برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

درباره ارز دیجیتال سندباکس | بررسی ارز sand

درباره ارز دیجیتال سندباکس چه میدانید؟ از اینکه ارز دیجیتال sand چیست و آینده ارز سند باکس چگونه است چه اطلاعی دارید؟ پروژه سندباکس یکی از قدرتمندترین و پرطرفدارترین پروژه های متاورسی در دنیاست که اخیرا برای سرمایه گذاران و عاشقان بازی و بازار رمزارزها جذاب شده است. دیسنترالند اما یکی دیگر از پلتفرم های جذاب حوزه متاورس به حساب می آید که ما آن را در مطلب همه چیز درباره دیسنترالند بررسی کردیم و در این مقاله آموزشی قصد داریم درباره ارز دیجیتال سندباکس صحبت کنیم و به بررسی ارز sand بپردازیم، پس شما هم اگر مثل من عاشق بازار ارزهای دیجیتال و به خصوص پروژه های جذاب متاورسی هستید، این مطلب رو دوست خواهید داشت و چیزهای زیادی خواهید آموخت؛

درباره ارز دیجیتال سندباکس

سندباکس یک اکوسیستم بازی غیرمتمرکز و جامعه‌ محور به حساب می آید که این پروژه از یک طرف بستری برای بازی‌ سازان و هنرمندان به منظور طراحی و ساخت بازی و آیتم‌ های درون بازی است و از طرفی محلی برای بازی گیمرها و کسب درآمد از طریق بازی به شمار می رود. کاربران با استفاده از نرم‌ افزارهای رایگان ارز سندباکس قادرند دارایی‌ های مجازی گوناگونی راه اندازی کنند یا به دست بیاورند. در اکوسیستم ارز سندباکس توکن‌ های گوناگونی تعریف شده‌ اند که هر کدام با توجه به نقشی که دارند، قابلیت های خاصی دارند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


به علاوه ابزارهای گوناگون برای استفاده کاربران در این متاورس وجود دارد که همین ابزارها، سندباکس را از دیگر بازی‌ های رایانه‌ ای و بلاک چینی مجزا کرده است. ارز سندباکس بر بستر بلاک چین اتریوم راه اندازی شده است و از سال ۲۰۱۱ تا به حال بازی‌ های گوناگونی بر بستر آن به وجود آمده است. تکنولوژی‌ های طراحی و ایجاد بازی، کاربردهای وسیعی در پروژه‌ های متاورس دارند. آشنایی با ابزارهای طراحی بازی می‌ تواند به منظور فعالیت در متاورس و توسعه آن مفید واقع شود، ولی در ادامه بیشتر و کامل تر درباره ارز دیجیتال سندباکس توضیح داده ایم تا بهتر مطلب برایتان جا بیوفتد؛

ارز sand چیست ؟

رمز ارز sand به عنوان توکن اصلی پلتفرم سندباکس محسوب می شود که دارندگان آن قادرند در این پلتفرم وارد بازی‌ های گوناگون شوند. همچنین امکان طراحی توکن جدید از طریق بازی کردن در این پلتفرم هم در نظر گرفته شده است و بازی کنندگان می‌ توانند برای خرید و فروش دارایی خود در سندباکس اقدام کنند. دارندگان سندباکس در حاکمیت پلتفرم نیز حق رأی دارند و بدین ترتیب زمینه برای اداره مشارکتی جامعه و بازی‌ های مبتنی بر سندباکس به صورت کامل به وجود آمده است.

تحلیل فاندامتال ارز دیجیتال سندباکس

سندباکس در سال ۲۰۱۱ به وسیله شرکت Pixowl راه اندازی شد. دو نفر از بنیانگذاران پلتفرم آرتور مادرید و سباستین بورگت محسوب شوند. همان طور که در وایت پیپر آن‌ ها شرح داده است، هدف حیاتی این پلتفرم ایجاد انقلابی در فضای بازی اصلی با فناوری مبتنی بر بلاک چین می باشد. آرتور مادرید، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Pixowl، محرک اصلی ایده این پلتفرم به حساب می آید. او مدرک خود را در رشته اقتصاد در سال ۲۰۰۰ از دانشگاه پاریس دوفین دریافت کرده است و یکی دیگر از بنیانگذاران سباستین بورگت امروزه به عنوان مدیر عامل شرکت فناوری خدمت می‌ کند.

او مدرک خود را از موسسه ملی مخابرات در سال ۲۰۰۷ دریافت کرده است. پیش از این که یکی از اعضای موسس پلتفرم باشد، او به عنوان سرپرست پروژه برای رسانه های ۱ کلیکی فعالیت می کرد. در سال ۲۰۱۱ این دو نفر Pixowl را معرفی کردند و روی چندین پروژه بازی آینده نگر با یکدیگر به فعالیت هایی پرداختند. به علاوه این پلتفرم بروزرسانی آلفا را در دسامبر ۲۰۱۸ انتشار داده است و بودجه سازنده را به منظور تشویق توسعه‌ دهندگان برای توسعه آیتم‌ ها در بلاک چین خود تخصیص داده است.

حتما بخوانید : بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵


بودجه اولیه در ماه می ۲۰۱۹ دریافت شد، این پلتفرم یک دور اولیه ۴٫۵ میلیون دلاری را از شرکت‌ های فناوری معتبر از جمله True Global Ventures، Square Enix و Hashed گرفته است. در دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی، اکوسیستم نخستین فروش زمین خود را تایید کرد که در مجموع ۲٫۵ درصد از دارایی را در بر می گیرد. همچنین این پلتفرم نسخه بتا VoxEdit را در فوریه ۲۰۲۰ انتشار داده است. این نسخه بتا برای کشش یک پایگاه کاربری بزرگ تر، برنامه استخراج نقدینگی و سهام در سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی تاسیس شده است. همه این عوامل بیان کننده این امر است که آینده توکن SAND می‌ تواند درخشان باشد. در ادامه درباره ارز دیجیتال سندباکس و به خصوص وضعیت بنیادی آن با توجه به طرح های توسعه ای سندباکس برای سال های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ صحبت کرده ایم؛

طرح ها و برنامه های توسعه ای سندباکس در سال ۲۰۲۲

  • عرضه NFT های خاص
  • عرضه نسخه کنسول بازی
  • ادامه فروش توکن‌ های LAND
  • دسترسی به بیش از ۱۰۰۰ بازی در متاورس سندباکس
  • برگزاری رویدادهای جدید برای تخصیص پاداش به کاربران
  • بروزرسانی اساسی در در نرم‌ افزار وکس ادیت برای ساده تر کردن فرآیند طراحی دارایی‌ های وکسل و NFT ها
  • بروزرسانی بازی‌ ساز سندباکس به منظور اضافه کردن بازی‌ سازی چند نفره و گروهی، اسکریپت سفارشی برنامه‌ نویسی نسخه ۳ و افزودن پکیج‌ های جدید بازی

طرح ها و برنامه های توسعه ای سندباکس در سال ۲۰۲۳

  • ادامه فروش توکن‌ های LAND
  • همکاری‌ های جدید و عرضه NFT های خاص
  • عرضه بیش از ۵ هزار بازی در متاورس سندباکس
  • ارائه بروزرسانی های جدید برای نرم‌ افزار بازی‌ ساز
  • بروزرسانی نرم‌ افزار طراحی برای رسیدن به یک نرم‌ افزار ایده‌ آل به منظور طراحی

ارز دیجیتال sand چیست

بهترین کیف پول ارز دیجیتال سندباکس

تراست والت Trust Wallet : تراست ولت یک کیف پول پرطرفدار محسوب می شود که از توکن‌ های بسیاری از جمله سندباکس پشتیبانی به عمل آورده است. این کیف پول نرم افزاری که نسخه اپلیکیشن آن هم موجود است، به صرافی بزرگ بایننس تعلق دارد. این کیف پول رابط کاربری ساده ای دارد و می‌ توانید آن را روی تلفن همراه‌ تان نصب نمایید. تراست ولت گزینه ای جهت بکاپ گرفتن از رمزتان در اختیارتان قرار می‌ دهد تا در صورت فراموشی، به دارایی‌ خود دسترسی داشته باشید.

اتمیک والت – Atomic Wallet : توکن‌ های سندباکس را می‌ توانید در اتمیک ولت نیز نگه دارید که نسخه موبایل و وبسایت آن برای استفاده شما در دسترس است. اتمیک ولت از بیشتر از ۳۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌ کند.

نکته : پلتفرم سندباکس به طور رسمی از کیف پول‌ های متامسک، بیسکی و ونلی پشتیبانی به عمل می آورد و به منظور ورود به بازی می‌ توانید از کیف پول های زیر استفاده نمایید؛

  • کیف پول‌ های سخت‌ افزاری ترزور، کیپ کی و لجر نانو
  • کیف پول‌ های نرم‌ افزاری اتمیک ولت، اکسدوس، جکس، متامسک، تراست ولت و مای اتر ولت

پیش بینی قیمت سند باکس در سال ۲۰۲۲

چنانچه توکن‌ های متاورس روند صعودی خود را همچنان حفظ کنند، این امکان وجود دارد که سال ۲۰۲۲ سندباکس قیمت دو رقمی را تجربه کند، ولی اگر روند صعودی توکن های حوزه متاورس ادامه پیدا نکند، رالی سال جدید امکان دارد با نرخ نزولی در حدود ۱٫۹۵ دلار دنبال شود. با این وجود می‌ تواند به آینده توکن SAND امیدوار بود. با توجه به نقشه راه این پلتفرم، این پلتفرم هنوز راه اندازی بازی ساز را منتشر نکرده است و بنیاد Sandbox روی پروژه های بازی سه بعدی فعالیت می کند.

حتما بخوانید : بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۲


لذا با تکمیل پروژه امکان دارد قیمت آن تا ۱۵ دلار افزایش پیدا می کند، شکست در راه اندازی ارتقاء و تسلط احتمالی خرس ها قیمت را به ۶٫۵۴ دلار کاهش خواهد داد. با این وجود با فشارهای منظم معامله، می‌ توانیم تا پایان سال آینده شاهد معاملات قیمت SAND با میانگین ارزش بیش از ۱۰ دلار نیز باشیم.

پیش بینی قیمت سندباکس تا سال ۲۰۲۵

از آنجایی که بازار و فضای بازی NFT در سالیان آینده، با رویدادهای امیدوارکننده آن، شکوفا می‌ شود، به نظر می آید آینده ارز دیجیتال SAND بسیار امیدوار کننده بوده و نقاط عطف جدیدی در راه است. چنانچه شبکه با موفقیت بروزرسانی های برنامه‌ ریز ی‌شده را بر اساس وایت پیپر خود کسب کرد، امکان دارد قیمت تا پایان سال ۲۰۲۵ به حوالی قیمت ۵۰ دلاری برسد و برعکس چنانچه شبکه نتواند کشش پایگاه کاربران را به خود جلب کند و طعمه حدس‌ های گسترده شود، امکان دارد خرس‌ ها به سادگی کنترل را به دست آورند و اگر این اتفاق را شاهد باشیم، قیمت SAND امکان دارد تا نزدیک ۲۰ دلار نیز کاهش پیدا کند.

پیش بینی قیمت سندباکس تا سال ۲۰۳۰

بر اساس تحلیل ها و بررسی های انجام شده، پیش بینی می شوند که Sandbox در سال ۲۰۳۰ به پایین‌ ترین سطح ممکن یعنی ۷۹٫۹۷ دلار برسد. بر اساس یافته‌ ها، قیمت SAND می‌ تواند به حداکثر سطح ممکن ۹۲٫۸۶ دلار با میانگین قیمت پیش‌ بینی شده ۸۲٫۱۵ دلار نیز برسد.

روی سندباکس سرمایه‌ گذاری کنیم یا نه؟

پروژه سندباکس یکی از قدرتمندترین پروژه‌ های بلاک چینی در حوزه متاورس به حساب می آورد که امکانات بسیایر برای بازیکنان، سازندگان بازی و هنرمندان به ارمغان آورده است. این قابلیت ها می‌ تواند در بلندمدت موجب گسترش استفاده از این پلتفرم شود که همین موضوع می‌ تواند رمزارز سند و دیگر توکن‌ های این پلتفرم را با افزایش ارزش مواجه نماید.

با توجه به نقشه راه که توسط سندباکس ارائه شده است، این پروژه در دو سال آینده محل خوبی برای انواع بازی‌ها و رویدادها خواهد بود. در پلتفرم سندباکس روش‌ های گوناگونی به منظور کسب درآمد وجود دارد. بخش مهمی از این روش‌ ها به شرح زیر می باشد؛

  • انجام بازی و دریافت جایزه
  • اجاره زمین‌ های بازی به دیگران
  • تبلیغ دیگران در زمین و کسب درآمد
  • برگزاری رویدادها و دریافت هزینه بلیت
  • طراحی بازی‌ های پولی و دریافت پول از بازیکنان
  • ساخت NFT های خاص و فروش آن‌ ها به کاربران
  • استیکینگ رمزارز SAND در زمین‌ های موجود و دریافت پاداش

با توجه به مواردی که گفتیم، تحت شرایطی که پلتفرم سندباکس بتواند برنامه‌‌ های خود را به صورت کامل اجرا کند، بسیاری از کاربران از آن استفاده می کنند و همین موضوع می تواند به رشد قیمتی توکن‌ های شبکه منتهی شود. البته این را هم باید گفت که در بررسی ارزشمندی پروژه باید به تعداد ۳ میلیارد توکن SAND شبکه و همچنین نحوه توزیع توکن‌ ها نیز توجه ویژه ای داشت.

حتما بخوانید : بهترین سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۱ با سود بالا


تعداد بسیار بالای سکه‌ ها و توزیع آن‌ ها در طول سال های آینده، امکان دارد سرعت رشد قیمت سندباکس را کاهش دهد. در ماه‌ های اخیر اما با آغاز موج متاورس در بازار کریپتوکارنسی، قیمت ارز دیجیتال سندباکس و توکن‌ های NFT آن با رشد زیادی همراه شده است،لذا به منظور یافتن نقطه ورود مناسب این پروژه بهتر است از مبانی تحلیل تکنیکال نیز بهره بگیرید.


نتیجه گیری و کلام پایانی

سندباکس یک پروژه جذاب در صنعت بازی‌ های آنلاین به شمار می رود که فناوری بلاک‌ چین را مورد استفاده قرار داده است. در پلتفرم سندباکس بازیکنان می‌ توانند دارایی‌ های مجازی طراحی کنند و با ارتقای دارایی‌ ها و آواتارهای خود، آن ها را به‌ شکل توکن‌ های NFT با سایرین مورد معامله قرار دهند. از طرفی سندباکس یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌ های متاورس محسوب می شود و جامعه کاربران بسیایر دارد.

توکن سندباکس هم رشد قیمتی بالایی در بازار تجربه کرده است و توانسته سرمایه‌ گذاران بسیاری برای خود به دست آورد. به نظر می آورد که بازی‌ های متاورس روز به روز در حال جمع کردن طرفداران بیشتر است و سندباکس هم از پرچمداران این حوزه به حساب می آید که در کنار پروژه دیسنترالند یکی از جذاب ترین پروژه های متاورسی دنیای ارزهای دیجیتال به حساب می آیند.

به بیان دیگر این پلتفرم راه را برای آزادسازی خلاقیت بازیکنان با اجازه دادن به آن‌ ها برای ایجاد پلتفرم خود باز می کند. دنیای متاورس سندباکس در بلاک چین اتریوم قرار دارد و از مکانیسم اجماع PoS بهره می برد. با این وجود این پلتفرم توکن بومی خود یعنی SAND را دارد که یک نسخه کلاسیک از توکن ERC-20 به شمار می رود. به علاوه پروتکل SAND از مزایای زیادی برخوردار است که می تواند آینده مناسب آن را تضمین کند.

همان طور که پیش تر هم بررسی کردیم، قیمت این ارز دیجیتال در صورتی که روند صعودی توکن‌ های متاورس ادامه دار شود، می‌ تواند به زودی دو رقمی شود و قیمت های به مراتب بالاتری را تجربه کند. تمامی تحلیل ها نشان می دهد که آینده توکن SAND مثبت است ولی با این وجود همچنان باید دید که آیا بروزرسانی‌ هایی که در وایت پیپر پلتفرم ذکر شده است، در زمان مناسب محقق خواهند شد یا خیر؛ لذا در صورت تحقق، می‌ تواند این طور انتظار داشت که ارز دیجیتالی سندباکس با رشد قیمتی بسیار خوبی مواجه شود.

همان طور که قول داده بودیم، در این مطلب سعی کردیم درباره ارز دیجیتال سندباکس توضیحات کاملی در اختیارتان قرار دهیم.

همچنین اگر دوست دارید همه چیز درباره متاورس که باید حتما بدانید ، این مطلب کمکتان می کند.

نظر شما در مورد آینده ارز سندباکس چیست؟ اگر در مورد ارز sand سوالی داشتید، بپرسید!

برای دوستانتان بفرستید: