برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

نحوه سرمایه گذاری در صندوق های بورسی

اگر نحوه سرمایه گذاری در صندوق های بورسی را بلد باشید، مدیریت سرمایه در بازار بورس برای شما بسیار ساده تر خواهد شد. وقتی شما بدانید در کنار خرید سهام در بورس می تواند واحدهای سرمایه گذاری در صندوق ها را نیز خریداری کنید و ریسک سرمایه گذاری های خود را در بورس کاهش دهید، مدیریت سرمایه در بورس بسیار ساده می شود، پس اگر دوست دارید نحوه سرمایه گذاری در صندوق های بورسی را به صورت جامع در یک دوره آموزشی رایگان و غیر حضوری یاد بگیرید، تا انتها همراه ما بمانید تا در مورد آموزش سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری و این دوره رایگان به شما عزیزان اطلاعات کاملی بدهیم.

نحوه سرمایه گذاری در صندوق های بورسی

صندوق های سرمایه گذاری تحت عنوان یکی از انواع واسطه های مالی، نقش مهمی در سرمایه گذاری غیر مستقیم افراد در بورس به عهده دارند. بررسی های آماری ثابت کرده است که در کشورهای توسعه یافته، این صندوق ها نقش حائز اهمیتی در سرمایه گذاری خانوارها ایفا می کنند.

جالب است بدانید که این صندوق ها از طریق تحصیل وجوه از عموم مردم و سرمایه گذاری آن ها در ترکیب متنوعی از اوراق بهادار مثل سهام، اوراق قرضه و دیگر دارایی های مالی، به آن دسته از افرادی که دانش و تجربه کافی برای سرمایه گذاری مستقیم را در اختیار ندارند، این شانس را می دهند تا بتوانند از یک سرمایه گذاری حرفه ای و کم ریسک بهره مند شوند که می تواند سود مناسبی برای آن ها به ارمغان بیاورند.

در همین ابتدای امر این نکته را یادآوری می کنم که حضور در این دوره ها، به صورت کلی رایگان است و عزیزان بدون هیچ هزینه و روند ثبت نام پیچیده ای می توانند در این کلاس ها ثبت نام کرده و از مباحثی که در آن ها مورد بررسی قرار می گیرد، استفاده کنند، بنابراین اگر بخواهید نحوه سرمایه گذاری در صندوق های بورس را یاد بگیرید، چه فرصتی بهتر از این می تواند نصیب شما شود!؟

معرفی دوره 

با توجه به شرایط گوناگون سرمایه گذاران از نظر میزان دانش و شناخت آن ها از بورس و میزان سرمایه ای که دارند، می توان جایگزین های متنوع و مناسبی را به جای خرید سهام شرکت های بورسی به صورت مستقیم در نظر گرفت که یکی از این موارد مطمئنا صندوق های سرمایه گذاری محسوب می شود که در طول سالیان اخیر، توانسته است بازدهی های خوبی را برای سرمایه گذاران به ارمغان بیاورد.

در این دوره آموزشی که محوریت آن صندوق های سرمایه گذاری قرار دارد، مخاطبین کارگاه، به ویژه افراد مبتدی، آگاهانه برای سرمایه گذاری در بازار آماده خواهند شد و انواع روش های سرمایه گذاری در بورس را یاد خواهند گرفت و مهم تر از آن، درک بهتری از ابزارهای موجود برای سرمایه گذاری پیدا می کنند تا سرانجام قادر شوند تا بهترین انتخاب از میان صندوق های موجود در بازار را انجام دهند و مناسب ترین نوع صندوق های سرمایه گذاری را با توجه به میزان سرمایه و میزان ریسک پذیری که دارند، انتخاب نمایند.

هدف دوره سرمایه گذاری در صندوق های بورسی چیست؟

هدف این کارگاه آشنایی سرمایه گذاران با صندوق های سرمایه گذاری و انواع آن و همین طور آموزش سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری است، به صورتی که در طول دوره تلاش بر این است که مخاطب به درک جامعی از نحوه کار صندوق های سرمایه گذاری برسند و در شرایط گوناگون بتواند صندوق های مناسبی را برای سرمایه گذاری های خود انتخاب نمایند. باید در نظر داشته باشید که شناخت هرچه بهتر ابزارهای گوناگون برای سرمایه گذاران، راهگشای آنان در بازاری خواهد بود که در آن فعالیت دارند.

سرفصل های دوره به چه صورت است؟

  • شناخت انواع روش های سرمایه گذاری در بورس
  • چگونه تشخیص دهیم یک صندوق را بخریم یا خیر؟
  • آشنایی با صندوق های سرمایه گذاری مشترک و انواع آن ها
  • آشنایی با صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس (ETF) و نوع های مختلف آن
  • بررسی گزارشات مالی صندوق های سرمایه گذاری مشترک و قابل معامله در بازار سرمایه

ثبت نام در دوره آموزش سرمایه گذاری در صندوق های بورسیبرای ثبت نام رایگان اینجا کلیک کنید

برای دوستانتان بفرستید: