برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارزیابی عملکرد سیگنال خرید و سبد سهام پیشنهادی ۹ ماهه

ارزیابی عملکرد سیگنال خرید و سبد سهام پیشنهادی

مقایسه بازدهی نمادهای پیشنهادی و سیگنال خرید سهام موجود در آن و بازدهی شاخص کل می تواند معیار خوبی برای ارزیابی جدول نمادهای پیشنهادی باشد تا بدانیم چه میزان می توان به سهام معرفی شده در این جدول اعتماد و اتکا کرد.

اگر چه این عملکرد گذشته نگر است و لزوما نمی توان این عملکرد خوب را به آینده نیز تعمیم داد اما طبیعیست که می توان با دقت بیشتری سهام پیشنهاد شده در این جدول را دنبال کرد.

بررسی دو نمودار زیر نشان می دهد بازدهی جدول در مدت اخیر فاصله معنادار و مثبتی با  شاخص کل دارد و این در حالی است که حتی بازدهی معادل شاخص بورس هدفد اصلی بسیاری از مدیران صندوق های سرمایه گذاری است.

 

مطابق نمودار زیر در ۹ ماه اخیر شاخص کل بازدهی کمی بیش از ۱۵۰ درصدی را نشان می دهد و این در حالی است که شاخص جدول نمادهای پیشنهادی و سیگنال خرید سهام صادر شده در آن توانسته بازدهی نزدیک به ۳۰۰ درصدی را برای سهامدارانش به همراه داشته باشد.

 

مقایسه بازدهی سبد سهام با شاخص

گزارش سیگنال خرید و سبد سهام پیشنهادی هر هفته شنبه ها روی وب سایت کد بورسی به صورت رایگان منتشر می شود. نظرات خود را برای بهبود این گزارش با ما در میان بگذارید.

 


اگر برای خرید سهام هنوز کد بورسی ندارید و یا تمایل دارید از خدمات کارگزاری آگاه با شرایط بینظیر ۸۰ درصد تخفیف خدمات و ۲۵ درصد تخفیف کارمزد استفاده نماید می توانید از طریق دکمه زیر که اقدام نمایید:

دریافت کد بورسی رایگان


هر سوالی در رابطه با بورس دارید از ما بپرسید.

برای دوستانتان بفرستید: