Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
سرمایه گذاری در بورس - ثبت نام در بورس - کد بورسی ورود به بورس آموزش رایگان بورس

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

سرمایه گذاری در بورس – ثبت نام در بورس


اکثر افرادی که قصد ورود به بازار بورس رو دارند با یک سری سوالات اساسی رو به رو هستند.
آیا بورس سود خوبی می دهد؟ اگر ضرر داد چه؟ کد بورسی چیست؟
آیا سرمایه گذاری در بورس کشورهایی مانند ایران کار درستی است؟ راز موفقیت در بورس چیست؟

این مطلب رو با یک ویدیوی ۱ دقیقه ای آغاز میکنیم؟ بورس چیست و چگونه کار میکند؟

چگونه عده ای توانسته اند سودهای کلانی در بورس کنند اما عده ای دیگر نیز بودند که متحمل زیان شدند؟

سعی ما در این مطلب روشن سازی و بالا بردن آگاهی شما نسبت به بازار بورس تهران است و در نهایت تصمیم گیری به عهده خود شما.
عزیزانی هم که تصمیم به سرمایه گذاری در بورس دارند رو گام به گام راهنمایی خواهیم کرد تا با آگاهی کامل بتوانند سرمایه گذاری مطمئنی در بازار سرمایه داشته باشند.

تجربه اصلی مهم در بازار بورس است. سعی کنید با افرادی با تجربه در این بازار صحبت کنید و روش های معاملاتی را یاد بگیرید.


 سود بورس چقدر است؟

جنبه بالا داشته باشید! این بازار روزهای پر نوسانی دارد. بعضی روزها سود خوبی میکنید و بعضی روزها هم ممکن است ضرر کنید. اما در نهایت اگر روی اصول معامله کنید میتوانید سودهای خوبی کنید.


کدام سهام بورس خوب است؟

در بورس سهام خوب و بد نداریم. (ممکن است شرکت خوب و بد داشته باشی) اما مهم این است در قیمت های مناسب خریداری کنید و در مواقع رشد، با رعایت حد ضرر و حد سود معاملات خود را ببندید.


راز موفقیت در بورس چیست؟

راز موفقیت در بورس دانش و آگاهی شما، داشتن استراتژی معاملاتی مناسب، داشتن زمان بندی مناسب برای خرید و فروش سهام، انتخاب سهام مناسب با توجه به ریسک پذیری شما و در نهایت اخبار، اطلاعات و تحلیل های شماست که نتیجه اش پیش بینی شما از قیمت سهام خواهد بود و منجر به موفقیت و یا عدم موفیت شما در این بازار میشود.


کد بورس چیست؟ 

کد بورسی ترکیب شده از اسم شما و یک عدد است که به هر شخص حقیقی یا حقوقی (فرد یا شرکت) برای خرید و فروش سهام در بازار بورس تهران مورد استفاده قرار میگیرد.


فرآیند یادگیری بورس چگونه است و چقدر زمان احتیاج دارد؟

آموزش بورس نقش مهمی در موفقیت شما در بورس دارد. پیشنهاد میکنیم با مطالبی که در وب به صورت رایگان وجود دارد شروع کنید و در ادامه میتوانید در دوره های پیشرفته تر بورسی شرکت کنید. شما بعد از ۱ الی ۳ ماه (با توجه به زمانی که روزانه صرف آموزش بورس کرده اید)، باید مفاهیم و کلیات را فرا بگیرید و توانایی معامله کردن خواهید داشت.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید:

کارگزاری چیست؟ کارگزار کیست؟

کارگزار یعنی واسطه. شما برای خرید و فروش سهام و دریافت کد بورسی و فعالیت در بازار بورس تهران نیاز دارید تا به کارگزاری های بورس مورد تایید سازمان بورس از زیر مجموعه های وزارت اقتصاد مراجعه کنید.

سعی کنید در کارگزاری های معروف تر و قدیمی تر که اعتبار بیشتری دارند استفاده کنید. با یک پرس و جو و مقایسه کارگزاری مورد نظرتون رو پیدا خواهید کرد.


فرآیند دریافت کد بورسی و ثبت نام در بورس چگونه است؟ چگونه وارد بورس شوم؟

شما میتوانید با مراجعه به شعب کارگزاری های مجاز اقدام به دریافت کد بورسی و ثبت نام در بورس کنید. توجه کنید حتماً باید احراز هویت شما برای دریافت کد بورسی انجام شود. اخیرا سامانه ای به نام سجام نیز تعبیه شده و در این سامانه نیز قبل از دریافت کد بورسی باید ثبت نام کنید و پس از آن اقدام به سرمایه گذاری در بورس نمایید.

در پایان ثبت نام در سجام کد رهگیری برای شما صادر میشود که آن کد رهگیری را در هنگام مراجعه به کارگزاری و یا در هنگام احراز هوبت به همراه داشته باشید.

در هنگام ثبت نام برای کد بورسی مدارک زیر را به همراه داشته باشید: اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی + کپی از مدرک تحصیلی (حداقل دیپلم – برای دریافت کد معاملاتی آنلاین)


هزینه ثبت نام در بورس چقدر است؟ هزینه سجام چطور؟

در حال حاضر برای دریافت کد بورسی هیچ هرینه ای دریافت نمیشود، اما برای سجام، سازمان سپرده گذاری مرکزی جمعاً ۱۵ هزار تومان هزینه دریافت میکند.

اما برخی کارگزاری ها این هزینه را از طرف شما پرداخت میکنند و در نتیجه تمام فرآیند دریافت کد بورسی برای شما رایگان خواهد بود.


معاملات در بورس چگونه است؟ خرید و فروش سهام چگونه است؟

تمامی فرآیند خرید و فروش سهام در بورس به صورت آنلاین در اینترنت انجام میشود و کافیست که یه سیستم کامپیوتر، لپتاپ، تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند متصل به اینترنت داشته باشید تا بتوانید معاملات خود را انجام دهید.

اطلاعات بیشتر درباره خرید و فروش سهام در بازار بورس ایران:

چگونه معامله را یاد بگیرم؟ آموزش سرمایه گذاری بورس چگونه است؟

هر فردی میتواند یه معامله گر باشد. شما روزانه خرید و فروش های مختلفی را انجام میدهید. خرید و فروش سهام در بازار بورس هم به همان سادگی است. اما اینکه چگونه معامله گر حرفه ای باشید نیازمند تجربه و دانش کافیست تا بتوانید سود خوبی در بورس کنید. کلاس ها و دوره های آموزشی بورس فراوانند. سعی کنید از اساتید معروف تر و کلاس هایشان استفاده کنید و هم زمان هم با رقم های کم و کوچک معامله را شروع کنید تا بازار را از نزدیک لمس کنید.


ثبت نام در بورس چگونه است؟

ثبت نام در بورس با دریافت کد بورسی آغاز میشود. یک هفته زمان میبرد تا کد بورسی شما صادر شود. در حال حاضر در کنار دریافت کد بورسی، کد سجام را نیز باید دریافت کنید. برای دریافت کد بورسی و کد سجام یا باید به کارگزاری های بورس مراجعه کنید و یا از طریق لینک زیر ثبت نام کنید و با پر کردن فرم دریافت کد بورسی و تکمیل مدارک این کار را با سرعت بالاتری انجام دهید. سپس از کارگزاری بورس آگاه با شما تماس گرفته خواهد شد تا روند ثبت نام و احراز هوبت و ثبت نام سجام را نیز انجام دهید. (اطلاعات بیشتر: سجام چیست؟)

در صورت ثبت نام در بورس از طریق لینک زیر ثبت نام سجام نیز برای شما رایگان انجام خواهد شد (در غیر این صورت باید ۱۵ هزار تومان بابت ثبت نام در سجام پرداخت کنید):

دریافت کد بورسی و ثبت نام سجامسریع و رایگان


[saswp-reviews id=”323″]

آیا میتوان از چند شرکت کارگزاری، کد معاملات برخط (آنلاین) دریافت کرد؟

بله. محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. اما کد بورسی منحصر به فرد است و یک شخص نمیتواند چند کد بورسی داشته باشد.


حداقل میزان خرید یا سرمایه گذاری در بورس  تهران چقدر است؟

در معاملات آنلاین (برخط) حداقل میزان سرمایه گذاری یا خرید در هر سفارش ۱۰۰ هزار تومان است. (البته در عرضه های اولیه این گونه نیست و میتوانید رقم های زیر ۱۰۰ هزار تومان نیز سفارش خرید ثبت کنید)


حداقل سن برای دریافت کدبورسی و کد آنلاین بورسی چقدر است؟

برای دریافت کد بورسی محدودیت سنی وجود ندارد. و هر فردی که شناسنامه دارد میتواند کد بورسی دریافت کند. اما اگر بخواهید به صورت آنلاین معامله کنید (کد بورسی آنلاین داشته باشید) باید حداقل ۱۸ ساله باشید و مدرک دیپلم نیز داشته باشید (در حال خاضر قانون تغییر کرده و نیازی به مدرک دیپلم ندارید – اطلاعات بیشتر: دریافت کد آنلاین بدون ارائه مدرک تحصیلی دیپلم).


ثبت نام کد بورسی برای کودکان به چه شکل است؟

فرآیند دریافت کد بورسی برای کودکان نیز همانند بقیه افراد است با این تفاوت که کد بورسی آنلاین برای کودکان زیر ۱۸ سال مشروط بر این است که گواهی قیم امضا شود. اطلاعات بیشتر: راهنمای دریافت کد بورسی برای کودکان


سیگنال خرید و فروش سهام چیست؟

کارشناسان و تحلیل گران در بازار بورس پیشنهادات خرید و فروش سهام را در قالب سیگنال خرید و فروش سهام به فعالین بازار سرمایه ارائه میکنند. فرضاً میگویند سهم X را در قیمت ۱۰۰ تومان خرید کنید (با پشتوانه تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی و یا خبر) و در قیمت ۲۰۰ تومان بفروشید.

باید توجه داشته باشید این سیگنال ها را از شرکت های معتبر مشاوره سرمایه گذاری دریافت کتید.

سایت کد بورسی به صورت هفتگی سیگنال های شرکت های معتبر مشاوره سرمایه گذاری را جمع آوری کرده و به صورت رایگان در اختیار مخاطبان خود قرار میدهد، که میتوانید از طریق لینک زیر مشاهده نمایید:

سیگنال های رایگان بورسی از طریق شرکت های معتبر مشاوره سرمایه گذاری

سیگنال خرید سهام


دیدگاه‌

73 دیدگاه

حمیده

سلام به نظر شما در یک سال آینده بازار بورس چگونه خواهد بود؟

admin

سلام با توجه به رشد چند ماه گذشته به احتمال زیاد بازار رشد چندانی در ۶ ماه آینده نخواهد داشت.
اما در بازه های زمانی بلند مدت تر سهم های بنیادی رشد خوبی خواهند داشت.

امیر

باسلام.اگر بخواهیم سهمی را به دیدمیان مدت مثلن‌۶ماه تا یکسال نگهداری کنیم، آیا لازم است درطول روند، سیو سود انجام دهیم؟

admin

سلام دوست عزیز
بستگی به استراتژی معاملاتی شما دارد
اگر ذاتاً اهل معاملات کوتاه مدت و نوسانی هستید سیو سود کنید. به بازار هم توجه کنید که در ایام پرنوسان بازار اگر سیو کنید و مجددا پایین تر خرید کنید به نفعتان خواهد بود. اما در بازار با ثبات و اغلب صعودی به نفع شماست که کمتر سیو کنید و بیشتر سهامداری کنید.

نیما

آیا میتوان چند کد بورسی داشت؟

admin

چند کد بورسی نمیتوانید داشته باشید، اما میتوانید از چند کارگزاری کد معاملاتی آنلاین بگیرید. به بیان دیگر میتوانید روی یک کد بورسی در چند کارگزاری حساب داشته باشید.

mani

سلام برای یه سود بلند مدت یا میان مدت الان برای خرید چی پیشنهاد میکنید من هدفم بورس بازی نیست بلد هم نیستم تا وقتی یاد بگیرم یه سودی هم دریافت کنم

admin

برای بلند مدت حتماً سهام های بنیادی انتخاب کنید.
از گروه های بانکی، دارویی و آی تی حتماً سهام هایی در سبد خود داشته باشید.

امیرخان

سلام برای کلاس های آموزش بورس کدام آموزشگاه را پیشنهاد میکنید؟

admin

آموزشگاه های معتبر زیادی وجود دارند اما در صورتی که بخواهید با منابع کاملی که در سایت ما برای آموزش وجود دارد میتوانید بورس را به صورت خود آموز و بدون کلاس فرا بگیرید.
آموزش رایگان بورس

عليرضا

من به تازگي وارد بازار شده ام، پيشنهاد ميكنيد در چه صنايع و سهام هايي سرمايه گذاري كنم؟ كه كم ريسك هم باشه. ممنون

admin

سلام در روزهای ابتدایی تا وقتی حرفه ای نشده اید عرضه اولیه بخرید و یا سهام های مطمئن تر (شرکت های بزرگتر بازار اول و دوم‌ بورس) را خریداری کنید و سعی کنید کمتر در سهام های بازار پایه سرمایه گذاری کنید.

مهدي

سلام
بنده مدرك تحصيلي زير ديپلم دارم چطور ميتوانم در بورس فعاليت كنم

admin

سلام در صورت نداشتن مدرک دیپلم باید کد بورسی آفلاین دریافت کنید. فرآیند ثبت نام به همان شکل دریافت کد بورسی آنلاین است.
همچنین میتوانید کد را به نام یکی از افراد خانواده که دیپلم دارند بگیرید.

محمد شوقی

سلام من کد ثبت نامی در سامانه سجام را گم کردم.چکار باید انجام بدم؟ ممنون

admin

سلام میتوانید به سادگی و از طریق لینک زیر:
https://profilesejam.csdiran.com/session
با درج شماره تلفن همراه و کد ملی، کد رهگیری سجام تان را بازیایی کنید.

Asaeed

سلام من بعد از گرفتن کد از کجا باید سهام بخرم

سعید

سلام من تازه ثبت نام کردم و کد بورسی گرفتم چطوری باید خرید کنم

admin

سلام
نام کاربری و رمز عبور به همراه لینک پنل معاملاتی آنلاین کارگزاری برای شما پیامک شده است. وارد شده و معامله انجام دهید.

یاسین

بعد از چند وقت میشه سود سهام خود را برداشت.

admin

شما حتی بعد از یک روز (در صورتی که سود کرده باشید) میتوانید اصل و سود پول خود را برداشت کنید!

محمد رضا علیخانی

از زحمات و راهنمایی اولیه تان سپاسگزارم

رضامحمدیانی

سلام برای افراد زیر ۱۸ سال به چه صورت می شود کد گرفت(آفلاین)

admin

همانند بقیه افراد میتوان کد بورسی گرفت با این تفاوت که به جای کد آنلاین برای افراد زیر ۱۸ سال باید کد آفلاین دریافت نمایید.

کوروش

سلام،با پنجاه میلیون تومن مول به نظر شما طلا بخرم یا وارد بورس بشم.سهام چه شرکتی رو بخرم بهتره.با تشکر از شما

admin

سلام
بهترین کار تقسیم بخشی از این سرمایه در بازار سهام و بخش دیگری از آن در طلا است.
توجه داشته باشید که با کد بورسی نیز میتوانید طلا نیز خرید و فروش کنید (در نماد “طلا”)، با امنیت بالاتر و نقد شوندگی راحت تر.

محمد

سلام بنده در سجام ثبت نام کرده و شماره پیگیری گرفتم با مراجعه به دفتر پیشخوان احراز هویت شده و کد معاملاتی در سرمایه شامل حرف و عدد به من پیامک شد. در مرحله بعدی چه کاری باید انجام دهم باید به یه کارگزاری بورس مراجعه کنم؟

admin

سلام از طریق کارگزاری خود نام کاربری و رمز عبور آنلاین تان را دریافت کنید و معاملات خود را شروع کنید.

جواد

سلام.اگر بعد از مجمع فوق العاده برای افزایش سرمایه ی شرکت،سهام ان شرکت را خریداری کنم.افزایش سرمایه شامل من میشود ؟

admin

سلام، خیر
اگر قبل از بسته شدن نماد شرکت و قبل از مجمع خریداری کنید افزایش سرمایه شامل شما خواهد شد اما اگر بعد از آن باشد افزایش سرمایه شامل شما نمیشود.

مهدی

سلام. اگر از در دو کارگزاری کد معاملاتی داشته باشیم. همزمان می توانیم در خواست خرید عرضه اولیه از هر دو داشته باشیم. باتشکر

admin

سلام دوست عزیز
خیر، در صورتی که در یک کارگزاری سفارش خرید گذاشته باشید، سفارش دوم شما یا پذیرفته نمیشود یا لغو خواهد شد.

سجاد نظری

علایم ریزش و اصلاح یک سهم یا شاخص کل چیست

admin

اولین نشانه آن روند نزولی در حجم بازار است. اما معمولا برای ریزش یا اصلاح های بزرگ یک دلیل بنیادی مهم باید وجود داشته باشد.

محمد اسلامی

سلام من قصد دارم با ۳یا ۴ ملیون شروع کنم.به نظرتون با این مقدار پول هم میشه شروع کرد؟اگه میشه بهم بگید از چه سهامی شروع کنم بهتره که ریسکش هم کم باشه.هیچ تجربه ای هم ندارم لطفا راهنمایی کنید

admin

سلام دوست عزیز
بله با این سرمایه هم میتوانید وارد بورس شوید و در آینده که تسلط بیشتری پیدا کردید میزان سرمایه را افزایش دهید.
پیشنهاد میکنیم این مطلب را بخوانید: آموزش بورس

مجید

برای آموزش بورس اولیه از چه طریقی اقدام کنم بهتره؟ کلاس یا خودآموز مجازی؟

admin

این مورد کاملا وابسته به خودتان است. دسته ای از افراد ذاتا نیاز به کلاس حضوری دارند اما عده ای دیگر نیز در فضای وب همه مطالب را فرا میگیرند.
پیشنهاد میکنیم تمامی مطالب سایت ما را دقیق بخوانید و رایگان بورس را یاد بگیرید و اگر نیاز داشتید بعد از آن در کلاس ثبت نام کنید.

مجید

سایت خیلی خوبیه. ممنون از عوامل سایت

مجید

چند نوع بورس وجود داره؟

admin

لطف کنید منظورتان را دقیق از این سوال بفرمایید.

Forever

با سلام
من ثبت نام کد بورس رایگان رو انجام دادم ولی الان میخوام آنلاین ثبت نام کنم بدی کد بورس موقع پرداخت صفحه باز نمیشه و میگه شما قبلا با این اطلاعات وارد شدید..راهنمایی کنید
سپاس

admin

سلام ثبت نام کد بورسی همان ثبت نام کد آنلاین است. شما پس از احراز هویت در شعب کارگزاری میتوانید آنلاین شروع به معامله کنید.
اطلاعات بیشتر: لیست شعب کارگزاری آگاه و دفاتر پیشخوان برای احراز هویت کد بورسی

محمد

سلام وقت بخیر من امروز با یک کارگزار اشنا شدم بعد دریافت کد بورسی اگر نام کاربری و کدعبور در اختیارش بگذارم که خرید و فروش انجام بده میتونه برداشتی از حسابم داشته باشه یا محدود به انجام معاملاته و با خیال راحت کد در اختیارش بگذارم
اگر بعد از یک مدت بخوام خودم معاملاتمو انجام بدم میشه کدعبور را تغییر داد که کارگزار نتونه وارد بشه

admin

سلام دوست عزیز
اگر فروشی اتفاق بیافته پول به حساب شما واریز خواهد شد و کسی جز شما نمیتواند برداشتی وجهی انجام دهد.
بعد از تغییر دادن رمز عبور کسی فقط خود شما آنرا خواهید داشت و مشکلی وجود ندارد.

امیررضا

سلام من هنوز در بورس ثبت نام نکرده ام چطور باید کد بورس بگیرم

admin

سلام دوست عزیز از طریق لینک زیر ثبت نام را انجام دهید:
http://bit.do/eSKwP

سحر

به نظر میرسد بازار بورس فقط با خبرهای رانتی و جریان پول صعود و نزول میکند و این تحلیل هایی که شما گذاشتید تاثیر خیلی زیادی ندارد.
من با رانت دیده ام که یک نفر پولش را در ۱ سال ۱۰ برابر کرد.

کیوان

با سلام
برای دریافت کد بورسی برای فرزند زیر ۱۸ سال آیا باید حساب بانکی جداگانه باز کرد یا می توان از حساب پدر استفاده کرد؟

admin

سلام دوست عزیز
حتما باید به اسم فرزندتان حساب را باز کنید

Reza

چرا جواب نمیدید اگر نام کاربری ورمزعبور مو فراموش کردم چیکار کنم

admin

سلام دوست عزیز از طریق لینک زیر راهنمایی خواهید شد:
فراموشی کد بورسی و بازیابی آن

امیرحسین

باسلام
من ثبت اینترنتی کردم و یه کد برام اومد .ایا برای احرازهویت به دفتر پیشخوان برم کافیه یا حتما به دفتر کارگزارم مراجعه کنم ‌.
ممنون از راهنماییتون

admin

سلام دوست عزیز
هر دو روش امکان پذیر است اما اگر به شعب مراجعه کنید سریعتر کد بورسی تان صادر میشود.

محمدرضا

سلام و ممنون بابت مشاوره
مسلما سالمترین روش سرمایه گذاری میتواند بورس باشد اما با تحولات ایران و محیط ریسک پذیر و شرایط حساس فعلی خواهشا دورنمای حیاط بورس بنظر شما چگونه تضمین میشود؟

admin
    سلام دوست عزیز
    نگرانی شما قابل درک است. اما با نگاهی به گذشته سیاسی ایران متوجه خواهیم شد که از این “شرایط های حساس کنونی” کم نداشته ایم. رشد بورس نیازمند ثبات سیاسی و اقتصادی است و هر بار که تنشی در سیاست و اقتصاد ایران بوده بورس هم متاثر شده. اما این تاثیر در اکثر اوقات به نفع بورس و بازار سرمایه بوده، به عنوان مثال رشد قیمت دلار همواره با یک تاخیر چند ماهه موجب رشد شاخص بورس شده است. توجه داشته باشید که نوسانات کوتاه مدت در بورس ممکن است سرمایه گذاران کوتاه مدتی را متضرر کند اما با دید بالای ۶ ماه قطعا با انتخاب درست سهام میتوانید سرمایه گذاری امن و پر سودی را تا یک سال آینده تجربه کنید.
    پیشنهاد میکنیم این مطلب را نیز مطالعه بفرمایید:
    تاثیر رویدادهای سیاسی بر بازار بورس
معصوم عبدالهی دالوند

با سلام ،یه قسمت از سایتتون یه فیلم سه ساعت و هفده دقیقه ای گذاشتین که قیمت زدین ده هزار تومن
من وارد پروسه هرید شدم و متاسفانه با برداشت صد هزار تومن از حسابم مواجه شدم .چرا با ید اینطور باشه این درصورتیه که هیچ فیلمی دریافت نکردم

admin

سلام دوست عزیز فایل های آموزشی برایتان ایمیل میشود. در حال حاضر در مرحله آزمایش بودیم که شما خریداری کردین. عذر ما را پذیرا باشید و نگران نباشید فایل برایتان فردا صبح ایمیل خواهد شد.

معصوم عبدالهی دالوند

ممنون از رسیدگیتون مابقی پول رو هم برمیگردونید اخه شما قیمت زده بودن ۱۰۰۰۰تومان و ۱۰۰۰۰۰تومان از حساب من برداشت شده
چطور میتونم با شما تماس تلفنی داشته باشم

admin

قیمتش ۱۰۰ هزار تومان هستش دوست عزیز
قابل شما رو هم نداره
فردا از طریق ایمیل اطلاعات تماس رو براتون میفرستیم و در صورتی که نخواستین وجه رو براتون واریز میکنیم.

معصوم عبدالهی دالوند

متشکرم

admin

لینک دانلود فیلم آموزش سرمایه گذاری برای شما از طریق ایمیل و پیامک ارسال شد.

فاطمه

عرض ادب
میشه با شماره همراه شوهرم منم ثبت نام کد بورسی و سجام کنم؟یعنی توی قسمت ثبت نام با یه شماره دو ثبت نام میهش انجام داد؟
اگه نمیشه بفرمایید که با کدوم اپراتورها امکان ثبت نام هست مثلا با شماره رایتل میشه ثبت نام کرد؟

admin

سلام دوست عزیز خیر با یک شماره دوبار ثبت نام نکنید.
بله با همه اپراتور ها و رایتل هم میشه.

فاطمه

معذرت میخوام اگه شماره باید حتما به نام خودم باشه یا به نام شوهرم هم باشه مشکلی نداره؟

admin

نه خیر مشکلی ندارد دوست عزیز

امیر

سلام هنگام ثبت نام در سجام بعد از تایید نهایی متوجه شدم که کد ملی را در جایی که باید بجای ش شناسنامه وارد میکردم یک عدد اشتباه تایپ کرده ام و نمی شود ویرایش کرد،چه کنم؟

admin

سلام دوست عزیز با پشتیبانی سجام تماس بگیرید:
سجام چیست؟ ثبت نام در سایت سجام

امین

سلام وقت بخیر
کد بورسی ‌و فراموش کردم لطفا راهنمایی کنید چجوری کد بورسی استعلام کنم
ممنون

admin

سلام دوست عزیز
طبق مراحل زیر میتوانید کد آنلاین جدید روی همان کد بورسی تان بگیرید:
فراموشی کد بورسی و بازیابی آن

ابوالفضل

سلام ببخشید برای خریدو فروش بورس کسانی هستن که بتونن راهنمای کنن

admin

بله شرکت های مشاور سرمایه گذاری هستند. همچنین در صورت گرفتن کد بورسی از کارگزاری آگاه از طریق لینک زیر، در پنل معاملاتی میتوانید از ویجت همفکران برای دریافت سیگنال استفاده نمایید.
ثبت نام بورس آگاه


نظر بدهید