برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

کیف پول مناسب دوج کوین با امنیت عالی

شاید خیلی نگذشته باشد از اظهار نظرات جنجالی ایلان ماسک در مورد ارز دیجیتال دوج کوین و افزایش شدید و چند ۱۰۰ درصدی دوج کوین در یک بازه زمانی بسیار کم که همه سرمایه گذاران و فعالان بازار دیجیتال را شکه کرد! افرادی که قصد خرید ارز دیجیتال دوج کوین را داشتند، به دنبال یک کیف پول مناسب دوج کوین بودند ولی آن زمان کیف پول های دوج کوین زیاد نبود! اما در حال حاضر کیف پول مناسب دوج کوین را می توانید با انتخاب از بین چندین کیف پول معتبر ارز دیجیتال انجام دهید. اگر شما هم دوست دارید روی دوج کوین سرمایه گذاری کنید و یا دوج کوین خود را در صرافی نگهداری می کنید و به دنبال یک کیف پول امن و مناسب برای ارز doge هستید، این مطلب به شما کمک می کند تا کیف پول مناسب دوج کوین را از بین گزینه های مختلف انتخاب نمایید.

کیف پول مناسب دوج کوین

ارز دیجیتال Dogecoin که از نماد سگ Shiba Inu به عنوان لوگوی خود بهره برده است، در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۱۳ میلادی به عنوان یک “ارز شوخی” معرفی شد و جامعه خود را به سرعت توسعه داد! در ماه ژانویه ۲۰۱۴ حجم معاملات بازار آن به ۶۰ میلیون دلار رسید و در ژوئن ۲۰۱۷ حجم معاملات این ارز رمزنگاری شده به رقم ۳۴۰ میلیون دلار رسید! سرمایه گذاران و کاربران ارزهای دیجیتالی از جمله دوج کوین همیشه به دنبال راه حل هایی امن برای نگهداری دارایی های خود هستند. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین کیف پول دوج کوین ، مشخصات فنی و قابلیت های آن ها بپردازیم.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


در ادامه ۱۰ نمونه از بهترین کیف پول های دوج کوین که امنیت به مراتب بالاتری از سایر کیف پول ها دارند را خدمت شما عزیزان معرفی کرده ایم ولی به صورت کلی در نظر داشته باشید که امنیت کیف پول های سخت افزاری با هیچ کدام از کیف پول های دیگر دیجیتالی قابل مقایسه نیست و اگر دوست دارید بهترین کیف پول ارز دیجیتال را داشته باشید، بهتر است یک لجر نانو اس تهیه کنید که به نسبت قیمت مناسبی که دارد، امکانات بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می دهد.

۱) کیف پول MultiDoge

این والت یک نسخه سبک از کیف پول دوج کوین محسوب می شود. این کیف پول مطابق با  Dogecoin ساخته شده است و همه تغییرات لازم برای سازگاری با Dogecoin در پلتفرم آن در نظر گرفته شده است. نکته حائز اهمیت دیگر این است که MultiDoge از یک رابط کابری ساده برخوردار می باشد و احتیاجی نیست با کل Blockchain همگام گردد.

۲) کیف پول Ledger Nano S

لجر نانو اس یک کیف پول سخت افزاری می باشد که برای نگهداری امن ارز های دیجیتال روانه بازار شده است و به سادگی  در جیب شما هم جا خواهد شد. قیمت این کیف پول سخت افزاری تقریبا ۱۰۰ دلار است. این کیف پول به دلیل ضریب امنیت بسیار بالا در نگهداری از دارایی ها، بهترین کیف پول دوج کوین در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری به حساب می آید و جالب است بدانید که صدها ارز دیجیتالی دیگر در کنار دوج کوین را می توانید به صورت همزمان در کیف پول لجر نانو اس ذخیره سازی کنید.

۳) کیف پول KeepKey

کیف پول کیپ کی یکی از والت ها سخت افزاری بازار جهت ذخیره سازی دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال است. این والت امکان پشتیبان گیری seed key با پین کد تعریف شده به وسیله کاربر را فعال کرده است و مثل سایر کیف پول ها عمل می کند. امروزه کیف پول کیپ کی از بیشتر از ۵ ارز رمزنگاری شده از جمله Dogecoin، پشتیبانی به عمل می آورد. همچنین قیمت آن در وب سایت آمازون ۱۲۵ دلار است. KeepKey به عنوان یک کیف پول HD این امکان را برای شما فراهم می کند تا به سادگی به تولید و ذخیره تعداد نامحدود کلید خصوصی اقدام کنید. در این راستا در نظر داشته باشید که کلید خصوصی یک شکل پیچیده رمزنگاری است که به شما امکان دسترسی به کیف پول تان را می دهد.

۴) کیف پول Jaxx

کیف پول Jaxx از ارزهای دیجیتال گونگاون از جمله دوج کوین پشتیبانی می کند. از امکان کیف پول جکس این است که می توانید به منظور همگام سازی کیف پول خود در دیگر دستگاه ها نیز آن را استفاده نمایید. دیگر امکانات مثل اسکن کدهای QR و پین کد جهت ورود برای امنیت بیشتر نیز موجود هستند. کیف پول جکس همچنین برای سیستم عامل های اندروید و iOS نیز قابل نصب و استفاده می باشد.

۵) کیف پول Cryptonator

این والت یک کیف پول آنلاین است که از Dogecoin پشتیبانی می کند و از امکانات آن می توان به پشتیبانی از چندین ارز دیجیتال اشاره داشت که این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا به ذخیره، دریافت و ارسال ارزهای دیگر مانند؛ Bitcoin ،Zcash ،Litecoin ،Dash نیز بپردازند. کاربران می توانند همه دارایی های دیجیتال خود را با استفاده از تنها یک حساب کاربری مدیریت نمایند.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال pi network چیست و آیا میتوان به آن اعتماد کرد؟


همچنین این کیف پول از یک امکان معامله فوری برای کاربران برخوردار است. افرادی که ترجیح می دهند به یورو پرداخت داشته باشند، Cryptonator به آنها اجازه می دهد تا به صورت مستقیم از حساب بانکی شان برداشت کنند. علاوه بر این، Cryptonator از امنیت بالایی مثل استاندارد های بانکی جهت حفاظت کاربران برخوردار است. این کیف پول در دو نسخه مبتنی بر وب و اندروید در دسترس است.

۶) کیف پول TREZOR

کیف پول ترزور یک کیف پول بسیار امن برای انجام معاملات آفلاین به حساب می آید. با استفاده از صفحه نمایش کوچک آن شما می توانید محتوای تراکنش را مورد بررسی قرار دهید. سهولت استفاده و امنیت بسیار بالا از قابلیت های این کیف پول سخت افزاری به حساب می آید. TREZOR از افشای کلیدهای خصوصی شما، حتی در صورتی که کامپیوتر شما آلوده به بدافزار باشد، تا حد زیادی ممانعت می کند.

۷) کیف پول Exodus

والت اکسودوس یک کیف پول دسکتاپ HD است که اواسط سال ۲۰۱۵ میلادی طراحی و روانه بازار ارزهای دیجیتال شد. نکته مهم در خصوص آن این که استفاده از آن کاملا رایگان است و از رابط کاربری بسیار جذاب و ساده ای هم برخوردار است و این بدین معنی است که کاربران تازه کار و مبتدی نیز به سادگی می توانند از این کیف پول استفاده نمایند. به محض این که کیف پول Exodus را باز می کنید، یک نمودار پایه به شما کل دارایی تان را از ارزهای دیجیتالی نشان خواهد داد.

کیف پول های دوج کوین

این نرم افزار یک سیستم بازیابی کیف پول با یک عبارت ۱۲ کلمه ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. یکی دیگر از امکانات کیف پول اکسودوس این است که هیچ گونه ثبت نام یا تایید هویت برای شروع استفاده از آن لازم نیست. ولی مطمئنا باید یک نسخه پشتیبان از seed key خود تهیه فرمایید. Exodus برای سیستم عامل های مک، لینوکس و ویندوز در دسترس می باشد.

۸) کیف پول WowDoge

این والت یک کیف پول دوج کوین سبک وزن است که برای پایان دادن به زمان انتظار خسته کننده دانلود گیگابایت ها زنجیره بلاک چین ساخته شده است. این کیف پول از یک رابط کاربری ساده استفاده می کند. همچنین امکانات جدید مطابق با درخواست کاربران در آینده نزدیک به آن اضافه می شود. WowDoge کیف پولی کاملا رایگان و متن باز است که از سوی دانشگاه MIT مجوز دریافت کرده است.

۹) کیف پول Dogecoin Wallet

سکه های Dogecoin خود را همیشه در جیب تان داشته باشید. شما می توانید به سرعت با اسکن کدهای QR دوج کوین های خود را هزینه کنید. به عنوان یک تاجر، شما به صورت قابل اعتماد و بلافاصله می پردازید. کیف پول Dogecoin Wallet، نخستین اپلیکیشن کیف پول دوج کوین برای تلفن همراه و مطمئنا یکی از امن ترین آن نیز می باشد.

۱۰) کیف پول Atomic

کیف پول اتمیک یا همان اتمیک والت یکی از بهترین کیف پول های چندارزی محسوب می شود که از بیت کوین، بیت کوین کش، بیت کوین اس وی و بسیاری دیگر از رمزرزها پشتیبانی می‌ کند.

حتما بخوانید : روش خرید ارز دیجیتال دوج کوین + راهنمای گام به گام رایگان


کیف پول اتمیک با استفاده از تمرکززدایی در فرآیندهای خود به کاربران کمک می‌ کند که ناشناس و امن باقی بمانند. شما می‌ توانید موجودی خود را به سادگی تحت کنترل داشته باشید یا به صورتی کارا توکن‌ ها را معامله کنید. این کیف پول با سیستم عامل‌ های مک، ویندوز، فدورا، آبانتا و دبین سازگار است.

والت کاغذی دوج کوین

کیف پول کاغذی چیزی جز یک کلید خصوصی که روی کاغذ پرینت شده است، نیست. کیف پول‌ های کاغذی معمولا برای راحتی کار از کد‌های QR استفاده می کنند. مهم ترین قابلیت کیف پول کاغذی این است که به اینترنت متصل نیست و امکان این که فردی کوین‌ های شما را برباید خیلی کم است. همین قابلیت امنیت کیف پول کاغذی دوج کوین را تا حدود زیادی افزایش داده است.


نتیجه گیری و کلام آخر

دوجی کوین که با هدف شوخی و سرگرمی تولید و معرفی شد، حالا بسیار ارزشمند شده و به جمع ۲۰ رمزارز برتر بازار راه یافته است. تب خرید دوج کوین در ماه گذشته بسیار بالا رفته است و همین امر موجب رشد قیمت آن شده است، به همین خاطر در این مطلب ۱۰ تا از بهترین کیف پول های دوج کوین را خدمت شما همراهان همیشگی کد بورسی معرفی کردیم.

همانطور که اول مقاله قول دادیم، ۱۰ نمونه کیف پول مناسب دوج کوین را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم و ویژگی های هر یک را نیز بیان کردیم.

همین طور اگر دوست دارید بدانید بهترین کیف پول برای ترون کدام است؟ بهتر است این مطلب را مطالعه کنید.

از نظر شما بهترین کیف پول دوج کوین کدام است؟

برای دوستانتان بفرستید: