Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
بهترین کیف پول برای ترون با کارمزد پایین

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

بهترین کیف پول برای ترون کدام است؟

ارز دیجیتال ترون هم مثل سایر رمزارزهای معروف و معتبر برای نگهداری نیاز به یک کیف پول دیجیتال مناسب دارد. حال سوال اینجاست که بهترین کیف پول برای ترون چیست و چه قابلیت هایی دارد؟ مناسب ترین کیف پول باید به صورتی باشد که کار با آن بسیار راحت باشد و فضای کاربری ساده ای داشته باشد. همچنین امنیت و پشتیبانی از اکثریت ارزهای دیجیتال می تواند معیارهای دیگری برای انتخاب بهترین کیف پول برای ترون به حساب آید. لذا اگر شما هم به دنیای ارز دیجیتال و سرمایه گذاری سودآور روی آلت کوین ها علاقه دارید، بهتر است با بهترین کیف پول برای ترون نیز آشنایی داشته باشید.

بهترین کیف پول برای ارز دیجیتال ترون

ترون یکی از ارزهای دیجیتال است که توانسته جایگاه خود بین ۲۰ ارز دیجیتال برتر کریپتو را تثبیت کند. برای نگهداری و استفاده از ترون، مثل هر ارز دیجیتال دیگری به کیف پول یا والت نیاز داریم. این امر اهمیت شناخت بهترین کیف پول ترون را به ما نشان می دهد.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


پیش از این که در خصوص قابلیت های  کیف پول های مناسب جهت نگهداری ترون صحبت کنیم، بهتر است با انواع کیف پول آشنا شویم. پر واضح است که هر کیف پولی امکان پشتیبانی از ترون را ندارد، لذا پیش از انتخاب کیف پول خود، نسبت به پشتیبانی از ترون اطمینان یابید. در ادامه ۱۰ نمونه از بهترین کیف پول های ترون را معرفی می کنیم و توضیح مختصری راجب خصوصیات و امکانات آن ارائه می کنیم و در انتها نیز کیف پول کاغذی ترون را مورد بررسی قرار می دهیم، پس همچنان همراه ما بمانید.

۱) ترون والت – Tron Wallet

ترون والت کیف پول اختصاصی شبکه ترون است. ترون والت در ۲ نسخه اندروید و ios طراحی شده است. البته این را هم باید در نظر داشته باشید که این کیف یک والت چندارزی به شمار می رود، پس به منظور نگهداری سایر ارزهای دیجیتال نیز می توانید از آن استفاده کنید. از دیگر مزایای این والت، بهره‌‌ مندی از صرافی داخلی است که می‌‌ تواند قابل تامل باشد.

با استفاده از این مزیت، کاربر می‌‌ تواند نسبت به ترید ارزهای خود اقدام نماید. ویژگی دیگری که این کیف پول را نامزد بهترین کیف پول ترون قرار می‌‌ دهد، امنیت بالا و رابط کاربری ساده آن است. همچنین در صورتی که کیف پول خود را گم کردید، به هیچ عنوان نگران نباشید. شما می‌‌ توانید با استفاده از عبارت بازیابی ۲۴ کلمه‌‌ ای، ترون و ارزهای خود را بازیابی فرمایید.

۲) ایدو والت – Eidoo Wallet

یک والت با امکان استفاده در انواع پلتفرم‌‌ های موبایلی و همین طور دسکتاپ که مشخصات خاص خود را دارد. این والت در کنار ترون از توکن‌‌ های ERC-20 و ERC-23 نیز پشتیبانی می کند. از جمله قابلیت های مهم ایدو والت، امکان پشتیبان‌‌ گیری از سرمایه شخصی شماست که ویژگی حائز اهمیتی به حساب می آید. البته از نظر امنیتی و رابط کاربری ایراداتی به آن وارد است. همچنین به دلیل امکانات متعدد، استفاده از آن برای کاربران مبتدی توصیه نمی‌‌ شود. البته کیف پول های دیگری نیز هستند که درصدد تبدیل شدن به بهترین کیف پول ترون هستند. با هم با اسامی و قابلیت های این والت‌‌ ها به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

۳) کیف پول لجر نانو اس – Ledger Nano S

لجر نانو اس یکی از بهترین کیف پول های ترون به حساب می آید و امکان ذخیره‌ سازی ایمن کلیدهای خصوصی در یک محفظه سرد آفلاین را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. جالب است بدانید که کیف پول فیزیکی صرفا کلیدهای خصوصی کاربر را نزد خود نگه داشته و خود کوین‌ ها درون آن ذخیره نخواهند شد. Ledger Nano S با تمرکز بر امنیت طراحی شده است و یک نمایشگر کوچک در کنار دکمه‌ های سخت افزاری برایش در نظر گرفته شده تا هک شدن دستگاه غیر ممکن شود. حین پاسخ به دستورالعمل‌ های این والت ترون برای انجام اعمال مورد نظر، استفاده از دکمه‌ های فیزیکی الزامی است، از همین روی هیچ هکری توانایی کنترل دستگاه از راه دور نخواهد داشت.

حتما بخوانید : بررسی کیف پول لجر نانو اس (Ledger nano s) + آموزش کار


لجر نانو اس گزینه‌ ای بسیار عالی برای معامله گران است، به این خاطر که علاوه بر شناخته شدن به عنوان یکی از بهترین والت های Tron از نزدیک به ۷۰۰ رمز ارز دیگر شامل تمامی توکن‌ های ERC20 پشتیبانی می‌ کند. به منظور استفاده از Ledger Nano X به منظور نگهداری و کار با توکن TRX ترون باید کیف پول دسکتاپ ترون اسکن را از Github دانلود کنید. متاسفانه رابط کاربری این برنامه برای کاربران تازه وارد راحت نیست، ولی بیشتر افراد خیلی سریع با نحوه انجام کارهای ابتدایی آشنا می‌ شوند.

۴) کوبو – Cobo Wallet

یکی دیگر از کیف پول های چندارزی و HD که احتمال نگهداری ترون هم در آن وجود دارد، کیف پول موبایل Cobo است. این والت برای کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابلیت نصب و اجرا را دارد و از امنیت بالایی برخوردار است. با استفاده از والت Cobo امنیت لازم را در سطح سیستم های بانکی دارید، چرا که کنترل عبارت بازیابی در اختیار خود شما خواهد بود. در حقیقت کنترل دارایی‌ های شما با خود شما خواهد بود و شخص ثالثی بر آن‌ ها کنترل نخواهد داشت.

احراز هویت دو عاملی، اعتبارسنجی پسورد برای هرگونه برداشت از حساب و سطوح گوناگون امنیتی و محدودیت‌ های برداشت از حساب مختلف از مزایای مهم این کیف پول به حساب می آید. به منظور ثبت نام و شروع به استفاده از کیف پول کوبو نیاز به دادن هیچگونه اطلاعات هویتی و شخصی ندارید، لذا این کیف پول برای افرادی که حریم خصوصی اهمیت زیادی برایشان دارد، گزینه‌ مناسبی است. این کیف پول علاوه بر ترون ارزهای دیجیتال دیگری مثل بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ایاس، دش و طیف وسیعی از دیگر ارزهای دیجیتال شده را پشتیبانی می‌ کند. کیف پول Cobo یکی از پیشگامان در استفاده از الگوریتم گواهی اثبات سهام و استفاده از استخر استخراج است.

۵) گواردا – Guarda Wallet

گواردا کیف پولی غیرحضانتی و چندارزی می باشد که ذخیره‌ سازی مطمئن کوین‌ های TRX را در اختیار کاربران قرار می دهد. اصلی ترین مزیت این کیف پول این است که علاوه بر ترون ارزهای دیجیتال زیادی را پشتیبانی می‌ کند. برای مثال امکان ذخیره سازی ریپل، بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش، اتریوم کلاسیک، اتریوم و زی کش در این کیف پول وجود دارد. این کیف پول به وسیله موسسات مختلف مرتبط با ارز دیجیتال مثل بنیاد زی کش، بنیانگذاران بیت کوین گولد و سایت رسمی اتریوم کلاسیک به رسمیت شناخته شده است.

کیف پول ارز دیجیتال ترون

کیف پول Guarda یکی از بهترین گزینه‌ های موجود است که نه تنها برای نگهداری ارزهای دیجیتال می‌توان از آن استفاده کرد، بلکه امکانات کاربردی متنوعی هم برای کاربران فراهم کرده و توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند. کاربران موبایلی قادرند کیف پول Guarda را برای پلتفرم های اندورید و iOS دانلود کنند و افرادی که قصد استفاده از این کیف پول در کامپیوتر خود را دارند امکان اجرای آن در سیستم عامل های ویندوز و مک وجود دارد. با استفاده از این کیف پول دیجیتال کاربران می‌ توانند ارزهای دیجیتال گوناگون را ارسال، دریافت، ذخیره و معاوضه نمایند.

۶) اتمیک – Atomic Wallet

کیف پول Atomic به کاربران امکان خرید، فروش و ذخیره‌ سازی بیش از ۳۰۰ نوع ارز دیجیتال گوناگون را با استفاده از پلتفرم Atomic Swap می‌ دهد. امروزه این کیف پول ارزهای دیجیتال بسیاری مثل بیت کوین، اتریوم، ریپل، ترون، لایت کوین و مونرو را پشتیبانی می‌ نماید.

حتما بخوانید : بهترین کیف پول برای ریپل کدام است؟


کاربران می‌ توانند ارزهای دیجیتال خود را با تکنولوژی غیرحضانتی Atomic Swap و با استفاده از دفتر سفارشات غیرمتمرکز معاوضه نمایند. مزیت اصلی این کیف پول امکانات منحصر به فرد و رابط کاربری بسیار ساده آن است. از جمله امکانات خوب کیف پول Atomic که آن را به یکی از بهترین گزینه‌ ها برای نگهداری ترون تبدیل کرده است، می‌ توان امنیت بالا و چند ارزی بودن را نام برد.

۷) اکسودوس – Exodus Wallet

از نظر آسودگی کار با رابط کاربری، که با پشتیبانی از تعداد زیادی رمز ارز همراه شده است، اکسودوس بهترین والت به حساب می آید. والت‌ های ترون دسکتاپ از لحاظ امنیت وضعیت به مراتب بهتری در مقایسه با گزینه‌ های تحت وب دارند. Exodus در ابتدا تنها مخصوص پلتفرم‌ های دسکتاپ یعنی ویندوز، مک او اس و لینوکس بود، ولی خوشبختانه نسخه اندروید و آی او اس آن نیز برای دستگاه‌ های موبایل توسعه پیدا کرد.

این تنها جزو بهترین کیف پول های Tron نیست، به خاطر این که از نزدیک به ۱۰۰ ارز دیجیتال دیگر نیز پشتیبانی می‌ کند. تیم توسعه‌ دهنده کیف پول اگزودوس فعال بوده و به صورت مستمر در حال افزودن امکانات جدید به آن است. برنامه با صرافی ShapeShift یکپارچه شده تا در دل آن به سادگی قادر به خرید و فروش انواع ارز دیجیتال باشید.

۸) تراست والت – Trust Wallet

با در نظر گرفتن تعداد کاربران فعال، تراست والت یکی از پرطرفدارترین هاست. Trust Wallet از TRX نیز پشتیبانی کرده و جزو بهترین کیف پول های ترون به حساب می آید. چنانچه در بین کیف پول های موبایل ترون به دنبال گزینه‌ ای با پشتیبانی از تعداد زیادی کوین و توکن هستید، کیف پول تراست بهترین انتخاب برای شماست. این اپلیکیشن امکان ذخیره‌ سازی کلیدهای خصوصی در دستگاه را فراهم کرده و امکان پشتیبان‌ گیری از بازیابی‌ های ساده را فراهم می آورد. به لطف یکپارچگی با صرافی‌ های Coinbase ،Shapeshift یا Changelly می‌ توانید در دل کیف پول خود اقدام به ترید انواع ارزهای دیجیتال کنید.

امکان کار با گستره‌ ای از ارزهای دیجیتال شامل کلیه توکن‌ های ERC20 و ERC223 خبر خوبی برای تریدرهاست. برنامه Trust Wallet مثل Tron Wallet متن باز بوده و امکان بررسی کد متن برای اطمینان از سلامت آن مهیا است. امنیت بالا، کاربرپسند بودن و داشتن قابلیت های متعدد، شفافیت کامل در توسعه برنامه، پشتیبانی از تعداد زیادی رمز ارز و سازگاری بالا را باید مهم ترین مزایای تراست والت خطاب کرد.

۹) ترون اسکن – Tronscan

به لطف Tronscan مخصوص وب، از طریق هر دستگاه دارای یک مرورگر وب، قادر به مدیریت توکن‌ های خود خواهید بود. از لحاظ آسودگی در استفاده و دسترسی سریع، این یکی از بهترین کیف پول های ترون به شمار می‌ رود. ترون اسکن امن‌ ترین والت Tron نبوده و رابط کاربری زشتی دارد! با این حال می‌ توانید به سادگی داخل آن گشت و گذار کرده و اعمالی نظیر ارسال و دریافت کوین را خیلی سریع انجام دهید.

حتما بخوانید : بهترین کیف پول ارز دیجیتال اتریوم برای ایرانیان


امکان دسترسی سریع به تراکنش‌ های قبلی و موجودی حساب‌ ها، ویژگی مهم دیگر آن به شمار می رود. امکان قفل کردن کوین‌ های دلخواه بدون هیچ دردسری مهیا است. ذخیره‌ سازی تعداد زیادی توکن TRX در یک والت وب این چنینی را هرگز توصیه نمی کنیم. می‌ توانید برای انجام سریع تراکنش‌ ها، بخشی از موجودی‌ تان را داخل یک کیف پول وب ترون نگهداری کرده و بقیه را داخل والتی امن‌ تر ذخیره کنید. این را از خاطر نبرید که والت های Tron تحت وب سطح امنیتی مناسبی ندارد.

۱۰) کیف پول کوینومی – Coinomi

برگ برنده کوینومی در مقایسه با دیگر والت های Tron داشتن قدمتی طولانی است؛ Coinomi یکی از قدیمی‌ ترین کیف پول های ارز دیجیتال است و از بیش از ۲ میلیون کاربر در سراسر دنیا برخوردار است. توسعه‌ دهنده، امنیت را یکی از مهم ترین دغدغه‌ های خود خطاب کرده و ادعا می‌ کند تا امروز، حتی حساب یکی از کاربرانش هک نشده است.

به دلیل اهمیت حفظ حریم خصوصی، کوینومی اطلاعات کاربران را جمع‌ آوری نمی کند و آدرس آی پی دستگاه کاربر را ناشناس می‌ کند. بدین ترتیب امکان ردیابی مبدا تراکنش‌ ها از بین می رود. از تعداد زیادی ارز شامل ۱۲۵ بلاک چین گوناگون پشتیبانی شده و نسخه‌ ای برای ویندوز، مک او اس، لینوکس، اندروید و آی او اس وجود دارد. کیف پول کوینومی با صرافی Simplex یکپارچه شده تا امکان ترید انواع رمز ارز درون آن برای کاربران فراهم شود.

کیف پول کاغذی ترون

یک کیف پول کاغذی ترون در عین سادگی، به عقیده برخی ایمن‌ ترین روش ذخیره‌ سازی رمزارزها است. علت، آفلاین بودن این روش نگهداری به حساب می آید. منظور از یک والت کاغذی ترون نوشتن کلیدهای خصوصی و عمومی مربوط به دارایی دیجیتالی خود روی یک تکه کاغذ است.

بدین ترتیب کلیدها هرگز در معرض خطر هک قرار نمی رود، کیف پول های دیجیتال را هرگز نمی‌ توان ۱۰۰ درصد مصون از حملات سایبری دانست. کافی است فایل‌ های وب سایت برای یک سازنده پیپر والت را دانلود و بعد از قطع کردن اتصال به اینترنت، اجرا کنید. برای مثال می‌ توان به وب سایت Tron Paper Wallet اشاره داشت.


همانطور که در ابتدای مطلب قول دادیم، ۱۰ نمونه از بهترین کیف پول برای ترون را معرفی کردیم.

همچنین اگر به دنیای سرمایه گذاری علاقه دارید، مطلب تفاوت بازار بورس و ارز دیجیتال دقیقا چیست را به هیچ عنوان از دست ندهید.

از نظر شما بهترین کیف پول ارز دیجیتال ترون کدام است؟

هر گونه سوال یا ابهامی در مورد کیف پول ترون داشتید از طریق بخش دیدگاه ها از کارشناسان ما بپرسید.

برای دوستانتان بفرستید: