Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
سرمایه گذاری روی دوج کوین و نکات {شگفت انگیز} درباره دوج!

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

سرمایه گذاری روی دوج کوین

به نظر شما سرمایه گذاری روی دوج کوین میتواند در بلندمدت سوددهی لازم را داشته باشد؟ سرمایه گذاری روی دوج کوین به دلایلی میتواند سوددهی کافی را داشته باشد و به دلایلی هم میتواند سرمایه گذاری پر ریسکی در میان مدت و یا بلندمدت به حساب آید! البته که دیدگاه ها در این خصوص متفاوت است ولی باید شرایط سرمایه گذاری در دوج کوین را در نظر بگیرید و با اهداف سرمایه گذاری خود بسنجید و در انتها برای سرمایه گذاری روی دوج کوین اقدام کنید، پس این مطلب راهنما می تواند دید مناسبی در خصوص سرمایه گذاری در ارز دیجیتال دوج کوین به شما بدهد.

سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال دوج کوین

هرچند بیشتر افراد دنیای رمزارزها را با نام بیت کوین به یاد می آورند، ولی ارزهای دیجیتال دیگری نیز در دنیای بلاکچین وجود دارد که از لحاظ ارزشی هم‌ پای بیت کوین بوده ولی در سایه شهرت بیت کوین ناشناخته مانده‌ اند. یکی از این رمزارزها دوج کوین است. دوج کوین از سال ۲۰۱۳ وارد دنیای بلاکچین شد، خیلی زود توانست راه خود را پیدا کرده و مسیر موفقیت را در پیش بگیرد. دوج کوین را بیشتر مواقع یک ارز مهربان یا ارز دوستانه به حساب می آورند، چرا که تا به امروز کارهای خیرخواهانه زیادی از سوی آن صورت پذیرفته است.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


به نظر می آید دوج کوین بیش از آنچه سعی کند تا یک ارز قیمتی باشد، در تلاش است با هویت یک ارز باقی بماند، اهداف دوج کوین بیش از اهداف مالی است و به گفته یکی از کاربران این ارز در توییتر دوج کوین راهی برای پایان یافتن طمع است. تا به امروز کاربران رمزارزها توانسته اند با استفاده از صفحه دوج کوین در ردیت، پول های زیادی گردآوری کرده و در امور خیر استفاده شوند، به عنوان مثال در سال ۲۰۱۴ با جمع آوری ۵۰ هزار دلار توانست تیم سورتمه جامائیکا را به المپیک سوچی برساند و یا با جمع آوری ۳۰ هزار دلار توانستند یک دستگاه تصفیه آب برای دهکده‌ ای در کنیا تهیه نمایند.

ارز دیجیتال دوج کوین و آقای ایلان ماسک

ایلان ماسک را در حال حاضر پدر دوج کوین می‌ نامند. شاید دلیل این امر بیشترین افزایش ارزش دوج طی ماه‌ های گذشته با حمایت‌ های ماسک بود. او چندین بار در توئیتر از دوج کوین حمایت کرد و با انتشار تصاویر و توییت‌ ها قیمت این ارز دیجیتال را چند برابر بالا برد. اواخر سال ۹۹ ایلان ماسک، اسنوپ داگ و جن سیمونز توانستند قیمت بیت کوین را به ۰٫۰۸ دلار برسانند.

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال دوج کوین

امسال هم افزودن دوج کوین به لیست صرافی معتبر کوین بیس و البته ادامه حمایت‌ های ایلان ماسک قیمت این ارز دیجیتال را در مدت کوتاهی به ۰٫۴۵ دلار رساند. افزایش ۴ برابری ارزش دوج کوین در یک هفته ۷۰ میلیارد دلار حجم معامله را در تنها یک روز رقم زد.

دوج کوین چه مزیت رقابتی دارد؟

از ارز دیجیتال دوج کوین جهت انعام‌ دادن به محتوای جالب ایجاد شده در اینترنت، سرمایه‌ گذاری و معامله و همچنین به‌ عنوان ارزی کاربردی میتوان در مواقع گوناگون استفاده کرد. هرچند این رمزارز مطابق با پروتکل اسکریپت لایت‌ کوین طراحی شده است، ولی سرعت بلاک آن یک دقیقه است و تراکنش‌ ها و تاییدهای به مراتب سریع‌ تری را داراست. همچنین کارمزدهای تراکنش دوج کوین ناچیز و تقریبا ۰٫۰۱ دلار است که می توان از این موارد به عنوان مزیت های رقابتی این ارز دیجیتال در دنیای کریپتوکارنسی نام برد.

دوج کوین ارزش سرمایه‌ گذاری را دارد؟

چنانچه به نمودارهای قیمتی دوج کوین نگاهی بیاندازید، شاید شگفت زده شوید! اگر سال پیش همین موقع دوج کوین خریده بودید، سرمایه شما تا به امروز نزدیک به ۲۰۰ برابر شده بود! شاید با مطالعه این مطلب حالا مشتاق خرید دوج کوین و سرمایه‌ گذاری باشید، ولی با این وجود روند قیمتی دوج کوین را اصلا نمی توان پیش بینی کرد. ماهیت غیر جدی این ارز دیجیتال همان طور که کاربران را به طرف خود کشیده است، می‌ تواند به یکباره موجب افت و سقوط ارزش دوج کوین نیز گردد. امروزه اخباری مانند حمایت ایلان ماسک و پشتیبانی صرافی‌ های گوناگون به‌ یکباره می‌ تواند موجب افزایش ارزش این ارز دیجیتال گردد.

حتما بخوانید : دوج کوین چیست و چرا انقدر محبوب است؟!


همین همواره شایعاتی در مورد حمایت ایلان ماسک از این ارز دیجیتال در برنامه Saturday Night Live منتشر شد که همین شایعات موجب شد ارزش این ارز دیجیتال در مدت کوتاهی ده ها درصد رشد را تجربه کند، اما با این وجود وقتی که این هیاهو ها آرام شد، با کاهش قیمت بیت کوین، شاهد کاهش قیمت دوج کوین نیز هستیم. در مقابل بعید هم نیست که این رمز ارز بتواند در آینده قیمت ۱ دلار را به خود ببیند و حتی این سد قیمتی را پشت سر بگذارد.

مزایای سرمایه گذاری و استفاده از دوج کوین

  • سرعت تراکنش‌ های دوج‌ کوین بالاست. سرعت بالای پردازش تراکنش‌ ها در شبکه برای دوج کوین به دلیل روند ساده استخراج است.
  • هزینه کارمزد عملیات و تراکنش‌ های دوج‌ کوینی اندک و تنها ۰٫۰۱ دلار است. این میزان برای تراکنش‌ های بزرگ هم ثابت می‌ ماند.
  • تلاش‌ ها بر این است که تعداد دوج‌ کوین‌ های تولیدی از ۱۰۰ هزار میلیون تجاوز نکند. چنین رویکردی مانع از ایجاد تورم خواهد شد.
  • همانطور که گفتیم، از دوج کوین برای فعالیت‌ های خیرخواهانه نیز بهره می گیرند؛ به عنوان مثال کمپین‌ هایی برای جمع‌ آوری دوج‌ کوین جهت تهیه آب پاک و تمیز برای کنیایی‌ ها راه اندازی شده است.
  • اصلی ترین سرمایه‌ های دوج کوین فناوری پشت آن نیست، بلکه گروه و اجتماعی است که همواره در حال حمایت از این ارز دیجیتال هستند. افراد سرشناس و سرمایه داران اصلی این ارز که در نقش حامی و طرفدار ظاهر شده اند مثل ایلان ماسک.

معایب ارز دیجیتال دوج کوین

  • دوج کوین تنها ارز دیجیتالی است که در جایگاه بسیار خوبی در بین رمزارزها قرار دارد ولی ساختار مشخصی ندارد و به این خاطر که رمزارزهایی مثل اتر نیست که شبکه بلاک‌ چینی مخصوص‌ به‌ خود دارا می باشند. این هم نقصی ساختاری به‌ نظر می‌ آید.
  • درست است که دوج کوین از حمایت افراد سرشناس برخوردار است و طرفداران بسیاری پیدا کرده، می بایست در نظر داشته باشید که از سال ۲۰۱۵ تا به امروز هیچ بروزرسانی جدیدی از نظر فناوری نداشته است.
  • سرنوشت و نوسانات ارزش دوج‌ کوین تا حد زیادی وابسته به نظر افرادی مثل ایلان ماسک شده است. گره‌ خوردن شهرت و ارزش ارز دیجیتال به افرادی خاص چندان سرنوشت خوبی برایش رقم نمی زند و آن را بدل به گزینه‌ ای قابل‌ اعتماد نمی کند و در بلندمدت رمزارز را نمی توان به این صورت پشتیبانی مداوم کرد و امکان این که شاهد سقوط قیمت دوج کوین و ارزهای دیجیتال اینچنینی باشیم، بسیار بالاست.

روی دوج کوین سرمایه‌ گذاری بکنیم یا خیر؟

در ابتدا باید گفت که ماهیت دوج کوین معمولا با تورم همراه است، لذا چنانچه قصد دارید برای سرمایه گذاری روی دوج کوین اقدام کنید، باید توجه کافی را در این خصوص به خرج دهید. این ارز دیجیتال تازه‌ به‌‌ شهرت‌ رسیده بر پایه جوک و شوخی ساخته شد، اما بعدتر زندگی‌ اش رنگ‌ و بویی جدی در بازار ارزهای دیجیتال به خود گرفت، لذا پیش از اقدام برای سرمایه گذاری های کلان روی این ارز دیجیتال، باید بدانید با موردی مواجه هستید که حیات و ارزشش وابسته به رسانه‌ ها، اخبار و حواشی است.

به بیان دیگر نوسانات قیمت دوج کوین تا حد زیادی وابسته به اقدامات و رخدادهایی تصادفی است. چنانچه قصد ورود به بازار ارز دیجیتال دوج کوین را دارید، حواستان را جمع کنید. حرکت منطقی این است که در همچین بازاری به هیچ عنوان با همه سرمایه خود وارد نشوید. شاید شما هم دوست دارید که از قافله عقب نمانید و شانس‌ تان را امتحان کنید، اشکلی ندارد.

حتما بخوانید : استخراج دوج کوین با کارت گرافیک


البته همه توان و بودجه‌ خود را به بازار این رمزارز وارد نکنید. همچنین در نظر داشته باشید که دوج‌ کوین توانسته خود را در جایگاه رمزارزی مطرح کند که با آن فعالیت‌ های خیرخواهانه زیادی پیگیری می‌ شود. حضور حامیان حرکت‌ های انسان‌ دوستانه‌ ای که از دوج کوین برای پویش‌ ها و اقدامات گوناگون خود استفاده می کند هم می‌ تواند تا حدی تعادل را به دنیای دوج‌ کوینی تقدیم نماید.

در ورود به هر بازار سرمایه گذاری بایستی به ابعاد مختلف آن سرمایه گذاری دقت لازم را داشته باشید. برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال هم باید همین رویکرد را در دستور کار خود قرار دهید. این را از یاد نبرید که هیچ وقت نباید تمام تخم‌ مرغ‌ هایتان را در یک سبد قرار دهید. تفاوتی ندارد که قصد دارید وارد بورس شوید، دنیای ارزهای دیجیتال را از نزدیک لمس کنید یا وارد بازارهای مالی دیگر شوید ولی به هر حال، با تمام بودجه و سرمایه در دسترستان بهتر است که ورود نکنید و شرایط را همواره بسنجید و سپس اقدامات مورد نظرتان را انجام دهید.


همان طور که در ابتدای مطلب قول دادیم، به این پرداختیم که سرمایه گذاری روی دوج کوین مناسب است یا خیر. 

اگر بین سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و بورس ایران گیر کرده اید، مطلب کیف پول مناسب دوج کوین با امنیت عالی پر از نکات جذاب و خواندنی و راهنمایی های رایگان و ساده برای شماست.

برای دوستانتان بفرستید: