Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
بهترین سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان چیست؟

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

بهترین سرمایه گذاری با ۱ میلیارد تومان

تا به حال به این فکر کردید که بهترین سرمایه گذاری با ۱ میلیارد تومان چیست و در چه بازاری باید برای اینکار اقدام کرد؟ به زبان ساده بهترین سرمایه گذاری با ۱ میلیارد تومان سرمایه گذاری در بازاری است که پتانسیل رشد بسیار خوبی برای آینده دارد، به عنوان مثال بازار ملک در شهرهای حومه تهران می تواند بهترین گزینه برای سرمایه گذاری با یک میلیارد تومان به حساب آید، چرا که با رونق گرفتن آنها، احداث مترو و امکانات رفاهی دیگر و همچنین افزایش قیمت مسکن در تهران، افراد زیادی برای خرید خانه و مغازه و یا سرمایه گذاری به سمت حومه شهر حرکت می کنند. مثل شهر پردیس از نظر بسیاری از افراد قطعا جزو بهترین سرمایه گذاری با ۱ میلیارد تومان به حساب می آید.

بهترین سرمایه گذاری با ۱ میلیارد تومان

با ۱ میلیارد سرمایه چیکار کنیم؟ این سوال بسیاری از افرادی است که ارثیه خود را گرفتند و یا این که قصددارند پس انداز سال ها زحمت و کار خود را در یک بازار مناسب سرمایه گذاری نمایند. سرمایه گذاری با ۱ میلیارد تومان پول باید بسیار دقیق و حساب شده باشد، چرا که کوچکترین اشتباه می تواند موجب نابود شدن بخش زیادی از سرمایه شما گردد که جبرانش شاید خیلی آسان نباشد، به همین خاطر می بایست قبل از انجام هر کاری خوب شرایط اقتصادی جامعه را مورد بررسی قرار دهید و عوامل موثر بر بازار های مالی گوناگون را در نظر بگیرید.

ما در این مطلب قصد داریم با چندین بازار مالی را برای سرمایه گذاری با یک میلیارد تومان را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم و توضیحاتی در مورد هر یک به شما بدهیم تا دید بسیار خوبی پیدا کنید و در پایان مطالعه این مطلب قادر باشید خودتان با توجه به شرایط و میزان دارایی که دارید، بهترین سرمایه گذاری با ۱ میلیارد تومان را برای خودتان انتخاب نمایید.

حتما بخوانید : بهترین سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۰ در ایران چیست؟


همان طور که می دانید یک میلیارد تومان پول کمی نیست و در ایران پس انداز کردن این مقدار پول اصلا کار ساده ای نیست، به همین خاطر می بایست برای پول و زحمتی که در راستای کسب آن کشیده اید، ارزش قائل باشید و قبل از انجام هر کاری با کارشناسان و افراد موفق مشورت نمایید تا تصمیم مناسبی برای دارایی خود بگیرید و پس از انجام سرمایه گذاری، پشیمان نشوید.

به صورت کلی در ذهن داشته باشید که می توانید با ۱ میلیارد تومان پول نقد در بازار طلا و سکه، ارز، مسکن ،سپرده بانکی، خودرو، بازار بورس و … سرمایه گذاری نمایید. همه بازار هایی که گفتیم برای سرمایه گذاری مناسب هستند ولی کدام بهترین بازده را در کم ترین زمان ممکن به همراه خواهد داشت؟ در واقع این سوال اصلی است و پاسخ درست و مناسب به این سوال است که می تواند سودآوری سرمایه گذاری ما با یک میلیارد تومان را تضمین کند، پس تا انتها همراه سایت کد بورسی بمانید تا چندین بازار مالی را معرفی کرده و هر یک را با جزئیات شرح دهیم؛

۱) سرمایه گذاری در بازار مسکن

سرمایه گذاری در بازار مسکن با یک میلیارد تومان شاید به ظاهر ایده خوب و سودمندی به نظر آید، ولی آیا در واقعیت هم همین طور است؟ آیا مسکنی وجود دارد که در حال حاضر بتوانیم با یک میلیارد تومان در آن سرمایه گذاری کنیم؟ می دانیم که ساخت و ساز نیاز به تجربه و گذراندن مراحل اداری خاص خود را دارد که زمان بر بوده و از طرفی خرید زمین و ملک نیز نقدشوندگی بالایی ندارد. باید در نظر داشت که نقد شوندگی بالا یکی از قابلیت هایی به حساب می آید که بازاری که در آن سرمایه گذاری می کنید باید آن را داشته باشد و شما در هر زمان که به سرمایه خود احتیاج داشتید، قادر باشید آن را در کمترین زمان به پول نقد تبدیل کنید.

ولی اگر از این مورد بگذریم، باید در نظر داشته باشید که سرمایه گذاری در حوزه مسکن با یک میلیارد تومان، می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد، البته اگر در محلی انجام شود که هنوز پتانسیل رشد زیادی داشته باشد، اما آیا جایی که پتانسیل رشد بالایی دارد را می توان با یک میلیارد تومان خریداری کرد؟! بله میشود! مسکن پردیس یکی از آن جاهایی است که با توجه به رشدهای اخیری که تجربه کرده است، همچنان پتانسیل های بسیار زیادی برای تبدیل شدن به یک کلانشهر بزرگ را داراست و با یک انتخاب درست در بین فازهای مختلف آن، می توانید سرمایه گذاری بسیار سوددهی با یک میلیارد تومان را تجربه کنید.

شهر پردیس که نزدیک شهر تهران قرار دارد و روزانه بسیاری از افراد از این شهر حومه ای برای رفتن به محل کار خود به تهران می آیند، با ظهور مترو می تواند قیمت های بسیار بالاتری را نیز به خود ببیند. با صحبت های انجام شده در خصوص زمان راه اندازی متروی پردیس، این طور تخمین زده شده است که نهایتا تا سال ۱۴۰۴ متروی ای شهر راه اندازی شود و هر زمان که این اتفاق مهم رخ دهد، قیمت های ملک و مغازه در این شهر افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد. البته نباید از این موضوع گذشت که همین الآن هم با ساختمان سازی، فضاسازی، ساخت مجتمع های تجاری و تفریحی و … این شهر همواره در حال رشد است و احداث مترو می تواند این رشد را تشدید کند.

به صورت کلی اگر به فکر سرمایه گذاری کردن با یک میلیارد تومان هستید، شهر پردیس و یا شهرهای حومه ای مثل شهر پردیس می توانند گزینه های مناسبی برای شما باشند، چرا که مثلا با خرید یک واحد آپارتمان نوساز و اجاره دادن آن، هم می توانید اجاره و رهن دریافت کنید و هم می توانید از افزایش ارزش ملک خود در طول زمان سود کسب کنید و نکته حائز اهمیت اینجاست که شهر پردیس تنها ۳۰ دقیقه با تهران فاصله دارد و به سادگی می توانید برای رفت و آمد به این شهر اقدام کنید و با توجه به افزایش قیمت شدید ملک و املاک پایتخت، هجوم خانوارها و همچنین سرمایه گذاران به شهر پردیس و به صورت کلی شهرهای حومه ای بسیار بیشتر شده است و همین امر نیز موجب افزایش قیمت مسکن پردیس شده است.

۲) سرمایه گذاری در بازار طلا

سرمایه گذاری در بازار طلا از گذشته میان ایرانی ها مرسوم بوده و هنوز هم است و همه ما از مادر و مادربزرگ هایمان شنیدیم که برای پس انداز طلا خریداری کنیم، ضرر نخواهیم کرد. حتی اگه می گفتیم این ماه ۵۰ هزار تومان پس انداز کردیم، می گفتند که میتونی یه لنگه گوشواره بخری! گذشته از شوخی، بازار طلا از نقدشوندگی بسیار بالایی برخوردار است و این امر سرمایه گذاری کردن در طلا و سکه را بسیار جذاب کرده است.

حتما بخوانید : بهترین سرمایه گذاری برای حفظ ارزش پول در ایران برای سال ۱۴۰۰


ولی آیا رشد قیمت طلا در مدت زمان ۱ سال به اندازه ای است که پولی که خریدار بابت مالیات بر ارزش افزوده و اجرت ساخت طلا پرداخت کرده جبران شود و وارد فاز سوددهی شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که بهتر است وقتی قصد خرید طلا را می کنید، طلای دست دوم و یا آبشده خریداری کنید تا اجرت ساخت و مالیات بر ارزش افزوده را کم تر پرداخت کنید و یا اصلا نپردازید! در واقع طلای آبشده تنها بین ۱ تا ۵ درصد اجرت دارد و مالیات و موارد دیگر را شامل نمی شود، بنابراین با افزایش قیمت طلا به سادگی می توانید نوسان گیری کنید و خیلی زودتر از زمانی که طلای نو خریده اید، به سود دست پیدا خواهید کرد.

البته این را هم در نظر داشته باشید که طبق قانون جدید خرید و فروش طلا که اخیرا وضع شده است، مالیات بر طلا قرار است از چندین ماه آینده به صورت کلی حذف شود تا بازار طلا جذابیت بیشتری برای سرمایه گذاران و خریداران پیدا کند، پس حواستان باشد که برای خرید و فروش طلا، این قانون جدید را در نظر داشته باشید.

۳) سرمایه گذاری در بازار ازر

بازار ارز نیز به ظاهر برای سرمایه گذاری گزینه مناسبی به حساب می آید، ولی باید در نظر داشت که این بازار بسیار حساس است و از تصمیمات سیاسی اتخاذ شده به شدن تاثیر می گیرد و امکان دارد در مدت زمان کوتاهی به دلیل عرضه و تقاضا به سرعت رشد کند و و به اصطلاح حباب تشکیل شود و ناگهان کاهش یابد و رکود در بازار حاکم شود. لذا ما خیلی روی این بازار نگاه سرمایه گذاری های کلان مثل یک میلیارد تومان را نداریم.

ولی به هر حال بازار ارز و به خصوص دلار و یورو در سال های اخیر بسیار داغ بوده است و همواره بسیاری از خانوارها و سرمایه گذاران در این بازار فعالیت های زیادی داشته اند و سود و زیان های بسیاری را تجربه کرده اند، به همین خاطر این بازار را نیز در بین بازار های شاخص برای سرمایه گذاری با یک میلیارد تومان آورده ایم ولی توصیه به سرمایه گذاری های عمده در این بازار نداریم، به ویژه اگر سرمایه گذار عادی هستید و از آینده این بازار اطلاع دقیقی ندارید.

۴) سرمایه گذاری با ۱ میلیارد تومان در بانک ها

مطمئنا تعجب کرده اید، چرا که قطعا پاسخ سوال با یک میلیارد تومان چه کار میشه کرد؟ سرمایه گذاری و سپرده گذاری در بانک نیست! آیا شما حاضر هستید که ۱ میلیارد خود را در ازای دریافت سالیانه ۱۵ الی ۲۰ درصد سود به بانک ها بسپارید، در حالی که می توانید به سرمایه گذاری در بازار دیگر سود ۵۰ الی ۲۰۰ درصدی و حتی بیشتر دریافت کنید.

می دانیم که سرمایه گذاران با توجه به درصد ریسک پذیری خود به دو دسته ریسک گریز و ریسک پذیر تقسیم می شوند و به صورت معمول این افراد ریسک گریز هستند که سرمایه گذاری با سود کم بانک ها را به دیگر بازار ها ترجیح می دهند اما بانک هم به صورت کلی یک بازار شاخص برای سرمایه گذاری در ایران به حساب می آید و بعضی از افراد هستند که پول خود را در ازای دریافت همین قدر سود بی دردسر در اختیار بانک و یا صندوق های سرمایه گذاری می گذارند ولی به صورت کلی با این میزان سرمایه، سعی کنید دور بانک و صندوق های سرمایه گذاری مختلف را خط بکشید.

۵) سرمایه گذاری با یک میلیارد در بازار بورس

یکی از جذاب ترین بازارهای مالی به ویژه در سال های اخیر برای سرمایه گذاری با هر مقدار پولی قطعا بازار بورس بوده است. بازار بورس و انجام معاملات آگاهانه در آن یکی از بهترین بازارها برای سرمایه گذاری به حساب می آید، به ویژه در این اوضاع و احوال اقتصاد جامعه می توانید با ورود به این بازار به کاهش نرخ تورم و همچنین کاهش نرخ بیکاری کمک کنید، البته چند وقتی بود که وضعیت بورس ایران خیلی مساعد نبود ولی رفته رفته حال بازار بورس در وضعیت بهتری قرار گرفته است و باید دید این بهبود روند تا کجا می تواند ادامه داشته باشد و آیا شاخص کل بورس به دوران اوج خود در اوایل سال ۹۹ باز خواهد گشت یا خیر.

بهترین سرمایه گذاری با یک میلیارد

همان طور که احتمالا می دانید یکی از قابلیت های بازار بورس، نقدشوندگی بالای آن است و چنانچه به علت ترس از ریسک این بازار و یا عدم آگاهی به روش های تحلیل از این بازار فاصله گرفتید، باید بدانید که سازمان بورس با اعطای مجوز رسمی به شرکت های سبدگردان دارای تیم حرفه ای تحلیلگر بستری مناسب برای ورود افراد به اصطلاح ریسک گریز را برای ورود به بورس را فراهم آورده است.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، سرمایه گذاری بر روی حق تقدم و یا فروش آن و …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


شاید با در نظر گرفتن مطالب مختلفی که در مورد بورس ایران وجود دارد، الان این سوال را داشته باشید که سرمایه گذاری در بورس ایران رد حال حاضر گزینه مناسبی محسوب می شود یا خیر؟ بدون تردید پاسخ سوال با یک میلیارد تومان پول چه میشه کرد، سرمایه گذاری در بازار بورس و بازارهای اینچنینی می تواند باشد، چرا که اگر با توجه به نتایج تحلیل بتوانید سهم خوب و زمان ورود و خروج را شناسایی کنید، می توانید در زمان کمی سرمایه خود را چند برابر کنید. البته که در حال حاضر با وجود عدم قطعیت به روند بازار بورس، بهتر است یک میلیارد تومان را کامل در این بازار سرمایه گذاری نکنید و بسیار دقت کنید که چه صنعت، شرکت و سهمی را برای سرمایه گذاری در چه بازه زمانی و برای دستیابی به چه سودی انتخاب می کنید.

۶) سرمایه گذاری در بازار خودرو

البته می توانید با یک میلیارد تومان پول نقد وارد بازار خودرو شوید! ولی لازم است که بدانید سرمایه گذاری در این بازار نیز مثل بازار مسکن، نقدشوندگی بالایی ندارد و شما وقتی که به هر دلیلی به پول خود نیاز پیدا کنید، خیلی سریع قادر نیستید سرمایه خود را به پول تبدیل کنید و تا وقتی که یک مشتری مناسب برای خودرو شما پیدا شود، باید صبر کنید و از آن گذشته، به منظور انتقال سند خودرو باید طی مراحل اداری و هزینه دفتر خانه نیز در نظر بگیرید.

لذا به صورت کلی سرمایه گذاری یک میلیارد تومان در بازار خودرو نیز پاسخ مناسبی برای با یک میلیارد تومان چیکار میشه کرد؟ نیست، ولی اگر دوست دارید همزمان با سرمایه گذاری، از سرمایه خود لذت ببرید و از آن استفاده کنید، خرید یک خودروی یک میلیاردی می تواند هم لذت سواری دلنشین را به شما بدهد و هم می تواند در صورت افزایش تورم، ارزش سرمایه گذاری شما را حفظ کند، پس نمی توان به صورت قطع گفت که بازار خودرو آره و بازار بورس نه و یا برعکس، بلکه این موارد به شخصیت شما و بسیاری از عوامل دیگر نیز بستگی دارد.

۷) سرمایه گذاری با یک میلیارد تومان در بازار ارزهای دیجیتال

جالب است بدانید که بازار رمزارزها برخلاف سابقه کوتاهی که به نسبت سایر بازارهای مالی دارد، اخیرا بسیار پر تب و تاب ظاهر شده است. این بازار نوظهور که کمی بیشتر از ۱۰ سال از معرفی اولین عضو آن، یعنی بیت کوین می‌ گذرد، در حال حاضر توانسته جایگاه مناسبی بین سایر بازارهای مالی پیدا کند. به لطف امکان استخراج ارزهای دیجیتال در کنار نوسانات قیمتی و همچنین استفاده از نوسانات دلار در ایران، این ارزها به مرور در حال تبدیل شدن به یکی از مقاصد سرمایه گذاری مردم در کل دنیا و به ویژه ایران هستند و در حال حاضر نیز بسیاری از افراد در این حوزه فعالیت می کنند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


در حال حاضر بازار رمزارزها طرفداران و منتقدین زیادی دارد که در آن طرفداران بر این باورند که قیمت‌ ها باید هزاران درصد رشد کنند تا به اهداف قیمتی خود برسند، ولی مخالفان عقیده دارند این بازار همین حالا هم بیش از آنچه ارزش داشته، رشد کرده است، اما با این وجود دید مثبت بیشتر تحلیلگران و فعالان اقتصادی در جهان تبدیل به موتور محرک این بازار شده است.

خرید ارز دیجیتال توسط شرکت های بزرگ و همچنین ثروتمندترین فرد جهان؛ ایلان ماسک هم اثرات مثبت خوبی در این بازار داشته است. به دید بسیاری از فعالان این بازار، بازار رمزارزها تازه اوایل راه تبدیل شدن به پول اصلی در کل دنیا قرار دارد و در آینده می تواند نظام مالی و پولی را در کل دنیا تغییر دهد و دنیای غیرمتمرکز شعار تمامی ارزهاست و باید دید این بازار تا چه اندازه می تواند رشد کند و گسترده شود.


همان طور که در ابتدای مطلب قول دادیم، بهترین سرمایه گذاری با ۱ میلیارد تومان را خدمت شما معرفی کردیم. 

اگر به دنیای سرمایه گذاری علاقه دارید و دوست دارید بدانید بهترین سرمایه گذاری در ده سال اینده برای ایرانیان چیست؟ این مطلب می توانید شما را در این مورد راهنمایی کند.

برای دوستانتان بفرستید: