برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارز دیجیتال leo چیست و چطور کار میکند؟

آیا می دانید ارز دیجیتال leo چیست و چطور کار می کند؟ برای کاربران حوزه کریپتوکارنسی بسیار جذاب است که آلت کوین های جدید و آینده دار بازار رمزارزها را بشناسند و بعضا سرمایه کمی را به خرید آن ها اختصاص دهند و مابقی کار را به زمان بسپارند تا با افزایش ارزش ارزهای خریداری شده، به سود دلاری هنگفتی دست پیدا کنند. ارز دیجیتال leo هم یکی از این رمزارزهاست که اخیرا سروصدای زیادی بپا کرده است و در کل دنیا و به خصوص ایران طرفداران بسیاری پیدا کرده است، پس در این مقاله تصمیم گرفتیم به این بپردازیم که ارز دیجیتال leo چیست و چه آینده ای در انتظار آن است و آیا می تواند برای سرمایه گذاری بلندمدت گزینه مناسبی به حساب آید یا خیر، پس اگر دوست دارید همه چیز درباره ارز دیجیتال لئو را به زبان ساده یاد بگیرید، این مطلب بهترین راهنمای شماست.

ارز دیجیتال leo چیست

لئو یک ارز دیجیتالی است که بر روی شبکه اتریوم بنا شده است و به این خاطر که شبکه بلاک چین مستقلی از خود ندارد، به آن توکن می گویند. در حقیقت رمزارز LEO، یک بستر و رمز نگاری به حساب می آید که هدف آن گروه کارآفرینان است. در اصل توکن لئو با ارئه زیرساخت های قابل استفاده در سطح جهان، به عنوان یک پایگاه دانش گسترده و یک ارز پذیرفته شده خاص برای بنیانگذاران است. هدف اصلی از ارائه این رمزارز، حفظ حریم خصوصی است که شکرت سازنده آن را قلب ارز معرفی می کند.

همچنین ولت LEO انتقال و ارتباط ناشناس را نیز امکان پذیر می سازد؛ به شکلی که توکن هوبی می تواند سطح بالایی از ناشناسی و امنیت را از طریق فناوری trust ring of به همراه آورد. علاوه بر این، این شرکت به امنیت تضمین شده به وسیله زنجیه بلوک اتکا دارد. بنابراین یک معامله تراکنشی غیرقابل برگشت و تغییر ناپذیر است، ولی محافظت از دستکاری از طریق زنجیره بلوک تضمین می گردد. در قیاس با بانکداری آنلاین در دنیا، استفاده از توکن لئو، ساده تر و آسان تر است. نکته شایان ذکر دیگر این که این رمزارز مبتنی بر فناوری همتا به همتا است.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


شرکت سازنده، ارز LEO را در سال ۲۰۱۹ روانه بازار کریپتوکارنسی کرد و قصد دارد از آن در تعداد زیادی از پلتفرم های گوناگون مانند Bitfinex، Tether و Ethfinex و … بهره گیرد. Bitfinex قصد دارد از این کوین به عنوان روشی برای کمک به تقویت جامعه کاربران خود استفاده نماید و در عین حال از نگهداری توکن های لئو بر روی پلتفرم خود هم استفاده های لازم را ببرد.

در حقیقت LEO یک توکن ابزاری می باشد که قادرید در تمام پلتفرم های IFinex مثل Bitfinex و Ethfinex آن را مورد استفاده قرار دهید. این توکن نام خود را از UNUS Sed Leo که در واقع همان شعار شرکت IFinex است، گرفته است. LEO برای دارندگان خود کنترل به مراتب بیشتری به ارمغان می آورد و گزینه های زیادی را برای موفقیت در اختیار آن ها قرار می دهد. لذا کاربران قادرند از مزایای تراکنش های سریع تر و نرخ ارزان تر در این پلتفرم برخوردار شوند. در ادامه بیشتر به این که ارز دیجیتال leo چیست و چطور کار می کند خواهیم پرداخت؛

چرا ارز دیجیتال UNUS SED LEO منحصر به فرد است؟

مکانیزم سوزاندن توکن بدین معنی است که iFinex متعهد به خرید UNUS SED LEO از بازار به شکل ماهانه است. مقداری که خریداری و سوزانده می شود، حداقل برابر با ۲۷ درصد از درآمد ایجاد شده به وسیله iFinex است و توکن ها هم با نرخ بازار خریداری می شوند.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال کرومیا چیست؟


در یک انتشار خبری، این شرکت گفت؛ مکانیسم تا وقتی که ۱۰۰ درصد توکن ها بازخرید نشده باشند، ادامه پیدا خواهد کرد و این در حالی است که بعضی از رمزارزها تنها بر روی یک بلاک چین راه اندازی می شوند، توکن های LEO بر روی دو بلاک چین منتشر می شوند. در حالی که ۶۴ درصد از عرضه اولیه روی اتریوم بود، ۳۶ درصد باقی مانده را می‌ توان در ایاس پیدا کرد.

کاربردهای اساسی توکن LEO چیست؟

صرافی بیتفینکس نقاط قوت زیادی دارد که کاربران را به هولد و استفاده از این ارز دیجیتال تشویق می کند که مهم ترین این کاربردها به شرح زیر می باشد:

  • تخفیف کارمزد معاملات : کارمزد معاملات تمام جفت‌ ارزها برای دارندگان توکن لئو ۱۵ درصد کم تر است و چنانچه موجودی حساب آن‌ ها بیش از مبلغی معادل با ۵ هزار تتر باشد، از ۱۰ درصد تخفیف اضافی هم بهره مند می شوند. همچنین کاربران قادرند با خرید توکن‌ های لئو جدید، از ۲۵ درصد تخفیف کارمزد معاملات استفاده نمایند.
  • تخفیف در وام‌دهی : به نسبت هر ۱۰ هزار دلار سرمایه‌ گذاری ماهانه در توکن‌ های لئو، وام‌ گیرندگان صرافی بیتفینکس از تخفیف نرخ بهره برخوردار می شوند. امروزه حداکثر تخفیف نرخ بهره وام‌ ها ۵ درصد است، ولی امکان دارد این درصد مطابق با برنامه کارمزدهای صرافی بیتفینکس یا تحقق شرایط خاصی عوض شود.
  • تخفیف کارمزد واریز و برداشت ارزهای دیجیتال و ارز فیات : دارندگان لئو برای کارمزد واریزها و برداشت‌ ها تا ۲۵ درصد تخفیف دریافت می کنند. کسانی که از بیش از ۵۰ میلیون دلار توکن LEO برخوردارند، قادرند بدون پرداخت هزینه اضافی، ماهانه معادل با ۲ میلیون تتر از حساب خود برداشت نمایند. کارمزد اضافی این افراد هم از ۳ درصد به ۲ درصد کاهش پیدا خواهد کرد.
  • کارمزد معاملات مشتقه : کارمزد معاملات مشتقه به ازای هر ۱۰ هزار دلار سرمایه‌ گذاری ماهانه در ارز لئو، ۱ درصد کاهش پیدا می کند. بیشترین تخفیف کارمزد این معاملات نیز ۲ درصد در نظر گرفته شده است، ولی طبق برنامه صرافی، امکان تغییر آن نیز وجود دارد.
  • تخفیف در دیگر پلتفرم‌ها، محصولات و خدمات شرکت آیفینکس : صرافی EOSfinex هم تخفیف‌ های کارمزد مشابه را برای دارندگان ارز دیجیتال لئو در نظر گرفته بود. سایر پلتفرم‌ ها، محصولات و خدمات شرکت آيفینکس هم تخفیفات مشابه را برای دارندگان لئو اعمال کرده و یا مزایای مخصوصی را برای این دسته از کاربران لحاظ کرده اند.

از کجا ارز لئو را خریداری کنیم؟

معرفی ارز دیجیتال leo

کاربران ایرانی باید به علت تحریم های موجود، به منظور استفاده از صرافی های خارجی، در ابتدا مقدار تومان مورد نظر خود را به یکی از استیبل کوین ها تبدیل کرده و در ادامه آن را در صرافی به ارز لئو تبدیل نمایند؛ لذا در این مسیر می توانید از صرافی های آنلاین خارجی مثل Bitfinex ،Gate.Io OKEx و FTX برای خرید ارز دیجیتال لئو استفاده کنید.

آیا استخراج ارز دیجیتالی لئو امکانپذیر است؟

جالب است بدانید که توکن های لئو قابلیت استخراج ندارند و تنها روشی که برای به دست آوردن این ارز دیجیتال وجود دارد، خرید آن از صرافی های معتبر است. بنابراین شما قادرید در صورت نیاز و صلاحدید، این ارز دیجیتال را از صرافی هایی که در بخش قبل معرفی کردیم، خریداری کنید و در کیف پول هایی که در بخش بعدی معرفی می کنیم، نگهدارید.

چه کیف پول هایی از ارز لئو پشتیبانی می کنند؟

۱٫ کیف پول Ledger : اگر انتخاب شما ولت های سخت افزاری با درجه امنیتی بالاست، ولت لجر می تواند بهترین گزینه باشد. ولت سخت افزاری لجر امنیت بسیار بالایی دارد و شما در دو مدل لجر نانو اس و لجر نانو ایکس می توانید آن ها را خریداری کرده و استفاده نمایید.

۲٫ کیف پول Trust : به منظور دسترسی آسان به ارز دیجیتال خود، شما می توانید تا از کیف پول تراست بر روی تلفن همراه خود بهره گیرید. ولت نرم افزاری تراست از ارز دیجیتالی لئو پشتیبانی می کند و از یک رابط کاربری ساده برخوردار می باشد و این موجب می شود هم کاربران مبتدی و هم کاربران حرفه ای بتوانند به سادگی با این کیف پول کار کنند و ارزهای خود را در آن نگهداری نمایند.

۳٫ کیف پول Atomic : از دیگر ولت هایی که امکان ذخیره ارز دیجیتال لئو در آن وجود دارد می توان به کیف پول اتمیک اشاره کرد. این ولت را می توانید بر روی سیستم عامل های مک و ویندوز نصب نمایید و یا این که آن را بر روی تلفن همراه خود راه اندازی کنید.

۴٫ کیف پول SafePal : ولت نرم افزاری سیف پل امکان پشتیبانی از ارزهای دیجیتالی گوناگون را دارا می باشد؛ بنابراین کاربران قادرند ولت سیف پل را بر روی سیستم عامل های اندروید و Ios تلفن همراه خود نصب کرده و آن را بدین وسیله مورد استفاده قرار دهند.

آینده ارز لئو

لئو راهی برای بیتفینکس است تا بعد از چالش هایی که در سال ۲۰۱۸ با آن مواجه شد و منجر به از دست دادن بسیاری از سرمایه گذاران شد، خود را بازخرید کند. بیتفینکس سعی داشته است تا سرمایه گذاران خود را بازگرداند و با ارائه لئو به عنوان یک توکن ابزاری، سرمایه گذاران بیشتری را جذب کند. با رشد ارزش بازار، ارزش لئو قرار است به صورت پیوسته افزایش پیدا کند.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال کرونوس چیست؟


این به سرمایه گذاران و معامله گران این امکان را می دهد تا سود به دست آورند. با این وجود پتانسیل رشد لئو حتی ۳ سال بعد از عرضه آن هنوز تمام نشده است. لذا چنانچه IFinex و Bitfinex به ترویج خدمات جدید ادامه دهند، سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در بستر این توکن ادامه می دهند. افزودن لئو به سبد رمزارزها می تواند یک استراتژی سودآور برای سرمایه گذاری کریپتوکارنسی به حساب آید. با این وجود باید در نظر داشته باشید که لئو سرمایه گذاری کوتاه مدتی نسبت به بلند مدت است، چرا که در نتیجه مکانیسم خرید و سوزاندن کوین بی نهایت دوام پیدا نخواهد کرد.

پیش بینی قیمت رمزارز LEO از سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۵

پیش بینی می‌ شود قیمت ارز لئو در سال ۲۰۲۲ با حجم معاملات و عرضه کافی برای صعود آماده است. با در نظر گرفت صعود و نزول بازار، قیمت ارز دیجیتال LEO همچنان روند مثبتی را از خود نشان دهد. طبق پیش بینی های صورت گرفته، این امکان وجود دارد که ارز لئو از سطح مقاومت ۵٫۲ دلاری عبور کند و با حداقل قیمت ۸٫۰۷ دلار، حداکثر ۹٫۳۲ دلار و میانگین ۸٫۳۱ دلار در این سال مورد معامله قرار گیرد.

در حال حاضر نوسانات، بازار رمزارزها را هدایت می‌ کند و پیش بینی دقیق آینده رمزارز LEO کار ساده ای به حساب نمی آید. بنابراین چنانچه بازار شاهد روند صعودی خوبی در سال ۲۰۲۳ باشد و با توجه به این که انتظار می رود سرمایه گذاران بلندمدت آن را حفظ کنند، میانگین قیمت رمزارز لئو برای سال ۲۰۲۳ حدود ۱۱٫۳۹ دلار پیش بینی می شود. حداقل قیمت ۱۰٫۹۷ دلار و حداکثر ارزش ۱۴٫۲۴ دلار برای این رمزارز پیش بینی می شود. بر اساس مبانی تحلیل تکنیکال، در سال ۲۰۲۴ قیمت ارز LEO حداقل ۱۶٫۲۵ دلار ارزیابی می شود.

قیمت LEO می تواند با میانگین ۱۶٫۷۱ دلار به حداکثر سطح ۱۹٫۳۰ دلار برسد. LEO به عنوان گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری شناخته می شود و با گسترش جامعه LEO قیمت‌ های جدیدی را تجربه می کند. برای سال ۲۰۲۵، قیمت ارز LEO می تواند تا سطوح قیمتی ۲۳٫۸۵ دلار افزایش پیدا کند. حداکثر قیمتی که قادریم برای خرید لئو بپردازیم، ۲۸٫۰۲ دلار است. میانگین قیمت این ارز در پایان سال ۲۰۲۵ می‌ تواند حدود ۲۴٫۵۱ دلار باشد. به صورت کلی آینده ارز دیجیتال لئو LEO به نوسانات بازار ارزهای دیجیتال و به خصوص نوسان ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم وابسته است.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال لئو در سال‌ های ۲۰۲۶ تا ۲۰۲۸

ارزش رمزارز UNUS SED LEO به علت تلاش های توسعه دهندگان شبکه و سرمایه گذاران جامعه بیشتر خواهد شد، لذا قیمت محاسبه شده برای سال ۲۰۲۶ صعودی ارزیابی می شود. به گفته تحلیلگران، این طور پیش بینی می شود که LEO تا پایان سال ۲۰۲۶ به حداکثر سطح قیمت ۴۰٫۵۶ دلار دست پیدا کند. از طرفی بسیار خوش بینانه است که آینده رمزارز لئو نهایتا صعودی می شود.

لذا میانگین قیمت پیش‌ بینی‌ شده برای LEO در حدود ۳۳٫۲۷ دلار تا ۳۴٫۲۱ دلار در سال ۲۰۲۶ با توجه به روند بازار تخمین زده می شود. از طرف دیگر حداکثر قیمت LEO از ۳۲٫۲۹ الی ۴۰٫۵۶ دلار برای سال ۲۰۲۶ متغیر است. رمزارز LEO پتانسیل بسیاری برای پیشرفت دارد و با توسعه و گسترش کاربران بسیاری را به سمت خود خواهد کشاند. چنانچه بازار بر روی سرمایه گذاری در UNUS SED LEO متمرکز شود، امکان این که قیمت افزایش پیدا کند بازهم وجود دارد. تا سال ۲۰۲۷، می تواند به حداکثر ارزش ۵۷٫۴۶ دلار برسد. البته انتظار می‌ رود در صورت سقوط بازار، LEO کمی تغییر کند.

سال ۲۰۲۷ می تواند با میانگین قیمت ۴۹٫۷۷ دلار با حداقل قیمت ۴۸٫۱۰ دلار به اتمام برسد. با توجه به بررسی آینده رمزارز لئو در وبسایت‌ های متفاوت، می‌ توان این طور انتظار داشت که این توکن در سال ۲۰۲۸ به حداقل قیمت ۶۸٫۴۳ دلار برسید. این ارز دیجیتال در صورت ادامه روند صعودی به حداکثر ارزش ۸۳٫۵۷ دلار و میانگین قیمت ۷۰٫۹۲ دلار دست پیدا خواهد کرد.

پیش بینی قیمت ارز LEO از سال ۲۰۲۹ تا ۲۰۳۰

قیمت ارز دیجیتال لئو در ۲۰۲۸ نظر بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب می‌ کند و در سال ۲۰۲۹ بعضی از سرمایه گذاران بزرگ مثل موسسات هم برای خرید ارز لئو LEO اقدام خواهند کرد. در صورت تحقق این پیش بینی حداقل ارزش ارز لئو در سال ۲۰۲۹ برابر با ۱۰۱٫۲۲ دلار و حداکثر ۱۲۱٫۳۶ دلار می باشد. میانگین قیمت معاملاتی برای این رمزارز هم ۱۰۴٫۰۵ دلار پیش بینی می شود.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال گالا چیست و چه آینده ای دارد؟


این قیمت‌ های پیش بینی شده طبق انتظاری است که از بازار ارزهای دیجیتال می رود، چرا که پیش بینی می‌ شود روند بازار کریپتوکارنسی بار دیگر در ۲۰۲۹ صعودی باشد. با توجه به پیش بینی و بررسی آینده رمزارز لئو LEO این طور انتظار می رود قیمت این ارز دیجیتال در ۲۰۳۰ به بالاترین ارزش خود برسد.

لذا می توان این طور انتظار داشت که میانگین قیمت این ارز دیجیتال در سال ۲۰۳۰ برابر با ۱۵۲٫۶۸ باشد. در ادامه به ترتیب با حداقل و حداکثر قیمت ۱۴۷٫۴۷ دلار و ۱۷۳٫۱۶ دلار خرید و فروش خواهد شد. البته، امکان دارد که بازار پس از یک دوره صعودی طولانی سقوط کند و این برای بازار ارزهای دیجیتال طبیعی خواهد بود.

نکته مهم : البته به صورت کلی در نظر داشته باشید که همه این پیش بینی ها، پیش بینی تحلیل گران و کارشناسان خبره بازار کریپتوکارنسی می باشد و باید زمان بگذرد تا ببینیم این ارز می تواند اهداف مشخص شده را لمس کند و یا حتی عملکردی بهتر از خود نشان دهد یا این که روند دیگری به خود خواهد گرفت.

آیا ارز دیجیتال leo برای سرمایه گذاری مناسب است؟

مطابق با پیش بینی های صورت گرفته در مورد آینده ارز دیجیتالی leo پاسخ این سوال بله است. UNUS SED LEO یک سرمایه گذاری خوب است که قابل اعتماد و ئارای نقدینگی بالاست. ارز LEO نشان می‌ دهد که در کنار دیگر رمزارزهای اصلی مثل بیت‌ کوین، اتریوم و … پیشگام است. به سرمایه‌ گذاران توصیه می‌ شود بعد از انجام تحقیقات خود و خواندن پیش‌ بینی‌ های قیمت و آینده قیمت رمزارز لئو، سرمایه‌ گذاری نمایند.


نتیجه گیری و کلام پایانی

تقریبا بیشتر صرافی های متمرکز مطرح از توکن‌ های اختصاصی خود برخوردارند و با ایجاد کاربرد و مصارف گوناگون، سعی در افزایش تقاضا و ارزشمندتر شدن توکن خود دارند. صرافی بیتفینکس که زیرمجموعه‌ ای از شرکت iFinex می باشد که توکن Unus Sed Leo را روی دو شبکه اتریوم و ایاس راه اندازی کرده است تا کاربردهای مختلفی از آن دریافت کند. همچنین به منظور کاهش توکن‌ های در گردش، این صرافی برای بازخرید و سوزاندن توکن‌ ها اقدام خواهد کرد.

رمزارز LEO به علت نوآوری ها و اصول زیربنایی یکی از بهترین توکن ها برای سرمایه گذاری به حساب می آید و توجه سرمایه گذاران مجرب را به خود جلب کرده است. بنابراین امکان دارد سرمایه گذاری در ارز موفقیت بسیار خوبی در آینده برای شما به ارمغان آورد. بررسی آینده قیمت ارز لئو یکی از روش‌ های مطمئن برای آغاز سرمایه گذاری می باشد.

پیش از هر گونه اقدامی، از شما قصد داریم تا حد امکان بررسی های لازم را انجام دهید و بعد برای سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال مختلف اقدامک نید. همچنین همواره افق سرمایه گذاری در بازار کریپتوکارنسی را نیز قبل از سرمایه گذاری بسنجید تا اگر ترند کلی بازار در بلندمدت نزولی است، سرمایه گذاری کوتاه مدت و میان مدت در این بازار را در دستور کار خود قرار ندهید.

همان طور که قول داده بودیم، در این مطلب به این پرداختیم که ارز دیجیتال leo چیست و چه آینده ای در انتظار آن است.

همچنین اگر دوست دارید نشانه های پایان روند نزولی را یاد بگیرید، توصیه می کنم همین الان این مطلب را مطالعه فرمایید.

حال که دیگر می دانید ارز دیجیتال leo چیست و چطور کار میکند، فکر می کنید این پروژه ارزش سرمایه گذاری بلندمدت را دارد یا خیر؟

برای دوستانتان بفرستید: