برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۲/۲۸ و پیش بینی بازار ‌فردا

گزارش بازار بورس

گزارش بازار بورس بدین شرح است که؛ همان طور که منتظر بودیم، در معاملات روز جاری، بسیاری از صف های فروش عرضه شد و باعث شد که حجم و ارزش معاملات نسبت به روز گذشته جهش داشته باشد. به طوریکه ارزش معاملات خرد با رشد ۶۰ درصدی به حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان رسید. در بین نمادهای دارای صف فروش ، بانک ملت و صادرات و فولاد مبارکه، تا آخرین لحظه صف خود را حفظ کردند. صف فروش میلیاردی بانک تجارت با اینکه جمع شد، اما دوباره این نماد به جمع شرکت های داری صف فروش پیوست. در این بین نمادهایی چون فارس- های وب- وپخش- تیپیکو- سمگا- وشهر- وگردش و…صف خرید بوده و یا مثبت معامله می شدند. شاخص کل ۱۹ هزار واحد ریزش کرد و به عدد ۹۶۸٫۴۶۰ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز به میزان ۱٫۱۲درصد ریزش داشت. در خصوص صنایع برتر روز جاری، به ترتیب شیمیایی (۱۱ درصد)، فلزات (۱۰ درصد) و بانک ها (۱۰ درصد) بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

دوباره زمزمه عرضه اولیه شرکت آریا ساسول به گوش می رسد. گفته می شود احتمالا این شرکت هفته آینده عرضه می شود. برای چندمین بار معاملات شمش شرکت های فولادی در بورس کالا باطل شد. ستاد تنظیم بازار، فردا دوشنبه برای اصلاح نرخ شمش در جلسه‌ای موضوع تغییر نرخ پایه شمش را به صورت علنی ابلاغ خواهد کرد و نرخ قیمت شمش از ۸۳ به ۸۵ درصد فوب خلیج فارس افزایش می‌یابد. معاملات گواهی سپرده سکه در چهار نماد مربوط به انبارهای بانک های ملت- رفاه- سامان وصادرات، تا اطلاع ثانوی در مرحله پیش گشایش می ماند. علت آن وجود قیمت های نامتعارف در تابلوی معاملات ذکر شده است.

در خصوص بازار فردا، اگر صف فروش نمادهای فولاد- وبملت- وبصادر برداشته شود، بازار متعادل تر می شود و میتوان سهام ارزنده را برای خرید رصد کرد. نمادهای ومعادن- تاصیکو- فولاد- فملی- قرن- و امید- واحیا- آریان و وپخش از جمله نمادهایی است که میتوان آن ها را رصد نمود و درصورت مشاهده نشانه های برگشت بازار، بر روی آنها سرمایه گذاری کرد.

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: