Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
آینده ارز دیجیتال ترون | قیمت ارز دیجیتال ترون در سال 2030 | کد بورسی

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آینده ارز دیجیتال ترون | قیمت ارز دیجیتالی ترون در سال ۲۰۳۰

سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال اخیرا در ایران هم رواج یافته است و افراد برای خرید ارزهای دیجیتال مختلف مانند؛ بیت کوین ، اتریوم ، ترون و … اقدامات کرده اند. ارز دیجیتال ترون با توجه به رشد معقول و منطقی که طی دو سال اخیر داشته و پشتوانه و طرح های توسعه ای مناسبی که داشته و در دستور کار دارد، میتواند گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت به حساب آید. ارزش بازار ارز دیجیتالی ترون بسیار زیاد است و در آینده ارز دیجیتال ترون پیش بینی شده است که ارزش بازار ترون گوی سبقت را از اتریوم خواهد ربود و در حقیقت شاید همین امر کافی باشد که آینده ارز دیجیتال ترون را بسیار روشن ببینیم. در این مقاله خواهیم گفت که ارز دیجیتال ترون چیست و آینده ارز دیجیتال ترون در سال های آتی و قیمت ارز دیجیتالی ترون در سال ۲۰۳۰ به چه صورت پیش بینی شده است.

آینده ارز دیجیتال ترون

جالب است بدانید که ارز دیجیتال ترون یا همان Tron یکی از پر رمز و رازترین ارزهای دیجیتال در کل دنیاست که از پتانسیل بسیار عالی برای رشد در آینده دنیای ارزهای دجیتالی برخوردار است. ترون تا چندی پیش حتی جز ۵۰ ارز دیجیتال برتر هم نبود، ولی امروزه جزو ۲۰ ارز دیجیتال برتر در تمام دنیا به حساب می آید. از آنجا که Tron از Ethereum خارج شده است، امکانات خوبی برای دستیابی به ۰٫۴ دلار در ۵-۸ ماه آینده وجود دارد. گفتنی است که از سال ۲۰۲۰ و پس از آن، احتمالا ترون با سرعت رشد بیشتری روبرو خواهد شد. شایان ذکر است که پروژه اطلس در سال ۲۰۲۰ اجرا می شود که آخرین ادغام TRON و BitTorrent به شمار می رود تا امنیت آن را بیشتر کند.

ارز دیجیتال ترون چیست (TRX) چیست؟

ارز دیجیتال ترون با نماد TRX در سال ۲۰۱۷ به وسیله جاستین سان از طریق یک سازمان غیر انتفاعی مستقر در سنگاپور موسوم به Tron Foundation راه اندازی شد. پیشنهاد اولیه کوین های Tron در سال ۲۰۱۷، ۱۰۰ میلیارد TRX بود که در مجموع ۷۰ میلیون دلار جمع کرد. پروتکل TRON بیانگر معماری یک سیستم عامل مبتنی بر فناوری بلاکچین است که می تواند توسعه دهندگان را قادر به ایجاد قراردادهای هوشمند و برنامه های غیر متمرکز کنند و داده ها و سیر مطالب را ذخیره نمایند.

پیشنهاد مطالعه : ترون – همه چیزی که باید درباره ترون (TRX) بدانید

از طرف دیگر اکوسیستم این شبکه به شکل گسترده مقیاس پذیر و با قابلیت اطمینان مداوم قادر به پردازش معاملات با سرعت بالا از طریق محاسبات با توان بالاست. ترون در ابتدا به شکل توکن مبتنی بر اتریوم به وجود آمد، ولی در سال ۲۰۱۸ به شبکه شخصی خود مهاجرت کرد. دارندگان توککن های ERC20 TRX آنها را با ارز دیجیتال TRX در شبکه TRON معامله کردند و سپس نشانه های مبتنی بر اتریوم نابود شدند.

پیش بینی قیمت ترون تا سال ۲۰۳۰

با بی ثبات بودن بازار، پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال به هیچ وجه کار آسانی نخواهد بود. بیایید نشریات و شخصیت ها و بیانیه آنها را در مورد پیش بینی قیمت ترون در نظر بگیریم که ایده ای عادلانه تر به ما خواهد داد :

  • طبق گفته های Investing PR، ترون ممکن است تنها ظرف ۳ سال به ۱ دلار برسد و این یک پیش بینی خوش بینانه به نظر می رسد.
  • طبق گفته های jiomobilhone1500 ، آنها پیش بینی کردند که تا سال پایان ۲۰۲۵، TRX ممکن است به ۴۷ دلار برسد.
  • طبق گفته های Cointame پیش بینی بدبینانه و بسیار محافظه کارانه ای از آینده ارز دیجیتال ترون ارائه داده است و در آن اظهار داشت که تا پایان سال ۲۰۲۳، قیمت TRX امکان دارد به ۱ دلار نیز برسد.

پیش بینی قیمت ترون تا انتهای سال ۲۰۲۰

قیمت ترون در سال ۲۰۲۰ برای نخستین بار امکان دارد به ۰٫۱۰ دلار برسد. در ماه جولای به بالاترین نقطه میرسد و پس از آن تا ۰٫۳ دلار کاهش خواهد داشت. در نهایت در ماه دسامبر ۲۰۲۰ به ۰٫۱۱ دلار کاهش خواهد یافت که تقریبا تمامی این پیش بینی ها با کمی اختلاف درست بود ولی خب این پیش بینی ها تا به اینجا اندکی خوش بینانه عنوان شده است و قیمت لحظه ای ترون این پیش بینی ها را نشان نمی دهد.

پیش بینی قیمت ترون در سال ۲۰۲۳

پیش بینی قیمت ترون به نسبت پذیرش آن بستگی دارد. پیش بینی قیمت TRON نشان می دهد که قیمت TRON برای بلند مدت ۱۳۲۵٫۵۸۹ درصد در ارزش قیمت TRX با یک سرمایه گذاری ۵ ساله افزایش یافته است. این بدین معنی است که در سال ۲۰۲۳، پیش بینی میشود که قیمت TRON برابر با ۰٫۵۴ دلار باشد.

پیش بینی قیمت ترون در سال ۲۰۲۵

ارز دیجیتال ترون جامعه بزرگی از حامیان و توسعه دهندگان را دارد، جایی که بنیانگذار آن از علاقه مندان به رمزنگاری است و به نوآوری مداوم اعتقاد دارد، لذا ارز دیجیتال ترون امکان دارد یکی از ارزهای دیجیتال مورد علاقه کاربران در دراز مدت باشد، به خاطر این که از یک گروه پشتیبانی عظیم از سازمان هایی در سراسر دنیا برخوردار است. همچنین ترون طرفداران خود را از نقشه و برنامه های خود مطلع می کنید و علاقه مندان به رمزنگاری را هیجان زده می کند. تا سال ۲۰۲۵، قیمت TRX ممکن است به ۰٫۷۶۳ دلار برسد.

پیش بینی قیمت ترون در سال ۲۰۳۰

ترون Tron یکی از کوین هایی است که بیشترین پتانسیل را برای رشد و اجرا دارد و دارای یک جامعه مشهور از توسعه دهندگان است. نرخ پذیرش ارز ترون امکان دارد چند برابر شود و دسترسی به آن ممکن است نسبت به رقبا موضع بالاتری بگیرد. با توجه به بازار بی ثبات ارز های دیجیتال، این امکان نیز وجود دارد که تا پایان سال ۲۰۳۰ قیمت ترون به ۱ دلار برسد که این نسبت به پیش بینی های دیگری که انجام شده است، کمی منطقی تر به نظر می آید ولی نمیتوان با قطعیت کامل چیزی بیان کرد.

چه چیزی در آینده قیمت ترون تاثیرگذار است؟

ترون بسیاری از مواقع با جنجال و رسوایی همراه بوده است. این تیم هم در وایت پیپر و هم در کد ها به سرقت ادبی متهم شده است. همچنین بسیاری از کاربران توسعه دهندگان، از ترون به خاطر جاه طلبی بیش از حد انتقاد کرده اند. به عنوان مثال آنها به نقشه راه ترون که از ۱۰ سال پیش برنامه ریزی شده است، اعتراض کرده اند و در مورد آن تردید دارند. آن ها بر این باورند که معلوم نیست که تیم پروژه چگونه می خواهد به این اهداف برسد.

آینده ارز دیجیتالی ترون

با این وجود این پروژه بر روی بخش سرگرمی تمرکز کرده است که گردش مالی بازار آن امروزه ۱ تریلیون دلار تخمین زده شده است. کارشناسان گفته اند در حال حاضر بازیگران برجسته بازار به دنبال پایگاه داده های توزیع شده هستند و به فکر انتقال فرایند های تجاری به بلاکچین هستند، ولی برای انجام این انتقال آنها به راه حل هایی نیاز دارند که بتوانند بلاکچین و سرگرمی را با یکدیگر ترکیب نمایند.

پیشنهاد مطالعه : ارزهای دیجیتال آینده دار – بهترین رمزارزها برای سرمایه گذاری بلند مدت

میتوان این طور گفت که ترون به خوبی می تواند نقش این راه حل را ایفا کند. ترون به وسیله یک تاجر مشهور آسیایی به نام Tang Binseng پشتیبانی می شود. علاوه بر آن بنیانگذار شرکت دوچرخه سواری OFO و همین طور مدیرعامل شرکت غول صنعتی لیفان، بخشی از پول خود را در ترون سرمایه گذاری کرده اند. این موضوع نشان می دهد که این افراد اعتقاد قابل توجهی به چشم انداز پروژه ترون دارند.

آیا آینده ترون به رشد و رونق بیشتری خواهد رسید؟

کارشناسان با مطالعه رفتار ترون به اطلاعات جالبی درباره آن دست پیدا کرده ‌اند. به گواهی آن ها، رفتار بیشتر رمزارزهای موجود در بازار تحت تاثیر نوسانات، اخبار و جهت‌ دهی‌ های بیت کوین است، ولی ظاهرا این موضوع درباره ترون چندان صادق نیست و ارزیابی رفتار آن در مدت حضورش در بازار رمزارزها حاکی از آن است که با روندی مستقل ‌تر از رمزارزهای دیگر در حال حرکت و توسعه است. همین موضوع می‌ تواند نویدبخش وجود رمزارزی باشد که قدرت چانه‌زنی دارد و ورای سوگیری‌ های بیتکوین می ‌تواند به ذی ‌نفعان بازار سود یا ضرر برساند.

نکات طلایی و بی نهایت مهم درباره ارز دیجیتال ترون

  • به گفته مدیرعامل ترون وارن بافت نیز از بلاک چین و ارزهای دیجیتال استقبال خواهد کرد!
  • مدیرعامل ترون پیش بینی کرد که قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۵ از مرز ۱۰۰ هزار دلار عبور می‌کند!
  • به اعتقاد مدیرعامل ترون پروژه ‌هایی مانند؛ بیت کوین، ترون، اتریوم و ریپل تا سال ۲۰۲۵ بازاری صعودی خواهند داشت.
  • ارز دیجیتالی ترون کیف پول مخصوص خود را دارد اما مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، در کوینومی از آن پشتیبانی انجام می شود.
  • انتظار می رود که قیمت Tron تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی صعودی باشد و به ۰٫۱۱ دلار برسد. بازار بی ثبات است بنابراین می تواند نوساناتی داشته باشد.
  • امکان دارد مدتی طول بکشد، اما قیمت ارز دیجیتالی ترون می تواند به ۱۰ دلار نیز برسد. برخی از وب سایت ها نسبت به TRON بسیار خوش بین هستند.
  • در ماه می ۲۰۱۹ این ارز دیجیتال توانست کاری را که بیت کوین در طی ۱۰ سال انجام داد را در ۳۱۹ روز انجام داده و رکورد تعداد تراکنش‌های بیت کوین را بشکند.
  • ترون پتانسیل های عظیمی دارد، عمدتا به دلیل جامعه فوق العاده فعال آن، به طور مداوم با آخرین روندها تنظیم می شود و به همین دلیل میتوان به آینده ارز دیجیتال ترون بسیار خوشبین بود.
  • ارز دیجیتال ترون بر خلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر مانند بیتکوین و اتریوم که از الگوریتم گواهی اثبات کار استفاده می‌ کنند، قابلیت استخراج ندارد. ترون از الگوریتم اثبات سهام محول شده استفاده می کند.

مزایای اصلی ارز دیجیتال ترون چیست

  • ترون می تواند از تعداد زیادی از برنامه های در حال اجرا پشتیبانی کند. در حال حاضر شبکه می تواند از ۲۰۰۰ تراکنش در ثانیه پشتیبانی کند.
  • دولوپر های پروژه متذکر شده اند که راه حل های فنی ارائه شده به وسیله این پروژه می تواند قابلیت تعامل آن با برنامه های غیر متمرکز را به میزان قابل توجهی گسترش دهد.
  • تعامل با انواع مختلف سیستم عامل ها از شبکه های اجتماعی گرفته تا بازی های آنلاین برنامه ریزی شده است که در آینده می تواند قسمت بزرگی از کاربران را به خود جلب کند.

سود سرمایه گذاری در ترون چگونه است؟

مثل هر مدل سرمایه ‌گذاری استاندارد دیگر مانند بورس سهام یا سرمایه گذاری در بازار سکه ، سرمایه گذاری در ترون نیز از طریق خرید با قیمت پایین ‌تر، و فروش با قیمت بالاتر ، اتفاق می ‌افتد. شما ابتدا باید با خرید ترون، سرمایه خود را به صورت ترون نگهداری کنید ، و پس از مدتی که قیمت آن افرایش مناسبی داشت که میزان بلندمدت بودن آن کاملا به خود شما و اهداف و برنامه‌هایتان وابسته است، اقدام به فروش ترون نمایید. البته باید در نظر داشته باشید که سود ارزهای دیجیتال در ایران به این صورت است که هم با نوسان قیمت خود ارز و هم با نوسان قیمتی دلار در ایران میتوان از بازار کریپتو کارنسی سودگیری کرد.

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ترون

تاریخچه ارزهای دیجیتال به خوبی به ما نشان میدهد که رمزارزهای زیادی با ادعای آینده ای درخشان وارد بازار کریپتوها شده و در نهایت به موفقیت لازم دست پیدا نکرده و از دور خارج شده ‌اند. بنابراین برای سرمایه گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال باید دقت زیادی به خرج داد. طی سال‌های گذشته، بیت کوین تنها رمزارزی بوده که همواره در جایگاه اول قرار داشته و هیچ گاه رتبه خود را از دست نداده است.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


ارز دیجیتال ترون که هم اکنون در صرافی های مختلفی قابل معامله است، در سال ۲۰۱۹ بین ۱۰ رمزارز برتر بازار و در جایگاه هشتم رده‌بندی کریپتوها قرار داشته است. این رمزارز در حال حاضر بین ربته های ۱۰ تا ۲۰ دنیای رمزارزهای بازار ارزهای دیجیتال جابجا می شود.

بهترین کیف پول های دیجیتال برای نگهداری ترون

  • کیف پول دیجیتال Cobo
  • کیف پول انحصاری شرکت ترون
  • کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس

ارز دیجیتال ترون و همکاری با سامسونگ

در اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی، ترون اعلام کرد که با شرکت سامسونگ قرارداد همکاری امضا کرده است. با این همکاری ارز دیجیتال ترون در فروشگاه بلاک ‌چین کی ‌استور سامسونگ در دسترس خواهد بود. این فروشگاه مخصوص اپلیکیشن ‌های غیرمرکزی است که سامسونگ مشخصا برای در دسترس قرار دادن چنین اپلیکیشن ‌هایی ایجاد کرده است.

پیشنهاد مطالعه : بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری – چه ارزی جایگزین بیت کوین میشود؟

با این کار ارز دیجیتال ترون به‌راحتی در دسترس تمام کاربران گوشی‌ها کامپیوترهای سامسونگ در جهان قرار می ‌گیرد. علاوه بر این‌ ها ترون برای ساخت ارز دیجیتال پایدار دیگری به اسم USDJ و JST نیز استفاده شده است. تمامی این موارد اثبات می کند که ترون یکی از ارزهای دیجیتالی است که شاید ارزش سرمایه ‌گذاری برای آینده را داشته باشد.

نتیجه گیری و کلام پایانی

ارز دیجیتالی ترون شانس خوبی برای موفقیت دارد، به این دلیل که به گروه بسیار متفاوتی میتواند خدمت رسانی کند و هدف آن نیز روشن و شفاف است، اهدافی که کوین های بسیاری نمی توانند ادعای آن را داشته باشند.

کوین های ترون اکنون در تعداد زیادی از بازارهای آسیایی در حال رشد است و با توجه به این علاقه مندی و تمایلات می توان پیش بینی کرد که آینده ترون بسیار روشن است.

امیدواریم که توانسته باشیم با این مقاله آموزشی به اطلاعات شما در خصوص آینده ارز دیجیتال ترون افزوده باشیم و همینطور برای سرمایه گذاری بلند مدت شما روی ارز دیجیتالی ترون دید مناسبی به شما داده باشیم.

هر گونه سوال، ابهام و یا تجربه ای در خصوص سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به ویژه ارز دیجیتال ترون داشتید، خوش حال میشیم که در بخش دیدگاه ها بنویسید تا دیگران هم استفاده کنند.

برای دوستانتان بفرستید: