برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

خرید سرور مجازی بورس | خرید ربات سرخطی بورس خوب است؟

خرید سرور مجازی بورس و یا خرید ربات سرخطی بورس همواره یکی از گزینه های پیش روی سهامداران و سرمایه گذاران در بورس بوده و است. اما سوال اصلی اینجاست که خرید سرور مجازی بورس گزینه امن و مناسبی برای انجام معاملات است و یا خرید ربات سرخطی بورس می تواند کمک شایانی در جایگاه سفارشات خرید و فروش ما در هسته معاملات بورس داشته باشد یا خیر؟ به صورت کلی میتوان گفت که خرید ربات سرخطی بورس و همین طور خرید سرور مجازی بورس را هیچگاه نمیتوان منطقی به حساب آورد و معمولا دیده شده است که سهامداران تازه کار هستند که به سمت این موارد می روند تا بتوانند روند انجام معاملات خود در بازار بورس را بهبود ببخشند. اما ما در این مقاله از سایت کد بورسی قصد داریم به صورت بی طرفانه مزایا و معایب سرور مجازی بورس و ربات سرخطی بورس را بیان کنیم و نتیجه گیری داشته باشیم که استفاده از آن ها میتواند کمک کننده باشد یا خیر، پس تا انتها همراه ما باشید.

خرید سرور مجازی بورس 

بازار بورس از جمله بازارهای سرمایه‌ ای است که به علت های مختلف مثل سود مناسب در ماه ها و حتی سال های اخیر با استقبال بسیاری مواجه است. همین طور از موارد لازم در راستای موفقیت در بورس استفاده از بستری پرسرعت و امن است. سرور مجازی بورس در اصل یک کامپیوتر ۲۴ ساعته روشن و متصل به یک اینترنت فوق ‌العاده پرسرعت و قوی است که اگر با پشتیبانی همیشگی و عودت هزینه در صورت نارضایتی و آموزش رایگان نحوه استفاده آن ارائه شود، میتوان خرید آن را به عنوان یک گزینه بررسی کرد. جالب است بدانید که بهترین و پرکاربرد ترین گزینه برای انجام معاملات بورسی سرور مجازی بورس یا همان سرور مجازی بورس به حساب می آید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید، آموزش های رایگان بورسی و …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


گفتنی است که سیستم عامل استفاده شده در این سرورها همان سیستم عامل ویندوز است. استفاده از سرور بورس این امکان را در اختیار کاربر قرار خواهد داد تا با سرعت بالا و اختصاصی و شبکه پایدار با سرعت هرچه تمام تر معاملات خود را انجام دهد. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که یک عامل مهم در میزان سود‌آوری در بازار سهام سرخط‌زنی است، بنابراین برای مبادلات موثر در بازار بورس و سرخط‌زنی مناسب به سرعت بالا در اتصال به کارگزاری‌ ها نیاز است. با توجه به منابع سرور بورس و استفاده آن از سرعت دیتاسنتر در اتصال به کارگزاری، شما می‌ توانید از برتری نسبی به سایرین در زمینه سرخط‌زنی مناسب و سرعت بالاتر در انجام مبادلات برخوردار شوید.

سرور بورس چیست؟

سرور بورس یک سرور با منابع قدرتمند است که به بستر اینترنت اصلی کشور متصل است، لذا از سرعت بسیار بالاتری نسبت به اینترنت خانگی و اینترنت موبایل برخوردار است. قدرت بالای این سرورها در اجرای نرم‌افزارهای مرتبط با تحلیل بازار سهام، در کنار دسترسی پرسرعت به کارگزاری ‌های بورس، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا به نحو موثرتری به مبادلات در این بازار پرداخته و از سایرین در مواردی مانند سرخط‌زنی، که نیاز به سرعت بالا دارد، جلوتر باشید. اگر بهترین سرور بورس در اختیار شما باشد، تنها باید تمرکز خود را بر روی تحلیل بازار قرار دهید و در مورد سرعت و اتصال به کارگزاری‌ ها خاطرتان آسوده است.

سرور بورس چیست؟

این نکته را هم در نظر داشته باشید که دیتاسنترها از جمله مکان ‌هایی محسوب می شوند که به دلیل اتصال به بدنه اصلی اینترنت کشور، برخورداری از سخت‌افزارهای بروز و همچنین وجود زیرساخت فیبر نوری از بالاترین سرعت در تمام سطح کشور برخوردار هستند. با توجه به اینکه سرورهای بورس در دیتاسنترهای اصلی کشور قرار دارند،‌ شما از طریق این سرورها قادرید از سرعت بسیار بالای موجود در دیتاسنترها استفاده نمایید و سریع ‌تر از دیگران تحلیل ‌ها و مبادلات را در بازار سهام انجام داده و سود بیشتری را کسب کنید.

چرا به سرور مجازی بورس احتیاج داریم؟

در حالت عادی شما برای انجام معاملات بورسی و سرخطی خود از اینترنت خانگی یا اینترنت موبایل بهره می گیرید، ولی معمولا برای انجام معاملات بورسی خود مشکل سرعت را تجربه می کنید و در صف های سرخطی نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت و این به علت پینگ بالای اینترنت شما به سایت های کارگزاری بورس است باشد. تنها راه حل این مشکل داشتن یک سرور مجازی مخصوص بورس است که به علت قرار گیری در بهترین دیتاسنتر های ایران از پرسرعت ترین اینترنت ایران با پینگ ۱ میلی ثانیه به کارگزاری های بورس برخوردار است.

استفاده از سرور بورس چه امکاناتی نیاز دارد؟

برای استفاده از سرور های بورسی احتیاجی ندارید تا اینترنت خانگی پرسرعتی داشته باشید و با یک اینترنت معمولی میتوانید به سرور بورس دسترسی داشته باشید و با سرعت بالای سرور بدون نگرانی سرعت معاملات خود را انجام دهید. به منظور استفاده از سرور های بورسی الزام برای داشتن یک کامپیوتر یا لپ تاپ نیست و شما عزیزان قادرید با گوشی های هوشمند یا تبلت های خود به استفاده از سرور های بورس بپردازید. چنانچه تا به امروز سرور مجازی یا سرور مجازی بورس را مورد استفاده قرار نداده اید، نگران نباشید تمامی مراحل استفاده در موبایل و کامپیوتر به صورت رایگان به شما آموزش داده می شود و برای استفاده از سرور بورس احتیاج به هیچ گونه پیش نیاز یا تجربه قبلی ندارید.

حتما بخوانید : آموزش سرخطی زدن در بورس | بهترین کارگزاری برای سرخطی

پس در راستای کار با سرور بورس چه اینترنتی لازم است؟ برای کار با سرور های مجازی بورس، شما به یک اینترنت معمولی بدون قطعی احتیاج خواهید داشت. در حقیقت هیچ نیازی نیست که بهترین اینترنت خانگی یا سیم کارتی را داشته باشید، بلکه یک اینترنت خانگی با سرعت ۱۰۰ کیلوبایت بر ثانیه هم برای کار با سرور مجازی بورس مناسب است. اینترنت های ADSL، اینترنت های سیم کارتی اپراتور های موبایل، اینترنت های TD-LTE، وایمکس و VDSL یا FTTH همگی با سرور مجازی بورس کار می کنند و سازگار می باشند و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

آیا زمانی که فایلی را داخل سرور بورس دانلود می کنم، از حجم اینترنت من کم میشود؟

در پاسخ باید گفت که خیر هیچ تاثیری بر روی حجم اینترنت خانگی شما ندارد و از آن هیچ حجمی کم نمی شود. به عنوان مثال شما یک فایل ۱۰ گیگابایتی را با سرعت فوق العاده بالای پورت ۱۰ گیگ بر ثانیه دانلود می کنید، هیچ حجمی از اینترنت خانگی شما بابت این دانلود کم نمی شود.

امکان اتصال با موبایل به سرور مجازی بورس وجود دارد؟

بله شما میتوانید با استفاده از نرم افزار Remote Desktop در اندروید و یا نرم افزار Remote Desktop در IOS اقدام به اتصال به سرور های ویژه بورس کنید. اتصال به سرور بورس وب داده، به سادگی و با استفاده از نرم افزار های Remote Desktop امکان پذیر است، در تمامی سیستم عامل ها این نرم افزار وجود دارد، در تمامی نسخه های لینوکس، تمامی نسخه های ویندوز و تمامی نسخه های macOS شما امکان اتصال به سرور ویژه بورس را دارید و هیچ فرقی ندارد از کدام سیستم عامل اقدام به اتصال به سرور مجازی بورس کنید.

مزایای خرید سرور های بورس

  • دارای اینترنت فیبر نوری، عدم قطعی، عدم کندی سرعت و بهترین عملکرد در کل کشور.
  • کمترین پینگ به کارگزاری‌ ها، که باعث می‌شود شما کمترین فاصله را تا کارگزاری داشته باشید.
  • قابلیت استفاده از سرور مجازی بورس با نرم فازار Remote Desktop از کامپیوتر یا لپ تاپ یا گوشی های هوشمند.
  • قابل دسترس از تمام نقاط کشور ایران، یعنی شما از هر جای ایران می‌توانید دسترسی به سه مورد بالا داشته باشید تا نسبت به دیگران در صف‌ های خرید عقب نیفتید.
  • اینترنت ۱۰ هزار مگابیت، با داشتن این اینترنت سرعت آپلود و دانلود شما تا ۱۰ هزار مگابیت افزایش پیدا خواهد کرد و  همین طور سرعت ارسال داده‌ های شما را زیادتر خواهد کرد.
  • دارای اینترنت نامحدود، علاوه بر کارهای بورسی، می‌توانید با بالاترین سرعت اینترنت در کشور کارهای روزانه خود را انجام بدهید و با خیال راحت مطمئن باشید که اینترنت شما کند نیست.
  • قابل استفاده برای خریدهای سرخطی و خرید عرضه‌های اولیه، با توجه به رقابت شدیدی که در صف ‌های بورس وجود دارد، شما هم قادرید با رعایت نکات لازم، از نفرات اول صف شوید.

مزایای شرکت های ارائه دهنده سرور

  • تحویل آنی و کاملا اتوماتیک بعد از خرید
  • اینترنت کاملا اختصاصی واقعی برای هر نفر
  • ارائه سخت افزار و منابع کاملا حقیقی و واقعی بدون ایجاد لیمیت
  • آموزش رایگان استفاده کامل از سرور های بورس بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر یا موبایل
  • سخت افزار های کاملا بروز و ارائه پرسرعت ترین هارد جهان روی سرور ها یعنی هارد NVMe
  • اینترنت پایدار با پورت گیگابایتی قدرتمند به دلیل قرار گیری سرور ها در بهترین دیتاسنتر های ایران
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته بدون وقفه از طریق تیکت و پشتیبانی تلفنی از ۸ صبج تا ۱۲ شب ویژه سرور های بورس

نکات مهم برای خرید سرور مجازی بورس

به این منظور که بتوانید به یک شرکت اعتماد کنید و سرور مجازی بورس را انتخاب کنید، فاکتور های زیادی در انتخاب شما دخیل است. حائز اهمیت ترین ویژگی شرکت‌ ها صداقت با مشتریان است که در عین صداقت بهترین و کامترین مشاوره را هنگام خرید به شما بدهند. در طول ۲۴ ساعت شبانه ‌روز در دسترس باشند و هر زمان که نیاز به ارتباط با بخش فنی شرکت شد، از روش های تماس تلفنی، چت آنلاین و سامانه‌ های تیکتینگ پاسخگوی شما باشند. قیمت منصفانه در برابر سرعت اینترنتی که در اختیار شما می‌ گذارند یکی از حائز اهمیت ترین معیار های ارائه خدمات به مشتریانشان است. دارا بودن نماد اعتماد و مجوز های لازم، از جمله مواردی است که به خرید مطمئن ‌تر کمک شایانی خواهد داشت. برخی از شرکت‌ ها هیچ کدام از موارد بالا را ندارند و باید هنگام خرید نهایت دقت را به خرج دهید. در ادامه هم مواردی که برای خرید سرور مجازی بورسی نیاز است در نظر داشته باشید را آورده ایم :

  • گارانتی بازگشت وجه در صورت نداشتن کیفیت سرور را بخواهید.
  • ابزارهای جانبی نظیر ربات ‌ها یا آتو کلیکرهایی که در کنار سرور به رایگان به وسیله شرکت ارائه دهنده داده می ‌شود.
  • استفاده از زیرساخت فیبر نوری در بهترین دیتاسنترها در شهر تهران، حتما سرور شما باید در شهر تهران باشد تا به  که در مرکزیت تهران قرار دارند، بهترین نتیجه را بدهد.
  • سرعت اینترنت سرور مجازی بورس، هر چقدر سرعت اینترنت بالاتر باشد، نتایج کسب شده بهتر خواهد بود، دنیای رقابت است و با سرعت بالاتر می‌توان به نتایج بهتر هم دست پیدا کرد. پیش از خرید از فروشنده درخواست تست سرعت net نمایید یا نمونه فیلم تست سرعتش را ببنید.
  • فروشنده سرور مخصوص بورس به شما بدهد، سرور مجازی ایران معمولی به شما ارائه نکند، یعنی تمام استفاده کنندگان آن سرورها برای بورس باشند و کارهای سنگین آپلود و دانلود انجام ندهند تا کیفیت پایین نیاید. از شرکت فروشنده سرور مخصوص بورس بخواهید.
  • پینگ یک میلی ‌ثانیه، پینگ به معنای ارسال یک درخواست و پاسخ آن درخواست است، هر اندازه پینگ کمتر باشد، شما کیفیت اینترنت بهتری در اختیار دارید، از فروشنده گارانتی پینگ بخواهید.

خرید ربات سرخطی بورس

دانلود ربات سرخطی بورس مناسب برای همه کارگزاری ها و خرید سهام عرضه اولیه با امکانات گوناگون. خرید ربات حرفه ای سرخط زن بورس با امکانات و قابلیت های اختصاصی برنامه نویسی شده به زبان پایتون قابلیت اجرا تحت ویندوز و لینوکس، اگر به دنبال ربات سرخطی بورس می باشید حتما این صفحه را تا آخر دنبال کنید، در این صفحه شما می توانید هر چیزی که در مورد خرید ربات سرخطی بورس باید بدانید را یاد بگیرید.

حتما بخوانید : خرید عرضه اولیه در بورس | صفر تا صد عرضه اولیه شرکتهای بورسی

می توان گفت که در حالت عادی بدون استفاده از ربات سرخطی، شما باید به صورت دستی روی دکمه خرید کلیک کنید و چون زمان دقیق باز شدن بازار بورس مشخص نیست، شما باید از چند ثانیه جلوتر شروع به کلیک کردن نمایید با فاصله ۳۰۰ میلی ثانیه که کارگزاری ها قانون کرده اند، ولی آیا با دست می شود به این سرعت و دقت اینکار را انجام داد؟ جواب خیر است، شما حتما نیاز به نرم افزار دارید که همینکار را به درستی و با سرعت و دقت زیاد انجام دهد و همچنین به اینرنت پرسرعت سرو مجازی بورس نیاز دارید تا این نرم افزار را روی این سرور نصب و استفاده نمایید تا در کمتر از ۱ میلی ثانیه درخواست های شما به هسته معاملات بورس فرستاده شود.

سرخطی زدن بورس چیست؟

سفارش سرخطی یکی از ساده ترین نوع معاملات در بورس به شمار می آید که با قیمت لحظه ای در بازار بورس و فرابورس قابل انجام است. برای انجام سرخطی بورس، سرعت مناسب اینترنت، پینگ پایین تاثیر بسیار زیادی در موفق شدن شما دارد. اگر شما بتوانید از عرضه های اولیه سهامی خریداری کنید، قطعا قادرید در روز های آتی پس از خریدتان، سهام خریداری شده را با قیمتی مناسب تر به فروش برسانید.

برای سفارش سرخطی سرور با چه مشخصات یا سیستم عاملی مناسب تر است؟

جهت خرید سرور یا vps بورس شما به میل خود میتوانید سیستم عامل دلخواه انتخاب نمایید، ولی پیشنهاد بیشتر شرکت های ارائه دهنده خدمات در این حوزه در راستای خرید vps بورس سیستم عامل ویندوز سرور ۲۰۱۲ است که بهترین سرعت و کیفیت را در سرور در اختیار شما قرار می دهد، ترجیحا سرور با هارد nvme و یا هارد SSD رید ۱۰ یا همان سرورهای ابری برای استفاده شما پیشنهاد می شود و پورت های ۱۰ گیگابیت این سرویس ها براحتی جوابگوی نیاز شما هستند و شاید اکثر مشتریان برای سفارش سرخطی زدن تقاضای پورت ۱۰ گیگابیت جهت افزایش سرعت و بالا رفتن عملکرد در ثبت سفارش در کارگزاری ها را دارند.

عوامل موثر در سرخطی زدن بورس

داشتن یک اینترنت و پینگ بسیار پایین به سرور های کارگزاری های بورس : با تهیه سرور مجازی بورس میتوانید به یک اینترنت پر سرعت و پینگ بسیار پایین دسترسی داشته باشید. وی پی اس ویژه بورس ابرسرور دارای سرعت اینترنت ۵۰۰ مگابیت تا ۱۰ هزار مگابیت بر ثانیه برای کار کرد در بورس است.

خرید ربات سرخطی بورس

کارگزاری مناسب : شما باید یک کارگزاری مناسب بورس انتخاب کنید، از کارگزاری های معروف استفاده کنید که به کاربران خود اهمیت میدهند و سرعت بالایی در اختیار کاربران می گذارند. سرور بورس که از کمترین پینگ و بیشترین سرعت به تمامی کارگزاری های ایرانی برخوردار باشند مناسب هستند.

قابلیت های ربات ارسال سفارشات سرخطی بورس

افزایش شانس در صف ها : با ربات و آموزش ها شانس شما در صف های خرید و فروش سهام در بورس به میزان خیلی قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

مناسب همه کارگزاری ها : به این صورت که شما عزیزان خودتان قادرید طبق سیستم معاملاتتان ربات خریداری شده را شخصی سازی نمایید؛ یعنی ربات تمام و کمال در اختیار شماست و فقط شما طبق آموزش که خیلی سادست راه اندازیه و استفاهد نمایید.

آیا تضمینی هست که من سهام رو بخرم یا بفروشم : در پاسخ باید گفت که خیر تضمینی نیست. این طور فرض کنید شما نفر اول صف خرید هم باشید. تا کسی حاضر به خرید یا فروش نباشد معامله ای صورت نمی پذیرد، بنابراین به این خاطر که این موضوع به حجم معاملات هم بستگی دارد و از طرف دیگر رقبای دیگری هم وجود دارند، پس تضمین کردن این موضوع منطقی نیست، اما مطمئن باشید بهترین شانسی که میتوانید داشته باشید با این ربات هاست. البته باید در نظر داشته باشید که این فرآیند شانس شما رو افزایش خواهد داد و ۱۰۰ درصد شما رو اولین نفر قرار نخواهد داد، به این دلیل که این امر به مواردی بسیاری وابسته است که اولین نفر صفر باشید، اما مطمئن باشید اگر اولین نفر هم نباشید، می توانید جزو اولین ها باشید و خرید یا فروش رو به سادگی انجام دهید.

حتما بخوانید : تابلو خوانی بورس و آموزش تکنیک های معاملاتی به وسیله تابلوخوانی

محتوای آموزشی : به همراه ربات محتوای آموزشی استفاده از ربات سرخطی هم به شما داده شود تا بتونید نحوه کار رو به صورت اصولی یاد بگیرید. معمولا به این صورت است که پس از پرداخت فایل های ربات و فایل های آموزشی به صورت اتومات به ایمیل شما فرستاده شود.

بدون نیاز به تخصص : به جز این که بتوانید مرورگر رو باز کنید و ۴ تاکلیکی که شرکت های ارائه دهنده خدمات در اختیارتان قرار می دهند را انجام بدید، نیاز به تخصص ویژه ای نداشته باشید.


نتیجه گیری و کلام آخر

پس میتوان نتیجه گرفت که سرور مجازی بورس، یک کامپیوتر ۲۴ ساعته روشن، در شهر تهران است که به یک اینترنت با فیبر نوری متصل است. شرکت‌ های ارائه کننده این مدل سرور مجازی، برای شما این امکان را فراهم می آورند که از هر نقطه از ایران به این سرورها متصل شوید و کمترین پینگ و بالاترین سرعت را به کارگزاری ‌ها داشته باشید. این روزها با توجه به رقابت ایجاد شده در بازارهای سهام، رقابت شدیدی در خرید عرضه‌ های اولیه در روزهای بعد از عرضه و سهام های بنیادی و مناسب در بازار است. برای کسب نتایج بهتر همه به دنبال دسترسی به اینترنت بهتر، توسط سرور مجازی بورس هستند تا بتوانند سفارشات خرید و فروش خود را سریع ‌تر به کارگزاری ‌ها ارسال کنید تا معاملاتتان سریع تر انجام شود.

و اما ربات سرخطی نرم افزاری است که شما می توانید آن را تنظیم کنید که چه سهامی را برای شما بخرد، از چه زمانی شروع به کلیک کردن روی این سهام کند و چه فاصله زمانی را بین کلیک ها رعایت نماید. به عنوان مثال چنانچه شما قصد داشته باشید سهامی را که صف های طولانی خرید دارد، بخرید، باید در جایگاه و ردیف های اول صف خرید قرار بگیرید و برای این کار نیازمند ابزار و زیرساخت مناسب خواهید بود، ابزار اول استفاده از سرور مجازی بورس با اینترنت فوق سرعت است و ابزار دوم استفاده از ربات و نرم افزار سرخطی بورس است.

لذا در بازار بورسی که امروزه شاهد آن هستیم، بهترین شرایط ممکن برای خرید و فروش در سهم های گوناگون بدین وسیله در اختیارتان قرار می گیرد و نباید فراموش کنیم که بورس همیشه سود داشته اشت و برای کسب سود بیشتر نسبت به سایر رقبا باید از ابزار های حرفه ای تر نسبت به رقبا و دیگر افراد موجود در صف های خرید و فروش باید استفاده نمود.

در پایان امیدوارم از این مطلب راهنما که به زبان ساده همه چیز راجب خرید سرور مجازی بورس و خرید ربات سرخطی بورس را به شما آموزش داد، نهایت استفاده رو برده باشید.

نظر شما در مورد سرور بورس و ربات سرخطی چیست؟

برای دوستانتان بفرستید: