Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
استخراج اتریوم با گوشی | آموزش جامع استخراج اتریوم با موبایل | کد بورسی

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

استخراج اتریوم با گوشی | آموزش جامع استخراج اتریوم با موبایل

استخراج اتریوم با گوشی موبایل و به صورت کلی استخراج ارزهای دیجیتال امروزه یکی از پرطرفدار ترین کارهایی است که افراد اشتیاق بسیار زیادی برای انجام آن دارند. متاسفانه تجهیزاتی که برای انجام این کار مورد استفاده قرار می گیرد، قیمت بسیار بالایی دارند و بسیاری از افراد توانایی تهیه آن ها را ندارند. حال بعضی اوقات این فکر به ذهن افرادی که نمی توانند تجهیزات ماینینگ تهیه کنند خطور می کند که با استفاده از کامپیوتر و یا موبایل های خود اقدام به استخراج اتریوم کنند! حال سوال اینجاست که آیا استخراج اتریوم با گوشی امکان پذیر است و آیا استخراج اتریوم با موبایل سودآوری مناسبی دارد؟ در واقع در این مقاله آموزشی رایگان ما قصد داریم دقیقا به همین موضوع یعنی استخراج اتریوم با گوشی بپردازیم و آموزش جامع استخراج اتریوم با موبایل رو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ پس به هیچ عنوان این مطلب راهنمای رایگان رو از دست ندهید.

استخراج اتریوم با گوشی

استخراج ارزهای دیجیتالی به یکی از موضوعات حائز اهمیت و قابل بحث در سال های گذشته تبدیل شده است. بسیاری از ماینرها به دنبال روشی به منظور استخراج ساده تر و به حداکثر رساندن ظرفیت بدون استفاده از تجهیزات قدرتمند و گران هستند.

حتما بخوانید : همه چیز درباره اتریوم – تفاوت بیت کوین با اتریوم و آینده اتریوم

در این میان توسعه دهندگان اپلیکیشن های گوشی برای ایجاد برنامه هایی به منظور استخراج با استفاده از گوشی های هوشمند اقدام کرده اند تا به سرمایه گذاری کلان احتیاجی نباشد. در راستای آشنایی با اپلیکیشن های استخراج ارزهای دیجیتالی با استفاده از موبایل در ادامه‌ این مطلب با سایت کد بورسی همراه باشید.

ارز دیجیتال اتریوم چیست؟

ارز دیجیتال اتریوم در سال ۲۰۱۳ دقیقا ۴ سال پس از بیت کوین به وسیله ویتالیک بوترین به وجود آمد. اتریوم را قادرید از دو طریق استخراج کنید، ۱٫ با استفاده دستگاه های ماینر ۲٫ با بکارگیری ریگ های ماینینگ. الگوریتم استخراج ارز دیجیتال اتریوم ETHASH است. شما می توانید با تهیه ماینر هایی که از این الگوریتم پشتیبانی می کنند اقدام به استخراج ارز دیجیتال اتریوم نمایید.

اخیرا آقای ویتایک بوترین طی یک اطلاعیه گفت که در نظر دارد تا الگوریتمی پیاده سازی کنند و بر اساس آن الگوریتم استخراج اتریوم تنها از ریگ های ماینینگ امکان پذیر باشد. دلیل این کار نیز این بود که این کار موجب می شود تا افراد بیشتری بتوانند نسبت به استخراج اتریوم اقدام نمایند. هزینه تهیه ریگ های ماینینگ نسبت به دستگاه های ماینر به مراتب پایین تر می باشد و این امر موجب شده است که آقای بوترین این تصمیم را بگیرد.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


البته این نکته را هم در خاطر داشته باشید که آقای بوترین یک جمله معروفی نیز در زمینه استخراج اتریوم با گوشی های موبایل دارد که می گویند؛ استخراج اتریوم با موبایل بازی احمق ها است. در ادامه همراه کد بورسی باشید تا نظر خالق اتریوم را درباره استخراج اتریوم با گوشی موبایل بدانیم. بوترین طی مصاحبه خود در ۱۳ آوریل ۲۰۱۹ عنوان کرد که استخراج اتریوم با گوشی موبایل را قبول ندارد. استخراج با گوشی موبایل همانند فریب دادن کاربران با امید های بیجا است تا کمک به آن ها برای رشد.

قابلیت های استخراج اتریوم با گوشی

مطمئنا استخراج با گوشی موبایل از مزایا و معایبی هم برخوردار است. در این بخش در نظر داریم تا درباره مزایا و معایب استخراج با گوشی موبایل گفتگو کنیم. مزایا و معایب استخراج اتریوم با گوشی های موبایل عبارت اند از:

مزایا
  • نرم افزار های متعدد
  • روش استخراج آسان
  • نداشتن هزینه تجهیزات
معایب
  • خرابی های متعدد موبایل
  • کاهش سرعت تلفن همراه
  • فشار آمدن و بالا رفتن دما بیش از حد گوشی

استخراج اتریوم با گوشی موبایل

استخراج اتریوم با گوشی موبایل به وسیله نرم افزار های گوناگون انجام می شود. شما عزیزان قادرید این نرم افزار ها را به سادگی دانلود و سپس مورد استفاده قرار دهید. متاسفانه شرکت اپل، نرم افزار های استخراج اتریوم را به منظور جلوگیری از گسترش استفاده از رمز ارز ها و همچنین نفوذ حملات سایبری به گوشی های هوشمند خود و دزدیده شدن اطلاعات پاک کرده است. بر این اساس تنها کاربران گوشی ها اندروید می توانند از نرم افزار های استخراج اتریوم استفاده کنند. کاربران اندرویدی نیز می توانید این نرم افزار از سایت های گوناگون و همچنین فروشگاه گوگل پلی دانلود و استفاده کنید.

معرفی نرم افزار های استخراج اتریوم

استخراج اتریوم با گوشی

۱) نرم افزار MinerGate Mobile Miner

این نرم افزار یکی از معروف ترین نرم افزار هایی است که در زمینه استخراج ارز دیجیتال اتریوم در گوشی های موبایل فعالیت می کند. شما عزیزان قادرید با استفاده از این نرم افزار اقدام به استخراج ارز های دیجیتال گوناگونی نمایید. یکی از این رمز ارزها اتریوم است. این نرم افزار از کیف پول داخلی نیز برخوردار است و شما می توانید ارز های خود را در آن ذخیره کنید. در این راستا به شما عزیزان توصیه داریم رمز ارز های خود را در کیف پول این نرم افزار برای مدت محدود ذخیره کنید و سپس به کیف پول اصلی خود انتقال دهید. برای استفاده از این نرم افزار، پس از نصب باید در آن ثبت نام کنید. برای ثبت نام در این نرم افزار، نیاز به یک ایمیل خواهید داشت.

حتما بخوانید : ارزهای دیجیتال آینده دار – بهترین رمزارزها برای سرمایه گذاری بلند مدت

پس از ساخت اکانت، در بدو ورود نرم افزار از شما سوال می کند که قصد دارید یک اکانت استخراج با موبایل به وجود آورید و یا یک اکانت استخراج ابری خریداری کنید. وقتی که بخواهید با موبایل استخراج کنید، نرم افزار از تراشه های CPU و GPU گوشی موبایل شما استفاده می کند. متاسفانه یکی از معایب مهم استخراج با موبایل این است که اگر گوشی شما خاموش شود و یا اینترنت آن قطع شود عملیات استخراج متوقف خواهد شد و در حقیقت این می تواند به ضرر شما تمام شود.

۲) نرم افزار Pocket Miner

جالب است بدانید که این نرم افزار نیز به عنوان یکی از بهترین نرم افزار های استخراج اتریوم به حساب می آید. شما قادرید با استفاده از این نرم افزار به سادگی ارز دیجیتال اتریوم را استخراج نمایید. چنانچه هدف شما از نصب این نرم افزار تنها استخراج اتریوم باشد، می تواند یکی از بهترین نرم افزارهایی محسوب می شود که می توانید از آن استفاده کنید. این نرم افزار بر روی سرور های استخر لایت کوین پیاده سازی شده است و آن استخر از این نرم افزار پشتیبانی می کند. شما می توانید سخت افزار خود را برای این نرم افزار دسته بندی نمایید.

۳) نرم افزار NeoNeonMiner

وقتی که قصد دارید با این نرم افزار اقدام به استخراج ارز های دیجیتال کنید، باید به یک استخر متصل شوید. شما می توانید پس از متصل شدن به استخر در این برنامه اقدام به استخراج ارز دیجیجتال اتریوم کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا به سادگی اتریوم استخراج کنید. عملکرد این نرم افزار تا حدودی شبیه به نرم افزار Crypto Miner است. متاسفانه یکی از معایب بزرگ این نرم افزار این است که تبلیغات زیادی برای شما نمایش می دهد.

۴) نرم افزار Crypto Miner

این نرم افزار همانند نرم افزار NeoNeo Miner است. این نرم افزار دارای یک مشکل بزرگ است و آن هم پولی بودن نرم افزار است. قیمت این نرم افزار در گذشته چیزی حدود ۲٫۳۰ دلار بوده است، البته این نکته را در خاطر داشته باشید که شما می توانید این نرم افزار به صورت کرک شده در سایت های گوناگون کسب کنید. به این منظور که بتوانید ارز دیجیتال اتریوم استخراج نمایید، تنها باید نسخه پولی این نرم افزار را خریداری کنید. در غیر این صورت می توانید از نسخه کرک شده آن استفاده نمایید.

۵) نرم افزار WinETH

نرم افزار WinETH  یک نرم افزار استخراج اتریوم با رابط کاربری ساده است که برای افراد مبتدی نیز مناسب است. این نرم افزار مبتنی بر نرم افزار ETHminer است که قبلا بررسی کرده ایم با این تفاوت که این نرم افزار پیکربندی های بهینه تری ارائه می دهد که برای سخت افزار سیستم شما بسیار مهم است و این به دلیل استفاده از GUI همراه با الگوریتم قرار دادهای هوشمند است. این نرم افزار فقط برای سیستم عامل های ویندوز ارائه شده است.

۶) نرم افزار Clymore

اگر بخواهیم یکی از کارآمدترین های این عرصه یعنی استخراج اتریوم را نام ببریم باید این نرم افزار را معرفی کنیم. شما می توانید با این نرم افزار به میزان دلخواه هش ریت مشخص نمایید بدون این که در سرعت ماین کردن خللی ایجاد شود. این نرم افزار در آخرین آپدیت خود درصد مایینگ را در حالت دوگانه از ۲ درصد به ۱ درصد کاهش داده است. این نرم افزار از سیستم عامل های لینوکس و ویندوز و همچنین کارت گرافیک های AMD و Nvidia  پشتیبانی می کند. همچنین با استفاده از این نرم افزار شما می تواند کوین های دیگری مانند Siacoin ,Lbvy,Decred و Pascal را هم استخراج کنید.

کسب درآمد از طریق استخراج ارزهای دیجیتالی با گوشی اندروید

این نکته مهم را در خاطر داشته باشید که استخراج ارزهای دیجیتالی با استفاده از گوشی های هوشمند به تعداد خروجی نرخ هش  و پردازنده‌ گرافیکی آن مرتبط است. نرخ هش به عنوان خروجی تابع هش تعریف می شود که با استفاده از آن گوشی موبایل می تواند مسائل پیچیده‌ استخراج را حل کند.

حتما بخوانید : بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری – چه ارزی جایگزین بیت کوین میشود؟

برای مثال در گوشی هایی که از پردازنده گرافیک NVIDIA GTX 1080 Ti استفاده می شود، کاربر می تواند در هر ماه ۰٫۰۱۶۱۵ دلار از ۹۸۰ میلیون هش در ثانیه کسب نماید، به همین خاطر هرچه میزان هش بالاتر بوده درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. گوشی Huawei Mate 9 و سپس Samsung Galaxy Note 8 از قوی ترین گوشی های اندرویدی برای استخراج ارز دیجیتالی به حساب می آیند.

نتیجه گیری و کلام آخر

به شکل کلی، استخراج اتریوم با گوشی های موبایل خارج از ذهن نیست و شما می توانید به سادگی آن را استخراج کنید، ولی می بایست در نظر داشته باشید که این کار به گوشی موبایل شما صدمات متعددی وارد خواهد کرد که این صدمات می تواند برای شما هزینه های بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. موضوع مهمی که در خصوص دانلود نرم افزار ها باید در نظر داشته باشید این است که در انتخاب نرم افزار باید دقت بسیار زیادی را به خرج دهید. به دلیل کمیاب بودن نرم افزار ها، نسخه های فیک آن زیاد شده است، از همین روی انتخاب نرم افزار اصلی از میان نرم افزار های فیک کمی کار را سخت می نماید.

امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده رو برده باشید.

هر گونه سوال و یا ابهام یا تجربه ای در زمینه استخراج اتریوم با گوشی داشتید، حتما در بخش دیدگاه ها بنویسید.

برای دوستانتان بفرستید: