و ۵ ماه بعد، یعنی در ۲۰ دسامبر همان سال، به بالاترین قیمت تاریخ خود در رقم حدود ۴ هزار دلار رسید که تا به امروز هم سقف تاریخی این ارز به حساب می آید. این رشد سریع و قابل ‌توجه موجب شد تا سرمایه‌ گذارانی که بر روی آن سرمایه ‌گذاری کرده بودند، در کم تر از شش ماه سودی ۱۰۰۰ درصدی را کسب کنند که واقعا بی نظیر است.

حتما بخوانید : بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری – چه ارزی جایگزین بیت کوین میشود؟

با رسیدن دوره نزولی ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۸ که به “زمستان ارزهای دیجیتال” نیز شهره است، ارزش بیت کوین کش هم مثل دیگر ارزهای دیجیتال با کاهش شدیدی روبرو شد. پس از آن برادر ناخلف بیت کوین نتوانست به‌ خوبی خودش را احیا کند و در حال حاضر قیمت هر واحد BCH بسیار پایین تر از سقف تاریخی ارز و حتی کم تر از قیمت عرضه اولیه شده آن است. از حائز اهمیت ترین عواملی که می ‌توانند در بلندمدت رشد قیمت این ارز دیجیتال را به همراه داشته باشند، می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • مشکلات مقیاس‌ پذیری بیت کوین
  • کاربردی شدن بیشتر نسبت به بیت کوین
  • حرکت استخراج ‌کنندگان به سمت استخراج بیت کوین کش به جای بیت کوین

گفتنی است که رشد بیت کوین کش در گروی ناکامی بیت کوین در رسیدن به اهدافش است، لذا چنانچه به آینده بیت کوین خوش ‌بین نیستید، سرمایه ‌گذاری در بیت کوین کش یا دیگر فورک ‌های این ارز دیجیتال می ‌تواند یکی از گزینه‌ های اصلی شما باشد، ولی به صورت کلی این ارز با توجه به این که در لیست ارزهای مورد استفاده در سیستم پیپال نیز قرار گرفته است، می تواند آینده بسیار خوبی داشته باشید و حتی روزی برای خرید های اینترنتی و سایر موارد بتوانید مثل دلار و یا حتی ریال از آن استفاده کنید.

بهترین کیف پول بیت کوین کش کدام است؟

همانطور که می دانید، برای بیت کوین کش ده‌ ها کیف پول در نام‌ها و انواع مختلف در بازار وجود دارد. با نرم ‌افزارهای رایگانی که زیاد هم هستند، به‌ سادگی قادرید این ارز دیجیتال را روی کامپیوتر شخصی، گوشی تلفن همراه یا حتی روی اینترنت ذخیره و خرید و فروش کنید. برای جلوگیری از خطر بدافزار و سرقت، حتما کیف پول‌ ها را از منابع معتبر دریافت کنید و از آنهایی استفاده نمایید که کاربران زیادی دارند و امتحان خود را پس داده‌ اند. همچنین چنانچه سرمایه ‌گذاری زیادی انجام داده ‌اید، می ‌توانید برای امنیت بیشتر کیف پول سخت ‌افزاری را مورد استفاده خود قرار دهید.

در جدول زیر نام چند مورد از بهترین کیف پول ‌های موجود برای بیت کوین کش را ملاحظه می فرمایید :

تراست والت نرم‌افزاری/ موبایل  باید دانلود و نصب نمایید
کوینومی نرم‌افزاری/ موبایل – کامپیوتر  باید دانلود و نصب نمایید
کیف پول Bitcoin.com نرم‌افزاری/ موبایل – کامپیوتر  باید دانلود و نصب نمایید
اتمیک نرم‌افزاری/موبایل – کامپیوتر  باید دانلود و نصب نمایید
کیف پول لجر سخت ‌افزاری فیزیکی – باید از فروشگاه‌های معتبر خریداری شود
کیف پول ترزور سخت ‌افزاری فیزیکی – باید از فروشگاه‌های معتبر خریداری شود

 

این نکته را از خاطر نبرید که پیش از استفاده از کیف پول یک ارز دیجیتال، حتما از آن نسخه پشتیبان یا بک آپ تهیه فرمایید. عمدتا کیف پول‌ ها برای بک‌ آپ به کاربر یک مجموعه ۱۲ تایی از کلمات انگلیسی نمایش می‌ دهند که باید آنها را در جایی امن یادداشت کرده و نگهدارید. در صورت حذف شدن کیف پول یا هر مشکل دیگری، کاربر می ‌تواند دارایی‌ های خود را مجددا بازیابی نماید، چنانچه از کیف پول خود نسخه پشتیبان تهیه نکنید، با حذف شدن کیف پول، سرقت و یا خرابی دستگاه، هرگز نخواهید توانست دارایی ‌های خود را بازیابی نمایید. کیف پول‌ های نرم‌افزاری معتبر از امنیت کافی برخوردارند، ولی همان ‌طور که گفتیم، چنانچه سرمایه قابل توجهی دارید و یا به‌ دنبال امنیت بالاترید، کیف‌ پول ‌های سخت‌ افزاری مثل لجر و ترزور، قطعا بهترین گزینه ها برای ذخیره امن دارایی‌ های شما به شمار می روند.

نکات مهم برای انتخاب کیف پول مطمئن بیت کوین کش

زمان بررسی کیف پول‌ بیت کوین کش و انتخاب بهترین گزینه نکات زیر را در نظر داشته باشید :

  • استفاده آسان : کیف پولی را انتخاب کنید که رابط کاربری ساده‌ و قابل درکی داشته باشد و کار با آن آسان باشد تا به سادگی بتوانید دارایی های دیجیتالی خود را مدیریت نمایید.
  • توسعه مستمر : بررسی نمایید که آیا کیف پول انتخابی شما تیم توسعه دهنده خوبی دارد؟ آیا این تیم همیشه در حال توسعه و بهبود مستمر عملکرد کیف پول خود هستند یا خیر.
  • کنترل کلید خصوصی : کلید خصوصی به شما اجازه مدیریت ذخایر ارزهای دیجیتالتان را خواهد داد، بنابراین به دنبال کیف پولی باشید که به شما امکان کنترل کلیدهای خصوصی تان را بدهد.
  • امنیت و امکان تهیه نسخه پشتیبان : توجه فرمایید که کیف پول انتخابی شما ابزار امنیتی مثل احراز هویت دو عاملی، رمزنگاری حرفه‌ ای، کد پین و امکان تهیه نسخه پشتیبان را داشته باشد.
  • سازگاری کامل با بیت کوین کش : در زمان انتخاب کیف پول از اینکه کیف پول انتخابی شما بیت کوین کش را پشتیبانی کند، اطمینان یابید. فرض را بر این نگذارید که اگر کیف پولی بیت کوین را پشتیبانی کند حتما بیت کوین کش را هم پشتیبانی می ‌کند، به خاطر این که این دو ارزهای دیجیتال متفاوتی محسوب می شوند.
  • پشتیبانی مشتریان : چنانچه مشکلی با کیف پول خود داشته باشید، ارتباط با تیم پشتیبانی ضروری خواهد بود. بررسی کنید که چگونه قادرید با تیم پشتیبانی مشتریان در ارتباط باشید و کیفیت پاسخگویی آنها به چه صورت است.

روش هایی برای ذخیره سازی مطمئن ارز دیجیتال

  • آنتی ویروس سیستم خود را بروز رسانی کنید.
  • از کیف پول خود همیشه نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  • از تمامی امکانات امنیتی کیف پول خود استفاده نمایید.
  • پیش از انتخاب یا خرید کیف پول حتما گزینه ‌های مختلف را بررسی کنید.
  • چنانچه قصد ذخیره سازی مقادیر زیادی ارز دیجیتال را دارید، حتما از کیف پول های سخت افزاری استفاده نمایید، به خاطر اینکه از سایر گزینه ها امن ‌تر هستند.

تفاوت بیت کوین کش و بیت کوین چیست؟

فرق اصلی بیت کوین و بیت کوین کش در سایز بلاک ها روی ساختار بلاک چین می باشد. با افزایش سایز بلاک های بیت کوین از ۱ مگابایت به ۸ مگابایت، بیت کوین کش امکان انجام تراکنش های بیشتری در یک بلاک را در اختیار کاربران قرار داده است و این امر موجب افزایش حجم و سرعت انجام تراکنش ها و کاهش هزینه ها در شبکه شده است. از دیگر تفاوت های مهم این دو ارز دیجیتال سطح دشواری استخراج آن ها است که این امر در استخراج بیت کوین کش به این باز می گردد که چه تعداد استخراج گر روی شبکه در حال فعالیت هستند، از همین روی بسیاری از استخراج کنندگان بیت کوین به بیت کوین کش روی آوردند تا بتوانند سود بیشتری از طریق سرعت بالاتر عملیات کسب نمایند.

کدام امکانات بیت کوین کش بهتر از بیت کوین است؟

بیت کوین کش از تفاوت ‌های فنی برخوردار است که موجب شده استفاده از آن ارزان ‌تر از بیت کوین باشد. به ویژه این که بیت کو‌ین کش دارای اندازه بلاک ۳۲ مگابایتی است در حالی که اندازه بلاک بیت کوین، ۱ مگابایت است. این بدین معنی است که بلاک چین بیت کو‌ین کش می تواند تراکنش‌ های بسیار بیشتری را انجام دهد و این قابلیت موجب می ‌شود هزینه‌ ها حتی در مواقع استفاده‌ زیاد هم، پایین نگه داشته شوند، ولی در مقابل در زمان فعالیت زیاد، بلاک چین بیت کوین پر می ‌شود و تراکنش ‌ها باید در صف انتظار بنشینند که این اتفاق زمان انتقال را کند می ‌کند و هزینه‌ ها را نیز افزایش خواهد داد. به صورت خلاصه، ارز دیجیتال BCH بسیار سریعتر و ارزانتر از بیت کوین است.

نحوه خرید و فروش بیت کوین کش

برای خرید بیت کوین کش ، بهترین روش مراجعه به یک سایت صرافی ارز دیجیتال است. معمولا کاربران ساکن ایران از یکی از دو روش زیر استفاده می ‌کنند :

  • خرید مستقیم از سایت‌ های ایرانی با ریال و کارت بانکی
  • خرید بیت کوین یا تتر از سایت ‌های ایرانی با ریال و سپس تبدیل آن به بیت کوین کش در صرافی ‌های خارجی مثل بایننس

می ‌توانید با جستجوی عبارت “خرید بیت کوین کش” در گوگل، وب ‌سایت ‌های ایرانی که با ریال بیت کوین کش خرید و فروش می کنند را پیدا کنید و پس از ثبت ‌نام در آنها، به ‌صورت مستقیم با کارت بانکی خود خرید انجام دهید. با این وجود از آنجایی که بیشتر سایت ‌های ایرانی این ارز دیجیتال را در فهرست ارزهای خود ندارند یا نقدینگی آنها پایین است و یا هزینه تمام‌ شده خرید مستقیم در آنها بالا است، بیشتر سرمایه ‌گذاران از روش دوم استفاده می‌ کنند؛ خرید بیت کوین یا تتر از سایت ‌های ایرانی و سپس تبدیل آن به BCH در صرافی‌ های خارجی ارز دیجیتال مانند بایننس.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


حتما به این نکته توجه داشته باشید که صرافی ‌های بین ‌المللی به‌ دلیل تحریم‌ ها به کاربران ساکن ایران اجازه فعالیت نمی ‌دهند و ریسک مسدود شدن حساب وجود دارد. با این وجود بیشتر کاربران ایرانی در حال حاضر از بایننس استفاده می ‌کنند که البته قبل از استفاده، باید با نرم‌ افزار آی ‌پی را تغییر داد. برای خرید بیت‌ کوین‌ کش از صرافی ‌های خارجی می ‌توانید این مراحل را طی کنید :

  1. از طریق کارت بانکی شتاب بیت‌ کوین بخرید
  2. بیت ‌کوین را وارد صرافی کنید و تبدیل به بیت‌ کوین‌ کش کنید
  3. در صورتی که قصد دارید بیت ‌کوین ‌کش را به مدت طولانی نگهداری کنید به کیف پول انتقال دهید

نکته ۱ : توجه داشته باشید که خرید بیت‌ کوین و تبدیل آن به سایر ارزها تنها زمانی مناسب است که سرمایه زیادی داشته باشید، به خاطر این که کارمزد تراکنش بیت‌ کوین بسیار زیاد است.

نکته ۲ : به منظور انتقال مقادیر کم، بهتر است دیگر ارزهایی که کارمزد انتقال پایین دارند، مانند لایت ‌کوین را بخرید و در ادامه لایت ‌کوین را وارد یکی از صرافی ‌ها کنید و به بیت ‌کوین ‌کش تبدیل کنید.

نحوه استخراج بیت کوین کش

مثل بیشتر ارزهای دیجیتال بیت کوین کش دارای شبکه ای غیرمتمرکز است، بدین معنی که هیچ فرد یا سازمانی شبکه را به تنهایی کنترل نمی کند. برای برقرای یک سیستم غیرمتمرکز نیاز به نودها یا کامپیوترهایی برای تایید و اعتباردهی تراکنش ها است. این تراکنش ها چگونه اعتبار سنجی و تایید می شود؟ افرادی که به آن ها استخراج گر می گویند با استفاده از سخت افزارهای قدرتمند محاسباتی مسائل سخت ریاضی را روی بلاک چین حل می کنند. وقتی که یک نود روی شبکه مساله محاسباتی را حل کند، یک تراکنش روی بلاک تایید می شود و آن نود برای انجام این عملیات خود به عنوان پاداش کوین بیت کوین کش دریافت می نماید.

حتما بخوانید : ترون – همه چیزی که باید درباره ترون (TRX) بدانید

امروزه پول درآوردن از طریق استخراج با توجه به رقابت زیاد در این حوزه قدرت محاسباتی بالایی نیاز دارد و همین طور هزینه زیادی هم به همراه خواهد داشت، ولی با این حال برای افراد مبتدی روشی دیگر جهت استخراج وجود دارد، که به آن استخر استخراج گفته می شود و در حقیقت شبکه ای از استخراج گران دیگر است، که قدرت محاسباتی خود را با یکدیگر ترکیب می کنند تا بتوانند بیت کوین کش استخراج کنند. پس از انجام عملیات استخراج پاداش کسب شده به صورت مساوی بین افراد در استخر استخراج تقسیم بندی می شود. استخراج روشی بسیار خوب برای کسب بیت کوین کش است اگر نرم افزار و سخت افزار مربوطه را داشته باشید. برای این کار نیاز به سخت افزارهای ASIC دارید. از جمله این سخت افزارها میتوان Antminer S9 ،Antminer R4 و Avalon 7 را نام برد.

مزایای سرمایه گذاری بیت کوین کش

  • هزینه های کمتر تراکنش ها
  • سرعت بالاتر در انجام تراکنش ها
  • سایز بلاک بزرگ تر تا میزان ۸ مگابایت
  • ایجاد یکی از بهترین بلاک چین ها برای تعامل و ارتباط کاربران
  • بهره بردن از نام بیت کوین به عنوان فورکی روی بلاک چین آن
  • غیرمتمرکز بودن و عدم وابستگی به بانک یا سایر نهادهای دولتی
  • برخورداری از ساختاری امن به دلیل استفاده از رمزگذاری در انجام تراکنش ها

معایب سرمایه گذاری بیت کوین کش

  • این ارز دیجیتال نرخ پذیرش و مخاطبان کمتری نسبت به بیت کوین دارد و این موجب شده که در زمان معاملات، بیت کوین کش از جفت ‌های معاملاتی کمتری برخوردار باشد.
  • بیت کوین کش بسیار متمرکز است و تعداد استخرهای آن در حال حاضر محدود است. این موضوع می ‌تواند بسیار تاثیر‌گذار باش، به خاطر این که آینده‌ این ارز به شدت وابسته به این چند استخر است.
  • به دلیل افزایش نگرانی ‌ها در مورد تمرکز این ارز دیجیتالص و نام تجاری ‌آن، این کوین هنوز نتوانسته تمایزی بین خود و ارز دیجیتال بیت کوین ایجاد کند و این باعث کاهش اعتماد سرمایه‌ گذاران به این کریپتوکارنسی شده است.
  • سرمایه‌ گذاران هنوز این ارز دیجیتال را به عنوان یک دارایی بلندمدت در نظر نمی ‌گیرند و از آن بیشتر به عنوان یک ابزار کوتاه‌ مدت استفاده می ‌کنند، از همین روی در حال حاضر این کریپتوکارنسی آینده ‌ای مبهم و نامشخص دارد.

نتیجه گیری و کلام آخر

پس همان طور که گفتیم اختلاف نظر میان توسعه‌ دهندگان بیت کوین به ایجاد بیت کوین کش منتهی شد.

در واقع بیت کوین کش انشعابی از بیت کوین است.

این اختلاف ‌نظر بر سر روش ‌های افزایش سرعت تراکنش ‌ها و کاهش کارمزدها پیش آمد.

به‌ عقیده جامعه بیت کوین کش، برای رسیدن به مقیاس ‌پذیری باید قوانین دست ‌و پاگیر بیت کوین را تغییر داد.

از مهم ‌ترین تفاوت‌ های میان بیت کوین و بیت کوین کش، اندازه بلاک آن ها می باشد.

بیت کوین کش به این دلیل که فورک و زنجیره‌ ای جدا شده از بیت کوین است، قابلیت ‌های مشابه بسیار زیادی با بیت کوین دارد.

همین طور برای خرید بیت کوین کش به طور مستقیم می ‌توانید به سایت ‌های صرافی ایرانی مراجعه کنید و همچنین می ‌توانید بیت کوین یا تتر بخرید و آن را در صرافی‌ های بین ‌المللی به بیت کوین کش تبدیل کنید.

بیت کوین کش از همان روزهای اولیه معرفی توانست به صورت موفق عمل کند و روز به روز در حال پیشرفت است.

با توجه به ارز دیجیتالی که از نام بیت کوین بهره می برد و سرعت تراکنش ها و هزینه ها را بهبود می بخشد، به عنوان گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال می توان آن را در نظر گرفت.

امیدوارم از این مقاله آموزشی که در خصوص آموزش سرمایه گذاری در بیت کوین و روش سرمایه گذاری در بیت کوین بود، نهایت استفاده رو برده باشید.

هر گونه سوال و یا ابهامی در خصوص نحوه سرمایه گذاری در بیت کوین و شروع سرمایه گذاری در بیت کوین داشتید، حتما از طریق بخش ارسال نظرات و دیدگاه ها با و دیگر مخاطبان در میان بگذارید و اگر تجربه ای هم در این زمینه دارید، خوش حال میشم با سایر کاربران سایت کد بورسی مطرح کنید.

برای دوستانتان بفرستید: